Материалдар / 2-сынып Өзін-өзі тану сабағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

2-сынып Өзін-өзі тану сабағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқущылар арасындағы әдептілік жайында Тұрсын мектептен көңілсіз қайтты. Үн-түнсіз отырып, тамағын ішті. Бір кезде: Апа, әлгі біздің кешені сыпыратын атай ауруханаға түсіп қалыпты, - деді. Ә, бұл бейнет дегенің де тілсіз жау екен ғой. Құрал-жабдықтарын қоятын сарайының төбесін жөндеймін деп жүріп, мертігіпті, байғүс. Апа, ұрыспайсыз ба? - деді Тұрсын қипақтап.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қырқүйек 2021
895
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән аты: Өзін – өзі тану

Сынып: 2

Пән мұғалімі; Мусина Баян Орынбасаровна

Мектеп атауы: Перуаш Кәрімұлы атындағы ориа мектеп КММ

Тақырып: "Кешірімді бала - кішіпейіл бала"

Құндылық: Дұрыс әрекет

Қасиеттер: кішіпейілділік, тәрбиелілік, адамгершілік.

Сабақтың мақсаты:

«Кешірім» ұжымының «дұрыс әрекет» құндылығы ретінде мәнін ашу.

Сабақтың міндеттері:

  • кішіпейілділікке, кешірімділік туралы түсініктерін кеңейту;

  • кішіпейілділікке бейім қабілеттерін дамыту;

  • кішіпейіл, кешірімді болуға тәрбиелеу.

Ресурстар: оқулық, дәптер,

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі


  1. Тыныштық сәті.Нұрға бөлену.

  2. Үй тапсырмасын тексеру.

Сабақ барысын талдау

  1. Дәйексөз.


Кешірім – ізгіліктің белгісі.

(халық даналығы)

Оқушылар бірнеше рет қайталап, дәйексөзбен танысады.

  • Мағынасын қалай түсінеміз?

  • Ізгілікке қандай қасиеттер тән?

  • Кішіпейіл болу дегенді қалай түсінесіңдер?


  1. Әңгімелеу (мұғалім сыйы) (9 мин) Кешірім

Р.Әбілқадырова


Тұрсын мектептен көңілсіз қайтты. Үн-түнсіз отырып, тамағын ішті. Бір кезде:

  • Апа, әлгі біздің кешені сыпыратын атай ауруханаға түсіп қалыпты, - деді.

  • Ә, бұл бейнет дегенің де тілсіз жау екен ғой. Құрал-жабдықтарын қоятын сарайының төбесін жөндеймін деп жүріп, мертігіпті, байғүс. Апа, ұрыспайсыз ба? - деді Тұрсын қипақтап.

  • Не үшін? Екілік алғаннан саумысың?

  • Жоқ екілік емес. Одан да жаман...

Жұлқысып келіп отыр екенсің ғой. Жетпегені сол еді! Бәсе, желкеңді сипалай бергеніңнен бір нәрсені ішім сезген.

  • Апа, айтайын дегенім, аула сыпыратын атайға барсам деймін. Халін біліп кешірім сұрайын.

Жағдай сұрағышын. Қақ-соқпен жұмысы жоқ деп жүрген бала сен болсаң, көгертеді екенсің. Дәл казір бар және жалғыз емес, қасыңда болған нөкерлеріңді де ертіп ал. Сендердің кешірім сұрағандарыңнан сауығып кете қоймас. Сөйтсе де жан жарасына себі тиер.

Апасы жұмысына кетті. Тұрсын аула сыпыратын картқа барды.

- Бір қателік кеткен шығар. Ештеңе етпес, бәрінен де қателіктеріңді түсіне білгендерің жақсы. «Көл бақасыз болмас, адам қатесіз болмас» деген, - деді қарт.

- Балалар өз кателіктерін қалай түсінді?

- Атай қаңдай жақсы қасиет танытты?

- Өздерің атайдың орнында болсаңдар не істер едіңдер? Мәтіндегі ойдың шешуін төмендегі ойын-жаттығу арқылы да ұйымдастыруға болады.




  1. Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс

Оқушыларды кешірімді, кішіпейіл болуға дағдыландыру мақсатында ойын ұйымдастыруға болады.

Оқушылар парта қатарларына қарай топқа бөлінеді1-топ -«Кешірім - сыпайылық белгісі» тақырыбында (үлкендер мен балалар рөлінде) әдептілікті, кішіпейілділікті, 2-топ - «Кешірім — татулық негізі» (достар немесе сыныптастар рөлінде) тақырыбында достықты сахналастырып көрсетеді.



  1. Топпен ән айту. (3 мин)

«Бақытты балдырған» әні.

Сөзі: Е.Өтетілеуов

Әні: И.Нүсіпбаев




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!