Материалдар / 2-сынып,жаратылыстану,Заттар және олардың қасиеттері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

2-сынып,жаратылыстану,Заттар және олардың қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы Заттар және олардың қасиеттері Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 2.3.2.2. – ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттық күйі, түсі, иісі) 2.3.2.3.-ауаның кеңістікті толтыру қасиетін және жылуөткізгіштігін зерттеу Сабақ мақсаты (Бағалау критерийлері) • ауаның кейбір қасиеттерін сипаттайды; • ауаның кеңістікті толтыру қасиетін зерттейді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қаңтар 2023
131
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні

Жаратылыстану

Сыныбы

2

Мұғалім

Князова Жанар Жақсыбайқызы

Бөлімі

«Заттар және олардың қасиеттері» «Ауа» бөлімі.

Сабақтың тақырыбы

Заттар және олардың қасиеттері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.3.2.2. – ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттық күйі, түсі, иісі)

2.3.2.3.-ауаның кеңістікті толтыру қасиетін және жылуөткізгіштігін зерттеу

Сабақ мақсаты

(Бағалау критерийлері)

  • ауаның кейбір қасиеттерін сипаттайды;

  • ауаның кеңістікті толтыру қасиетін зерттейді.

Математикалық ойлау дағдыларының деңгейі

Білу. Түсіну. Қолдану.


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңдері (уақыты)

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы:

1 мин

Психологиялық дайындық

Мақсаты:

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де.

Қуанайық достарым,

Арайлап атқан әр күнде




Оқушылар орындарынан тұрады, өлеңді бірге айтады.

Орындарына отырады.



Мұғалімнің ауызша мадақтауы үздіксіз жүріп отырады.




3 мин

  • Алдыңғы білімді еске түсіру

(Жеке жұмыс)

БК: Жұмбақтарды шешеді. Шешуіндегі сөзге ассоциация жасайды.

ОД: білу

«Ойлан,тап» ойыны

Нұсқау: Жұмбақтарды шешіңіз. Шешуіндегі сөз туралы не білесіңіз?

  • Жұмбақ

Көзге ілінбейді,

Жұтсаң білінбейді. (Ауа)

  • ТShape2 оптастырыңыз.

Shape3

Ауа


Shape4

Shape6 Shape5

Shape7

ЕББҚЕ оқушыға нұсқау: ауа туралы не білесің? Айтып беріңіз..

Оқушылар алдыңғы білімдеріне сүйеніп, тапсырманы орындайды. Жұмбақты шешеді. Ауа сөзіне ассоциация жасайды.


ЕББҚЕ оқушы ауа жайында білетінін ортаға салады.

ҚБ. «Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар

бірін-бірі бағалайды

Дескриптор:

- жұмбақты шешеді;

- ауа сөзіне ассоциация жасайды.





Жұмбақтар

А4 қағазы


Сабақтың ортасы:

2 мин

  • Жетекші сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын хабарлау, сабақ мақсатымен талқылау (Ұжымдық жұмыс)

«Бір ауыз сөз» әдісі

  • Балалар,қалай ойлайсыңдар, біз не үшін ауа жайында сөз қозғадық?

  • Дұрыс, себебі бүгінгі сабақтың тақырыбы да ауа туралы болмақ.

  • Сабақтың тақырыбына қарай отырып сабақ мақсатын болжап көріңдерші?

  • Бүгінгі сабақта не білесің?

  • Презентация арқылы жаңа сабақты түсіндіремін.

  • Оқулықпен жұмыс

  • Оқушылар мәтінді тізбектеп оқып шығады.


Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын анықтайды және сабақ мақсатын мұғаліммен бірлесе талдайды.


Презентация арқылы жаңа сабақты түсінеді.

Мәтінді түсініп оқып шығады .






Жаратылыстану



Презентация

20 мин
























5 минут

1-тапсырма (Топтық жұмыс)

БК: ауаны не үшін қорғау керек екенін дәлелдейді.

ОД: білу, түсіну

«Түсіндір,көрсет,дәлелде!» әдісі.

Нұсқау:

1-топ – ПОПС формуласы арқылы ауаны қорғаудың қажеттілігі жөнінде өз ойларын жазады.

2-топ – РАФТ әдісі арқылы ауаны қорғауға шақырып, достарына хат жазады.

3-топ – Ауаны қорғауға арналған қабырға газетін жасайды.



ЕББҚЕ оқушыға нұсқау: ауаны қорғаудың қажеттілігі жөнінде өз ойын білдіреді.



  • Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма.

  • «Броундық қозғалыс» әдісі

  • БК: «Сарыға таста» акциясының мақсатымен танысады.

  • Нұсқау: Орындарына отырмай кабинет ішінен «Сарыға таста» акциясы жайындағы ақпараттарды жинап алып келеді. Топта талқылайды. Қорытынды шығарады.


Кабинетке ілінетін ақпараттар:



-Балалар, сендер жинаған «Сарыға таста» акциясы жөніндегі ақпараттарда не туралы айтылған?

-Дұрыс, балалар, жылына бірнеше мыңдаған ағашты қағаз шығару үшін кеседі. Ал бұлай кете берсе ауаны тазартатын ағаштар саны сиреп кетеді. Ендеше, біз қағаз қалдықтарын жинап, сары қоқыс салғышқа салып, оларға қайта өмір сыйлауға үлес қоссақ ол біздің өзіміз үшін екен.

-Ендеше, бүгіннен бастап, сынып болып, басқа сыныптарға «Сарыға таста» челленджін ұйымдастырайық.

Оқушылар топ ережесін сақтайды.

Әр топ өздеріне берілген тапсырманы мұқият орындайды.


ЕББҚЕ оқушы

1-топта жұмыс істеп, ПОПС формуласының «Себебі,...» деп басталатын түсіндірме бөліміне араласады.












Оқушылар функционалдық сауаттылыққа берілген тапсырмаларды орындайды. Яғни олар алған білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана білетін болады.

ҚБ. Топтық бағалау

Дескриптор:

- Топ ережесін сақтайды;

- ПОПС формуласына сай тақырыптың мазмұнын ашады;

-РАФТ әдісі арқылы хатты жүйелі жазады;

-Қабырға газетін дайындайды


Топтар аралап жүріп, бір-бірін түрлі- түсті стикерлер арқылы бағалайды.


Shape8


Барлығы дұрыс

Қателеседі











Мұғалім ауызша үздіксіз мадақтап отырады.

Дескриптор:

- «Сарыға таста» жөнінде ақпараттарды жинайды;

- мағынасын ашады;

Мақсатын біледі;

- әрекетке көшеді









А3 қағазы, маркерлер, суреттер




















5 мин


Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

1-тапсырма

Сөйлемді толықтыр.

Ірі қалаларда өнеркәсіп орындарынан шыққан түтін мен шаң-тозаңнан .........

түзіледі.


Жел тұман тұмша


2-тапсырма

Ауаның ластану жолдарын жікте

Ауаның табиғи жолмен ластануы

Адамның іс-әрекетінің нәтижесінде ластануы

Ортақ ластану





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!