|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
03.02.2025 |
|
|
Сынып: 2 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» «4ақпан -Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні» «Жазғы демалыс кезіндегі мінез - құлық ережелері» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға интернеттегі қауіпсіздік ережелері туралы түсінік беру. Сандық сауаттылықты арттыру, онлайн қауіптерден қорғану жолдарын үйрету. Жауапкершілікке, әдептілікке және сыни ойлауға тәрбиелеу. Оқушыларға жазғы демалыс кезінде қауіпсіздік ережелерін үйрету; Табиғатта, су айдындарында, жолда және үйде өзін қауіпсіз ұстау дағдыларын қалыптастыру; Төтенше жағдайларда дұрыс әрекет ету жолдарын түсіндіру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.
|
|
Көңілді әуен |
|
Сабақтың ортасы |
«Миға шабуыл» сұрақтары: Интернетті не үшін қолданасыңдар? Интернет қауіпсіздігі дегеніміз не? ІІ. Жаңа тақырып 1. Интернеттегі қауіптер: Кибербуллинг (онлайн қорқыту, мазақ ету). Фишинг (жалған сайттар арқылы ақпарат ұрлау). Жеке мәліметтерді қорғау (құпиясөздер, әлеуметтік желілердегі қауіптер). 2. Қауіпсіздік ережелері: Күрделі құпиясөздер қолдану. Бөгде адамдарға жеке ақпарат бермеу. Белгісіз сілтемелерге өтпеу, күдікті файлдарды жүктемеу. Әдепті онлайн қарым-қатынас жасау. ІІІ. Топтық жұмыс «Қауіпсіз интернет» постер жасау. Әр топ өз ережелерін құрастырып, қорғайды. IV. Бекіту «Келісемін – Келіспеймін» ойыны (интернет қауіпсіздігіне байланысты тез сұрақтар қою). «5 алтын ереже» жазу (әр оқушы өз кеңестерін жазады). |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Оқушылар сұраққа жауап береді
Оқушылар тапсырмаларды орындайды
Әр топ өз жұмысын қорғайды.
Оқушылар сұраққа жауап береді
|
Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
V. Қорытынды және рефлексия Сабақтан алған әсерлерімен бөлісу. «Мен бүгін білдім...» әдісімен ой қорыту |
Өз ойларын жазады |
|
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
I. Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру. «Миға шабуыл» әдісі: Оқушыларға «Жазда қандай қауіптер болуы мүмкін?» деген сұрақ қойып, олардың ойларын тыңдау. II. Жаңа сабақ 1. Жазғы демалыс кезіндегі негізгі қауіптер Су айдындарындағы қауіптер (белгісіз жерлерде шомылу, суға бату қаупі, балдырлар мен су ағыстары) Ормандағы қауіптер (жәндіктердің шағуы, улы өсімдіктер, өрт қауіпсіздігі) Жол қауіпсіздігі (жол қозғалысы ережелері, велосипедпен жүру) Үйдегі қауіпсіздік (электр құралдары, газ, биіктен құлау қаупі) Күннің әсері (күн өту, ыстықтан сақтану, сусыздану 2. Қауіпсіздік ережелері Судағы қауіпсіздік: Белгіленген орындарда ғана шомылу Терең жерге бармау және ересектерсіз суға түспеу Қатты ағыстар мен қауіпті орындардан аулақ болу Ормандағы қауіпсіздік: Бейтаныс өсімдіктерді жұлып, жемісін жемеу Жануарлар мен жәндіктерден сақтану Орманда от жақпау және қоқыс қалдырмау Жолдағы қауіпсіздік: Жаяу жүргіншілерге арналған жолмен жүру Бағдаршам мен жол белгілерін сақтау Велосипед тебу кезінде шлем кию Күннен және ыстықтан қорғану: Күннің астында ұзақ жүрмеу Күңгірт түсті киім кию және су ішу Бас киім кию 3. Төтенше жағдайларда әрекет ету Егер біреу суға батып бара жатса, дереу көмек шақыру (112 нөміріне хабарласу) Орманда адасып қалғанда – бір орнында қалып, көмек күту Күн өткен жағдайда – көлеңкеге барып, су ішу Күйік немесе жарақат алған жағдайда – алғашқы көмек көрсету III. Практикалық бөлім Топтық жұмыс: Оқушыларды топтарға бөліп, әр топқа қауіпсіздік ережелеріне байланысты ситуациялар беру (мысалы, «Сен велосипед теуіп келе жатсың, алдыңнан жол белгісі шықты. Қалай әрекет етесің?»). Рөлдік ойын: Оқушылар төтенше жағдайларда қалай әрекет ету керектігін сахналайды (біреу суға батып бара жатса, күн өтіп кетсе немесе орманда адасып қалса). IV. Қорытындылау Оқушыларға сұрақтар қою: Жазғы демалыс кезінде қандай қауіптер болуы мүмкін? Қауіпсіздік ережелерін сақтамау қандай салдарға әкеледі? Төтенше жағдайда не істеу керек? Рефлексия: «Бүгінгі сабақтан қандай маңызды нәрсе үйрендің?» Үй тапсырмасы: Жазда қандай қауіптерден сақтану керектігі туралы эссе жазу |
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады. Оқушылар мұқият тыңдайды Тапсырманы орындайды Әр топ постер жасап, өз ойларын сыныпқа таныстырады. Оқушылар өз шешімдерін ұсынады. |
Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту |
Презентация Тақырыптық бейнероликтер. Ережелер жазылған постерлер. Постер және маркерлер |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
2-сынып«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» «4ақпан -Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні» «Жазғы демалыс кезіндегі мінез - құлық ережелері» қмж тәрбие
2-сынып«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» «4ақпан -Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні» «Жазғы демалыс кезіндегі мінез - құлық ережелері» қмж тәрбие
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
03.02.2025 |
|
|
Сынып: 2 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» «4ақпан -Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні» «Жазғы демалыс кезіндегі мінез - құлық ережелері» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға интернеттегі қауіпсіздік ережелері туралы түсінік беру. Сандық сауаттылықты арттыру, онлайн қауіптерден қорғану жолдарын үйрету. Жауапкершілікке, әдептілікке және сыни ойлауға тәрбиелеу. Оқушыларға жазғы демалыс кезінде қауіпсіздік ережелерін үйрету; Табиғатта, су айдындарында, жолда және үйде өзін қауіпсіз ұстау дағдыларын қалыптастыру; Төтенше жағдайларда дұрыс әрекет ету жолдарын түсіндіру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді.
