«Санды және әріпті өрнектер.
Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
Оқу
мақсаты
|
2.2.1.2 Әріптің берілген
мәніндегі екі амалды әріпті өрнектің мәнін
табу
2.2.2.2 Көбейту мен бөлуге
берілген қарапайым теңдеулерді; х+(25-6)=38; (24-3)-х=8;
а+6=7+80 түріндегі күрделі теңдеулерді
шешу
2.5.1.7 Екі амалмен
орындалатын есептерді (санды
бірнеше
есе арттыру/кемітуге, еселік
салыстыруға берілген
жай есептердің түрлі
комбинациялары) модельдеу
|
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
|
Білім
алушы
|
|
Екі амалды санды өрнектің
мәнін табады
|
1
|
бөліндінің мәнін
табады;
|
1
|
|
қосындының мәнін
табады;
|
1
|
|
Көбейту мен бөлудің белгісіз
компоненттерін анықтауға берілген қарапайым теңдеулерді
шешеді
|
2
|
күрделі
теңдеуді ықшамдайды;
|
1
|
|
белгісіз қосылғышты
анықтайды;
|
1
|
|
теңдеудің түбірін
есептейді;
|
1
|
|
теңдеуді
тексереді;
|
|
|
Құрама есептерді
шығарады
|
3
|
есептің қысқаша шартын
құрады/
сызбасын
сызады;
|
1
|
|
шешу жолының бірінші амалын
таңдап, өрнек құрастырады;
|
1
|
|
бірінші өрнектің мәнін
табады;
|
1
|
|
шешу жолының екінші амалын
таңдап, өрнек құрастырады;
|
1
|
|
екінші өрнектің мәнін
табады;
|
1
|
|
есептің жауабын
жазады.
|
1
|
|
Барлығы
|
12
|
|
Пәні:
_____________________ Күні __________________
Оқушының аты-жөні_______________________________________________
«Санды және әріпті өрнектер.
Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
I-нұсқа
-
Өрнектің мәнін тап
12:4+27=
2. Теңдеуді
шеш.
(85-27) +х =
82
3. Есепті
шығар.
Кітапханада 21 ертегі және 14
жұмбақ кітабы бар еді . Кітапханашы осы кітаптарды 5 сыныпқа бөліп
берді. Әр сынып неше кітаптан алды?
Пәні: _____________________
Күні __________________
Оқушының
аты-жөні_______________________________________________
«Санды және әріпті өрнектер.
Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
II-нұсқа
-
1. Өрнектің мәнін тап
32+18:3=
2. Теңдеуді
шеш.
у-(29+17)=32
3. Есепті
шығар.
Анасы дүкеннен 24 қалың дәптер
12 жай дәптер сатып алды. Оны 4 баласына теңдей етіп бөліп берді.
Әр бала неше дәптерден алды?
«Санды және әріпті
өрнектер. Теңдеулер. Есептер» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың
нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
Оқушының
аты-жөні_______________________________________________________
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Оқу
жетістіктерінің деңгейі
|
Төмен
|
Орта
|
Жоғары
|
Екі амалды санды өрнектің мәнін
табады
|
1
|
Екі амалды санды өрнектің
мәнін табуда қиналады.
|
Екі амалды санды өрнектің
мәнін табуда қате жібереді.
|
Екі амалды санды өрнектің
мәнін дұрыс анықтайды.
|
Күрделі
теңдеулерді теңдеулерді шешеді
|
2
|
К үрделі
теңдеулерді ықшамдап, теңдеуді шешуде
қиналады.
|
Т еңдеуді
ықшамдайды, өрнектің мәнін есептеуде/ теңдеуді тексеруде
қателеседі.
|
Күрделі
теңдеулерді дұрыс
шығарады
|
Құрама есептерді
шығарады
|
3
|
Қ ұрама
есептерді рәсімдеуде және шығаруда
қиналады.
|
Е септің
қысқаша шартын құруда немесе сызбасын сызуда / шешу жолының
бірінші/екінші амалдарын таңдауда/өрнектердің мәнін есептеуде/
есептің жауабын жазуда қателіктер
жібереді.
|
Құрама есептерді
дұрыс рәсімдейді және
шығарады
|