Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Дүниетану

    Бөлім:

    Дені саудың жаны сау

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    1 сынып.


    Сабақтың тақырыбы:

    №32-сабақ. Табиғат аясында өзіңді қалай ұстау керек?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    1.2.1.2 табиғатта өзін-өзі ұстау ережелерін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Табиғат аясы неліктен «Жасыл үй» деп аталатынын біледі,табиғат аясында серуендегенде сақталатын қауіпсіздік ережесін құрастырады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут












    Өткенді пысықтау

    5 минут









    Сабақ

    тың ортасы

    20 минут










































    Сергіту сәті

    2 минут










    Сабақты қорыту

    6минут












    Қосымша тапсырма

    2минут






























    Кері байланыс

    5 минут





    Психологиялық ахуалды жақсарту

    Бәрің маған қараңдар.

    Экскурсия жетекшісі бүгін мен.

    Бір минутты да жоғалтпай

    Жолға шығуға шақырам!

    Бар білімді жолға ала шық!

    Күлімдеуді де ұмытпа!

    –Сабақта барлықтарыңның зейінді, тапқыр болғандарыңды, ең бастысы алған білімдеріңді қалай жұмыс

    істеуде көрсете алуларыңды қалаймын




    Өткенді пысықтау

    «Тізім» тәсілі.

    Бір бет қағаз бен қалам алыңдар, 2 минут ішінде үйдегі қауіпсіздік туралы не

    білетіндеріңді жазыңдар. Еске түскен нәрселердің бәрін жазыңдар




    Тақырыпты ашу

    «Өзіммен бірге аламын» тәсілі.

    Алдымен заттарды салуымыз керек. Туристің ең басты қағидасын есте ұстаңдар: «Жолға қажет болатындарды емес, оларсыз жолға шығу мүмкін емес дейтін заттарды алу керек».

    Тақтада үлкен иық дорбаның суреті салынған. Үстелде керек-

    жарақтардың аттары жазылған табличкалар жатыр: – шатыр, сулық, саптаяқ, тостаған, қасық,

    қалта фонаригі, күрек, тұсбағдар, үстел сағаты, кілемше, шағын дәрі қобдиша (йод, дәке, марганцовка), жекебас тазалығының заттары (сабын, тіс пастасы мен щеткасы, сабын салғыш, орамал), –

    жиналмалы қармақ, орындық, журналдар, үстел шамы;

    – азық-түлік (үш құты бұқтырылған ет, бір килограмм жарма, кепкен

    қара нан, бір бөлке жаңа піскен нан, бір қорапша шай, тұз, қант, май).

    Жорықта аса қажетті еместерді атап, неге екендігін түсіндіріңдер.



    Жаңа тақырып

    Жұптық жұмыс

    «Диалог» әдісі

    Парталасыңмен бірге серуен кезінде қалған қалдықтарды не істеу керек екенін талқыла және бізге түсіндір



    ЕБҚ

    Серуенге шығарда ойыңа алып қойған қауіпсіздік ережесін айт



    ЕҚБ

    Табиғат аясында өзіңді қалай ұстайтыныңды жаз


    Сергіту сәті

    Қайталаймыз бірге

    Көп отырған оқушыға

    Бой жазу да керек!

    Мұрынмен терең дем алып

    Жеңіл көтерілеміз...

    Тік тұрдыңдар ма?

    Арқаны тік ұстап, жауырынды қосыңдар.

    Ең соңында керіліп,

    Дем аламыз тереңдеп.

    Иілеміз.

    Күлімдейміз. Отырамыз...


    Оқушы дәптеріндегі» тапсырмаларды орындаймыз

    1. шеңбердің ішіне табиғатқа жанашырлықпен қараудың шартты белгісінің суретін сал. Бұл белгіге ереже құрастыр (ауызша).

    2. тапсырманың орындалуын парталас көршіңмен салыстыр.

    Сыныптасыңа өз шартты белгіңнің тақырыбын таңдауыңды түсіндір, оның таңдауында тыңда



    ҚЖ:

    Жағдаяттан шығу» әдісі

    1-жағдай 1-топ

    Сендер орман ішінен саңырауқұлақ көрдіңдер,бұл шынайы ақ саңырауқұлақ па,әлде тек соған ұқсайтын саңырауқұлақ па,білмейсіңдер,қандай іс-әрекет қолданасыңдар?

    1.Тұрған орнында қалдырамын.

    2.Кесіп алып,өзіммен бірге алып кетемін.

    3.Ата-анамнан немесе достарымнан сұраймын.

    4.Дәмін татып көруге әрекеттенемін.


    2-жағдай 2-топ

    Сен орманға жидек теру үшін бардың.

    1.Бәрін қатарынан жұла беремін.

    2.Піскен жидектерді ғана бір-бірден теремін.

    3.Жидектерді көп-көптен бұтағымен қоса жұламын.

    3-жағдай 3-топ

    Орманда серуендегеннен кейін,көп қоқыс қалдықтары қалғанын байқаған кездегі сендердің іс-әрекеттерің.

    1.Жерге көміп тастаймыз.

    2.Үйге алып кетіп,қоқыс жәшігіне лақтырамыз.

    3.Қағаздарды өртейміз.

    4.Онсыз да қоқыс көп деп,бәрін өз орнында қалдырамыз.



    Кері байланыс











    Сәлемдеседі.

    Оң психология

    лық көңіл күй қалыптастырады.








    Тізім жасайды













    Тапсырманы орындайды










    Тақырыпты ашады










    Диалог құрады








    Жеке жұмыс жасайды












    Жаттығу жасайды












    Дәптермен жұмыс жасайды







    Балалар топқа бөлініп, сахналық қойылым жасайды.









    Дұрыс нұсқаны таңдап,оны іс жүзінде көрсетеді

















    Кері байланыс жасайды

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қылышбай Нұрдана Бақытжанқызы
    15 Мамыр 2023
    938
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    №32-сабақ. Табиғат аясында өзіңді қалай ұстау керек?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    №32-сабақ. Табиғат аясында өзіңді қалай ұстау керек?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тақырыпты ашу «Өзіммен бірге аламын» тәсілі. Алдымен заттарды салуымыз керек. Туристің ең басты қағидасын есте ұстаңдар: «Жолға қажет болатындарды емес, оларсыз жолға шығу мүмкін емес дейтін заттарды алу керек». Тақтада үлкен иық дорбаның суреті салынған. Үстелде керек- жарақтардың аттары жазылған табличкалар жатыр: – шатыр, сулық, саптаяқ, тостаған, қасық, қалта фонаригі, күрек, тұсбағдар, үстел сағаты, кілемше, шағын дәрі қобдиша (йод, дәке, марганцовка), жекебас тазалығының заттары (сабын, тіс пастасы мен щеткасы, сабын салғыш, орамал), – жиналмалы қармақ, орындық, журналдар, үстел шамы;
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Дүниетану

    Бөлім:

    Дені саудың жаны сау

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    1 сынып.


    Сабақтың тақырыбы:

    №32-сабақ. Табиғат аясында өзіңді қалай ұстау керек?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    1.2.1.2 табиғатта өзін-өзі ұстау ережелерін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру

    Сабақтың мақсаты

    Табиғат аясы неліктен «Жасыл үй» деп аталатынын біледі,табиғат аясында серуендегенде сақталатын қауіпсіздік ережесін құрастырады

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут












    Өткенді пысықтау

    5 минут









    Сабақ

    тың ортасы

    20 минут










































    Сергіту сәті

    2 минут










    Сабақты қорыту

    6минут












    Қосымша тапсырма

    2минут






























    Кері байланыс

    5 минут





    Психологиялық ахуалды жақсарту

    Бәрің маған қараңдар.

    Экскурсия жетекшісі бүгін мен.

    Бір минутты да жоғалтпай

    Жолға шығуға шақырам!

    Бар білімді жолға ала шық!

    Күлімдеуді де ұмытпа!

    –Сабақта барлықтарыңның зейінді, тапқыр болғандарыңды, ең бастысы алған білімдеріңді қалай жұмыс

    істеуде көрсете алуларыңды қалаймын




    Өткенді пысықтау

    «Тізім» тәсілі.

    Бір бет қағаз бен қалам алыңдар, 2 минут ішінде үйдегі қауіпсіздік туралы не

    білетіндеріңді жазыңдар. Еске түскен нәрселердің бәрін жазыңдар




    Тақырыпты ашу

    «Өзіммен бірге аламын» тәсілі.

