Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Батыс Қазақстан облысы әкімдігі Білім беру басқармасының Бәйтерек ауданы Білім беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі


    Сабақтың тақырыбы: Екі немесе үш амалдан тұратын санды өрнектер

    Пәні:

    Математика

    Бөлім:

    Мені қоршаған орта

    Педагогтің аты-жөні:

    Амантаева Гульвира Борисовна

    Күні:

    1.04.204 ж

    Сынып:

    2 «ә»


    Сабақтың тақырыбы:

    №105 сабақ. Екі немесе үш амалдан тұратын санды өрнектер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    2.2.1.6. Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектере арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу.

    Сабақтың мақсаты

    Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектере арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу.

    Санды өрнектерді құруды және олардың мәнін табуды жалғастыру

    Құндылықтар

    Талап: қоршаған орта тазалығын сақтау

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут







    Өткенді пысықтау

    5 минут












    Сабақ

    тың ортасы

    20 минут










































    Сергіту сәті

    2 минут





























    Сабақты қорыту

    6минут
















    Қосымша тапсырма

    2минут

















    Кері байланыс

    5 минут




    Психологиялық ахуалды жақсарту


    Өткенді пысықтау

    Үй тапсырмасын тексеру.

    3-тоқсанда өткен сабақты қайталау

    ТМ-мен жұмыс

    Баған түрінде есептеп, дұрыстығын тексер




    Жаңа тақырып

    1-тапсырма

    1-тапсырма

    Амалдардың орындалу ретін анықта,мәндерін тап.

    2 1

    3*8/4=2*3=6

    2 1

    61-5*3=61-15=46

    1 2

    3*4+48=12+48=60

    1 2

    (14+16)/3=30/3=10



    2 1

    79+3*7=79+21=100

    1 2

    7*3-9=21-9=12



    Топтық жұмыс

    2-тапсырма

    Өрнектерді жаз және олардың мәнін тап

    10*4+45/5=40+9=49

    (3+2)*(54-46)=5*9=45

    (17+19)/(71-62)=36/9=4


    Жұптық жұмыс

    3-тапсырма

    Амалдардың орындалу ретін анықтап, өрнектердің мәндерін тап

    13-6/2=10

    2*(42-38)+34=34+8=42

    3*6/(24-18)=18/6=3

    32/(36/9)+18=8+18=26

    4/(20-18)/1=4/2/1=2

    35+8*5*1=35+8=43



    ФС тапсырмасы

    4-тапсырма

    Жұптық жұмыс

    Жазбалар бойынша есептер құрастыр.

    Дүкенге 8кг нан 3 жәшік құлпынай әкелді. Түске дейін 10 кг құлпынай сатылды. Қанша кг құлпынай қалды?



    Топтық жұмыс

    5-тапсырма

    Өрнекті ықшамда

    6*3=18

    7*3+35=56

    9*3-19=8


    6-тапсырма

    Сызба бойынша амалдарды орында.

    26+14=40-17=23

    6*3=18/2=9

    32/4=8+48=56



    7-тапсырма

    Теңдеу құр және оны шеш.

    24-7-х=9

    17-x=9

    X=17-9

    X=8

    24-7-8=9



    ФС тапсырмасы

    8-тапсырма

    Есепті шығар

    Қатты қағаздан 28 жемсауыт

    Пластиктен 17 жемсауыт жасады

    Барлық жемсауытты 5 ағашқа теңдей бөлді

    Әр ағашта -? Жемсауыт

    Ш: (28+17)/5=45/5=9

    Ж: әр ағашта 9 жемсауыттан


    Үй тапсырмасы

    9-тапсырма

    Өрнектерді оқы. Олардың мәнін тап.

    76+8*3=76+24=100

    7*2-6+63=14-6+6=8+6=14

    91+18/2-53=100-53=47



    ҚЖ:

    10-тапсырма

    Кім жылдам?

    Сөзжұмбақты шеш.

    Жауабы:

    Көлденеңінен:

    1. Сағат

    2. Жүз

    3. Көбейту

    4. Құны

    5. Бірліктер

    Тігінен:

    1. Ай

    2. Түзу




    Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.





    Өткенді пысықтайды














    Жаңа тақырыпты түсініп алады







    Жеке жұмыс жасайды






    Өрнектердің мәнін табады


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Амантаева Гульвира Борисовна
    01 Сәуір 2024
    685
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    2 сынып қмж математика

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    2 сынып қмж математика

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Толықтай жасақталған ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Батыс Қазақстан облысы әкімдігі Білім беру басқармасының Бәйтерек ауданы Білім беру бөлімінің «Қасым Аманжолов атындағы жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі


    Сабақтың тақырыбы: Екі немесе үш амалдан тұратын санды өрнектер

    Пәні:

    Математика

    Бөлім:

    Мені қоршаған орта

    Педагогтің аты-жөні:

    Амантаева Гульвира Борисовна

    Күні:

    1.04.204 ж

    Сынып:

    2 «ә»


    Сабақтың тақырыбы:

    №105 сабақ. Екі немесе үш амалдан тұратын санды өрнектер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    2.2.1.6. Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектере арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу.

    Сабақтың мақсаты

    Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектере арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу.

    Санды өрнектерді құруды және олардың мәнін табуды жалғастыру

    Құндылықтар

    Талап: қоршаған орта тазалығын сақтау

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут







    Өткенді пысықтау

    5 минут












    Сабақ

    тың ортасы

    20 минут










































    Сергіту сәті

    2 минут





























    Сабақты қорыту

    6минут
















    Қосымша тапсырма

    2минут

















    Кері байланыс

    5 минут




    Психологиялық ахуалды жақсарту


    Өткенді пысықтау

    Үй тапсырмасын тексеру.

    3-тоқсанда өткен сабақты қайталау

    ТМ-мен жұмыс

    Баған түрінде есептеп, дұрыстығын тексер




    Жаңа тақырып

    1-тапсырма

    1-тапсырма

    Амалдардың орындалу ретін анықта,мәндерін тап.

    2 1

    3*8/4=2*3=6

    2 1

    61-5*3=61-15=46

    1 2

    3*4+48=12+48=60

    1 2

    (14+16)/3=30/3=10



    2 1

    79+3*7=79+21=100

    1 2

    7*3-9=21-9=12



    Топтық жұмыс

    2-тапсырма

    Өрнектерді жаз және олардың мәнін тап

    10*4+45/5=40+9=49

    (3+2)*(54-46)=5*9=45

    (17+19)/(71-62)=36/9=4


    Жұптық жұмыс

    3-тапсырма

    Амалдардың орындалу ретін анықтап, өрнектердің мәндерін тап

    13-6/2=10

    2*(42-38)+34=34+8=42

    3*6/(24-18)=18/6=3

    32/(36/9)+18=8+18=26

    4/(20-18)/1=4/2/1=2

    35+8*5*1=35+8=43



    ФС тапсырмасы

    4-тапсырма

    Жұптық жұмыс

    Жазбалар бойынша есептер құрастыр.

    Дүкенге 8кг нан 3 жәшік құлпынай әкелді. Түске дейін 10 кг құлпынай сатылды. Қанша кг құлпынай қалды?



    Топтық жұмыс

    5-тапсырма

    Өрнекті ықшамда

    6*3=18

    7*3+35=56

    9*3-19=8


    6-тапсырма

    Сызба бойынша амалдарды орында.

    26+14=40-17=23

    6*3=18/2=9

    32/4=8+48=56



    7-тапсырма

    Теңдеу құр және оны шеш.

    24-7-х=9

    17-x=9

    X=17-9

    X=8

    24-7-8=9



    ФС тапсырмасы

    8-тапсырма

    Есепті шығар

    Қатты қағаздан 28 жемсауыт

    Пластиктен 17 жемсауыт жасады

    Барлық жемсауытты 5 ағашқа теңдей бөлді

    Әр ағашта -? Жемсауыт

    Ш: (28+17)/5=45/5=9

    Ж: әр ағашта 9 жемсауыттан


    Үй тапсырмасы

    9-тапсырма

    Өрнектерді оқы. Олардың мәнін тап.

    76+8*3=76+24=100

    7*2-6+63=14-6+6=8+6=14

    91+18/2-53=100-53=47



    ҚЖ:

    10-тапсырма

    Кім жылдам?

    Сөзжұмбақты шеш.

    Жауабы:

    Көлденеңінен:

    1. Сағат

    2. Жүз

    3. Көбейту

    4. Құны

    5. Бірліктер

    Тігінен:

    1. Ай

    2. Түзу




    Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.





    Өткенді пысықтайды














    Жаңа тақырыпты түсініп алады







    Жеке жұмыс жасайды






    Өрнектердің мәнін табады


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 2 сынып
    01.04.2024
    685
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Амантаева Гульвира Борисовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации