2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 5-сынып № 2 БЖБ
«Менің бос уақытым және хобби» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Білім алушы__________________________________________________________________________________
Оқу мақсаты:
5.2.2.1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану;
5.4.4.1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында
қолдану.
Бағалау критерийі Білім алушы
-
Мәтіндегі ауызекі сөйлеу және жазба стиліне тән белгілерді анықтайды;
-
Негізгі және туынды сөздерді анықтайды
Ойлау дағдыларының деңгейі. Білу және түсіну, қолдану
Орындау уақыты 15-20 минут
1-тапсырма. Берілген мәтіндерді мұқият оқыңыз. Төмендегі кестеге сәйкес салыстырыңыз.
1-мәтін
– Сәлеметсіз бе, әже?
– Аманбысыңдар , қарақтарым!
– Әже, Айман үйде мекен?
– Немерем ертеңгі көркемөнерпаздар концертіне дайындалып жатыр.
– Со концертке мен де қатысам, әжетай, би билеймін!
– Ал мен оркестрде домбыра тартам.
– Ой, айналайындар, талаптарыңа нұр жаусын!
– Әже, Айманға қобызды кім үйретті?
– Оны музыка мектебіне барып үйренді ғой.
– Айман қобызды жақсы тартат, күйлерін ұйып тыңдаймыз.
– «Өнерді үйрен де жирен» деп атамыз қазақ тауып айтқан. Өнерлерің өрге жүзсін!
– Рахмет, әжетай!
2-мәтін
Хабарландыру!!!
Құрметті қала тұрғындары!
13-14 желтоқсан күндері облыстық тарихи-өлкетану мұражайының көрме залында Тәуелсіздік күніне орай «Менің елім!» атты сурет көрмесі өтеді. Көрмеге отандас талантты жас суретші, өнер шеберлерінің тырнақалды туындылары қойылады. Республикалық деңгейдегі өтетін іс-шарада майлы бояулы суреттер, қолөнер туындылары, графикалар, фото туындыларды тамашалай аласыздар. Көрменің жұмыс уақыты: 9:00-18:00
Бағдарламада:
– Жас суретші, өнер шеберлерімен сұхбат;
– «Тәуелсіз Қазақстан» деректі фильмінің тұсаукесері;
– Көрмеде қойылған туындыларды тамашалау.
Облыстық тарихи-өлкетану мұражайының әкімшілігі
|
Мәтіндерді салыстыру |
|
|
1 –мәтін |
2- мәтін |
|
Тақырыбы |
|
|
|
|
|
Стилі |
|
|
|
|
|
Тілдік ерекшелігі ( ауызекі сөйлеу стилі мен жазба стиліне тән сөз тіркестері) |
|
|
|
|
2-тапсырма. Мәтіннен түбір және туынды сөздерді анықтаңдар.
Бiз қалада тұрамыз. Бiздiң қаламыз сәндi де сәулеттi. Қаланың үйлерi биiк, көшелерi кең. Көшелер жасыл желекке бөленген. Қаланың көп қабатты зәулім үйлері ерекше сән беріп тұр. Қаламыз өте таза. Қала тұрғындары тазалық сақтайды.
Мектептiң қасында қаладағы ең үлкен кiтапхана бар. Ол кітапханаға оқушылар үздіксіз келіп, білім алады.
Мен өз қаламды жақсы көремiн. Қаланың тұрғындары өте қонақжай.
|
Түбір сөздер |
Туынды сөздер |
|
|
|
|
Бағалау критерийі |
№ |
Дескриптор |
Балл |
|
|
Сұрақтарға жауап беру арқылы көтерілген мәселені анықтайды |
1 |
әр мәтіннің тақырыбын анықтайды; |
1 1 |
|
|
1 1 |
|
|||
|
Мәтіндердің стиліне тән сөз тіркестерін теріп жазады. |
1 1 |
|
||
|
Мәтіннен түбір сөздерді теріп жазады; |
1 1 |
|
||
|
Мәтіннен туынды сөздерді теріп жазады; |
1 1 |
|
||
|
Барлығы |
10 |
|
||
Дұрыс жауаптар
1-тапсырма. Берілген мәтіндерді мұқият оқыңыз. Төмендегі кестеге сәйкес салыстырыңыз.
