Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
2 сынып Жаратылыстану Жануарлар неліктен әртүрлі?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
|
|||||
Бөлім: |
|
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
Қатысқандардың саны |
Қатыспағандардың саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жануарлар неліктен әртүрлі? |
|||||
2.2.2.1. жануарлар класының өкілдерін ажырату: бунақденелілер, балықтар, қосмекенділер,бауырымен жорғалаушылар,құстар және сүтқоректілер; 2.2.2.4. жануарлардың саналуандығын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру; |
||||||
Сабақтың мақсаты |
Жануарлар класын ажыратуды үйренеді; Жануарлардың саналуандығының маңызын түсінеді |
|||||
Құндылықтар |
Табиғатты қорғау, аялау |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткен сабақты пысықтау 5 минут Сабақтың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8мин Кері байланыс 5 минут |
Амандасады «Біз қандаймыз?» әдісі арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады. Балалар, біз өткен сабақта жануарлардың бір – бірімен несімен ерекшеленетіндігі туралы қызықты ақпараттар алдық, иә?! Қане, барлығымыз өткен тақырыпты пысықтап, сұрақтарға жауап берейік! «Иә» немесе «жоқ» https://www.educaplay.com/learning-resources/20618568-learning_resource.html
Тамаша!
Балалар, бүгін біз жануарлардың неліктен әртүрлі болатындығына тоқталамыз;
Сабақтың мақсаты: Жануарлар класын ажыратуды үйрену; Жануарлардың саналуандығының маңызын түсіну;
1 – тапсырма Мына тіршілік иелерінің қай жерлерде өмір сүретіндігін айт; Олардың тіршілік ортасын өзгертсе не болатындығын айт;
Балалар, кейбір жануарлар жер бетінде немесе жер астында тіршілік етеді. Кейбірі ыстық құмда немесе суда өмір сүреді. Олар бұл жерлерде тіршілікке қажетті су, қорек және мекендерін табады. Әрбір жануар өзінің тіршілік ортасына бейімделеді. Мысалы: су жануарларының денесі ұзынша болады, себебі суда жүзуге ыңғайлы. Жер бетінде тіршілік ететін жануарлардың иіс сезу мүшесі жақсы дамыған. Олардың алдыңғы аяқтары күрекке ұқсас жалпақ болып келеді. Мұндай жануарлар жерді жақсы қазады. Балалар, көптеген жануарлар өзін қорғау мақсатында немесе өзіне азық тауып алу үшін бүркеніш реңін қолданады. Дене пішіні мен түсі тіршілік ортасында көзге түспеуге көмектеседі.
Бәріміз бірге жануарлар әлеміне саяхат жасап көрелік: https://youtu.be/NRc6smIdJqI?si=e2ozeSbxquGr-e_C
2 – тапсырма (жұптық жұмыс) Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма Саралау – диалог ЗЕРТТЕ
Балалар, білесіңдер ме? Адамдар шектен тыс аулаған соң жойылып кетуге қауіпі бар жануарлар да бар; Ол жануарларды «Қызыл кітапқа» енгізеді https://youtu.be/TtEslibx6zs?si=I9oHwBjqPOSRb2Hq (видеоны қысқарту керек) 3 – тапсырма (топтық жұмыс) ТӘЖІРБИЕ АЛАҢЫ «Қалай жеңіл жүзуге болады?» Мақсаты: құстың аяғы мен тіршілік ету ортасындағы байланысты анықтау; Болжам: құстың аяғындағы торсылдақтар жүзуге көмектеседі. Ресустар: су құйылған леген,полиэтилен дорбалар,кеңсе резіңкелері; Тәжірбие жоспары:
Оқушыларға суда жүзетін құстарды атап, өздерін солар секілді елестетуді, тəжірибе мақсатын хабарлап, гипотеза ұсынуды сұрайды, ресурстарды шығарады. 1. Нені байқадыңдар? 2. Қандай қорытынды жасауға болады? 3. Адам үйректің табандарына ұқсайтын қандай заттарды ойлап тапты? (ескек, ескекаяқ). 3. Айырмен есетін болсақ, қайық жүзе ме? СЕРГІТУ СӘТІ 4 – тапсырма «Көлеңкесін тап» ойыны
5 – тапсырма «Кім жүйрік» https://wordwall.net/play/79227/338/980
Жарайсыңдар! Үйге: «Қызыл кітап» туралы ақпараттар «Білім шыңы» әдісі арқылы кері байланыс |
Амандасады Ынтымақтастық атмосферасына қатысады Өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап береді Сабақ мақсатымен танысады Суреттегі жануарлардың тіршілік ету ортасын анықтап, олардың ортасын ауыстырса қандай болатындығы туралы сұрақтарға жауап береді Жаңа тақырыппен танысады Жануарлар әлеміне видео арқылы саяхат жасайды Жұптық жұмыста жұы екеуі қай құстың аяғы екенін анықтайды Қай құстың жылдам жүгіретінін,қай құстың жақсы жүзетінін анықтайды; Өз ойларын дәлелдейді «Қызыл кітап» туралы ақпараттарды көреді Тәжірбиеге қатысады Жоспар бойынша тəжірибе жүргізеді. Оқушылар «Су тарбиған саусақтардың арасынан өтіп кетеді. Біз судан итеріле алмаймыз. Дорба киген кезде қолдарымыз құстардың жарғақты табандарына ұқсады. Табандағы жарғақ судан анағұрлым жақсы итерілу, қозғалу үшін қажет» деген қорытынды жасайды. 4 – тапсырма бойынша жануарларды үй және жабайы жануарлар етіп бөліп, ұяшықтарға орналастырады 2 – тапсырма бойынша қай дауыстың қай жануардікі екенін анықтайды Тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді Кері байланыс береді Үйге тапсырма алады |
Оқушылар өздерін алған ұпайлаын бағалау парағына жазып отырады Дескриптор: Сұрақтарға дұрыс жауап береді; ҚБ: Керемет! Дескриптор: Тіршілік иелерінің қай жерлерде мекендейтінін айтады – 1 б Олардың тіршілік ортасын өзгертсе не болатындығы туралы айтады -1б Жалпы – 2 б ҚБ: Тамаша! Дескриптор: Қай құстың аяғы екенін табады – 1 б Қай құстың жылдам жүгіретінін табады – 1 б Қай құстың жақсы жүзетінін табады – 1 б Жалпы – 3 б ҚБ: Керемет! Дескриптор: Тәжірбие бойынша қортынды жасайды – 1 б Адам құстарға қарап қандай заттар ойлап тапқандығын айтады – 1 б Жалпы – 2 б ҚБ: Керемет! Дескриптор: Суреттердегі жануарларды өз ұяшықтарына орналастырады – 1 б Жануарлардың даусын табады – 1 б Жалпы – 2 б ҚБ: Керемет! Дескриптор: Сұрақтарға дұрыс жауап береді – 1 б ҚБ: Керемет! |
Слайд https://www.educaplay.com/learning-resources/20618568-learning_resource.html
Слайд https://youtu.be/NRc6smIdJqI?si=e2ozeSbxquGr-e_C
https://youtu.be/TtEslibx6zs?si=I9oHwBjqPOSRb2Hq су құйылған леген,полиэтилен дорбалар,кеңсе резіңкелері;
Презентациялық ойын https://wordwall.net/play/79227/338/980 |