Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / 2-сынып,жаратылыстану,Заттар және олардың қасиеттері
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
2-сынып,жаратылыстану,Заттар және олардың қасиеттері
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы Заттар және олардың қасиеттері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 2.3.2.2. – ауаның кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттық күйі, түсі, иісі)
2.3.2.3.-ауаның кеңістікті толтыру қасиетін және жылуөткізгіштігін зерттеу
Сабақ мақсаты
(Бағалау критерийлері) • ауаның кейбір қасиеттерін сипаттайды;
• ауаның кеңістікті толтыру қасиетін зерттейді.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пәні
Жаратылыстану
Сыныбы
2
Мұғалім
Князова Жанар
Жақсыбайқызы
Бөлімі
«Заттар және олардың
қасиеттері» «Ауа»
бөлімі.
Сабақтың
тақырыбы
Заттар және олардың
қасиеттері
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
2.3.2.2. – ауаның
кейбір қасиеттерін сипаттау (агрегаттық күйі, түсі,
иісі)
2.3.2.3.-ауаның кеңістікті
толтыру қасиетін және жылуөткізгіштігін
зерттеу
Сабақ
мақсаты
(Бағалау
критерийлері)
ауаның кейбір
қасиеттерін сипаттайды;
ауаның кеңістікті толтыру
қасиетін зерттейді.
Математикалық ойлау
дағдыларының деңгейі
Білу. Түсіну.
Қолдану.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері
(уақыты)
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы:
1
мин
Психологиялық
дайындық
Мақсаты:
Қуанамын мен
де,
Қуанасың сен
де.
Қуанайық
достарым,
Арайлап атқан әр
күнде
Оқушылар
орындарынан тұрады, өлеңді бірге
айтады.
Орындарына
отырады.
Мұғалімнің ауызша
мадақтауы үздіксіз жүріп
отырады.
3
мин
Алдыңғы
білімді еске түсіру
(Жеке
жұмыс)
БК:Жұмбақтарды шешеді.
Шешуіндегі сөзге ассоциация
жасайды.
ОД:білу
«Ойлан,тап»ойыны
Нұсқау:Жұмбақтарды шешіңіз.
Шешуіндегі сөз туралы не
білесіңіз?
Жұмбақ
Көзге
ілінбейді,
Жұтсаң
білінбейді. (Ауа)
Т
оптастырыңыз.
Ауа
ЕББҚЕ оқушыға
нұсқау:ауа туралы не білесің?
Айтып беріңіз..
Оқушылар алдыңғы
білімдеріне сүйеніп, тапсырманы орындайды. Жұмбақты шешеді. Ауа
сөзіне ассоциация
жасайды.
ЕББҚЕ оқушы ауа жайында
білетінін ортаға салады.
ҚБ.«Бас бармақ» әдісі арқылы
оқушылар
бірін-бірі
бағалайды
Дескриптор:
- жұмбақты
шешеді;
- ауа сөзіне
ассоциация жасайды.
Жұмбақтар
А4
қағазы
Сабақтың
ортасы:
2
мин
Жетекші
сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын хабарлау, сабақ мақсатымен
талқылау(Ұжымдық
жұмыс)
«Бір ауыз
сөз»әдісі
Балалар,қалай
ойлайсыңдар, біз не үшін ауа жайында сөз
қозғадық?
Дұрыс, себебі
бүгінгі сабақтың тақырыбы да ауа туралы
болмақ.
Сабақтың тақырыбына қарай
отырып сабақ мақсатын болжап
көріңдерші?
Бүгінгі сабақта
не білесің?
Презентация
арқылы жаңа сабақты
түсіндіремін.
Оқулықпен
жұмыс
Оқушылар мәтінді
тізбектеп оқып шығады.
Оқушылар
мұғалімнің сұрақтарына жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын
анықтайды және сабақ мақсатын мұғаліммен бірлесе
талдайды.
Презентация
арқылы жаңа сабақты
түсінеді.
Мәтінді түсініп оқып шығады
.
Жаратылыстану
Презентация
20
мин
5
минут
1-тапсырма (Топтық
жұмыс)
БК:ауаны не үшін қорғау керек
екенін дәлелдейді.
ОД:білу,
түсіну
«Түсіндір,көрсет,дәлелде!»әдісі.
Нұсқау:
1-топ – ПОПС
формуласы арқылы ауаны қорғаудың қажеттілігі жөнінде өз ойларын
жазады.
2-топ – РАФТ
әдісі арқылы ауаны қорғауға шақырып, достарына хат
жазады.
3-топ – Ауаны
қорғауға арналған қабырға газетін
жасайды.
ЕББҚЕ оқушыға
нұсқау:ауаны қорғаудың қажеттілігі
жөнінде өз ойын
білдіреді.
Функционалдық
сауаттылыққа арналған
тапсырма.
«Броундық
қозғалыс» әдісі
БК:«Сарыға таста» акциясының
мақсатымен танысады.
Нұсқау: Орындарына отырмай
кабинет ішінен «Сарыға таста» акциясы жайындағы ақпараттарды жинап
алып келеді. Топта талқылайды. Қорытынды
шығарады.
Кабинетке
ілінетін ақпараттар:
-Балалар, сендер
жинаған «Сарыға таста» акциясы жөніндегі ақпараттарда не туралы
айтылған?
-Дұрыс, балалар,
жылына бірнеше мыңдаған ағашты қағаз шығару үшін кеседі. Ал бұлай
кете берсе ауаны тазартатын ағаштар саны сиреп кетеді. Ендеше, біз
қағаз қалдықтарын жинап, сары қоқыс салғышқа салып, оларға қайта
өмір сыйлауға үлес қоссақ ол біздің өзіміз үшін
екен.
-Ендеше, бүгіннен бастап,
сынып болып, басқа сыныптарға «Сарыға таста» челленджін
ұйымдастырайық.
Оқушылар топ
ережесін сақтайды.
Әр топ өздеріне
берілген тапсырманы мұқият
орындайды.
ЕББҚЕ
оқушы
1-топта жұмыс
істеп, ПОПС формуласының «Себебі,...» деп басталатын түсіндірме
бөліміне араласады.
Оқушылар функционалдық
сауаттылыққа берілген тапсырмаларды орындайды. Яғни олар алған
білімдерін сыныптан тыс жерде, кез келген жағдайда тиімді пайдалана
білетін болады.
ҚБ.Топтық
бағалау
Дескриптор:
- Топ ережесін
сақтайды;
- ПОПС
формуласына сай тақырыптың мазмұнын
ашады;
-РАФТ әдісі
арқылы хатты жүйелі
жазады;
-Қабырға газетін
дайындайды
Топтар аралап
жүріп, бір-бірін түрлі- түсті стикерлер арқылы
бағалайды.
Барлығы
дұрыс
Қателеседі
Мұғалім ауызша
үздіксіз мадақтап
отырады.
Дескриптор:
- «Сарыға таста»
жөнінде ақпараттарды
жинайды;
- мағынасын
ашады;
Мақсатын
біледі;
- әрекетке
көшеді
А3 қағазы,
маркерлер, суреттер
5
мин
Қалыптастырушы
бағалау тапсырмасы
1-тапсырма
Сөйлемді
толықтыр.
Ірі қалаларда
өнеркәсіп орындарынан шыққан түтін мен шаң-тозаңнан
.........
түзіледі.
Жел тұман
тұмша
2-тапсырма
Ауаның ластану
жолдарын жікте
Ауаның табиғи жолмен
ластануы
Адамның іс-әрекетінің
нәтижесінде ластануы
Ортақ
ластану
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады