Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
3.5.1.5 **жанама сұрақтары
болатын есептерді («бірнеше бірлік
артық/кем»,
«бірнеше есе есе артық/ кем»
қатынастарымен байланысты); тік төртбұрыштың (шаршының) қабырғалары
мен ауданын; еселік салыстыруға берілген есептерді талдау және
шығару
|
Құндылықтар және оның
мақсаты:
Ай құндылығы:ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ
ОТАНШЫЛДЫҚ
Отан, ел, туған өлке туралы
білу және пайымдау
|
Сабақ
құндылығы: ӘДІЛДІК ЖӘНЕ
ЖАУАПКЕРШІЛІК
Басқалар үшін маңызды
тапсырмаларды орындаудың
қажеттілігі мен маңыздылығын
түсіну
Апта дәйексөзі: : Ел дегенде
еміреніп,жұрт дегенде жүгініп қызмет
еткін!
Б.
Момышұлы
|
Сабақ
тың
басы
3минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
5минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
6-тапсырма
Есеп бойынша өрнек
құр.
7кг-1
қойдан
56кг-?қойдан
Ш:
56:7=8
Ж: 8 қой
қырыққан
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
«Ою-өрнектер»
ойыны
Досыңмен ойын
ұйымдастыр.
Ою-өрнекпен жабылған тұста
қандай сан жазылғанын тап.
Үлгі:
12=3*4
2-тапсырма
Есепте
1ц40кг+6ц30кг=770кг
8ц-6ц40кг=460кг
7ц-600кг=400кг
3ц+55кг=355кг
350кг+650кг=1000кг
3кг*3=9кг
9кг*2=18кг
6л/2=3л
4ц*3=12кг
20кг/2=10кг
3-тапсырма
Есептерді
шығар
А) Үлкен-20л.5есе
артық
Кіші-?
Барлығы-?
20:5=4
20+4=24
Ж: Барлығы 24
литр
ЕҚБ
Ә)
40:8=5л
30:5=6
Сергіту
сәті
«Нейрожаттығулар»
әдісі
4-тапсырма
Топтық
жұмыс
1-топ
45:9=5м
25:5=5дана
2-топ
27:3=9дана
2*9=18метр
ЕҚБ
Есепте
25:5=5
35:5=7
4*6=24
2*8=16
5-тапсырма
Есепте
45-(5+2)*3=66
9+(3+6)*9=90
100-35:(5+2)=66
9*8+54:9=78
35:7+63:9=12
45:9*6=30
Үй
тапсырмасы
6-мысал
Берілген өрнектерді
пайдаланып, тура теңдік және теңсіздіктер
құрастыр
6*2=12 9*4=36 54:6= 9 42:6= 7
36:6=6
7*3=21 7*8=56 81:9=9 72:8=9
64:8=8
Кері
байланыс
|
Мақсаты:
Бір-біріне құрмет сезімін
ояту
Амандасады
Үй тапсырмасын
тексертеді
Тапсырмалар
ды
орындайды
Есептеу
жүргізеді
Есептерді
шығарады
Жеке жұмыс
жасайды
Жаттығу
жасайды
Топпен есеп
шығарады
Жеке жұмыс
жасайды
Есептеуді
орындайды
Дәптермен жұмыс
жасайды
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
ҚБ:
«Чупа чупс »
әдісі
Дескриптор:
Есеп бойынша өрнек құрады және
шығарады-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Ою-өрнекпен жабылған тұста
қандай сан жазылғанын табады-1б
Кереметсіңдер!
Дескриптор:
Шамаларға есептеу жүргізе
алады-1б
Керемет!
Дескриптор:
Есептің шартын құрып
шығарады-1б
ЕҚБ
Қымыз құю үшін керек ыдыс
санын табады-1б
Тамаша!
ДескриптоР:
Алынған бұйымдардан есеп
құрастырып шығарады-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Есептеуді
орындайды-1б
Амалдардың орындалу ретін
біледі-1б
Тамаша!
«Білім ағашы»
әдісі
|
Суреттер
Суреттер
Оқу
құралдары
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Қимылдар
Суреттер
Оқулық
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Кері байланыс
тақтасы
|