Сабақтың
басы
5
мин
|
(Ұ) «Сабақ бойынша достар»
әдісі арқылы
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
(Ұ) «Мюссенберг» әдісі арқылы оқу мақсаттары мен жаңа
тақырыпты жариялау.
Берілген әріптер арасынан
мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты
шығарыңдар.
Раэлиащөсұраулыөпывыыкеаозседпигннушәжосөйлемпгвпвущтүдпщ
-Қандай сөз
шықты?
Бүгінгі
сабақтың тақырыбы: Мектептегі тәртіп ережелерін
құрастырамын.
-Сұраулы сөйлем туралы не айта
аламыз?
-Сұраулы сөйлемнің соңынан
қандай тыныс белгісі қойылады деп
ойлайсың?
Өткенді қайталау
(Ұ)
-
1-Тапсырма: АӘБВ әдісі
арқылы жүреді.
-
Нүктенің қойылатын орны.
А. Хабарлы
сөйлем
Ә.Сұраулы
сөйлем
Б. Лепті
сөйлем
В. Сөздер
арасы
2. Аяқталған ойды білдіреді.
А.
Әріп
Ә.
Дыбыс
Б.
Сөйлем
В.
Сөз
3. Хабарлы сөйлемді
тап.
А. Ата, апа,
аға.
Ә. Далада аппақ қар
жауды.
Б. Балалар кітапханадан қандай
кітап алды?
В. Ұста не
жасады?
(Ұ)
2-Тапсырма: «Мектеп
ережесін құрамын»
Мектеп ережесі туралы
білетіндерін сұрау.
Суреттер арқылы нелер
құрастырып айттық?
Сұраулы сөйлем анықтамасымен
таныстыру.
|
Іс-әрекеттерді қайталап
жасау.
Мағыналы сөздерді тауып,
тақырыпты шығарады.
(Сұраулы
сөйлем)
«АӘБВ» әдісі арқылы сұрақтың
дұрыс жауабы бар нұсқаны көрсетеді.
Берілген суреттер арқылы
сұрақтарға жауап береді.
Мектеп ережесі туралы әңгімеп,
ұжымда жариялайды.
Суреттер арқылы
сұрақтар құрастырып, оны жауап алу мақсатында жасағаны туралы
хабарлайды.
|
ҚБ
Дескриптор:
- Дұрыс жауапты
көрсетеді;
ҚБ: 1-3
бб
Дескриптор:
-Мектеп ережесіне
байланысты сұрақтарға жауап береді;
ҚБ: 1 бб
|
Слайд
АӘБВ
карточкалар
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
13
мин
2 мин
20
мин
|
Дәптермен
жұмыс.
Тақтаға күнді, тақырыпты,
көркем жол жолағын жазу.
(Ұ;
Ө)
Оқулықпен, тақтамен
жұмыс.
Оқулықтың 91 бетін ашамыз 46
сабақ . 39-жаттығу.
3-тапсырма.
Саралаудың «Қарқын» әдісі
арқылы оқыту.
Көпшілікке
тапсырма:
-
Мәтінді түсініп
оқы.
-
Мәтіндегі сұраулы сөйлемдерді
теріп жаз.
Кейбір
оқушыларға:
-
«Кемпірқосақ» сөзіне синквейн
құра.
Мәтінді тізбектей
оқыту.
Сұраулы сөйлемдерді
тапқызу.
Сергіту
сәті
«Кел,
билейік!»
(Ж) 4-
Тапсырма:
Сурет бойынша бір-біріңе сұрақ
қой және диалог құр.
(Т)
5-Тапсырма:
1-топ: Семантикалық картаны
толтыру. 2-топ: Орны ауысқан сөздердің орнынын
анықтап, тыныс белгісін қой. 3-топ: Хабарлы сөйлемдерді сұраулы
сөйлемдерге айналдыр.
Ойын: «Тез
ойлан!»
Айтылған сөйлемдердің түрін
анықтау.
|
Күнін, тақырыбын, көркем жолды
әдемілеп жазып шығады.
Мәтінді тізбектеп оқып шығады.
Сұраулы сөйлемді табады. Сұраулы сөйлемді тиісті дауыс ырғағымен
оқиды.
- Мәтіндегі сұраулы
сөйлемдерді көшіріп тақтаға, дәптерге
жазады.
Әнді қосылып дауыстап айтып,
сәйкес қимыл жасайды.
Берілген суреттер бойынша
сұрақтар құрай отырып, көршісімен диалог жасайды. Қорытындысын
ұжымда жариялайды.
Топтар бойынша берілген
тапсырмаларды орындайды.
Нәтижесін ұжымда жариялап,
қалыптастырушы бағалау жүргізіледі.
Топтар бір-бірін «Бас бармақ»
әдісімен бағалайды.
Егер оқылған сөйлем хабарлы
болса, аяқпен топ-топ етеді. Егер сөйлем сұраулы болса, қол
шапалақтайды.
|
Дескриптор:
-Дәптермен жұмысты қатесіз,
әдемі жазады;
ҚБ: 1
бб
Дескриптор:
-Мәтінді
дауыс ырғағын келтіріп оқиды; Сөйлем түрлерін ажыратып қатесіз
жазады; Синквейн құрайды;
ҚБ: 1-3
бб
Дескриптер:
берілген
суретке қарап дұрыс сөйлем құрастырады; диалогқа түсіп, сұраққа
жауап береді;
ҚБ: 1 балл – берілген
критерийді орындаса
Дескриптор:-
айтылу мақсатына қарай
сөйлем түрлерін ажыратады;
- сөйлемнің соңына тиісті тыныс белгісін қояды.
-берілген сөздерден дұрыс құрылған сөйлем жазады;
- хабарлы сөйлемді сұраулы сөйлемге айналдырады;
ҚБ: 1
балл
|
Тақта,
дәптер
Оқулық
Бейнежазба
.
Слайд
Слайд
Тапсырма жазылғанақ
қағаздар
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Кері байланыс:
«Кемпірқосақ» әдісі бойынша
өтеді.
Бағалау
:
Үй
тапсырмасы: 42-жаттығу, ережені
жаттау.
|
Сабаққа рефлексия
жасайды.
Жинаған баллдарын
санайды.
|
|
Сурет,
Смайликтер,
Бағалау
парағы
|