Сабақ
кезеңі
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Бұрынғы білімін еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу, түгендеу, сынып тәртібін
қадағалау.
«Бұрынғы атаулар»
әдісінде білім беруші бұрынғы білімін еске түсіру мақсатында тірек
сөздерді ұсынады:
Диполь, гибратты
қабықша, гидрофильді және гирофобты заттар, адгезия, беттік керілу,
жоғары жылусыйымдылық, балқу жылуы, қату
жылуы.
|
Оқушылар амандасады,
сынып тәртібін сақтайды.
«Бұрынғы атаулар» әдісінде
берілген тірек сөздердің мағынасын айтады, мазмұнын сипаттайды,ой
қозғайды, пікір алмасады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің анықтамасын
сипаттайды - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Оқушылардың назарын
аудару
|
«Кіру билеті» әдісі
бойынша оқу мақсатына сай сұрақ
қойылады.
Көмірсулар қандай
өнімдердің құрамында
болады?
Қанның
құрамында 0,12% концентрацияда қандай
көмірсу бар?
Оның қызметі
қандай және оны қай гормондар
реттейді?
Тамақ құрамындағы
күрделі көмірсуларды қандай ферменттер
ыдыратады?
Адам тәулігіне неше грамм
көмірсу пайдалануы керек?
|
Кіру билетінде қойылған
сұрақтарға жауап береді, ой қозғау жүзеге
асады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-сұрақтарға жауап береді - 3
балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
|
Сабақтың мақсатын
таныстыру
|
10.4.1.2 - көмірсуларды
құрылымы, құрамы және қызметтері бойынша
жіктеу;
|
Жаңа сабақтың оқу мақсатын
жазады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа тақырыпты
таныстыру
|
«Қазіргі атаулар»
әдісі
Мұғалім сабақ
басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып
қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны және өзара
қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды, атаулар бойынша
топқа біріктіріледі.
Көмірсулар,
триозалар, тетрозалар, пентозалар, гексозалар, моносахаридтер,
дисахаридтер, полисахаридтер, полимерлер, мономерлер, ретті
полимерлер.
|
«Қазіргі атаулар» әдісінде
берілген термин сөздердің мағынасы мен мазмұнын айтады, топқа
бірігіп отырады.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-кілт сөздердің анықтамасын
сипаттайды - 3 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Оқушыларға бағыт бағдар
беру
|
«Кинометафора»
әдісі.
Мақсаты: Оқушының
ой-өрісін, ойлау қабілетін
дамыту.
Бір мәселе бойынша
бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін
білуге болады.
|
Оқушының логикалық
ойлау қабілеті дамиды.
өз ойын, ой-пікірлерін
білдіреді.
|
Қосымша балл үшін
дескриптор:
-бейнефильмнен түсінгенін
сипаттайды- 2 балл;
|
Интерактивті
панель
бейнефильм
https://youtu.be/TXmE05Cyidw?si=5shwOgruGv90onKN
|
Практикалық тапсырмалар
беру
|
Топтық
жұмыс.
Мұғалім жаңа тақырып
бойынша қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс
ұйымдастырады.
1-топқа.
«Моносахаридтер»
2-топқа
«Дисахаридтер»
3-топқа
«Полисахаридер»
4-топқа
«Көмірсулардың физиологиялық
маңызы»туралы
оқулықтағы ақпарты топта
талдап, қорғауға нұсқау
береді.
|
Оқушылар топтарда
мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, жаттығу
жұмыстарын орындайды.
Моносахаридтердің құрлысы,
қасиеттері және қызметтері бойынша жіктейді. Дисахаридтердің
құрлысы, қасиеттері және қызметтері бойынша
жіктейді. Полисахаридтердің құрлысы,
қасиеттері және қызметтері бойынша жіктейді. Көмірсулардың
физиологиялық маңызын
сипаттайды.
|
Дескриптор:
- моносахаридтердің
құрлысы, қасиеттері және қызметтері бойынша жіктейді – 5
балл;
- дисахаридтердің
құрлысы, қасиеттері және қызметтері бойынша жіктейді – 5
балл;
- полисахаридтердің
құрлысы, қасиеттері және қызметтері бойынша жіктейді – 5
балл;
- көмірсулардың физиологиялық
маңызын сипаттайды – 5 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптерлері
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Бағалау
|
1-тапсырма.
«Сәйкестендіру» тәсілі.
2- тапсырма.
Кестедегі бос ұяшықтарды
толтырыңыз.
3-тапсырма
Сызбада көрсетілген
органикалық молекулаларды олардың аттарымен
сәйкестендіріңдер.
|
Берілген термин мен
тұжырымыды сәйкестендіреді. Көмірсулардың түрлерін біледі.
Көмірсулардың құрамын
біледі.
Целлюлозаның
құрамына кіретін мономерін анықтайды. Фосфолипид
/моносахарид
/полисахаридті сызба
арқылы анықтайды.
|
Дескриптор:
- берілген термин
мен тұжырымыды сәйкестендіреді -3
балл;
Дескриптор:
- көмірсулардың
түрлерін біледі және көмірсулардың құрамын біледі-3
балл;
Дескриптор:
- целлюлозаның
құрамына кіретін мономерін анықтайды- 3
балл;
- фосфолипид
/моносахарид
/полисахаридті сызба
арқылы анықтайды – 2 балл;
|
Интерактивті панель,
презентация
Жұмыс
дәптері
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|
Сабақтың
соңы
Кері байланыс
беру
|
Кері байланыс «4
себеп» әдісі арқылы. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін,
пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағалайды. Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
|
Презентация
1.Мен түсіндім,
себебі ...
2.Мен түсінбедім,
себебі ...
3.Мен қолдана
аламын, себебі ...
4.Маған тиімді
болмады, себебі
.../ұсыныс……..
|
Білімді игеруді жақсарту және
оны тәжірибеге көшіру
|
Шығармашылық
жұмыс.
Тірек сызба «Майлар мен
липидтер»
|
Білім алушылар келесі
тақырыптың тақырыбымен және тірек сызба сызады. Ой қозғау жүзеге
асады.
|
Кері
байланыс:
«Бас бармақ» әдісі
арқылы бағаланады.
«Керемет!» және
т.б
|
Жұмыс
дәптері
Биология 10-сынып, Автор:
Н.Г.Асанов, А.Р. Соловьева, Б.Т. Ибраимова. Алматы «Атамұра»
баспасы 2019 ж
|