Материалдар / 2 тоқсан бжб дуние тарихы 8 сынып

2 тоқсан бжб дуние тарихы 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
2 тоқсан бжб дуние тарихы 8 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2024
93
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері» бөлімі бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары


Тақырып

Неліктен Мұстафа Кемалді «Ататүрік» деп атады?

Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгертті?

Оқу мақсаты

8.2.1.1 тарихи кезеңдердің ерекшеліктерін салыстыру арқылы мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттау

8.3.1.1 Қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия) қоғамның өміріне ықпалын талдау


Бағалау критерийлері

Білім алушы

  • мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттайды

  • Қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия) қоғамның өміріне ықпалына талдау жасайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма

  1. Мұстафа Кемалдың «Ататүрік» деп атануының себептерін берілген салалардағы қызметі негізінде жазыңыз.

Shape1









2. Суреттерді пайдалана отырып, төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз.

    1. Сунь Ятсеннің суреттегі тарихи тұлғалармен қандай байланысы бар? Дәлел келтіріңіз.

_____________________________________________________________________________________

    1. Сунь Ятсеннің «үш халықтық принципі» қандай? «Үш халықтық принцип» Қытайға қандай өзгерістер алып келді?

_____________________________________________________________________________________

Бағалау критерийі

Тапсырма №

Дескриптор

Балл



Білім алушы

мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттайды




1

Мұстафа Кемалдың мемлекетті басқарудағы қызметін жазады;

1


Мұстафа Кемалдың дін мен мемлекеттің қатынасын реттеудегі қызметін жазады;

1

Мұстафа Кемалдың мәдениетті дамытудағы қызметін жазады;

1

Қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия) қоғамның өміріне ықпалына талдау жасайды

2

Сунь Ятсеннің суреттегі тарихи тұлғалармен қандай байланысын жазады;


1

Дәлел келтіреді;

1

Сунь Ятсеннің 1- қағидатын жазады;

1

Сунь Ятсеннің 2-қағидатын жазады;

1

Сунь Ятсеннің 3-қағидатын жазады.

1

«Үш халықтық принцип» Қытайға қандай өзгерістер алып келгендігін жазады.

1

Барлығы

9





«Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі Азия елдері » бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні _______________________________________________



Бағалау

критерийлері

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

мемлекет пен діннің өзара қатынасын сипаттайды


МShape2 ұстафа Кемалдың мемлекетті басқарудағы/дін мен мемлекет қатынасындағы/мәдениетті дамытудағы қызметін жазуда қиналады


МShape3 ұстафа Кемалдың мемлекетті басқарудағы/дін мен мемлекет қатынасындағы/мәдениетті дамытудағы қызметін жазуда қателіктер жібереді


МShape4 ұстафа Кемалдың мемлекетті басқарудағы/дін мен мемлекет қатынасындағы/мәдениетті дамытудағы қызметін жазады


Қоғамдық-саяси ағымдардың (әлеуметтік либерализм, әлеуметтік консерватизм, марксизм, социал-демократия) қоғамның өміріне ықпалына талдау жасайды

Сунь Ятсеннің суреттегі тарихи тұлғалармен қандай байланысын жазып, дәлел келтіруде, 1/2/3 қағидатты жазуда, Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгерткенің түсіндіруде қиналады

Shape5

СShape6 унь Ятсеннің суреттегі тарихи тұлғалармен қандай байланысын жазып, дәлел келтіруде, 1/2/3 қағидатты жазуда, Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгерткенің түсіндіруде қателіктер жібереді


СShape7 унь Ятсеннің суреттегі тарихи тұлғалармен қандай байланысын жазып, дәлел келтіреді, 1/2/3 қағидатты жазады, Сунь Ятсеннің үш қағидаты Қытайды қалайша өзгерткенің түсіндіреді




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