    Алдымен заттарды салуымыз керек. Туристің ең басты қағидасын есте ұстаңдар: «Жолға қажет болатындарды емес, оларсыз жолға шығу мүмкін емес дейтін заттарды алу керек».

    Тақтада үлкен иық дорбаның суреті салынған. Үстелде керек-

    жарақтардың аттары жазылған табличкалар жатыр: – шатыр, сулық, саптаяқ, тостаған, қасық,

    қалта фонаригі, күрек, тұсбағдар, үстел сағаты, кілемше, шағын дәрі қобдиша (йод, дәке, марганцовка), жекебас тазалығының заттары (сабын, тіс пастасы мен щеткасы, сабын салғыш, орамал), –

    жиналмалы қармақ, орындық, журналдар, үстел шамы;

    – азық-түлік (үш құты бұқтырылған ет, бір килограмм жарма, кепкен

    қара нан, бір бөлке жаңа піскен нан, бір қорапша шай, тұз, қант, май).

    Жорықта аса қажетті еместерді атап, неге екендігін түсіндіріңдер.



    Жаңа тақырып

    Жұптық жұмыс

    «Диалог» әдісі

    Парталасыңмен бірге серуен кезінде қалған қалдықтарды не істеу керек екенін талқыла және бізге түсіндір



    ЕБҚ

    Серуенге шығарда ойыңа алып қойған қауіпсіздік ережесін айт



    ЕҚБ

    Табиғат аясында өзіңді қалай ұстайтыныңды жаз


    Сергіту сәті

    Қайталаймыз бірге

    Көп отырған оқушыға

    Бой жазу да керек!

    Мұрынмен терең дем алып

    Жеңіл көтерілеміз...

    Тік тұрдыңдар ма?

    Арқаны тік ұстап, жауырынды қосыңдар.

    Ең соңында керіліп,

    Дем аламыз тереңдеп.

    Иілеміз.

    Күлімдейміз. Отырамыз...


    Оқушы дәптеріндегі» тапсырмаларды орындаймыз

    1. шеңбердің ішіне табиғатқа жанашырлықпен қараудың шартты белгісінің суретін сал. Бұл белгіге ереже құрастыр (ауызша).

    2. тапсырманың орындалуын парталас көршіңмен салыстыр.

    Сыныптасыңа өз шартты белгіңнің тақырыбын таңдауыңды түсіндір, оның таңдауында тыңда



    ҚЖ:

    Жағдаяттан шығу» әдісі

    1-жағдай 1-топ

    Сендер орман ішінен саңырауқұлақ көрдіңдер,бұл шынайы ақ саңырауқұлақ па,әлде тек соған ұқсайтын саңырауқұлақ па,білмейсіңдер,қандай іс-әрекет қолданасыңдар?

    1.Тұрған орнында қалдырамын.

    2.Кесіп алып,өзіммен бірге алып кетемін.

    3.Ата-анамнан немесе достарымнан сұраймын.

    4.Дәмін татып көруге әрекеттенемін.


    2-жағдай 2-топ

    Сен орманға жидек теру үшін бардың.

    1.Бәрін қатарынан жұла беремін.

    2.Піскен жидектерді ғана бір-бірден теремін.

    3.Жидектерді көп-көптен бұтағымен қоса жұламын.

    3-жағдай 3-топ

    Орманда серуендегеннен кейін,көп қоқыс қалдықтары қалғанын байқаған кездегі сендердің іс-әрекеттерің.

    1.Жерге көміп тастаймыз.

    2.Үйге алып кетіп,қоқыс жәшігіне лақтырамыз.

    3.Қағаздарды өртейміз.

    4.Онсыз да қоқыс көп деп,бәрін өз орнында қалдырамыз.



    Кері байланыс











    Сәлемдеседі.

    Оң психология

    лық көңіл күй қалыптастырады.








    Тізім жасайды













    Тапсырманы орындайды










    Тақырыпты ашады










    Диалог құрады








    Жеке жұмыс жасайды












    Жаттығу жасайды












    Дәптермен жұмыс жасайды







    Балалар топқа бөлініп, сахналық қойылым жасайды.









    Дұрыс нұсқаны таңдап,оны іс жүзінде көрсетеді

















    Кері байланыс жасайды

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Презентация 2 сынып
    15.05.2023
    938
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қылышбай Нұрдана Бақытжанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации