Материалдар / 2 сыныпқа 1 тоқсан еңбекке баулудан сабақ жоспары.docx
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

2 сыныпқа 1 тоқсан еңбекке баулудан сабақ жоспары.docx

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сыныпқа 1 тоқсан еңбекке баулудан сабақ жоспары.docx
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Тамыз 2024
161
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 1 сабақ 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Шығармашылық идеяларды білу және тану

Сабақтың тақырыбы:

Өзін-өзіне қызмет ету деген не?


Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.1.1.1 материалдың түрлерімен танысу барысында қасиеттерінің сипаттамасын (жұмсақтығы, тығыздығы, беріктігі) анықтау

1.1.2.1 Материалдың негізгі атауы мен қолданылу саласын анықтау

Сабақтың мақсаты:

Шығармашылық идеяларды білу және тану маңыздылығымен танысу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы



Оқушылармен амнадасу, танысу.

Топтарға бірігу

Бағалау парақшасымен таныстыру

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Аялы алақан»

Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)

Еңбекке баулу туралы не білеміз?

Солнце 1




Сабақ тақырыбын хабарлау.

«Өзін-өзіне қызмет ету деген не?» деген сұрақтардың төңірегінде әңгімелеседі.



Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді









Оқушылар жұлдызшаға өз ойларын жазады..











Сұрақтарға жауап береді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқушылар өздеріне ұнайтын гүлдер

(сары,қызыл,жасыл)

алады.

«Аялы алақан»

Тренинг.





Ортасы





Бұл сабақ әңгіме түрінде өтеді. Оқушылар өнердің негізгі түрлерімен танысады. Оқушылар олардың көпшілігімен таныс, мұғалім балалардың танымын«өнер» түсінігімен кеңейтеді.

«Киімді күтіп кию» деген тақырыптың қалай өткізілетініне тоқталайық. Мұғалім сабақты әңгімеден бастайды. Сондай-ақ балалардың жалпы ой-өрісін дамыту жағдайына, тігін фабрикаларының қызметі, олардың киімді қалай дайындап шығаратындығына қысқаша тоқталып, мәлімет береді. Сонан соң баланың үстіне киіп жүрген киімін таза, ұқыпты, тиянақты күтіп кие білуіне көңіл аударып, дұрыс күтілген киімнің ұзақ уақыт пайдалануға жарайтындығы ескертіледі.

Оқушылардың оқу құралдарын (дәптерді, қаламды, кітаптарды), киімдерін дұрыс ұстауы (киімдерін үтіктеп, түймелерін дұрыс қадауы, аяқ киімін, бәтеңкесін таза ұстауы, оның бауын түйін шектемеуі) сияқты жұмыс түрлері жүзеге асырылады.

Бұдан соң мұғалім балаларға киімді қалай күтіп кию, қалай сақтай білу керектігі туралы түсінік береді. Киімді күнделікті күту қиын емес. Барлық бұйымдардан шаңнан бүлінеді. Мектептен келген соң сырт киімдеріңді сілкіп, қағыңдар, щеткамен тазалап, киім ілгішке іліңдер. Пальто, күртке, костюм сияқты киімдердің сырт пішініне сақталуы үшін үйде ілгіш иін ағашқа іліңдер. Күнделікті киетін сырт киімдер шкафта тұрады. Киім су болса және оларда шашыраған балшық дақтар болса, онда оларды бірден тазаламайтындығы, алдымен кептіріп, соңынан тазартылатындығы айтылады. Былғарыдан істелінген тон, жаға, құлақшын су болса, оларды алдымен таза шүберкпен сүртеді де, от жағылған құрғақ бөлмеде кептіреді.

Жұмыс көйлегін не костюмді ілмес бұрын оларды қағып, щеткалап, орындықтың арқалығына немесе ашық терезе алдына жарты сағаттай қойып, жел қақтырған дұрыс. Киімдердің түймелері бос болса, оларды көрген жерде оңдап қадау, жаға кірлесе дер кезінде ауыстыру ескертіледі. Жүн маталарынан тігілген киімдерді жиі үтіктеудің қажеті жоқ- олар екі жетіде бір үтіктеледі. Үтіктеу үшін киімді қағады, бұрынғы қырына сәйкес, үстіне дымқыл дәке салып үтіктейді. Сонымен бірге үтікті қалай қыздырып, қалай қою, оны қолмен қалай ұстау жағы да ескертіледі.

