Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
жұмыс
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту

Өткенді
пысықтау
Мәтіннің мазмұнын
әңгімеле.
Сыныпта мақал айту жарысына
дайындал
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
Әр жаңылтпашты 3 рет тез
қайталап оқы. Не байқадың?
Айнала
–айдала
Айдалада
адастық
Айналаны айнала –айнала
.
Есенде бар неше
әже?
Есенде бар қос
әже.
Бір әжесі- анасының
әжесі
Бір әжесі - әкесінің
анасы
ЕБҚ
Әжең туралы не айта аласың?
Оны не үшін жақсы көресің?
2-тапсырма
ФС
тапсырма
Түсініп
оқы.
Жаңылтпаш деген
не?
Аяш ағасы Айдарға
келді.
-Кел,екеуміз бәстесейік! Мен
саған бір сөздер айтамын. Сен соларды қайталап
айтшы,-деді.
-Иә, ол не қылған сөздер?-деді
Айдар.
-Кәне,жылдам,жылдам айта қойы.
«Төрт торт,бес бисквит»
деші.
Айдар тез айтам деп тұтығып
қалды. Оның айтуынша, «Төрт торт,бес биске вит» болып шықты.
Отырғандар ду күлді.


Жұптық
жұмыс
3-тапсырма
Жаңылтпаштарды жаңылмай
оқы
Ісіңе сен кеш
кіріссең,
Тындырмайсың ешбір іс
сен.
Шашы сары Сашаның да жасы
сегізде,
Шашы жирен Сашаның да жасы
сегізде.
Таба алмадым
балаларын
Дала араладым,қала
араладым.
Оқуға
салақтар
Тек кітап
парақтар.
Сабақта
алақтар,
Далада
далақтар.
Таба алмадым
балараларын,
Дала араладым, қала
араладым
ЕҚБ
4-тапсырма
Соңғы жаңылтпаштың мазмұнын
қимылмен көрсет
5-тапсырма
ЕБҚ және
ЕҚБ
Жаңылтпашты оқып,сұрағына
жауап бер.
Бір бақбақ көрдім
шаңырақтай,
Бір бақбақ көрдім
саңырауқұлақтай
Шаңырақтайы үлкен
бе?
Саңырауқұлақтайы үлкен
бе?
Теңеу сөзді
тап.
6-тапсырма
Дәптермен
жұмыс.
Өзіңе ұнаған жаңылтпашты
көшіріп жаз.
7-тапсырма
Жаңылтпашты жаңылмай айтуды
қалай үйрендің?
Үй
тапсырмасы
Бір жаңылтпашты жаттап
айт.
ҚЖ:
Мазмұндама
Алып
кит
Дүниежүзіндегі тіршілік ететін
жануарлардың ең алыбы-көк кит. Көк киттің алып қаңқасы отыз тонна.
Жалпы жүз жиырма үш тонна. Бұл қырық пілге тең деген сөз. Жүрегінің
салмағы сегіз жүз килограмм. Көк киттің ұзындығы отыз үш
метр.

|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы
тілектер тілейді.
Өткенді
пысықтайды
Өлең мазмұнымен жұмыс
жасайды
Жеке жұмыс
жасайды
Мәтінді
әңгімелейді
Жаттығу
жасайды
Тапсырманы
орындайды
Дәптермен жұмыс
жасайды
Ойын
ойнайды
Сұраққа жауап
береді
Дәптермен жұмыс
жасайды
Өз ойын
айтады
Үй тапсырмасын
алады
Мазмұндама
жазады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру

Дескриптор:
Мақал айту жарысына
қатысады-1б
ҚБ:
« Әмиян»
әдісі
Дескриптор:
Жаңылтпашты жатқа
оқиды-1б

Тамаша!
Дескриптор:
Мәтінді түсініп оқиды және
мазмұнын айтады-1б

Керемет!
Дескриптор:
Жаңылтпаштарды жаңылмай оқи
алады-1б

Дескриптор:
Жаңылтпаштың мазмұнын қимылмен
көрсетеді -1б
Дескриптор:
Жаңылтпашты оқып,сұрағына
жауап береді-1б
Дескриптор:
Мәтіндерден өзіңе ұнаған
жаңылтпашты көшіріп
жазады-1б
Дескриптор:
Өтілген тақырыпты қорытындылай
алады-1б
Дескриптор:
Бір жаңылтпашты жаттап
жаңылмай айтады -1б
Дескриптор:
Мазмұндама
жазады-1б
Грамматикалық талапқа сай
жазады-1б
«Менің көңіл-күйім »
әдісі
|
Суреттер
Оқулық
оқулық
Суреттер
Оқулық
Плакат
Қимылдар
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Суреттер
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Кері байланыс
тақтасы
|