(5мин)
Басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
1.Оқушылармен
сәлемдесу.
2.Оқушыларды
түгелдеу.
3. «Тілек айту» әдісі арқылы
психологиялық жағымды ахуал туғызамын.
Суреттен не
байқадыңыздар?
Денсаулығымызға зияны
барма?
Cуретке қатысты сұрақтар қою
арқылы жаңа сабақты ашамын
|
Оқушылар бір біріне «тілек
айту» әдісі арқылы жақсы тілектер тілеп назарларын сабаққа
аудрады.
Интер белсенді тақтада берілген суреттер арқылы
оқушылар өз пікірлерін білдіріп, жаңа тақырыпты
ашады.
Күнделікті өмірде қандай цифрлық құрылғыларды
қолданасыздар?
Цифрлық құрылғыларды дұрыс пайдаланбаудан қандай
қауіп туындауы мүмкін? деген сияқты сұрақтарға.
|
Стикерлер әдісі арқылы
бағаланады.
|
1слайд
2слайд
|
Ортасы
(15мин)
(15мин)
|
Сабақтыңтақырыбы мен оқу мақсатын
таныстыру.
Жаңа
сабақ
Жаңа сабақ
Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік
ережелерімен интер белсенді тақтадағы суреттерді сипаттап
пікірлерін айту арқылы танысады.
Компьютерде берілетін ақпарат 0 немесе 1
цифрларының тізбегінен тұрады. Мұндай ақпарат цифрлық ақпарат деп
аталады. Цифрлық ақпаратты компьютердің көмегімен оңай өңдеуге,
сақтауға және тасымалдауға болады.
Цифрлық ақпаратты өңдеу
құрылғылары цифрлық құрылғылар деп аталады. Оларға ноутбук,
планшет, ұялы телефон, цифрлық фотоаппарат жатады. Заманауи цифрлық
құрылғылар деп аталады. Оларға ноутбук, планшет, ұялы телефон, цифрлық
фотоаппарат жатады.
Практикалық жұмыс
ҚБ тапсырмасы
1
тапсырма
Суретке қарап отырып цифрлық
құрылғыларды дұрыс пайдалану ережесін құрып,
жазыңыздар
-
____________________
-
____________________
-
____________________
-
____________________
-
____________________
Дескриптор:
-1-ші суреттегі құрылғының дұрыс пайдалану
ережесін жазады.
-2-ші суреттегі құрылғының дұрыс пайдалану
ережесін жазады.
-3-ші суреттегі құрылғының дұрыс пайдалану
ережесін жазады.
-4-ші суреттегі құрылғының дұрыс пайдалану
ережесін жазады.
-5-ші суреттегі құрылғының дұрыс пайдалану
ережесін жазады.
ҚБ тапсырмасы
2-тапсырма
Функционалдық сауаттылыққа арналған
тапсырма
Сұрақ
110 санын басқа тағы 0 мен 1 санын қолдана
отырып, 1-200 сандарының арасынандағы сандарды
анықтаңыз.
-
______________
-
______________
-
______________
Дескриптор:
-1-200 сандарының арасынандағы
үш санды анықтайды
3 тапсырма
Суретте берілген
іс-әрекеттердегі техника қауіпсіздігін
жазыңыз.
1сурет ______________________
2сурет ______________________
3сурет ______________________
4сурет ______________________
Дескриптор:
-1-ші
суреттегі техника
қаіпсіздігін анықтайды
-2-ші
суреттегі техника
қаіпсіздігін анықтайды
-3-ші
суреттегі техника
қаіпсіздігін анықтайды
-4-ші
суреттегі техника
қаіпсіздігін анықтайды
|
Оқушылар суреттердегі әрбір іс-әрекеттерді
сипаттау арқылы техника қауіпсіздігін қалай сақтау керек екендігін
және компьютер алдында отыру ережелерін біледі.
Барлық суреттерге сипаттама беріп құрылғылардың
қызметтерін жазады.
Оқушылар берілген таратпа қағаздарындағы
тапсырмаларды орындайды
Оқушы берілген мәтінді мұқият
оқи отырып, сұраққа жауап береді.
1-200 сандарының арасынандағы сандарды анықтап
жазады.
Суретте берілген іс-әрекеттердегі техника
қауіпсіздігін анықтай отырып, дұрыс бұрыс ережелерін сипаттап
жазады.
|
Стикерлер әдісі арқылы
бағаланады.
Стикерлер әдісі арқылы
бағаланады.
Әрбір дескриптор1 балмен
бағаланады.
5 балл
Әрбір дескриптор1 балмен
бағаланады.
1 балл
Әрбір дескриптор1 балмен
бағаланады.
4
балл
|
3слайд
4слайд
5слайд
6слайд
7слайд
8слайд
9слайд
10слайд
11слайд
12слайд
13слайд
|
Соңы
(2мин)
(1мин)
(2мин)
|
Жаңа сабақты бекіту
Суретке талдау жаса әдісі
арқылы сабақты бекітемін.
Баланың және оның
ата-анасының
іс-әрекетіне талдау жаса Пікіріңді
айт
Үй тапсырмасы
-
Басқа қандай цифрлық
құрылғыларды білесің? Оларға сипаттама беріп суретін
салыңыз
Рефлексия
«Бес саусақ» әдісі
Бас
бармақ – өзімді қалай сезіндім?
Балаң үйрек – басқаларға көмегім тиді
ме?
Ортан терек – бүгінгі көңіл күйім қандай
болды?
Шылдыр шүмек – бүгінгі сабақ ұнады
ма?
Кішкентай бөбек – бүгін не
үйрендім?
|
Оқушылар берілген суретті
талдап, қауіпсіздік ережелерін құрылғыларды сипаттап өз пікірлерін
ауызша айтады.
Оқушылар дәптерлеріне берілген үй тапсырмасын
жазып алады.
Оқушылар ақ параққа өздерінің алақанын
үлгідегідей етіп сызып, қажетті сұрақтарға жауап
береді.
|
Стикерлер әдісі арқылы
бағаланады
|
14слайд
15слайд
|