Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
10.4.1.1 -Қазақ
халқының мәдени жетістіктерін сипаттау үшін «мәдениет», «дала
өркениеті», «материалдық мәдениет», «рухани мәдениет», «қолданбалы
өнер», «мәдени мұра» ұғымдарын
пайдалану;
|
Ұйымдасты
ру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Сәлемдесу.
Оқушыларды түгелдеу.Сабаққа
назарларын аудару Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
Ой
шақыру:Материалдық мәдениетіміз сонау көшпелі
дәуірден басталады. Арғы ата-бабаларымыз яғни сақ тайпаларының
көшіп қонып мал шаруашылығымен айналысқанын білеміз. Киіз үй –
материалдық мәдениеттің басты көрнісі. Әрбір отбасы киіз үйді
өздері жасап отырды, арба үстіне жасалған киіз үйлерде
болды
Оқушыларды
сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
|
Оқушылар өз жауаптарын
ұсынады
ЕББҚ оқушыны өзін сыныптан
шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын,
мінез-құлқы жайлы балалардың тобына
орналастыру.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
https://www.youtube.com/watch?v=Dkm6Z4k2kCI
|
Жаңа
білім
|
Тапсырма №1. Кластер
сызу.
Қазақтың материалдық
мәдениетіне не жатады.
ЕББҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша
қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал
беріледі.
Жаңа сөздермен
танысу
Күлпара – жел, су, суық
өткізбес үшін басқа жамылатын киімнің
түрі
Сәукеле – қыз балалардың,
ұзатылатын қыздың киетін бас
киімі
Қамқа тон – бай, мырзалар
киген, әдемеліпі тігілген
тон.
Саптама - іші кигізбен
қапталып тігілген ер адамдардың аяқ
киімі
Жақы – жылқы терісіне тігілген
ерлер киімі.
Шекпен - түйе жүнінен тоқылған
жаздық сыртқы киім. Шекепеннен су да, жел де
өтпейді.
Тапсырма № 2. Кестені
толтырыңыз
Ер адамның ұлттық
киімдері
|
Әйел адамның ұлттық
киімдері
|
|
|
ЕББҚ: оқушыға жеке жұмыс
кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау
жасайды
|
Мәтінмен
жұмыс
Оқушылар қазақтың материалдық
мәдениетіне сипатап,жаңа терминдердің мағынасын
ажыратады;
Оқушылар ер адам киімдерін
анықтап,әйеладам киімдерін
ажыратады;
Ер адам мен әйел
адам киімдерінің ерекшеліктерін
сипаттайды;
Жұптық
жұмыс жасауда ЕБҚ оқушыларға жұпты таңдауда қолдау
көрсетіледі
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Дескриптор:
- Қазақтың материалдық
мәдениетіне сипатама береді;
-жаңа терминдердің
мағынасын ажыратады;
Дескриптор:
-ер адам киімдерін
анықтайды;
-әйеладам киімдерін
ажыратады;
Ер адам мен әйел
адам киімдерінің ерекшеліктерін
сипаттайды;
ЕББҚ оқушы өз таңдауы бойынша
қалаған сұрағына жазбаша жауап
жазады.
ЕББҚ оқушыға мадақтау арқылы
қолдау көрсетіледі.
|
Ахметжанов Қ. С.
Қазақтың дәстүрлі қару - жарағының этнографиясы. А - 2006
Сен білесің бе? Энциклопедия. А -«Аруна»
Қазақ Алтайының көне қазынасы. А -«Өнер»2008
Кенжеахметұлы С «Қазақ халқының тұрмысы мен мәдениеті» А -
2006
|
Кері
байланыс
|
« Білімді стикер». Мына
сұрақтар бойынша жауап
береді.
- Не
білдім?
- Не
білемін?
- Не білгім
келеді?
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|