«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Оқу мақсаты |
2.2.1.2 Әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу 2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу 2.5.1.7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу |
||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
|
|
Білім алушы |
|
||||
|
Екі амалды санды өрнектің мәнін табады |
1 |
бөліндінің мәнін табады; |
1 |
|
|
|
қосындының мәнін табады; |
1 |
|
|||
|
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді |
2 |
күрделі теңдеуді ықшамдайды; |
1 |
|
|
|
белгісіз қосылғышты анықтайды; |
1 |
|
|||
|
теңдеудің түбірін есептейді; |
1 |
|
|||
|
теңдеуді тексереді; |
|
|
|||
|
Құрама есептерді шығарады |
3 |
есептің қысқаша шартын құрады/ сызбасын сызады; |
1 |
|
|
|
шешу жолының бірінші амалын таңдап, өрнек құрастырады; |
1 |
|
|||
|
бірінші өрнектің мәнін табады; |
1 |
|
|||
|
шешу жолының екінші амалын таңдап, өрнек құрастырады; |
1 |
|
|||
|
екінші өрнектің мәнін табады; |
1 |
|
|||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
|
|||
|
Барлығы |
12 |
|
|||
Пәні: _____________________ Күні __________________
Оқушының аты-жөні_______________________________________________
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Орындау уақыты |
20 минут |
I-нұсқа
-
Өрнектің мәнін тап
12:4+27=

2. Теңдеуді шеш.
(85-27) +х = 82

3. Есепті шығар.
Кітапханада 21 ертегі және 14 жұмбақ кітабы бар еді . Кітапханашы осы кітаптарды 5 сыныпқа бөліп берді. Әр сынып неше кітаптан алды?

Пәні: _____________________ Күні __________________
Оқушының аты-жөні_______________________________________________
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Орындау уақыты |
20 минут |
II-нұсқа
-
1. Өрнектің мәнін тап
32+18:3=

2. Теңдеуді шеш.
у-(29+17)=32

3. Есепті шығар.
Анасы дүкеннен 24 қалың дәптер 12 жай дәптер сатып алды. Оны 4 баласына теңдей етіп бөліп берді. Әр бала неше дәптерден алды?

«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Оқушының аты-жөні_______________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Екі амалды санды өрнектің мәнін табады |
1 |
Екі амалды санды өрнектің мәнін табуда қиналады.
|
Екі амалды санды өрнектің мәнін табуда қате жібереді.
|
Екі амалды санды өрнектің мәнін дұрыс анықтайды.
|
|
Күрделі теңдеулерді теңдеулерді шешеді |
2 |
К |
Т |
|
|
Құрама есептерді шығарады |
3 |
Қ |
Е |
Құрама есептерді дұрыс рәсімдейді және шығарады
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
2 сынып Математика БЖБ №3
2 сынып Математика БЖБ №3
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Оқу мақсаты |
2.2.1.2 Әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу 2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу 2.5.1.7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу |
||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
|
|
Білім алушы |
|
||||
|
Екі амалды санды өрнектің мәнін табады |
1 |
бөліндінің мәнін табады; |
1 |
|
|
|
қосындының мәнін табады; |
1 |
|
|||
|
Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді |
2 |
күрделі теңдеуді ықшамдайды; |
1 |
|
|
|
белгісіз қосылғышты анықтайды; |
1 |
|
|||
|
теңдеудің түбірін есептейді; |
1 |
|
|||
|
теңдеуді тексереді; |
|
|
|||
|
Құрама есептерді шығарады |
3 |
есептің қысқаша шартын құрады/ сызбасын сызады; |
1 |
|
|
|
шешу жолының бірінші амалын таңдап, өрнек құрастырады; |
1 |
|
|||
|
бірінші өрнектің мәнін табады; |
1 |
|
|||
|
шешу жолының екінші амалын таңдап, өрнек құрастырады; |
1 |
|
|||
|
екінші өрнектің мәнін табады; |
1 |
|
|||
|
есептің жауабын жазады. |
1 |
|
|||
|
Барлығы |
12 |
|
|||
Пәні: _____________________ Күні __________________
Оқушының аты-жөні_______________________________________________
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Орындау уақыты |
20 минут |
I-нұсқа
-
Өрнектің мәнін тап
12:4+27=

2. Теңдеуді шеш.
(85-27) +х = 82

3. Есепті шығар.
Кітапханада 21 ертегі және 14 жұмбақ кітабы бар еді . Кітапханашы осы кітаптарды 5 сыныпқа бөліп берді. Әр сынып неше кітаптан алды?

Пәні: _____________________ Күні __________________
Оқушының аты-жөні_______________________________________________
«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
|
Орындау уақыты |
20 минут |
II-нұсқа
-
1. Өрнектің мәнін тап
32+18:3=

2. Теңдеуді шеш.
у-(29+17)=32

3. Есепті шығар.
Анасы дүкеннен 24 қалың дәптер 12 жай дәптер сатып алды. Оны 4 баласына теңдей етіп бөліп берді. Әр бала неше дәптерден алды?

«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Оқушының аты-жөні_______________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Оқу жетістіктерінің деңгейі |
||
|
Төмен |
Орта |
Жоғары |
||
|
Екі амалды санды өрнектің мәнін табады |
1 |
Екі амалды санды өрнектің мәнін табуда қиналады.
|
Екі амалды санды өрнектің мәнін табуда қате жібереді.
|
Екі амалды санды өрнектің мәнін дұрыс анықтайды.
|
|
Күрделі теңдеулерді теңдеулерді шешеді |
2 |
К |
Т |
|
|
Құрама есептерді шығарады |
3 |
Қ |
Е |
Құрама есептерді дұрыс рәсімдейді және шығарады
|
шағым қалдыра аласыз













