2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 3.7.Санды енгізу және шығару

3.7.Санды енгізу және шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып информатика сабағы. 3.7.Санды енгізу және шығару тақырыбы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

« Академик Орынбек Жәутіков атындағы №1 ЖББ» КММ

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Санды енгізу және шығару

Бөлім:

PYTHON тілінде программалау

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Кулбаева Г.Ж.

Күні:

 26 ақпан

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

3.7.Санды енгізу және шығару

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

Сабақтың мақсаты

Python тілінде өрнек құру ережелерін қолдана отырып, өрнек мәндерін есептейтін бағдарламалар жазады


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы 7мин

1) Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру.

ҚТЕ айтып кету, оқушыларға ескерту, көзбен монитордың ара қашықтығын 60-70 см ұстау


2) Психологиялық тұрғыдан қолайлы жағдай құру үшін «Ынтымақтастық атмосферасы» әдісі қолданылады. Оқушылар осы шумақты қолдың әсерімен айтып білдіреді. Көңіл-күйлерін көтереді.


Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі, әрі нәзік, жарық мейірімді,

Болып кетер сонда менің жан-жағым!

3) Бүгінгі сабақты «Бәйге» әдісі бойынша бағалау

4) Жереби бойынша көмегімен оқушыларды 3 топқа бөлу.

I – Split тобы.

II - Pithon тобы.

III - List тобы.

4) Бағалау әдісін хабардар жасау (жылқы малының қазақ халқымыздың пайда тигізер құндылығы)

5) Үй тапсырмасын тексеру.

Өткен тақырыпты қайталау.

"Ойлан, біліміңді қолдан" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. 1 балл

Сұрақтар:

1. Деректерді енгізу нені білдіреді?

2. Деректерді шығару нені білдіреді?

3. Айнымалылар қандай әріптермен белгіленеді?

4. input () және print () командаларының бағдарламасында қандай тапсырмалар шешіледі?

5. Бағдарламада деректерді енгізудің қандай жолдары бар?

6. Неліктен айнымалыларды орыс немесе қазақ алфавиттерінің әріптерімен белгілеуге болмайды?

Балалар жұмыс орындарын тексереді.




Оқушылар өздеріне көңіл-күй сыйлайды.

















Сұрақтарға жауап береді, әр оқушы өз пікірімен бөліседі.





Тапсырмаларды орындайды

Мақтау


















«Бәйге»

әдісі бойынша бағалау


Интербелсенді тақта, презентация

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ 13 минут






















5 минут


Жаңа тақырыбын ашу үшін «Аударма» әдісі бойынша. 45 input және рrint Санды енгізу және шығару.


Сөздік пен жұмыс жаңа терминді тану:

Split Бөлу Разделить,

Map түрлендіру - преобразование

List -Тізім Список

Sep Ажырату, бөлу- Сеператор

End Соңы Конец


Оқулықпен жұмыс 2 балл




Топтық жұмыс: “Кім жылдам” әдісі 3балл

Тапсырма.

Дидар 4-сыныпта оқиды. Математика сабағында Дидар үй тапсырмасын алды: кез-келген екі санды таңдап, олармен төрт арифметикалық әрекеті бар қарапайым математикалық өрнектер жасау( + , –, ·, /).

Үлкен ағасы (әпкесі) ретінде Дидарға бағдарламалау тілі арқылы математикалық есептерді шешуге көмектесіңдер. Өрнектерді математика ережелеріне сәйкес құрастыруға және бірден экранға шығаруға болады.


Жұптық жұмыс: 2 балл

96 бет №1есеп


Жеке жұмыс: 1балл


Серігіту сәті

Білімді бекіту

































Топтарға бөлінеді, тапсырманы топта орындайды


Дескрипторлар:

- дұрыс/ дұрыс емес жауапты анықтайды

- кестені толтырады

- бағдарлама кодын таңдайды;

-көз жаттығуларын орындайды



















Дескрипторлар:

- дұрыс/ дұрыс емес жауапты анықтайды

- кестені толтырады

- бағдарлама кодын таңдайды;




Дескрипторлар:

- дұрыс/ дұрыс емес жауапты анықтайды

- кестені толтырады

- бағдарлама кодын таңдайды;

-формуланы жазады













- иә/ жоқ жауапты анықтайды

- интерактивті тапсырманы орындайды;

- бағдарламаны толықтырып жазады, нәтижесіне талдау жасайды

































«Бәйге»

әдісі бойынша бағалау
























ФБ















Презентация,

оқулық


























Оқулық,

Жұмыс дәптерлері, жұмыс парағы, компьютер


https://wordwall.net/ru/resource/68345769

Сабақтың соңы


Үй тапсырмасы:

Сызықтық алгоритмді қолдана отырып, күнделікті өмір мәселелерін шешуге бағытталған есептің шартын жасаңыз (3-тапсырмадағыдай). Input () және print () функцияларын қолдана отырып, есепті шешу алгоритмін жазып, бағдарлама кодын жасаңыз.

Рефлексия.

Үй тапсырмасын жазады




Өз жұмыстарын бағалайды






Өзін-өзі бағалау



Informatica_didactics


11 Наурыз 2025
130
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі