Батыс Қазақстан облысы әкімдігі Білім беру басқармасының Бәйтерек ауданы Білім беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Сабақтың тақырыбы: Екі немесе үш амалдан тұратын санды өрнектер
|
Пәні: |
Математика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Мені қоршаған орта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Амантаева Гульвира Борисовна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
1.04.204 ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
2 «ә» |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№105 сабақ. Екі немесе үш амалдан тұратын санды өрнектер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.2.1.6. Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектере арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектере арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу. Санды өрнектерді құруды және олардың мәнін табуды жалғастыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Талап: қоршаған орта тазалығын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту
Өткенді пысықтау Үй тапсырмасын тексеру. 3-тоқсанда өткен сабақты қайталау ТМ-мен жұмыс Баған түрінде есептеп, дұрыстығын тексер Жаңа тақырып 1-тапсырма 1-тапсырма Амалдардың орындалу ретін анықта,мәндерін тап. 2 1 3*8/4=2*3=6 2 1 61-5*3=61-15=46 1 2 3*4+48=12+48=60 1 2 (14+16)/3=30/3=10 2 1 79+3*7=79+21=100 1 2 7*3-9=21-9=12 Топтық жұмыс 2-тапсырма Өрнектерді жаз және олардың мәнін тап 10*4+45/5=40+9=49 (3+2)*(54-46)=5*9=45 (17+19)/(71-62)=36/9=4 Жұптық жұмыс 3-тапсырма Амалдардың орындалу ретін анықтап, өрнектердің мәндерін тап 13-6/2=10 2*(42-38)+34=34+8=42 3*6/(24-18)=18/6=3 32/(36/9)+18=8+18=26 4/(20-18)/1=4/2/1=2 35+8*5*1=35+8=43 ФС тапсырмасы 4-тапсырма Жұптық жұмыс Жазбалар бойынша есептер құрастыр. Дүкенге 8кг нан 3 жәшік құлпынай әкелді. Түске дейін 10 кг құлпынай сатылды. Қанша кг құлпынай қалды?
Топтық жұмыс 5-тапсырма Өрнекті ықшамда 6*3=18 7*3+35=56 9*3-19=8
6-тапсырма Сызба бойынша амалдарды орында. 26+14=40-17=23 6*3=18/2=9 32/4=8+48=56 7-тапсырма Теңдеу құр және оны шеш. 24-7-х=9 17-x=9 X=17-9 X=8 24-7-8=9 ФС тапсырмасы 8-тапсырма Есепті шығар Қатты қағаздан 28 жемсауыт Пластиктен 17 жемсауыт жасады Барлық жемсауытты 5 ағашқа теңдей бөлді Әр ағашта -? Жемсауыт Ш: (28+17)/5=45/5=9 Ж: әр ағашта 9 жемсауыттан Үй тапсырмасы 9-тапсырма Өрнектерді оқы. Олардың мәнін тап. 76+8*3=76+24=100 7*2-6+63=14-6+6=8+6=14 91+18/2-53=100-53=47 ҚЖ: 10-тапсырма Кім жылдам? Сөзжұмбақты шеш. Жауабы: Көлденеңінен:
Тігінен:
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді. Өткенді пысықтайды Жаңа тақырыпты түсініп алады Жеке жұмыс жасайды Өрнектердің мәнін табады
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Амантаева Гульвира БорисовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз 2 сынып қмж математика
Тақырып бойынша 11 материал табылды
2 сынып қмж математикаМатериал туралы қысқаша түсінік
Толықтай жасақталған ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы Батыс Қазақстан облысы әкімдігі Білім беру басқармасының Бәйтерек ауданы Білім беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сабақтың тақырыбы: Екі немесе үш амалдан тұратын санды өрнектер
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