1-мәтін
– Сәлеметсіз бе, әже?
– Аманбысыңдар , қарақтарым!
– Әже, Айман үйде мекен?
– Немерем ертеңгі көркемөнерпаздар концертіне дайындалып жатыр.
– Со концертке мен де қатысам, әжетай, би билеймін!
– Ал мен оркестрде домбыра тартам.
– Ой, айналайындар, талаптарыңа нұр жаусын!
– Әже, Айманға қобызды кім үйретті?
– Оны музыка мектебіне барып үйренді ғой.
– Айман қобызды жақсы тартат, күйлерін ұйып тыңдаймыз.
– «Өнерді үйрен де жирен» деп атамыз қазақ тауып айтқан. Өнерлерің өрге жүзсін!
– Рахмет, әжетай!
2-мәтін
Хабарландыру!!!
Құрметті қала тұрғындары!
13-14 желтоқсан күндері облыстық тарихи-өлкетану мұражайының көрме залында Тәуелсіздік күніне орай «Менің елім!» атты сурет көрмесі өтеді. Көрмеге отандас талантты жас суретші, өнер шеберлерінің тырнақалды туындылары қойылады. Республикалық деңгейдегі өтетін іс-шарада майлы бояулы суреттер, қолөнер туындылары, графикалар, фото туындыларды тамашалай аласыздар. Көрменің жұмыс уақыты: 9:00-18:00
Бағдарламада:
– Жас суретші, өнер шеберлерімен сұхбат;
– «Тәуелсіз Қазақстан» деректі фильмінің тұсаукесері;
– Көрмеде қойылған туындыларды тамашалау.
Облыстық тарихи-өлкетану мұражайының әкімшілігі
|
Мәтіндерді салыстыру |
|
|
1 –мәтін |
2- мәтін |
|
Тақырыбы |
|
|
Көркемөнерпаздар концерті |
Сурет көрмесі |
|
Стилі |
|
|
Ауызекі сөйлеу стилі |
Ресми стиль |
|
Тілдік ерекшелігі ( ауызекі сөйлеу стилі мен жазба стиліне тән сөз тіркестері) |
|
|
Диалогқа құрылған – Сәлеметсіз бе, әже? (сұраулы сөйлемдер, қаратпа сөздер қолдаылған). Айман үйде мекен? (қысқарған сөздер қолданылған) |
Хабарландыру мәтіні. Белгілі бір формада жазылған. Көрменің өтетін күні, уақыты, іс-шара жоспары жазылған. |
2-тапсырма. Мәтіннен түбір және туынды сөздерді анықтаңдар.
Бiз қалада тұрамыз. Бiздiң қаламыз сәндi де сәулеттi. Қаланың үйлерi биiк, көшелерi кең. Көшелер жасыл желекке бөленген. Қаланың көп қабатты зәулім үйлері ерекше сән беріп тұр. Қаламыз өте таза. Қала тұрғындары тазалық сақтайды.
Мектептiң қасында қаладағы ең үлкен кiтапхана бар. Ол кітапханаға оқушылар үздіксіз келіп, білім алады.
Мен өз қаламды жақсы көремiн. Қаланың тұрғындары өте қонақжай.
|
Түбір сөздер |
Туынды сөздер |
|
Біз, биік, кең, жасыл, сән, таза, қала, мен |
Сәнді, сәулетті, қабатты, тазалық, кітапхана, оқушылар, үздіксіз, білім, қонақжай. |
«Менің бос уақытым және хобби» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Оқушының аты-жөні: ________________________________________________________Сыныбы:_______________
|
Бағалау критерийлері |
Оқу жетістігінің деңгейі |
||
|
Сұрақтарға жауап беру арқылы көтерілген мәселені анықтайды; |
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Тақырыпты түсініп, күтпеген сұрақтарға жауап беруде, талқылау
к |
Тақырыпты түсініп, күтпеген сұрақтарға жауап беруде, талқылау кезінде өз ойын жеткізуде қателіктер
ж |
Тақырыпты ашады, күтпеген сұрақтарға жауабы тез, әрі орынды, т жеткізеді. |
|
Таныстым_____________
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
№2бжб. Қазақ тілі. 5-сынып. Дұрыс жауаптарымен
№2бжб. Қазақ тілі. 5-сынып. Дұрыс жауаптарымен
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 5-сынып № 2 БЖБ
«Менің бос уақытым және хобби» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Білім алушы__________________________________________________________________________________
Оқу мақсаты:
5.2.2.1 лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стильдік айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану;
5.4.4.1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында
қолдану.
Бағалау критерийі Білім алушы
-
Мәтіндегі ауызекі сөйлеу және жазба стиліне тән белгілерді анықтайды;
-
Негізгі және туынды сөздерді анықтайды
Ойлау дағдыларының деңгейі. Білу және түсіну, қолдану
Орындау уақыты 15-20 минут
1-тапсырма. Берілген мәтіндерді мұқият оқыңыз. Төмендегі кестеге сәйкес салыстырыңыз.
1-мәтін
– Сәлеметсіз бе, әже?
– Аманбысыңдар , қарақтарым!
– Әже, Айман үйде мекен?
– Немерем ертеңгі көркемөнерпаздар концертіне дайындалып жатыр.
– Со концертке мен де қатысам, әжетай, би билеймін!
– Ал мен оркестрде домбыра тартам.
– Ой, айналайындар, талаптарыңа нұр жаусын!
– Әже, Айманға қобызды кім үйретті?
– Оны музыка мектебіне барып үйренді ғой.
– Айман қобызды жақсы тартат, күйлерін ұйып тыңдаймыз.
– «Өнерді үйрен де жирен» деп атамыз қазақ тауып айтқан. Өнерлерің өрге жүзсін!
– Рахмет, әжетай!
2-мәтін
Хабарландыру!!!
Құрметті қала тұрғындары!
13-14 желтоқсан күндері облыстық тарихи-өлкетану мұражайының көрме залында Тәуелсіздік күніне орай «Менің елім!» атты сурет көрмесі өтеді. Көрмеге отандас талантты жас суретші, өнер шеберлерінің тырнақалды туындылары қойылады. Республикалық деңгейдегі өтетін іс-шарада майлы бояулы суреттер, қолөнер туындылары, графикалар, фото туындыларды тамашалай аласыздар. Көрменің жұмыс уақыты: 9:00-18:00
Бағдарламада:
– Жас суретші, өнер шеберлерімен сұхбат;
– «Тәуелсіз Қазақстан» деректі фильмінің тұсаукесері;
– Көрмеде қойылған туындыларды тамашалау.
Облыстық тарихи-өлкетану мұражайының әкімшілігі
|
Мәтіндерді салыстыру |
|
|
1 –мәтін |
2- мәтін |
|
Тақырыбы |
|
|
|
|
|
Стилі |
|
|
|
|
|
Тілдік ерекшелігі ( ауызекі сөйлеу стилі мен жазба стиліне тән сөз тіркестері) |
|
|
|
|
2-тапсырма. Мәтіннен түбір және туынды сөздерді анықтаңдар.
Бiз қалада тұрамыз. Бiздiң қаламыз сәндi де сәулеттi. Қаланың үйлерi биiк, көшелерi кең. Көшелер жасыл желекке бөленген. Қаланың көп қабатты зәулім үйлері ерекше сән беріп тұр. Қаламыз өте таза. Қала тұрғындары тазалық сақтайды.
Мектептiң қасында қаладағы ең үлкен кiтапхана бар. Ол кітапханаға оқушылар үздіксіз келіп, білім алады.
Мен өз қаламды жақсы көремiн. Қаланың тұрғындары өте қонақжай.
|
Түбір сөздер |
Туынды сөздер |
|
|
|
|
Бағалау критерийі |
№ |
Дескриптор |
Балл |
|
|
Сұрақтарға жауап беру арқылы көтерілген мәселені анықтайды |
1 |
әр мәтіннің тақырыбын анықтайды; |
1 1 |
|
|
1 1 |
|
|||
|
Мәтіндердің стиліне тән сөз тіркестерін теріп жазады. |
1 1 |
|
||
|
Мәтіннен түбір сөздерді теріп жазады; |
1 1 |
|
||
|
Мәтіннен туынды сөздерді теріп жазады; |
1 1 |
|
||
|
Барлығы |
10 |
|
||
Дұрыс жауаптар
1-тапсырма. Берілген мәтіндерді мұқият оқыңыз. Төмендегі кестеге сәйкес салыстырыңыз.
1-мәтін
– Сәлеметсіз бе, әже?
– Аманбысыңдар , қарақтарым!
– Әже, Айман үйде мекен?
– Немерем ертеңгі көркемөнерпаздар концертіне дайындалып жатыр.
– Со концертке мен де қатысам, әжетай, би билеймін!
– Ал мен оркестрде домбыра тартам.
– Ой, айналайындар, талаптарыңа нұр жаусын!
– Әже, Айманға қобызды кім үйретті?
– Оны музыка мектебіне барып үйренді ғой.
– Айман қобызды жақсы тартат, күйлерін ұйып тыңдаймыз.
– «Өнерді үйрен де жирен» деп атамыз қазақ тауып айтқан. Өнерлерің өрге жүзсін!
– Рахмет, әжетай!
2-мәтін
Хабарландыру!!!
Құрметті қала тұрғындары!
13-14 желтоқсан күндері облыстық тарихи-өлкетану мұражайының көрме залында Тәуелсіздік күніне орай «Менің елім!» атты сурет көрмесі өтеді. Көрмеге отандас талантты жас суретші, өнер шеберлерінің тырнақалды туындылары қойылады. Республикалық деңгейдегі өтетін іс-шарада майлы бояулы суреттер, қолөнер туындылары, графикалар, фото туындыларды тамашалай аласыздар. Көрменің жұмыс уақыты: 9:00-18:00
Бағдарламада:
– Жас суретші, өнер шеберлерімен сұхбат;
– «Тәуелсіз Қазақстан» деректі фильмінің тұсаукесері;
– Көрмеде қойылған туындыларды тамашалау.
Облыстық тарихи-өлкетану мұражайының әкімшілігі
|
Мәтіндерді салыстыру |
|
|
1 –мәтін |
2- мәтін |
|
Тақырыбы |
|
|
Көркемөнерпаздар концерті |
Сурет көрмесі |
|
Стилі |
|
|
Ауызекі сөйлеу стилі |
Ресми стиль |
|
Тілдік ерекшелігі ( ауызекі сөйлеу стилі мен жазба стиліне тән сөз тіркестері) |
|
|
Диалогқа құрылған – Сәлеметсіз бе, әже? (сұраулы сөйлемдер, қаратпа сөздер қолдаылған). Айман үйде мекен? (қысқарған сөздер қолданылған) |
Хабарландыру мәтіні. Белгілі бір формада жазылған. Көрменің өтетін күні, уақыты, іс-шара жоспары жазылған. |
2-тапсырма. Мәтіннен түбір және туынды сөздерді анықтаңдар.
Бiз қалада тұрамыз. Бiздiң қаламыз сәндi де сәулеттi. Қаланың үйлерi биiк, көшелерi кең. Көшелер жасыл желекке бөленген. Қаланың көп қабатты зәулім үйлері ерекше сән беріп тұр. Қаламыз өте таза. Қала тұрғындары тазалық сақтайды.
Мектептiң қасында қаладағы ең үлкен кiтапхана бар. Ол кітапханаға оқушылар үздіксіз келіп, білім алады.
Мен өз қаламды жақсы көремiн. Қаланың тұрғындары өте қонақжай.
|
Түбір сөздер |
Туынды сөздер |
|
Біз, биік, кең, жасыл, сән, таза, қала, мен |
Сәнді, сәулетті, қабатты, тазалық, кітапхана, оқушылар, үздіксіз, білім, қонақжай. |
«Менің бос уақытым және хобби» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Оқушының аты-жөні: ________________________________________________________Сыныбы:_______________
|
Бағалау критерийлері |
Оқу жетістігінің деңгейі |
||
|
Сұрақтарға жауап беру арқылы көтерілген мәселені анықтайды; |
Төмен |
Орта |
Жоғары |
|
Тақырыпты түсініп, күтпеген сұрақтарға жауап беруде, талқылау
к |
Тақырыпты түсініп, күтпеген сұрақтарға жауап беруде, талқылау кезінде өз ойын жеткізуде қателіктер
ж |
Тақырыпты ашады, күтпеген сұрақтарға жауабы тез, әрі орынды, т жеткізеді. |
|
Таныстым_____________
шағым қалдыра аласыз













