Мотивациялық
қозғаушы
|
Кел, балалар, ортаға, үлкен шеңбер
құрайық.
Қайырлы таң алтын күн! (қолдарын алға
созады)
Қайырлы таң көк
аспан!
(қолдарын жоғары
көтереді)
Қайырлы таң жер
ана!
(отырады)
Қайырлы таң
балабақша
(қолдарын
айқастырады)
Қайырлы таң
достарым!
( бір-бірін
құшақтайды).
Қазақстан Республикасының мемлекеттік
әнұранын айту.
Есік қағылып Тазша бала
кіреді.
-Сәлеметсіңдер ме
балалар?
Мен қайда
келдім?
Тәрбиеші: Сен «Айгөлек» балабақшасындағы
«Жұлдыздар» тобына келдің.
А сен қайдан келе
жатырсың?
Тазша
бала: Алыстағы ауылдан келдім. Сендерде не
болып жатыр?
Біз 1желтоқсан Тұңғыш Президент күніне
орай оқу іс - әрекетін
өткізудеміз.
Тәрбиеші:
Тазша бала кіріңіз ортаға шығыныз біздің
қонағымыз болыңыз. Қазір біз сенімен және балалармен саяхатқа
барамыз поезбен барамыз.
Біз бірінші бекетке де келіп
жеттік.
Бірінші
бекетімізде
Елбасымыздың еңбек, өмірлік жолымен
бейнетаспа арқылы танысамыз.
Бейнетаспадан қазақ елі, тұңғыш
Президентіміз туралы 5 минуттық фильм
көрсету.
Тәрбиеші:
Назарларыңызға рахмет!
Керемет!
|
Барлық балалар қөтеріңкі көңіл-күйімен
шаттық шеңберді қимыл-қозғалыспен
орындайды.
Достық кұшағын жайып,көңілді
болады.
Балалар қолдарын жүректеріне қойып, тұрып
әңұранды орындайды
Балалар таңырқап
амандасады,қызығады
Балалар зейін қойып мұқият
тыңдайды.
Балалар поездға
отырады.
Бейнетаспадан тұңғыш Президент жайлы
фильмді балалар қызығушылығымен
тамашалайды.
Балалар өз сөздерімен көргендерін
сұрақ-жауап арқылы айтып
береді.
|
Ұйымдастыру
-ізденістер
|
Тәрбиеші:
Ал енді балалар біз поезбен келесі
бекетке барамыз «Фото-көрме»-деп
аталатын.
(көрмедегі суреттер арқылы жұмыс жасау
).
Тәуелсіз Қазақстан Республикасының тұңғыш
президенті кім?
Елбасымыздың отбасымен
танысамыз.
Жұбайы: Назарбаева Сара Алпысқызы және үш қыздары
бар Дариға,Алия, Динара атты, немерелері бар сендер
сияқты.
Келесі суреттерде біздің елбасымыз
уақытын босқа өткізбей, газет, журналдар оқиды,домбыра тартады,
өздерің жаңа бейнетаспадан көрдіңдер спортпен
шұғылданады.
Біздің елбасымыз елімізге көптеген
мектептер,
балабақшалар ашқан, сендер білім
алсын,сауатты, тәртіпті болсын! Балаларға көптеген спорт кешендерін
ашқан,салауатты өмір салтын ұстанады және де сендерді спортпен
айналысуға шақырады. Елбасымыз сияқты денсаулықтарың мықты және
шымыр болады. Келесі суретте Елбасымыз табиғатта жүргенді жақсы
көреді. Елбасымыздың «Жасыл ел» бағдарламасы бойынша ,көктем
мезгілінде студенттерді, оқушыларды көшет,тал отырғызуға
шақырады.
Сергіту
сәті:
(Музыка әуеніме, оңға, солға сергіту
сәтін орындайды)
Тәрбиеші:
Тамаша!
Жақсы!
Үшінші бекетімізге де
келдік.
Бұл бекетте Астананың көрікті жерлерімен
танысамыз.
Тәрбиеші: Біз қай қалаға
келдік?
Тазша
бала:
Астана арман
қала,
От болып жанған
қала.
Тұрады жап-жас
болып,
Мен үлкен болғанда
да!
-Балалар өлеңде не туралы
айтылған?
Рахмет балалар!
Жарайсыңдар!
Астананаың көрікті жерлерімен танысамыз.
(Суреттерді көрсету).
Ал мынау: «Ақ орда» Президентіміз
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевтың жұмыс
орны.
Мынау: «Хан
шатыр»
Мұнда бизнес, сауда орталықтары
бар.
Ал мынау қай жер
екен?
Астананың басты символы
«Бәйтерек».
Ал мына ғимаратты білесіңдер
ме?
«Нұр Астана»
мешіті.
Тазша бала: Балалар бір ойын ойнасақ
қалай қарайсыңдар?
Ойын:
«Тақиятастамақ»
Ал балалар, Астананың көрікті жерлерін
араладық.
Енді топқа қайтатын уақыт
болды.
Біз бүгін қандай бекеттерге
бардық?
Балалар бүгінігі тақырыбымызға байланысты
Елбасымыз туралы, Отан туралы кім қандай тақпақ
біледі?
Оқу іс-әрекетімізді «Отан» әнімен
аяқтаймыз.
Балаларды
мадақтау.
|
Балалар қызығып, отырып барады бекетке.
Өздері бір-бірден тақтаға шығып фото-суреттерді көрсете отырып,
сұрақтарға толық жауап беруге
тырысады.
Тұңғыш
президент
Әбішұлы Нұрсұлтан
Назарбаев.
Балалар толық, анық жауап беруге
тырысады.
Балалар суреттерге қарап мұқият
тыңдайды.
Балалар өздеріне ұнайтын спорт түрлерін
айтады.
Балалар жақсы көңілмен
орындайды.
Балалар сұраққа толық жауап
береді.
-Өлеңде Астана туралы
айтылған.
Астана қаласын балалар өз көрген суреттер
арқылы әңгімелеседі.
Балалар ойынға
қатысады.
Поездға отырып топқа
келеді?
Балалар сұраққа толық жауап
береді.
Балалар тақпақ
айтады.
|