2.Орталық Азияның дөстүрлі өркениеттерін зерттеу тарихы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

2.Орталық Азияның дөстүрлі өркениеттерін зерттеу тарихы.

Материал туралы қысқаша түсінік
2.Орталық Азияның дөстүрлі өркениеттерін зерттеу тарихы.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Алматы облысының денсаулық сақтау басқармасы» ММ-ң ШЖҚ

«Талғар жоғары медициналық колледжі» КМК

КГП на ПХВ

«Талгарский высший медицинский колледж»

ГУ «Управление здравоохранения Алматинской области»

Оқу сабағының жоспары


Сабақтың тақырыбы

Орталық Азияның дәстүрлі өркениеттерін зерттеу тарихы

Пән атауы

Қазақстан тарихы.

Оқытушы

Нусипова Аяулым

Күні:


Жалпы мәліметтер:

Курс: 1, 2 курс

Тобы:

Семестр: 1, 3 семестр



Мамандығы: 09120100Емдеу ісі

Біліктілігі: 4S09120101 Фельдшер

Мамандығы:09130100 «Мейіргер ісі»,

Біліктілігі: 4S09130103 «Жалпы тәжірибиедегі мейіргер»


Сабақтың түрі:

Аралас сабақ

Сабақтың

мақсаты, міндеттері

Әлемдік өркениеттегі Орталық Азияның рөлі туралы ғалымдардың пікірін зерттеу

Күтілетін нәтиже

Әлемдік өркениеттегі Орталық Азияның рөлі туралы ғалымдардың пікірін зерттейді.

Қазақстандық археология ғылымының жеткен жетістіктерін ашып көрсетеді.

Көшпелілердің өркениетін зерттеуде номадистика ғылымының рөлінің маңыздылығын зерттейді.

Қажетті ресурстар

Презентация, карточкалар, суреттер, слайд.

Джандосова З.А.

Қазақстан тарихы. ЖББМ 10-сыныбына арналған оқулық.

Алматы. Мектеп, 2019. 16-25 беттер


Сабақ барысы



Сабақтың кезеңі/ уақыт

Оқытушының әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ұйымдастыру

кезеңі

5 - минут

Ұйымдастыру кезеңі;

Назарларын сабаққа шоғырландыру;

Сәлеметсіздер ме оқушылар?

Сабағымыздың тақырыбы: Орталық Азияның дәстүрлі өркениеттерін зерттеу тарихы

Ой қозғау.

Ең алдымен дәстүр дегеніміз не? «Дәстүрлі өркениет» дегеніміз не? деген сұрақты қарастырып алайық.

Оқушылардың жауабын тыңдап, жаңа сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырып кетемін.


Студенттердің амандасуы.




студенттер өз жауаптарын ұсынады

Қ.Б. «Мадақтау арқылы»

  • Сен жарайсың.

  • Сабақтағы сенің жұмысыңа мен қанағаттанамын.

  • Сенің мүмкіндігің оданда зор.

Мақсаты: білім алушыны ынталандыру, өзіне деген сенімділігін арттыру

Жаңа сабақ

20 - минут






































































Сабақтың соңы

35-40 мин

Оқушыларға презентация көрсетіліп, мазмұны талқыланады.

Оқулық мәтініне шолу жасау ұсынылады.

1-тапсырма. Түркітанушы Л.Н.Гумилевтің пікірін талқылаңдар. «...Орталық Азия ежелгі халықтарын Қытай мен Иранның көршілері ретінде қарастыруды тоқтату қажет. Олардың тарихы мен мәдениеті дербес дамыған деген тұжырым жасаудың уақыты келді.» Өркениетке қатысты зерттеулерді қарастыру. Өркениет теориясы бойынша авторларды атап, пікірлерін талдау.


Жеке жұмыс:

2-тапсырма. Кестені толтырыңдар. Дәстүрлі өркениет белгілерін көрсетіңдер.

1

2

3

4

5












3-тапсырма. ПТМС формуласы арқылы келесі тұжырымға қатысты пікір жазыңдар. «Ғалымдар Орталық Азия өркениетінің әлемдік өркениеттегі рөліне қандай баға береді?»


Жоғары деңгейде /төмен деңгейде

Позиция - менің ойымша ғалымдар Орталық Азия өркениетіне жоғары баға береді ....

Түсіндіру – себебі ...

Мысалы – келесідей мысал келтіре аламын ...

Салдары - қорытындылай келе, бүгінгі заманымызда қолданылуы

қазыналарымен

4-тапсырма. Орталық Азияның ертедегі дәстүрлі мәдениетін зерттеуде номадистика мен этнографияның рөлін бағалаңдар.

Номадистика бұл....

Тарихи-этнографиялық зерттеулер маңызды болды, себебі...

Тарихи-этнографиялық еңбектердің ішінен мен мыналарды атар едім, себебі...


Білім алушылар кестеден тарихи – саяси ақпараттарды оқып, талдау нәтижесінде саяси ойдың даму кезеңдері мен ойшылдарын өзіне сәйкес ұғымдарымен дұрыс анықтайды.


Дескрипторлар:

  • Дәстүрлі өркениеттің 1-белгісін көрсетеді.

  • Дәстүрлі өркениеттің 2-белгісін көрсетеді.

  • Дәстүрлі өркениеттің 3-белгісін көрсетеді.

  • Дәстүрлі өркениеттің 4-белгісін көрсетеді.

  • Дәстүрлі өркениеттің 5-белгісін көрсетеді.



Студенттер кестеден тарихи –саяси ақпараттарды оқып, талдау нәтижесінде топтарды өзіне тән ұғымдарымен дұрыс сәйкестендіреді.


Дескрипторлар:

-Позиция таңдау;

-Екі дәлелмен түсіндіру;

-Екі мысал келтіру;

-Екі салдарын жазу;


Дескрипторлар:

Дескриптор:

-Номадистика анықтамасын береді;

-Зерттеулер маңыздылығын 1 мысалмен келтіреді;

-Тарихи –этнографиялық еңбектің біреуіне талдау жүргізеді.


ҚБ Оқытушы білім алушылардың жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Қ.Б. Дұрыс жауаппен салыстыру.

топтық бағалау










ҚБОқушыларға презентация көрсетіліп, мазмұны талқыланады.

Оқулық мәтініне шолу жасау ұсынылады.

Қ.Б. Дұрыс жауаппен салыстыру.

топтық бағалау



Бағалау критерийі:

Әлемдік өркениеттегі Орталық Азияның рөлі туралы ғалымдардың пікірін зерттейді.





Бағалау

Бағалау критерийі:Қазақстандық археология ғылымының жеткен жетістіктерін ашып көрсетеді.

Көшпелілердің өркениетін зерттеуде номадистика ғылымының рөлінің маңыздылығын зерттейді.


ҚБ Оқытушы студенттердің жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Қ.Б. топтық бағалау

Қорытынды

5 - минут

Үйге тапсырма. Оқушыларға үйге тапсырма ретінде суретті хат жазуды тапсырыңыз. Шарты: сөздерді қолданбай-ақ, мағынасын суреттер арқылы жеткізу.

Берілген тапсырмалардың бірнешеуін дәптерге орындау.

Кері байланыс

«Жақсы сұрақ» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

  1. Неліктен...?

  2. Егер... болса қалай?

  3. Сіз қалай ...?

Студенттер жаңа сабаққа корытынды жасайды.



Кері байланыс жасалады. Оқу жетістігінің қорытындысын жазады

ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;

ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға 

«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.03.2025
259
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі