«Биология» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
2 нұсқа
Оқушы коджы:______________________________
№1 Жасушалық тыныс алудың екі типін өзара салыстырыңыз [2]
|
Тыныс алу типтері: |
Түзілетін өнімдер |
Түзілетін АТФ саны |
|
Аэробты тыныс алу |
|
|
|
Анаэробты тыныс алу |
|
|
№2 Аэробты спорт түрі дегеніміз не және қандай спорт түрлері жатады?[2]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Оттек тапшылығының орнын толтыруға бағытталған мүмкін болатын барлық физиологиялық және биохимиялық механизмдер:
-
дене жүктемесі кезінде адреналин өндіріледі
-
симпатикалық жүйке жүйесі белсенді болады.
-
бронхиолалар кеңейіп, тыныс алу және жүрек соғуы жиілейді
-
дене жүктемесі кезінде тироксин өндіріледі
-
парасимпатикалық жүйке жүйесі белсенді болады
-
бронхиолалар кеңейіп, тыныс алу және жүрек соғуы баяулайды
№4 4.Суретке мән бере отырып, 3,4 санымен берілген нефрон бөліктерінің атауы мен қызметін сипаттаңыз [1]
4
--------------------------------------------------------
5--------------------------------------------------------
№5 Кестеде берілген тұжырымдамаларды сәйкестендіріп,дұрыс жауабын табыңыз [1]
|
1. Ультрасүзу |
|
|
2. Реабсорбция |
|
|
3. 30 нм |
|
|
4.1,5 л |
|
А) 1-С, 2-Д, 3-А, 4-В
В) 1-С, 2-А, 3-В, 4-Д
С) 1-В, 2-А, 3-С, 4-Д
Д) 1-Д, 2-С, 3-А, 4-В
№6 . Бүйрек қызметіне жағымсыз әсер ететін факторларды табыңыз [1]
А. Дұрыс тамақтану
В. Белсенді өмір салты
Г.Тұзды тамақ
Д.Профилактикалық қараудан өту
№7 Сөйлемді толықтырыңыз
А) Егер жануарлар ағзасында су шектеулі болса, олардың ұлпаларында аммиак жинақталмауы үшін, ол едәуір улы емес қосылысқа - ___________________________________айналады.
Б)Несептас (несеп жолына тас байлану) ауруының алдын алу __________ дәруменін шектеу керек.
7.1 Жануарлардың бөліп шығару құрылысы мен мекен ету ортасына қарай экскрецияланатын өнімдерді талдап,кестеге толтырыңыз[1]
|
Жануарлар өкілі |
Жануарларда бөліп шығару құрылысы |
Экскрециялық өнім |
Мекен ортасы |
|
Құстар |
|
|
|
|
сүтқоректілер |
|
|
|
№8 Берілген нейронның құрылысынан 1,3 сандарының атауын жазыңыз
1
--------------------------------------------------------------------
3--------------------------------------------------------------------
№9 Нейронның ішкі құрылысы мен қызметі арасындағы байланысты сәйкестендіріңіз[4]
|
Нейрон бөлімдері |
Қызметтері |
|
1.Аксон |
|
|
2. Синапс |
|
|
3. Шваннов жасушасы |
|
|
4. Дендриттер |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
д |
с |
В |
а |
№10 Сәйкестікті анықтаңыз:Берілген физиологиялық процестер мен олардың әсерлерін сәйкестендіріңіз. [3]
|
Процестер |
Әсерлері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№11 Бүйір сызық дегеніміз не? Мысал келтіре отырып,олардың қандай мақсатта қолданылуын зерделеңіз [2]
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
№12. Күйзеліс дегеніміз не? [1]
------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
№13 Нейропраотездеу дегеніміз не? НКИ – дегі негізгі екі проблеманы бөліп көрсетіңіз. [2]
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
№14 Шындық немесе жалған тапсырмасы (кесте түрінде):
|
Мәлімдеме |
Шындық/Жалған |
|
Шындық |
|
Жалған |
|
Шындық |
|
Шындық |
|
Жалған |
№15 Ауксиннің физиологиялық қызметтерін таңдаңыз. [3]
А. Сабақтың тез өсуін күшейтеді
Б. Жапырақ қартаюын тежейді
В. Тамыр түзілуін күшейтеді
Г.Фотосинтетикалық фосфорлану процесіне әсер етеді
Д. Жасушалардың қартаюын күшейтеді
Е. Жасыл көкөністердің сақталуын мерзімін жоғарлату мақсатында қолданады
Ж. Төбе меристеманың өсуін белсендіреді
15.1 Этилен фитогормонының 1 ерекшелігін талдаңыз [1]
«Биология» пәнінен 2-тоқсанға арналған