|
|
Көңілді әуен |
|
Сабақтың ортасы |
«Миға шабуыл» сұрақтары: Интернетті не үшін қолданасыңдар? Интернет қауіпсіздігі дегеніміз не? ІІ. Жаңа тақырып 1. Интернеттегі қауіптер: Кибербуллинг (онлайн қорқыту, мазақ ету). Фишинг (жалған сайттар арқылы ақпарат ұрлау). Жеке мәліметтерді қорғау (құпиясөздер, әлеуметтік желілердегі қауіптер). 2. Қауіпсіздік ережелері: Күрделі құпиясөздер қолдану. Бөгде адамдарға жеке ақпарат бермеу. Белгісіз сілтемелерге өтпеу, күдікті файлдарды жүктемеу. Әдепті онлайн қарым-қатынас жасау. ІІІ. Топтық жұмыс «Қауіпсіз интернет» постер жасау. Әр топ өз ережелерін құрастырып, қорғайды. IV. Бекіту «Келісемін – Келіспеймін» ойыны (интернет қауіпсіздігіне байланысты тез сұрақтар қою). «5 алтын ереже» жазу (әр оқушы өз кеңестерін жазады). |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Оқушылар сұраққа жауап береді
Оқушылар тапсырмаларды орындайды
Әр топ өз жұмысын қорғайды.
Оқушылар сұраққа жауап береді
|
Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Сабақтың соңы |
V. Қорытынды және рефлексия Сабақтан алған әсерлерімен бөлісу. «Мен бүгін білдім...» әдісімен ой қорыту |
Өз ойларын жазады |
|
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
I. Ұйымдастыру кезеңі Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру. «Миға шабуыл» әдісі: Оқушыларға «Жазда қандай қауіптер болуы мүмкін?» деген сұрақ қойып, олардың ойларын тыңдау. II. Жаңа сабақ 1. Жазғы демалыс кезіндегі негізгі қауіптер Су айдындарындағы қауіптер (белгісіз жерлерде шомылу, суға бату қаупі, балдырлар мен су ағыстары) Ормандағы қауіптер (жәндіктердің шағуы, улы өсімдіктер, өрт қауіпсіздігі) Жол қауіпсіздігі (жол қозғалысы ережелері, велосипедпен жүру) Үйдегі қауіпсіздік (электр құралдары, газ, биіктен құлау қаупі) Күннің әсері (күн өту, ыстықтан сақтану, сусыздану 2. Қауіпсіздік ережелері Судағы қауіпсіздік: Белгіленген орындарда ғана шомылу Терең жерге бармау және ересектерсіз суға түспеу Қатты ағыстар мен қауіпті орындардан аулақ болу Ормандағы қауіпсіздік: Бейтаныс өсімдіктерді жұлып, жемісін жемеу Жануарлар мен жәндіктерден сақтану Орманда от жақпау және қоқыс қалдырмау Жолдағы қауіпсіздік: Жаяу жүргіншілерге арналған жолмен жүру Бағдаршам мен жол белгілерін сақтау Велосипед тебу кезінде шлем кию Күннен және ыстықтан қорғану: Күннің астында ұзақ жүрмеу Күңгірт түсті киім кию және су ішу Бас киім кию 3. Төтенше жағдайларда әрекет ету Егер біреу суға батып бара жатса, дереу көмек шақыру (112 нөміріне хабарласу) Орманда адасып қалғанда – бір орнында қалып, көмек күту Күн өткен жағдайда – көлеңкеге барып, су ішу Күйік немесе жарақат алған жағдайда – алғашқы көмек көрсету III. Практикалық бөлім Топтық жұмыс: Оқушыларды топтарға бөліп, әр топқа қауіпсіздік ережелеріне байланысты ситуациялар беру (мысалы, «Сен велосипед теуіп келе жатсың, алдыңнан жол белгісі шықты. Қалай әрекет етесің?»). Рөлдік ойын: Оқушылар төтенше жағдайларда қалай әрекет ету керектігін сахналайды (біреу суға батып бара жатса, күн өтіп кетсе немесе орманда адасып қалса). IV. Қорытындылау Оқушыларға сұрақтар қою: Жазғы демалыс кезінде қандай қауіптер болуы мүмкін? Қауіпсіздік ережелерін сақтамау қандай салдарға әкеледі? Төтенше жағдайда не істеу керек? Рефлексия: «Бүгінгі сабақтан қандай маңызды нәрсе үйрендің?» Үй тапсырмасы: Жазда қандай қауіптерден сақтану керектігі туралы эссе жазу |
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты ашады. Оқушылар мұқият тыңдайды Тапсырманы орындайды Әр топ постер жасап, өз ойларын сыныпқа таныстырады. Оқушылар өз шешімдерін ұсынады. |
Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту |
Презентация Тақырыптық бейнероликтер. Ережелер жазылған постерлер. Постер және маркерлер |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