Егер киіп жүрген киімнің бір жерінде май, бояу т.б дақтар болса, оны алдымен май бояуын кетіріп алып, үтіктеу керектігі айтылады. Дақты кетірмей үтіктесе, оның сол күйінде қалып қоятындығы ескертіледі.

Сарамандық жұмыс

Түйме қадау әдісімен танысады.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.









Оқушылар өзіне қызмет жасау құралдарын еске түсіріп, талдап, төмендегі сұрақтарға жауап береді.












Жұмыстардың барлығын нөмірлеп, кестені дәптерлеріне сызып, оған туынды нөмірі мен

бейнелеу өнері түрлерінің атауын сәйкестендіріп сызады.


Дескриптор

Материалдың негізгі атауы мен қолданылу саласын анықтайды

Оқулық





Қағаз қиындысы

Бояу, желім, күнтізбе


Аяқталуы



Оқушылар еңбекке баулудың не екенін, өзіне қызмет жасау түрлерін білді.

Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім

Үйге тапсырма: жұмысты аяқтау.

Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады

Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.

Оқушылар

дың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген

Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

 Мұғалім жылдың басында әрбір оқушыға бірнеше смайлик дайындап қояды. Оқушыларды сабақ барысында смайликтермен бағалайды. Мысалы: «Өте қызық!», «Мен көп жаңа нәрсе білдім!», «Мен көп нәрсе үйрендім!», «Маған қиындау болды!», «Мен

бәрін жасап үлгермедім!», «Мұның маған пайдасы бар!» және т.б. Оқушылар сабақтың соңында смайликтерін көрсетеді. Сабақтың қалай өткенін, ең қызықты нәрсе не болды, қандай жаңа нәрсе білгендерін, нені үйренгендерін айтады.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:



Еңбекке баулу

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 1 сабақ 2-3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Шығармашылық идеяларды білу және тану

Сабақтың тақырыбы:

«Мен кішкентай көмекшімін»


Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.2.1.1 қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдардықолдану, эксперимент жүргізу;

1.1.3.1 шығармашылық идеялары мен ерекшелігін (пішін, фактурасы, біріктіру тәсілі, дайындау технологиясы ) салыстырып көрсету.

Сабақтың мақсаты:

Шығармашылық жұмысты жасау және дайындай білуді үйрену

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Ұйымдастыру.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты, дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Сабаққа белсене қатысып, жақсы нәтиже көрсетеміз!

Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін – бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер





Ортасы





Білу және түсіну

1.              Көмекші сөзі туралы не білесіңдер?

2.              Мен кішкентай көмекшімін деген сөзден не түсіндіңдер?


Ендеше бүгінгі сабақта «көмектесу» туралы әңгімелесеміз.

- Көмектесу дегенді қалай түсінесіңдер?

«Қолғанат»

- Жанар анасына қандай көмек корсеткісі келді?

- Анасы Жанардың бұл ісін қалай бағалады?

- Сендер ата-аналарыңа қандай көмек көрсете аласыңдар?.

Мұғалім «Бала - ата-ананың қолғанаты» нақыл сөзін сабақтың дәйексөзі ретінде түсіндіреді.

Ойын – жаттығу. «Топтасып көрейік...».

Шеңбер бойындағы балалар бір-біріне төмендегі белгілері бойынша топтасады:

  • - кімнің мысығы бар...

  • - ақ көйлектілер ...

  • - тәттіні жақсы көретіндер...

  • - футболды жақсы көретіндер...

Балалар топтасқаннан соң, нұсқау бойынша үнсіз қимылмен төмндегі тапсырмаларды орындайды:

- ағаш аралау;

- алма жинау;

- суға түсу;

- әткеншек тебу;

- сурет салу;

- би билеу.

Сарамандық жұмыс

Балалар, бүгінгі сабақта енді өз туысқандарыңа қалай көмек, қолғабыс беретіндерің жөнінде сұхбаттастық, ендігі кезекте соның бір дәлелі ретінде жұмыс жасап көрейік.

  • Көмектесу туралы сурет салайық.

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі.





















Оқушылар жұмыстарын салуға кіріседі.

Дискриптор

Композицияны ойлана отырып құруды дамытады.

Бейненің таңдап алынған қағаз көлеміне тәуелділігін түсіндіре біледі



Сурет дәптері Ағаштар салынған суреттер

Қағаз

қарындаш


Аяқталуы





Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?

Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.




Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:
























Еңбекке баулу

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: сабақ 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Шығармашылық идеяларды білу және тану

Сабақтың тақырыбы:

Алуан түрлі қағаздар

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.2.1.1 қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу.

1.2.2.1 қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

Сабақтың мақсаты:

Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіруді үйренеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сабақта атмосфералық қатынасорнатау қалыптастыру.

Амансың ба? Алтын күн,

Амансың ба ? Көк аспан.

Амансыңба достарым ,

Сендерді көрсем қуанам.

Балалар біз бір- біріміздің қолымыздан ұстап,алақан жылуы арқылы,жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша,қандай қуаныш!

Сыныпты конфеттер арқылы екі топқа бөлеміз.

( Конфеттің қағазындағы суретке көңілімізді аударамыз). Өткен сабағымызды еске аламыз.

«Суреттер галереясы» әдісі арқылы.

1.Ұсынылған суреттердің арасынан мектепке қатысты суреттерді топтастыр.

2. Неліктен осы суретті таңдағандығыңды түсіндір қазақша,орысша,ағылшынша атауларымен таныстыру.

3.Сурет бойынша сұрақтар құрастырамыз.

Кері байланыс :Топтарды « Жұлдызшамен» бағалау әдісін қолдану.

Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Суретті қағазды конфеттер.





Суреттер жиынтығы.





Ортасы





«Миға шабуыл» әдісі. Жаңа тақырыпты бастамас бұрын оқушылардың назарын өзіме аударам:

- Сендер мына жерден не көріп тұрсыңдар?

Қағаздар қандай түстермен боялған?

Балалар, біз бүгінгі сабақта алуан түстермен танысатын боламыз.


Сарамандық жұмыс:

Мұғалім жеке-дара кеңес береді, оқушыларға қажет жерінде көмектесіп, қателері болса түзетеді.


Қолдану

Альбом мұқабасын әшекейлеу үлгілері.

  1. Альбомға фотосуреттеріңді орналастыр.

  2. Суреттерді қандай түсті парақтарға желімдейтініңді ойластыр.

  3. Альбом парағының түсін портретпен салыстыр.





Сондай-ақ оқулықтағы мәтін, иллюстрациялар мен сұрақтарды пайдаланып, жұмыс істейді.



Оқулықтан   тапсырмаларды орындау.

Дискриптор

Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіруді үйренеді.

АКТ қолдану

Мұғалім- оқушы

https://bilimland.kz

Құрал- жабдығын қадағалау т.б.

.


ҚЕ. қайшы мен желіммен.




Ұжымдық, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді.

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


Аяқталуы



Өз сабағыңызды талдау үшін осы әдісті пайдаланыңыз. Көңіл-күй смайликтерін жабыстыру.

Picture 1


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.




Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды?Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:














Еңбекке баулу

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 1 сабақ 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Шығармашылық жұмысты жасау және дайындау

Сабақтың тақырыбы:

Кеме жасаймыз

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.2.3.1 қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану

Сабақтың мақсаты:

Дайындау технология лары және оларды орындау тәсілдерімен танысу.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



І. Оқушыларды сандар арқылы топқа бөлу.

І топ – Қызыл

ІІ топ – Сары

ІІІ топ – Көк

3 тілде айту:

  1. Кызыл– Красный - Red

  2. Cары – желтый– Yellew

  3. Көк – Синий - Blue (түстер)

Оқушылар осы түстер жайлы не білеміз?

Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Сандар (1,2,3)


Үш тілде айту

Микрафон» әдісі



11-20 мин




Ортасы






21-35 мин














Қызығушылықты ояту. Бейнежазба арқылы сабаққа назар аудару және тақырыпқа түсу.

Сені түрлі түсті әлем қоршап тұр. Әрбір заттың өзіне тән түсі бар.

Кемпірқосақ –аспанда жаңбырдан кейін пайда болады. Кемпірқосақтың жеті түсі болады. Олар : қызыл, қызғылт сары, сары, жасыл, көгілдір, көк, күлгін. Жеті киелі сан осы жеті санына байланысты тағы не білеміз? (жеті шелпек, жеті қазына, жеті ата т.б)

  • Қызғалдақ қырда, сарғалдақ жайлауда, көкте күміс күн.

Суретшінің үш негізгі бояуы бар: - қызыл, сары, көк. Үш негізгі түсті араластырып, алуан түрлі түстер шығара аласың. Бұл түстер құрама түстер деп аталады. «Суретші сурет салмайды, бояулармен жазады» деген сөз бар.

Балалар суретке қарайық.

-Ненің суреттерін көріп тұрмыз?

-Қандай түстермен көрсетілген?

Дұрыс көк, қызыл , сары, жасыл, қызғылт сары, күлгін, көгілдір.

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Сызбаға қара. Оған қарап өз бетіңше кеме жасай аласың.

Дескриптор:

Білім алушы:

  • Түстерді қолдана біледі.

  • Қатты қораптармен кеме дайындай алады

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі












Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.

Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.


Дискриптор

Түстерді танып, дұрыс атауды, айналадағы түстердің әр түрлілігін байқап жұмыста қолдануды үйренеді.

Кемпірқосақтағы түстердің атаулары мен орналасуын меңгереді.

АКТ қолдану







Бейнежазба (кемпірқосақ жайлы)


«От шашу» әдісі



36-45 мин

Аяқталуы



Рефлексия. «Желкенді кеме» арқылы оқушылардың түсінгендерін білу.

  1. Егер саған сабақ ұнаса және тапсырманың барлығы сітті орындаған болсаң, желкенді жасыл түске боя.

  2. Егер сен сабақта белгілі бір қиындықты кездестірген болсаң, желкенді сары түске боя.

  3. Егер саған сабақ барысында тапсырмаларды орындау қиын болып, мұғалімнің көмегі қажет болса, желкенді қызыл түске боя.



Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.


Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:















Еңбекке баулу

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 1 сабақ 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Шығармашылық идеяларды білу және тану

Сабақтың тақырыбы:

Табиғи материалдардың түрлері мен оны сақтау жағдайы.


Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.1.3.1 шығармашылық идеялары мен ерекшелігін (пішін, фактурасы, біріктіру тәсілі, дайындау технологиясы ) салыстырып көрсету

1.2.1.1 қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларды табиғаттан алынатын табиғи материал түрімен таныстыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Ынтымақтастық атмосферасы қалыптастырылады.

Балалар шеңбер құрып бір-біріне тілек айтады, «Мен ұнататын түс» әдісімен 4 топқа бірігеді.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы оқу мақсаттары ашылады.

-Біздің қолымыздағы қағаздар қандай түсті?

-Суретшілер түстерді жылы және суық түстер деп бөледі. Сенің қолыңдағы түс жылы және суық түстің қайсысына жатады деп ойлайсың? Неліктен?

-Ендеше бүгінгі сабақта айналадағы түстерді жылы және суық түске ажыратып, түстер арқылы жыл мезгілдері туралы әңгімелейміз.

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін– бірі бағалау.

Қызыл, сары, көк, көгілдір түсті қима қағаздар



11-20 мин




Ортасы






21-35 мин












36-75 мин

(Ұ)Тапсырма-1 «Байланыстыр» әдісі.

Оқулықтың суреттерге мұқият қараңдар. Сұрақтарға жауап беріңдер. Жұмыс дәптеріндегі жылы түсті жұлдыздарды қызыл сызықпен байланыстыр. Суық түсті жұлдыздарды көк сызықпен байланыстыр.

-Мұғалімнің түсіндірмесі:

(Табиғи материалдан жасалған бұйымдармен таныстыру, көрсету)
Слайдпен аққудың түрліше суреттерімен таныстыру.
Аққу – құс. Аққу сөзіне талдау жасау. Ол топтанып ұшатын, жыл құсы. 300 - 400 жыл өмір сүреді.

Жалпы құстарға тоқталу, олар ұшады, жұмыртқалайды, балапан басады.
«Жалғастыр» ойыны
1.... атпа,... сатпа.
2.... құссыз көл жетім
3. Аққу құсқа оқ тисе,
Қанатын суға тигізбес
4. Өлең енсе сөз сұлу,
... жүзсе - көл сұлу.
Кім жүйрік? Қауіпсіздік ережелерін еске алу
1. Ермексазды аузыңа салма
2. Киіміңе жабыстырма
3. Соңынын қолыңды жу
Суреттерге шолу (слайдтар)
1. «Аққулы көлде» композициясын көрсетіп әңгімелеу.
Қажетті құрал - жабдықтарды атап, оларды шығарып алу
Қатырма қағаз, көк түсті қағаз, ағаштың бүрі, немесе оның орнына жұмыртқаның қабығы,
өсімдіктің жапырақтары, жұмсақ сым.
Жасалу жолын айта отырып орындау. Көлді бейнелеу үшін көк түсті қағазды алып қорап ішіне жайып қоямыз. Аққудың мойынын сымнан иіп дайындап аламыз және оны жұмыртқа қабығына ермексазбен біріктіреміз. Содан соң денесі мен мойнын бірігіп аққу мүсіні шығады оны көлге орналастырамыз. Айналасын көл бетінде өсетін кептірілген өсімдіктермен әсемдейміз

Ой толғаныс

Біз бүгін немен жұмыс жасадық?
Табиғи материал деген не?
Оны қайданаламыз?
Аққутуралыәнбілемізбе?

Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі





Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.



Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.


Дискриптор

Оқушыларды табиғаттан алынатын табиғи материал түрімен таныстырады.

Өзінің және сыныптастарының жұмысын талдап, өз ойын айтады.

оқулық



Қарындаштар


Жұлдызша суреттері


Оқулық, жұмыс дәптері, гуашь, палитра, қылқалам, су, түсті қарындаштар.

От шашу.

36-45 мин Аяқталуы


Кері байланыс «Маған үш зат айт» әдісі бойынша өтеді.

  • Біз бүгін ------оқып үйрендік.

  • Біздің топ --------жақсы жасай алды.

Мен -------өте жақсы жасай алдым

Үйге тапсырма: Аққудың суретін салып , аяқтау .


Оқушылардың жауаптарына пікір қалдыру.




Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:






















Еңбекке баулу

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 1

сабақ 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Шығармашылық идеяларды білу және тану

Сабақтың тақырыбы:

Табиғатқа серуен


Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.2.1.1 қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (көркемдік, табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, эксперимент жүргізу

1.2.2.1 қарапайым тәсілдер мен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

Сабақтың мақсаты:

Шығармашылық жұмысты орындау материалдары мен техникалары ұғымдарымен танысу.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы

0-5 мин



Сыныпта жақсы психологиялық ахуал мен шығармашылық жағдай жасау. Сабақтың басында ақырын музыка ойнап тұрады

Амандасу.

Оқушыларды топқа бөлу. Қызыл, жасыл, сары, көк түстері арқылы

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.


Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.



11-20 мин




Ортасы






21-39 мин














Серуен –бала әрекетін ұйымдастырудағы режимдік сәттердің негізгі бөлігінің бірі. Серуеннің мақсаты – бала денсаулығын нығайту, шаршаудың алдын –алу , денесін шынықтыру, түрлі әрекеттер нәтижесінде организмде болған функционалдық өзгерістерді реттеп, қалыпқа келтіру.

Серуеннің міндеті:Қарапайым жағдайда организмді шынықтыру. Мектеп жасындағы баланың физикалық даму деңгейінарттыру. Баланың қимыл-белсенділігін арттыру. Баланың танымдық көркемдік –эстетикалық әлеуметтік тұлғалық дамуына ықпалету.

Серуен түрлері: 1. Мектеп аумағында

2. Территориядан аулаққа жаяу серуен 1 км дейін.

Баланың киіміне қойылатын талаптар. Баланың киімі жыл мезгіліне байланысты сай болу керек.

Серуенніңмазмұны:

  1. Бақылау

  2. Еңбекке баулу

  3. Қимыл белсенділігін арттыру қимылдық спорттық, ойындар мен жаттығулар.

  4. Баламен жеке жұмыстар

  5. Балалардың өз бетінше әрекеті



Жоғарыда атап өткендей, серуенді дұрыс ұйымдастырудың маңызы ерекше.

  1. Бақылауға келсек, мысалы, Қазір күз мезгілі.

  2. Тақырып: «Табиғатжайлыәңгімелесу»

Мақсаты: Балалардың дүниетанымын, тіл байлығын дамыту.

-Табиғат дегеніміз не?

Табиғат –жер , тау, ағаш, су, орман, өсімдіктерменжан-жануарлардан тұратын қоршаған орта.

Мақал-мәтел: «Адамның табиғатсыз күні жоқ, Мұны айтуға табиғаттың тілі жоқ»

Еңбек: Топ ауласын бұтақтардан, қоқыстан тазалау.

Мақсаты:Балаларды тазалыққа бейімдеу, еңбекке баулу.

Балаларға арналған қимылды ойындар топтамасы:


.«Күн мен жаңбыр»

Ойын шарты: Балалар ашық алаңда еркін ойнап, жүреді, гүл тереді, көбелек қуады, секіреді, жүгіреді. Мұғалім "Жаңбыр жауды !" дегенде балалар пана іздеп үйшіктерге тығылады. Мұғалім «Күншықты!» дегенде балалар қайта алаңға шығып ойындарын жалғастыра береді.

Оқушыларға өз беттерінше табиғатқа байланысты қысқа мерзімдік сурет салу тапсырылады.

Қорытындылау:

  1. 1.топтардың салған суреттерінен көрме ұйымдастыру.

  2. 2.оқушылардың салған суреттері бойынша жетістіктері мен кемшіліктерін көрсету.

Сабақты бекіту:

Топтар табиғатқа байланысты эссе жазады және тірек сызбамен жұмыс.

Бағалау,

үйге тапсырма беру: Табиғат құбылысын бақылау арқылы пейзаж салу


Оқушылар топтасып ақылдасып пікір шығарып пікірлерімен бөліседі












Жауабын зерттеу дәптеріңе жазып, суретке түсіреді.





Оқушылар бұл тапсырманы жұпта бағалайды.


Дискриптор

Шығармашылықжұмыстыорындау материалдары мен техникалары ұғымдарымен танысады.



Оқулық,

мәтіндер.

Көбелек пен бақаның суреті.

акварель



Акварель

http://talimger.org/load/ash/syzu/pejzazh_tabi_at_k_rinisin_bejneleu/24-1-0-4477


40-45 мин

Аяқталуы


5 мин

Оқушылар көлемді ғимараттар мен сәулет үлгілерін қалай жасауға болатынын, ғимараттарды қалай

безендіретіндерін, олар не үшін керек екенін білді.

Ғимараттар мен кешендердің көлемді үлгілерін жасап, өз шешімдерін түсіндіруді үйренді.

Түсінбедім Сұрағым бар Түсінді


Жұмысты аяқтау.


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.



Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:





Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: сабақ 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Шығармашылық идеяларды білу және тану

Сабақтың тақырыбы:

Табиғи материалдардан панно жасау

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

1.2.2.1 қарапайым тәсілдер мен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру

1.2.2.2 айқындалған материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары) қарапайым көлемді пішіндерді жасау

Сабақтың мақсаты:

Айқындалған материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары) қарапайым көлемді пішіндерді жасау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы




Сабақта атмосфералық қатынасорнатау қалыптастыру.

Амансың ба? Алтын күн,

Амансың ба ? Көк аспан.

Амансыңба достарым ,

Сендерді көрсем қуанам.

Балалар біз бір- біріміздің қолымыздан ұстап,алақан жылуы арқылы,жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша,қандай қуаныш!

Сыныпты конфеттер арқылы екі топқа бөлеміз.

( Конфеттің қағазындағы суретке көңілімізді аударамыз). Өткен сабағымызды еске аламыз.

«Суреттер галереясы» әдісі арқылы.

1.Ұсынылған суреттердің арасынан мектепке қатысты суреттерді топтастыр.

2. Неліктен осы суретті таңдағандығыңды түсіндір қазақша,орысша,ағылшынша атауларымен таныстыру.

3.Сурет бойынша сұрақтар құрастырамыз.

Кері байланыс :Топтарды « Жұлдызшамен» бағалау әдісін қолдану.

Оқушылар амандасып , бір-біріне сәттілік тілейді.

Ойлану арқылы оқушылар қайталау сұрақтарына жауап береді

Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Суретті қағазды конфеттер.





Суреттер жиынтығы.





Ортасы





«Миға шабуыл» әдісі. Жаңа тақырыпты бастамас бұрын оқушылардың назарын өзіме аударам:

«Доп ойнаймыз» сұрақ жауап тәсілі 1. Қандай табиғи материалдарды білесіңдер?(қабық, бұтақ, тас т.с.с.) 2. Кептірілген материалдарды ата(шөп, гүл, қамыс, қоға, жапырақ т.б)

Екінші өңдеуге қажетті материалдар?(жұмыртқаның қабығы, жаңғақ қабығы, шемішке т.б)

Дескриптор: 1.Оқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Танымдық бейнебаян ұсынылады Панно 1) мүсіндік бейнелер немесе түрлі суреттермен әшекейленген қабырғаның бір бөлігі; 2) қабырғаның бір бөлігін немесе үйдің ішкі төбесін әсемдеу мақсатымен салынған кескіндемелік туынды. Ол пайдаланған материалына (ағаш, металл, қыш, тас, әйнек, мата, т.б.) қарай әшекейленеді. Қазақ жерінде күмбезді құрылыстардың қабырғасын өрнекті кірпішпен өріп тұрғызу 11 ғасырдан белгілі. Мысалы, Бабажы қатын (11 ғ.), Қарахан (11 ғ.) және Айша Бибі (11 ғ.) мазарларындағы әшекей-өрнектер. Соңғы жылдары Панно жанрлық жағынан ерекше дамыды. Сәулетті қоғамдық ғимараттар мен үйлердің интерьерлері, экстерьерлері безендірілді

Дескриптор: 1.Жаңа ақпаратты қабылдайды. 2.Панно түрлерімен танысады. Шығармашылық жұмыс.

Кептірілген және екінші өңдеуге қажет материалдарды пайдаланып, панно жасау.

Қауіпсіздік ережесін еске түсіру 1. Қайшымен ҚЕ 2. Желіммен ҚЕ 3. Қағазбен ҚЕ

Дескриптор: 1.Табиғи материалдар таңдайды. 2.Жұппен отырып шығармашылық жұмыс жасайды. «Галерея» әдісі арқылы көрме жасау

Дескриптор: Оқушылардың жасаған жұмыстарынан көрме жасайды.

IV.Жаңа материалды меңгергенін тексеру кезеңі.

1. Оқулықпен жұмыс. Іштей,тізбектей оқыту. 

2. Сұрақ­ жауап 3.Практикалық жұмыс. Оқушылардың еңбегін қадағалау.Қауіпсіздік ережесін сақтау.

4. Бекіту кезеңі. Қорытындылау. 

Тұтас қатырма қағаздан құрастыру арқылы оқушылар табиғат нысандарын жақсырақ қабылдап, бұрын назарына ілінбеген нәрселерді елей бастайды. Сондай-ақ оқушылар штрих және бояу жағындысы арқылы әсерлі жұмыстар орындайды.

Оқушылар сызықпен танысты.





Сондай-ақ оқулықтағы мәтін, иллюстрациялар мен сұрақтарды пайдаланып, жұмыс істейді.




Дискриптор

Айқындалған материалдармен (ермексаз, қолданыстан шыққан, қағаз материалдары) қарапайым көлемді пішіндерді жасайды.

АКТ қолдану

Мұғалім- оқушы

https://bilimland.kz

Құрал- жабдығын қадағалау т.б.


ҚЕ. қайшы мен желіммен.




Ұжымдық, ынтымақтастықта жұмыс жасауға үйренеді.


Аяқталуы



Өз сабағыңызды талдау үшін осы әдісті пайдаланыңыз. Көңіл-күй смайликтерін жабыстыру.

Picture 1


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.




Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды?Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:




















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!