жиынтық бағалау тапсырмаларына балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымшаақпарат |
|
1 |
Аэробты тынысалу – көмірқышқыл газы және су; 36 АТФ Анаэробты тыныс алу – 2 молекула сүт қышқылы;2 АТФ |
2 |
Басқада дұрыс тұжырымдар қабылданады. |
|
2 |
Аэробты деп ағзаға жүктеме біртіндеп түсетін спорт түрлері - жүзу,орташа қашықтыққа жүгіру. велоспорт, фуутбол, теннис және т.б. жатады.Бұл жағдайда да оттек тапшылығы пайда болады, бірақ ол жүктемеден 10-20 секундтан кейін қалыптасады. |
2 |
Басқа да дұрыстұжырымдарқабылданады. |
|
3. |
А,В,С |
2 |
Басқа да дұрыстұжырымдарқабылданады |
|
4 |
4 – Генле ілмегі 5 – Дистальды ирек сызық |
1 |
|
|
5 |
С |
1 |
|
|
6 |
Г |
1 |
|
|
7 |
Несепнәрге С дәрумені |
1 |
|
|
7 i |
Құстар-бүйрек-зәр қышқылы-құрлық Сүтқоректі-бүйрек-несепнәр-зәр қышқылы-құрлық |
1 |
|
|
8 |
|
1 |
|
|
9 |
1 2 3 4 д с В а |
4 |
|
|
10 |
1 — b 2 — c 3 — e 4 — a 5 — d |
3 |
|
|
11 |
балықтарда арнайы сезім мүшесі Бүйір сызық тіпті соқыр жыртқыш балыққа да қорегін табуға көмектеседі, себебі ол су қысымының өзгеруін қабылдайды. |
2 |
|
|
12 |
Күйзеліс - жүйке және гуморальды механиам арқылы гомеостазды (көрсеткіштердің тұрақтылығы) сақтауға бағытталған төтенше жағымсыз (күйзеліс) факторлардың әсеріне ағзаның арнайы емес реакциясы. |
1 |
|
|
13 |
Нейропраотездеу – жүйке жүйесінің бұзылған қызметін қалпына келтіруге арналған жасанды құрылғы немесе сенсорлық мүшелер (нейропротездер немесе нейраимпланттар) жасаумен және имплантациялаумен айналысатын неврология саласы.
|
2 |
Басқа да дұрыстұжырымдарқабылданады. |
|
14 |
Шындық: 1,3,4 Жалған:2,5 |
2 |
. |
|
15 |
А,В,Ж Жеміс пен тұқымның пісіп- |жетілуіне әсер етеді |
4 |
1 ерекшелігін жазады |
|
Барлығы: |
30 балл |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
№2 ТЖБ 9 сынып 2 тоқсан 2 нұсқа
№2 ТЖБ 9 сынып 2 тоқсан 2 нұсқа
«Биология» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
2 нұсқа
Оқушы коджы:______________________________
№1 Жасушалық тыныс алудың екі типін өзара салыстырыңыз [2]
|
Тыныс алу типтері: |
Түзілетін өнімдер |
Түзілетін АТФ саны |
|
Аэробты тыныс алу |
|
|
|
Анаэробты тыныс алу |
|
|
№2 Аэробты спорт түрі дегеніміз не және қандай спорт түрлері жатады?[2]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Оттек тапшылығының орнын толтыруға бағытталған мүмкін болатын барлық физиологиялық және биохимиялық механизмдер:
-
дене жүктемесі кезінде адреналин өндіріледі
-
симпатикалық жүйке жүйесі белсенді болады.
-
бронхиолалар кеңейіп, тыныс алу және жүрек соғуы жиілейді
-
дене жүктемесі кезінде тироксин өндіріледі
-
парасимпатикалық жүйке жүйесі белсенді болады
-
бронхиолалар кеңейіп, тыныс алу және жүрек соғуы баяулайды
№4 4.Суретке мән бере отырып, 3,4 санымен берілген нефрон бөліктерінің атауы мен қызметін сипаттаңыз [1]
4
--------------------------------------------------------
5--------------------------------------------------------
№5 Кестеде берілген тұжырымдамаларды сәйкестендіріп,дұрыс жауабын табыңыз [1]
|
1. Ультрасүзу |
|
|
2. Реабсорбция |
|
|
3. 30 нм |
|
|
4.1,5 л |
|
А) 1-С, 2-Д, 3-А, 4-В
В) 1-С, 2-А, 3-В, 4-Д
С) 1-В, 2-А, 3-С, 4-Д
Д) 1-Д, 2-С, 3-А, 4-В
№6 . Бүйрек қызметіне жағымсыз әсер ететін факторларды табыңыз [1]
А. Дұрыс тамақтану
В. Белсенді өмір салты
Г.Тұзды тамақ
Д.Профилактикалық қараудан өту
№7 Сөйлемді толықтырыңыз
А) Егер жануарлар ағзасында су шектеулі болса, олардың ұлпаларында аммиак жинақталмауы үшін, ол едәуір улы емес қосылысқа - ___________________________________айналады.
Б)Несептас (несеп жолына тас байлану) ауруының алдын алу __________ дәруменін шектеу керек.
7.1 Жануарлардың бөліп шығару құрылысы мен мекен ету ортасына қарай экскрецияланатын өнімдерді талдап,кестеге толтырыңыз[1]
|
Жануарлар өкілі |
Жануарларда бөліп шығару құрылысы |
Экскрециялық өнім |
Мекен ортасы |
|
Құстар |
|
|
|
|
сүтқоректілер |
|
|
|
№8 Берілген нейронның құрылысынан 1,3 сандарының атауын жазыңыз
1
--------------------------------------------------------------------
3--------------------------------------------------------------------
№9 Нейронның ішкі құрылысы мен қызметі арасындағы байланысты сәйкестендіріңіз[4]
|
Нейрон бөлімдері |
Қызметтері |
|
1.Аксон |
|
|
2. Синапс |
|
|
3. Шваннов жасушасы |
|
|
4. Дендриттер |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
д |
с |
В |
а |
№10 Сәйкестікті анықтаңыз:Берілген физиологиялық процестер мен олардың әсерлерін сәйкестендіріңіз. [3]
|
Процестер |
Әсерлері |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№11 Бүйір сызық дегеніміз не? Мысал келтіре отырып,олардың қандай мақсатта қолданылуын зерделеңіз [2]
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
№12. Күйзеліс дегеніміз не? [1]
------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
№13 Нейропраотездеу дегеніміз не? НКИ – дегі негізгі екі проблеманы бөліп көрсетіңіз. [2]
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
№14 Шындық немесе жалған тапсырмасы (кесте түрінде):
|
Мәлімдеме |
Шындық/Жалған |
|
Шындық |
|
Жалған |
|
Шындық |
|
Шындық |
|
Жалған |
№15 Ауксиннің физиологиялық қызметтерін таңдаңыз. [3]
А. Сабақтың тез өсуін күшейтеді
Б. Жапырақ қартаюын тежейді
В. Тамыр түзілуін күшейтеді
Г.Фотосинтетикалық фосфорлану процесіне әсер етеді
Д. Жасушалардың қартаюын күшейтеді
Е. Жасыл көкөністердің сақталуын мерзімін жоғарлату мақсатында қолданады
Ж. Төбе меристеманың өсуін белсендіреді
15.1 Этилен фитогормонының 1 ерекшелігін талдаңыз [1]
«Биология» пәнінен 2-тоқсанға арналған
жиынтық бағалау тапсырмаларына балл қою кестесі
|
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымшаақпарат |
|
1 |
Аэробты тынысалу – көмірқышқыл газы және су; 36 АТФ Анаэробты тыныс алу – 2 молекула сүт қышқылы;2 АТФ |
2 |
Басқада дұрыс тұжырымдар қабылданады. |
|
2 |
Аэробты деп ағзаға жүктеме біртіндеп түсетін спорт түрлері - жүзу,орташа қашықтыққа жүгіру. велоспорт, фуутбол, теннис және т.б. жатады.Бұл жағдайда да оттек тапшылығы пайда болады, бірақ ол жүктемеден 10-20 секундтан кейін қалыптасады. |
2 |
Басқа да дұрыстұжырымдарқабылданады. |
|
3. |
А,В,С |
2 |
Басқа да дұрыстұжырымдарқабылданады |
|
4 |
4 – Генле ілмегі 5 – Дистальды ирек сызық |
1 |
|
|
5 |
С |
1 |
|
|
6 |
Г |
1 |
|
|
7 |
Несепнәрге С дәрумені |
1 |
|
|
7 i |
Құстар-бүйрек-зәр қышқылы-құрлық Сүтқоректі-бүйрек-несепнәр-зәр қышқылы-құрлық |
1 |
|
|
8 |
|
1 |
|
|
9 |
1 2 3 4 д с В а |
4 |
|
|
10 |
1 — b 2 — c 3 — e 4 — a 5 — d |
3 |
|
|
11 |
балықтарда арнайы сезім мүшесі Бүйір сызық тіпті соқыр жыртқыш балыққа да қорегін табуға көмектеседі, себебі ол су қысымының өзгеруін қабылдайды. |
2 |
|
|
12 |
Күйзеліс - жүйке және гуморальды механиам арқылы гомеостазды (көрсеткіштердің тұрақтылығы) сақтауға бағытталған төтенше жағымсыз (күйзеліс) факторлардың әсеріне ағзаның арнайы емес реакциясы. |
1 |
|
|
13 |
Нейропраотездеу – жүйке жүйесінің бұзылған қызметін қалпына келтіруге арналған жасанды құрылғы немесе сенсорлық мүшелер (нейропротездер немесе нейраимпланттар) жасаумен және имплантациялаумен айналысатын неврология саласы.
|
2 |
Басқа да дұрыстұжырымдарқабылданады. |
|
14 |
Шындық: 1,3,4 Жалған:2,5 |
2 |
. |
|
15 |
А,В,Ж Жеміс пен тұқымның пісіп- |жетілуіне әсер етеді |
4 |
1 ерекшелігін жазады |
|
Барлығы: |
30 балл |
||
шағым қалдыра аласыз













