Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / №32-сабақ. Табиғат аясында өзіңді қалай ұстау керек?
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
№32-сабақ. Табиғат аясында өзіңді қалай ұстау керек?
Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыпты ашу
«Өзіммен бірге аламын» тәсілі.
Алдымен заттарды салуымыз керек. Туристің ең басты қағидасын есте ұстаңдар: «Жолға қажет болатындарды емес, оларсыз жолға шығу мүмкін емес дейтін заттарды алу керек».
Тақтада үлкен иық дорбаның суреті салынған. Үстелде керек-
жарақтардың аттары жазылған табличкалар жатыр: – шатыр, сулық, саптаяқ, тостаған, қасық,
қалта фонаригі, күрек, тұсбағдар, үстел сағаты, кілемше, шағын дәрі қобдиша (йод, дәке, марганцовка), жекебас тазалығының заттары (сабын, тіс пастасы мен щеткасы, сабын салғыш, орамал), –
жиналмалы қармақ, орындық, журналдар, үстел шамы;
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру
ұйымының атауы
Пәні:
Дүниетану
Бөлім:
Дені саудың жаны
сау
Педагогтің
аты-жөні:
Күні:
Сынып:
1
сынып.
Сабақтың
тақырыбы:
№32-сабақ. Табиғат
аясында өзіңді қалай ұстау
керек?
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
1.2.1.2 табиғатта
өзін-өзі ұстау ережелерін сақтаудың қажеттілігін
түсіндіру
Сабақтың
мақсаты
Табиғат аясы
неліктен «Жасыл үй» деп аталатынын біледі,табиғат аясында
серуендегенде сақталатын қауіпсіздік ережесін
құрастырады
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//
уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Бәрің маған
қараңдар.
Экскурсия жетекшісі бүгін
мен.
Бір минутты да
жоғалтпай
Жолға шығуға
шақырам!
Бар білімді жолға ала
шық!
Күлімдеуді де
ұмытпа!
–Сабақта барлықтарыңның
зейінді, тапқыр болғандарыңды, ең бастысы алған білімдеріңді қалай
жұмыс
істеуде көрсете алуларыңды
қалаймын
Өткенді
пысықтау
«Тізім»
тәсілі.
Бір бет қағаз бен қалам
алыңдар, 2 минут ішінде үйдегі қауіпсіздік туралы
не
білетіндеріңді жазыңдар. Еске
түскен нәрселердің бәрін
жазыңдар
Тақырыпты
ашу
«Өзіммен бірге аламын»
тәсілі.
Алдымен заттарды салуымыз
керек. Туристің ең басты қағидасын есте ұстаңдар: «Жолға қажет
болатындарды емес, оларсыз жолға шығу мүмкін емес дейтін заттарды
алу керек».
Тақтада үлкен иық дорбаның
суретісалынған. Үстелде
керек-
жарақтардың аттары жазылған
табличкалар жатыр: – шатыр, сулық, саптаяқ, тостаған,
қасық,
Сыныптасыңа өз шартты
белгіңнің тақырыбын таңдауыңды түсіндір, оның таңдауында
тыңда
ҚЖ:
Жағдаяттан шығу»
әдісі
1-жағдай
1-топ
Сендер орман ішінен
саңырауқұлақ көрдіңдер,бұл шынайы ақ саңырауқұлақ па,әлде тек соған
ұқсайтын саңырауқұлақ па,білмейсіңдер,қандай іс-әрекет
қолданасыңдар?
1.Тұрған орнында
қалдырамын.
2.Кесіп алып,өзіммен бірге
алып кетемін.
3.Ата-анамнан немесе
достарымнан сұраймын.
4.Дәмін татып көруге
әрекеттенемін.
2-жағдай
2-топ
Сен орманға жидек теру үшін
бардың.
1.Бәрін қатарынан жұла
беремін.
2.Піскен жидектерді ғана
бір-бірден теремін.
3.Жидектерді көп-көптен
бұтағымен қоса жұламын.
3-жағдай
3-топ
Орманда серуендегеннен
кейін,көп қоқыс қалдықтары қалғанын байқаған кездегі сендердің
іс-әрекеттерің.
1.Жерге көміп
тастаймыз.
2.Үйге алып кетіп,қоқыс
жәшігіне лақтырамыз.
3.Қағаздарды
өртейміз.
4.Онсыз да қоқыс көп деп,бәрін
өз орнында қалдырамыз.
Кері
байланыс
Сәлемдеседі.
Оң
психология
лық көңіл күй
қалыптастырады.
Тізім
жасайды
Тапсырманы
орындайды
Тақырыпты
ашады
Диалог
құрады
Жеке жұмыс
жасайды
Жаттығу
жасайды
Дәптермен жұмыс
жасайды
Балалар топқа бөлініп,
сахналық қойылым жасайды.
Дұрыс нұсқаны таңдап,оны іс
жүзінде көрсетеді
Кері байланыс
жасайды
250 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады