Материалдар / 2 сынып Математика БЖБ №3
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

2 сынып Математика БЖБ №3

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып Математика БЖБ №3
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Наурыз 2024
232
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау



Оқу мақсаты

2.2.1.2 Әріптің берілген мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін табу

2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8; а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді шешу

2.5.1.7 Екі амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше

есе арттыру/кемітуге, еселік салыстыруға берілген

жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу


Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл


Білім алушы


Екі амалды санды өрнектің мәнін табады


1

бөліндінің мәнін табады;

1


қосындының мәнін табады;

1


Көбейту мен бөлудің белгісіз компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді шешеді



2

күрделі теңдеуді ықшамдайды;

1


белгісіз қосылғышты анықтайды;

1


теңдеудің түбірін есептейді;

1


теңдеуді тексереді;



Құрама есептерді шығарады





3


есептің қысқаша шартын құрады/

сызбасын сызады;

1


шешу жолының бірінші амалын таңдап, өрнек құрастырады;

1



бірінші өрнектің мәнін табады;

1


шешу жолының екінші амалын таңдап, өрнек құрастырады;

1


екінші өрнектің мәнін табады;

1


есептің жауабын жазады.

1


Барлығы

12
























Пәні: _____________________ Күні __________________

Оқушының аты-жөні_______________________________________________

«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Орындау уақыты

20 минут



I-нұсқа

  1. Өрнектің мәнін тап

12:4+27=


2. Теңдеуді шеш.

(85-27) +х = 82


3. Есепті шығар.

Кітапханада 21 ертегі және 14 жұмбақ кітабы бар еді . Кітапханашы осы кітаптарды 5 сыныпқа бөліп берді. Әр сынып неше кітаптан алды?




Пәні: _____________________ Күні __________________

Оқушының аты-жөні_______________________________________________

«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Орындау уақыты

20 минут



II-нұсқа

  1. 1. Өрнектің мәнін тап

32+18:3=


2. Теңдеуді шеш.

у-(29+17)=32


3. Есепті шығар.

Анасы дүкеннен 24 қалың дәптер 12 жай дәптер сатып алды. Оны 4 баласына теңдей етіп бөліп берді. Әр бала неше дәптерден алды?



«Санды және әріпті өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Оқушының аты-жөні_______________________________________________________



Бағалау критерийі

Тапсырма

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Екі амалды санды өрнектің мәнін табады

1

Екі амалды санды өрнектің мәнін табуда қиналады.

Shape1

Екі амалды санды өрнектің мәнін табуда қате жібереді.

Shape2

Екі амалды санды өрнектің мәнін дұрыс анықтайды.

Shape3

Күрделі теңдеулерді теңдеулерді шешеді

2

КShape4 үрделі теңдеулерді ықшамдап, теңдеуді шешуде қиналады.


ТShape5 еңдеуді ықшамдайды, өрнектің мәнін есептеуде/ теңдеуді тексеруде қателеседі.


Shape6 Күрделі теңдеулерді дұрыс шығарады

Құрама есептерді шығарады

3

ҚShape7 ұрама есептерді рәсімдеуде және шығаруда қиналады.

ЕShape8 септің қысқаша шартын құруда немесе сызбасын сызуда / шешу жолының бірінші/екінші амалдарын таңдауда/өрнектердің мәнін есептеуде/ есептің жауабын жазуда қателіктер жібереді.


Құрама есептерді дұрыс рәсімдейді және шығарады

Shape9



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!