Материалдар / №2 Тармақталған алгоритмдерді программалау ҚМЖ

№2 Тармақталған алгоритмдерді программалау ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
№2 Тармақталған алгоритмдерді программалау ҚМЖ
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Бөлімі:

4-бөлім. «Python тіліндегі алгоритмдерді программалау»

Педагогтің аты-жөні:

Туткабаева С.

Күні:

30.01.2024 ж.

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

4.4. Тармақталған алгоритмдерді программалау

Оқу бағдарламасына

сәйкес оқу мақсаты

7.3.2.1 Python программалау тілінде тармақталған алгоритмдерді

жазу.

Сабақтың мақсаты

Тармақталған алгоритмдерді программалау жолдарын біледі.

Шарт тексеру опреаторының қысқа және толық жазылу құрылымдарын ажырата алады.

Python программалау тілінде

тармақталған алгоритмдерді жазады.

Сабақтың барысы:



Сабақ

кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу, психологиялық

Қағаздан

жасалған


жағымды ахуал туғызу.

ГҮЛ

2 мин.

«Гүлмен тілек тілеу» әдісі арқылы (сергіту және топқа біріктіру). Мақсаты: Оқушылар гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.

І топ – «Білімділер»

ІІ топ – «Дарындылар»



Ұжымдық жұмыс

  • Тармақталу алгоритмі алгоритм?

  • Тармақталу алгоритміне күнделікті

орындайтын


қандай



өзің

іс

Бағалау:



Миға шабуыл әдісі

Оқушылар бір-

5 мин.

Алдыңғы білім мен

бірін


бүгінгі сабақты

«Бағдаршам»


байланыстыру

әдісі


мақсатында төменде

арқылы


берілген сұрақтарға

бағалайды.






жауап береді.

әрекеттердің қайсысын мысал

ретінде келтіре аласың?

  • Шарт тексеру операторының құрылымдары жайлы не білесің?

  • Шарт тексеру опреаторының қысқа және толық жазылу құрылымдарының қандай айырмашылықтары бар? Себебін

түсіндір.



Сабақтың ортасы 31 мин

Практикалық жұмыстар

(Ж) 1-тапсырма

К саны берілген. Осы санның жұп немесе тақ екенін

анықтайтын программа құрастыр. Егер сан тақ болса экранға «1», әйтпесе

«0» шықсын.

Мысалы Нәтиже

Дескриптор:

  • Берілген санның жұп екенін анықтайтын программа құрады.

  • Берілген санның тақ екенін

анықтайтын программа құрады.

  • Берілген санның жұп немесе тақ екенін анықтайтын программа құрып, экранға сан тақ болса «1» әйтпесе

«0» шығарады.

Бағалау: Оқушылар өзін-өзі

«Бағдаршам» әдісі

арқылы бағалайды.

7-сынып оқулығы.

Компьютер


17 1




62 0




(Ж) 2-тапсырма Велосипедші v м/с жылдамдықпен қозғалса, s жолды t секундта жүріп өтеме, анықта. Егер жүріп өтсе «ia», әйтпесе

«joq» жауаптарының бірі экранға шықсын. Деректедің енгізілу реті: v-жылдамдық, s- жол және t-уақыт.

Мысалы Нәтиже

Дескриптор:

  • Велосипедшінің жүріп өткен жолының жылдамдығын және уақытын анықтайды.

  • Егер жүріп өтсе

«ia», әйтпесе «joq» жауаптарының бірі экранға шығарады.

Бағалау: Оқушылар өзін-өзі

«Бағдаршам» әдісі

арқылы бағалайды.


5 100 15 joq



10 800 90 ia




Shape1

(Ж) 3-тапсырма Қыста күн жылы болса, мұз үстінде хоккей ойнау мүмкін емес. 7-сынып

оқушылары бүгін

Дескриптор:

  • Деректердің енгізілу ретін дұрыс жазады.

  • Берілген деректерді

Бағалау: Оқушылар өзін-өзі

«Бағдаршам» әдісі

арқылы

7-сынып оқулығы.

Компьютер


сабақтан соң хоккей ойнауды жоспарлауда. Мұғалім оқушыларға хоккей ойнау үшін соңғы үш күнгі тіркелген ауа райы температурасының ең кіші мәні t температурадан төмен болса ғана ойнаулары мүмкін екенін

ескертті. Берілген деректерді пайдаланып оқушылар бүгін хоккей ойнай ала ма, соны анықта. Деректердің енгізілу реті: соңғы үш күндегі ауа-райының мәндері: a, b, c және t температура.

Мысалы Нәтиже

пайдаланып оқушылар бүгін хоккей ойнай алатынын немесе ойнай алмайтынын анықтайды.

бағалайды.


-8 -10 -6 - ia



5



Сабақтың соңы




7 мин.

Рефлексия

Сабақты бекіту



Мақсаты: Сабақты қорытындылау.

  1. «Басбармақ» - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

  2. «Балалы үйрек» - бірлесу. Қалай

жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым?

  1. «Ортан терек» - ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?

  2. «Шылдыр шүмек» -

шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

5 «Кішкентай бөбек» - көңіл күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалай сезіндім?

Бағалау: Мұғалімнің қорытынды бағасы.

«Бағдаршам» әдісі арқылы жүзеге асады.




ЖИ арқылы жасау
30 Қаңтар 2024
272
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі