Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
Уақыт |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Шеримова.Е |
|||||
|
Күні: |
5.12.2023ж |
|||||
|
Сынып: |
3 «А» Қатысқандар |
Қатыспағандар |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Нені үйрендім? БЖБ №3 38-сабақ |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.2.2.1қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап береді |
|||||
|
Құндылықтар |
Талап, Ізденімпаз,жасампаз тұлға |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5мин |
Ұйымдастыру кезеңі Көш басшы: Біз күштіміз бе? Біз мықтымыз ба? Біз бақыттымыз ба? (Оң қолымызды көтереміз) Үй тапсырмасын тексеру Сабақ мақсатымен танысады |
Хормен: Күштіміз Мықтымыз Бақыттымыз Алға,алға,алға Өткен білімді зерделейді. Сабақ мақсатымен танысады |
ҚБ: Жарайсыңдар! Керемет! Жақсы! Тамаша! |
Слайд |
||
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
Жаңа сабақ 1-тапсырма. Адамның жас кезеңдеріне қатысты халық дәстүрлерін білесің бе? Кластер құрастыр. Осы дәстүрге сай оқыған шығармаңды қосып, кластерді толық
2-тапсырма. Таңғы, түскі, кешкі ас туралы нақыл сөздерді есіңе түсір. 1.Таңғы асты тастама. 2. Түскі тамақ – күшті тамақ. 3. Кешкі асқа қарама 3-тапсырма. Қақпаға үйіріле соғады, терезені қағады, көкті жабады деген тіркестерде не туралы айтылған? – жаңбыр – боран – жел 4-тапсырма. «Жас уақытта көңіл – гүл» деп кім айтқан? – М. Жұмабаев – А. Құнанбаев – М. Дулатов 5-тапсырма. «Бақыт құсы» деген тақырыпта өз ойыңды жаз. «Әр адамның бақыт құсы болады» – басталуы. «Еңбекті ұнататын адамдарға үйір болады» – жалғасуы. «Бақыт құсымды ұшырмаймын» – аяқталуы. |
Сұраққа жауап береді Кластер құрастырады Таңғы, түскі, кешкі ас туралы нақыл сөздерді есіне түсіреді Бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап береді «Бақыт құсы» деген тақырыпта өз ойыңды жазады |
Дескриптор: Сұраққа жауап береді Кластер құрастырады Таңғы, түскі, кешкі ас туралы нақыл сөздерді біледі Бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап береді «Бақыт құсы» деген тақырыпта өз ойыңды жазады |
оқулық |
||
|
Сергіту сәті 2мин |
Сергіту сәті |
Сәйкесінше қимылмен көрсетеді |
Тамаша! |
слайд |
||
|
20мин |
Бөлім бойынша жиынтық бағалау |
|
|
оқулық |
||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Бекіту Сұрақ-жауап Үй тапсырмасы: Кері байланыс: -Сабақ барысындағы көңіл күйің қандай болды? Неліктен? -Бүгін не білдің? Сен үшін не жаңалық болды? -Сабаққа қатысуыңды қалай бағалайсың? -Сабақта қандай қиындықтар туындады? -Сабақ аяғындағы көңіл күйің қандай болды? Неліктен? |
Сұрақтарға жауап береді Үй тапсырмасын күнделікке жазады Кері байланыс жасайды |
1-10ұпай Өз-өздерін бағалайды |
|
||
3сынып. 2-тоқсан. І нұсқа. Әдебиеттік оқу. БЖБ№ 3
Күні: __________ Оқушының аты-жөні:___________________
«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің Тыңдалым және айтылым
түрлері
Оқу мақсаты 3.1.3.1 Шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-
әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын
болжау
3.1.1.1 Шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық
сұрақтар қою және жауап беру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Шығарманың мазмұнына сүйеніп, оқиғаның дамуын
болжайды
• Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап
береді
Ойлау дағдыларының Қолдану
деңгейі Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
1-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңда. Сұрақтарға жауап бер.
Екі бала көше бойындағы бағанада ілініп тұрған сағаттың қасында әңгімелесіп тұр.
– Жақшалы өрнек болғандықтан есепті шығара алмадым, - деді Нұрлан.
– Ал мен көп таңбалы сандарды дұрыс есептей алмадым,- деді Ораз.
– Ендеше екеулеп шығарып тастайық. Әлі уақытымыз бар ғой, - деді Нұрлан. Бұл кезде бағана басындағы сағат бір жарымды көрсетіп тұрған.
– Әлі жарты сағат уақыт бар екен. Бұл уақытта ұшқыш жолаушыларды бір қаладан екіінші қалаға жеткізе алады, - деді Ораз келіскенін білдіріп.
– Ал менің капитан ағам жиырма минутта апатты кемедегі жолаушыларды қайыққа отырғызып үлгерген.
– Жиырма минут дейсің бе? Кейде он минуттың өзінде біраз шаруа тындыруға болады. Тек әр минутты ескеру керек, - деді Ораз маңғазданып.
Осылайша балалар біраз қызықты оқиғаларды еске түсірді. Бір кезде Ораздың көзі сағатқа түсіп кетті. Тұп- тура екі болыпты.
– Жүгірейік!- деді Ораз. – Біз сабаққа кешіктік!
– Ал есеп ше? - деді Нұрлан сасқалақтап.
-
Балалардың сабаққа кешігуіне не себеп болды?
Балалардың сабаққа кешігуіне не себеп болды?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ораз уақыт туралы қандай ой айтты?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Балалар өз уақытын бағалай алды ма?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Уақытты бағалау дегенді қалай түсінесің?
__________________________________________________________________________________----
2-тапсырма
Мәтіндегі оқиға қалай аяқталады деп ойлайсың? Балалардың әрекетін әрі қарай болжа.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Белгіле. Берілген мақалдың қайсысы уақытқа байланысты айтылған.
-
Елу жылда ел жаңа.
Оқу –инемен құдық қазғандай.
Уақыт тас екеш тасты да тоздырады.
Ұстазы жақсының ұстамы жақсы.
Уақыттың бос өткені –өмірдің бос кеткені.
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
|
№ |
|
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап береді |
1 |
мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап |
|
|
|
береді: |
|
|
||
|
1-сұрақ 2-сұрақ 3-сұрақ 4-сұрақ |
1 1 1 1 |
|
||
|
|
||||
|
берілген сұраққа қатысты көзқарасын айтады; |
1 |
|
||
|
Шығарманың |
|
оқиғаның соңын мәтінмен жүйелі |
1 |
|
|
мазмұнына сүйеніп, |
2 |
байланыстырады; |
|
|
|
оқиғаның дамуын |
|
|
|
|
|
|
оқиғаның мазмұнын берілген тақырыппен |
1 |
|
|
|
болжайды |
|
сәйкестендіреді; |
|
|
|
|
|
тақырыпқа сәйкес қорытынды жасайды; |
1 |
|
|
|
|
мақалды дұрыс табады.( екеуден кем емес) |
1 |
|
|
|
|
сөйлеу барысында тілдік нормаларды |
1 |
|
|
|
|
сақтайды. |
|
|
|
Жалпы балл |
|
|
10 |
|
3сынып. 2-тоқсан. ІІ нұсқа. Әдебиеттік оқу.
Күні: __________ Оқушының аты-жөні:___________________
«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің Тыңдалым және айтылым
түрлері
Оқу мақсаты 3.1.3.1 Шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-
әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын
болжау
3.1.1.1 Шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық
сұрақтар қою және жауап беру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Шығарманың мазмұнына сүйеніп, оқиғаның дамуын
болжайды
• Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап
береді
Ойлау дағдыларының Қолдану
деңгейі Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
1-тапсырма
М
Тіл үйрену жайлы
«Мен шетел тілін үйренейін деп едім, бірақ уақытым жоқ» деген сөзді жиі естиміз.
Мен 38 тіл білемін, сондықтан бұл сылтаудың еш негізі жоқ екенін айтайын. Мәселе- уақыттың жоқтығында емес, тәртіптін жетіспейтіндігінде немесе ерік-жігердің жоқтығында.
Тіл үйреніп, табысты болу үшін, күніне жарты сағат жеткілікті. Бірақ осы уақытты пайдаланбай: «Келесі дүйсенбіден бастаймын» ,-демеу керек.
Менің көп тіл білуімнің себебі-уақытымды босқа өткізбегендігімнен. Тіл үйренумен қатар түрлі спортпен айналыстым, билеуді, театрға, киноға баруды жақсы көрдім, көп оқыдым,яғни , уақытты «бос өлтірмедім». Менің бар құпиям-осы.
әтінді мұқият тыңда. Сұрақтарға жауап бер.Автор неше тілді біледі?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Тілді үйрену үшін не істеу керек екен?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тілді үйренуге неше сағат жеткілікті екен?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Уақытымды «бос өлтірмедім» дегенді қалай түсінесің?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2-тапсырма
Өзің қанша тілді білесің? Қандай тіл білген дұрыс?Көп тіл білгеннің қандай пайдасы бар?
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Белгіле. Берілген мақалдың қайсысы уақытқа байланысты айтылған.
-
Ұстазы жақсының ұстамы жақсы.
Уақыттың бос өткені –өмірдің бос кеткені.
Уақыт тас екеш тасты да тоздырады.
Оқу –инемен құдық қазғандай.
Елу жылда ел жаңа.
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
|
№ |
|
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап береді |
1 |
мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап |
|
|
|
береді: |
|
|
||
|
1-сұрақ 2-сұрақ 3-сұрақ 4-сұрақ |
1 1 1 1 |
|
||
|
|
||||
|
берілген сұраққа қатысты көзқарасын айтады; |
1 |
|
||
|
Шығарманың |
|
оқиғаның соңын мәтінмен жүйелі |
1 |
|
|
мазмұнына сүйеніп, |
2 |
байланыстырады; |
|
|
|
оқиғаның дамуын |
|
|
|
|
|
|
оқиғаның мазмұнын берілген тақырыппен |
1 |
|
|
|
болжайды |
|
сәйкестендіреді; |
|
|
|
|
|
тақырыпқа сәйкес қорытынды жасайды; |
1 |
|
|
|
|
мақалды дұрыс табады.( екеуден кем емес) |
1 |
|
|
|
|
сөйлеу барысында тілдік нормаларды |
1 |
|
|
|
|
сақтайды. |
|
|
|
Жалпы балл |
|
|
10 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
38 саб әдебиет БЖБ 3- сынып
38 саб әдебиет БЖБ 3- сынып
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
|
Бөлім: |
Уақыт |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Шеримова.Е |
|||||
|
Күні: |
5.12.2023ж |
|||||
|
Сынып: |
3 «А» Қатысқандар |
Қатыспағандар |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Нені үйрендім? БЖБ №3 38-сабақ |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.2.2.1қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап береді |
|||||
|
Құндылықтар |
Талап, Ізденімпаз,жасампаз тұлға |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5мин |
Ұйымдастыру кезеңі Көш басшы: Біз күштіміз бе? Біз мықтымыз ба? Біз бақыттымыз ба? (Оң қолымызды көтереміз) Үй тапсырмасын тексеру Сабақ мақсатымен танысады |
Хормен: Күштіміз Мықтымыз Бақыттымыз Алға,алға,алға Өткен білімді зерделейді. Сабақ мақсатымен танысады |
ҚБ: Жарайсыңдар! Керемет! Жақсы! Тамаша! |
Слайд |
||
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
Жаңа сабақ 1-тапсырма. Адамның жас кезеңдеріне қатысты халық дәстүрлерін білесің бе? Кластер құрастыр. Осы дәстүрге сай оқыған шығармаңды қосып, кластерді толық
2-тапсырма. Таңғы, түскі, кешкі ас туралы нақыл сөздерді есіңе түсір. 1.Таңғы асты тастама. 2. Түскі тамақ – күшті тамақ. 3. Кешкі асқа қарама 3-тапсырма. Қақпаға үйіріле соғады, терезені қағады, көкті жабады деген тіркестерде не туралы айтылған? – жаңбыр – боран – жел 4-тапсырма. «Жас уақытта көңіл – гүл» деп кім айтқан? – М. Жұмабаев – А. Құнанбаев – М. Дулатов 5-тапсырма. «Бақыт құсы» деген тақырыпта өз ойыңды жаз. «Әр адамның бақыт құсы болады» – басталуы. «Еңбекті ұнататын адамдарға үйір болады» – жалғасуы. «Бақыт құсымды ұшырмаймын» – аяқталуы. |
Сұраққа жауап береді Кластер құрастырады Таңғы, түскі, кешкі ас туралы нақыл сөздерді есіне түсіреді Бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап береді «Бақыт құсы» деген тақырыпта өз ойыңды жазады |
Дескриптор: Сұраққа жауап береді Кластер құрастырады Таңғы, түскі, кешкі ас туралы нақыл сөздерді біледі Бағалауға негізделген сұрақтар қояды және жауап береді «Бақыт құсы» деген тақырыпта өз ойыңды жазады |
оқулық |
||
|
Сергіту сәті 2мин |
Сергіту сәті |
Сәйкесінше қимылмен көрсетеді |
Тамаша! |
слайд |
||
|
20мин |
Бөлім бойынша жиынтық бағалау |
|
|
оқулық |
||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Бекіту Сұрақ-жауап Үй тапсырмасы: Кері байланыс: -Сабақ барысындағы көңіл күйің қандай болды? Неліктен? -Бүгін не білдің? Сен үшін не жаңалық болды? -Сабаққа қатысуыңды қалай бағалайсың? -Сабақта қандай қиындықтар туындады? -Сабақ аяғындағы көңіл күйің қандай болды? Неліктен? |
Сұрақтарға жауап береді Үй тапсырмасын күнделікке жазады Кері байланыс жасайды |
1-10ұпай Өз-өздерін бағалайды |
|
||
3сынып. 2-тоқсан. І нұсқа. Әдебиеттік оқу. БЖБ№ 3
Күні: __________ Оқушының аты-жөні:___________________
«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің Тыңдалым және айтылым
түрлері
Оқу мақсаты 3.1.3.1 Шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-
әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын
болжау
3.1.1.1 Шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық
сұрақтар қою және жауап беру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Шығарманың мазмұнына сүйеніп, оқиғаның дамуын
болжайды
• Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап
береді
Ойлау дағдыларының Қолдану
деңгейі Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
1-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңда. Сұрақтарға жауап бер.
Екі бала көше бойындағы бағанада ілініп тұрған сағаттың қасында әңгімелесіп тұр.
– Жақшалы өрнек болғандықтан есепті шығара алмадым, - деді Нұрлан.
– Ал мен көп таңбалы сандарды дұрыс есептей алмадым,- деді Ораз.
– Ендеше екеулеп шығарып тастайық. Әлі уақытымыз бар ғой, - деді Нұрлан. Бұл кезде бағана басындағы сағат бір жарымды көрсетіп тұрған.
– Әлі жарты сағат уақыт бар екен. Бұл уақытта ұшқыш жолаушыларды бір қаладан екіінші қалаға жеткізе алады, - деді Ораз келіскенін білдіріп.
– Ал менің капитан ағам жиырма минутта апатты кемедегі жолаушыларды қайыққа отырғызып үлгерген.
– Жиырма минут дейсің бе? Кейде он минуттың өзінде біраз шаруа тындыруға болады. Тек әр минутты ескеру керек, - деді Ораз маңғазданып.
Осылайша балалар біраз қызықты оқиғаларды еске түсірді. Бір кезде Ораздың көзі сағатқа түсіп кетті. Тұп- тура екі болыпты.
– Жүгірейік!- деді Ораз. – Біз сабаққа кешіктік!
– Ал есеп ше? - деді Нұрлан сасқалақтап.
-
Балалардың сабаққа кешігуіне не себеп болды?
Балалардың сабаққа кешігуіне не себеп болды?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ораз уақыт туралы қандай ой айтты?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Балалар өз уақытын бағалай алды ма?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Уақытты бағалау дегенді қалай түсінесің?
__________________________________________________________________________________----
2-тапсырма
Мәтіндегі оқиға қалай аяқталады деп ойлайсың? Балалардың әрекетін әрі қарай болжа.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Белгіле. Берілген мақалдың қайсысы уақытқа байланысты айтылған.
-
Елу жылда ел жаңа.
Оқу –инемен құдық қазғандай.
Уақыт тас екеш тасты да тоздырады.
Ұстазы жақсының ұстамы жақсы.
Уақыттың бос өткені –өмірдің бос кеткені.
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
|
№ |
|
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап береді |
1 |
мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап |
|
|
|
береді: |
|
|
||
|
1-сұрақ 2-сұрақ 3-сұрақ 4-сұрақ |
1 1 1 1 |
|
||
|
|
||||
|
берілген сұраққа қатысты көзқарасын айтады; |
1 |
|
||
|
Шығарманың |
|
оқиғаның соңын мәтінмен жүйелі |
1 |
|
|
мазмұнына сүйеніп, |
2 |
байланыстырады; |
|
|
|
оқиғаның дамуын |
|
|
|
|
|
|
оқиғаның мазмұнын берілген тақырыппен |
1 |
|
|
|
болжайды |
|
сәйкестендіреді; |
|
|
|
|
|
тақырыпқа сәйкес қорытынды жасайды; |
1 |
|
|
|
|
мақалды дұрыс табады.( екеуден кем емес) |
1 |
|
|
|
|
сөйлеу барысында тілдік нормаларды |
1 |
|
|
|
|
сақтайды. |
|
|
|
Жалпы балл |
|
|
10 |
|
3сынып. 2-тоқсан. ІІ нұсқа. Әдебиеттік оқу.
Күні: __________ Оқушының аты-жөні:___________________
«Уақыт» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің Тыңдалым және айтылым
түрлері
Оқу мақсаты 3.1.3.1 Шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-
әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын
болжау
3.1.1.1 Шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық
сұрақтар қою және жауап беру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Шығарманың мазмұнына сүйеніп, оқиғаның дамуын
болжайды
• Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап
береді
Ойлау дағдыларының Қолдану
деңгейі Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут
1-тапсырма
М
Тіл үйрену жайлы
«Мен шетел тілін үйренейін деп едім, бірақ уақытым жоқ» деген сөзді жиі естиміз.
Мен 38 тіл білемін, сондықтан бұл сылтаудың еш негізі жоқ екенін айтайын. Мәселе- уақыттың жоқтығында емес, тәртіптін жетіспейтіндігінде немесе ерік-жігердің жоқтығында.
Тіл үйреніп, табысты болу үшін, күніне жарты сағат жеткілікті. Бірақ осы уақытты пайдаланбай: «Келесі дүйсенбіден бастаймын» ,-демеу керек.
Менің көп тіл білуімнің себебі-уақытымды босқа өткізбегендігімнен. Тіл үйренумен қатар түрлі спортпен айналыстым, билеуді, театрға, киноға баруды жақсы көрдім, көп оқыдым,яғни , уақытты «бос өлтірмедім». Менің бар құпиям-осы.
әтінді мұқият тыңда. Сұрақтарға жауап бер.Автор неше тілді біледі?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Тілді үйрену үшін не істеу керек екен?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Тілді үйренуге неше сағат жеткілікті екен?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Уақытымды «бос өлтірмедім» дегенді қалай түсінесің?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2-тапсырма
Өзің қанша тілді білесің? Қандай тіл білген дұрыс?Көп тіл білгеннің қандай пайдасы бар?
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
-
Белгіле. Берілген мақалдың қайсысы уақытқа байланысты айтылған.
-
Ұстазы жақсының ұстамы жақсы.
Уақыттың бос өткені –өмірдің бос кеткені.
Уақыт тас екеш тасты да тоздырады.
Оқу –инемен құдық қазғандай.
Елу жылда ел жаңа.
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
|
№ |
|
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтар қойып, жауап береді |
1 |
мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап |
|
|
|
береді: |
|
|
||
|
1-сұрақ 2-сұрақ 3-сұрақ 4-сұрақ |
1 1 1 1 |
|
||
|
|
||||
|
берілген сұраққа қатысты көзқарасын айтады; |
1 |
|
||
|
Шығарманың |
|
оқиғаның соңын мәтінмен жүйелі |
1 |
|
|
мазмұнына сүйеніп, |
2 |
байланыстырады; |
|
|
|
оқиғаның дамуын |
|
|
|
|
|
|
оқиғаның мазмұнын берілген тақырыппен |
1 |
|
|
|
болжайды |
|
сәйкестендіреді; |
|
|
|
|
|
тақырыпқа сәйкес қорытынды жасайды; |
1 |
|
|
|
|
мақалды дұрыс табады.( екеуден кем емес) |
1 |
|
|
|
|
сөйлеу барысында тілдік нормаларды |
1 |
|
|
|
|
сақтайды. |
|
|
|
Жалпы балл |
|
|
10 |
|
шағым қалдыра аласыз













