Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
3-4 сынып оқушыларына арналған "Ғажайыпматематика" үйірмесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Ғажайып математика» үйірмесінің мақсаты:
Баланың танымдық қызығушылығын арттыру, функционалдық қасиеттерін дамыту, шығармашылыққа бейім құзыретті тұлғаның дамуына, логикалық ойлауды қалыптастыру болып табылады.
« Ғажайып математика» үйірмесінің міндеттері:
- Математиканы үйренуге ынтасын арттыру, оқушыларды қызықтыру әрекеттерін қалыптастыру.
- Ойын дәлелді жеткізе білуге жаттықтыру.
- Математикалық сөйлеуді, логикалық ойлауды дамыту.
- Шығармашылық ізденіске жетелеу.
- Кез-келген есепті өз көзқарасы бойынша өзгертіп шығаруға жаттықтыру.
- Талдау, жинақтау, ұқсастықты табу,ерекшелікті ажырату әрекетін дамыту.
- Өз бетінше жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру.
«Ғажайып математика» үйірмесі тапсырманы әр түрлі тәсілдермен шешуге, логикалық ойлауға, оның тереңдігі мен икемділігін қарқынды дамытуға ықпал етеді. Әртүрлі жолдармен есеп шығарудың негізін әзірлейді, тұлғалық –бағыттық тәсілді жүзеге асыруға ықпал етеді. Түрлі жолдармен есепті шешу оқушының өз бетінше айналысуына қосымша мүмкіндік туғызады,күнделікті өмірдегі кездейсоқ жағдаяттардан жол табу қабілеттерінің дамуын қалыптастыратын әрекеттерді дамыту бағытын ұстанады.
Күтілетін нәтиже:
- Оқу іс-әрекеттерін өз бетімен жоспарлауды, бақылауды орынды қолдануға үйренеді
- Әртүрлі кесте бойынша есеп құрастыруға жаттығады
- Шамаларды салыстыра білуге үйренеді
- Кез-келген есепті өз көзқарасы бойынша шығаруға дағдыланады
- Өз ойын дәлелдей білуге жаттығады
- Проблемалық жағдаятты шеше алады
- Шығармашылықпен жұмыстана бастайды
Уақыт көлемі, сабақтың жиілігі: «Ғажайып математика» үйірмесі
36 сағатқа (аптасына 1 сағат) есептеліп құрылған.
Оқушылардың білім деңгейін бақылау
Үйірмесабақтары барысында түрлі жаттығуларды орындау баланың ақыл-ойын, қиялын, ой ұшқырлығын дамытады. Бұл оқушылардың түрлі мазмұнды есептерді шығаруда, есептің шартын құра білуге қалыптастырылады. Бір есептің бірнеше шешімдерін табуға жетелейді. Әрбір сабақ қызықты есептер мен аяқталып, логикалық есептер оқушылардың жас ерекшелігіне қарай күрделене түсуі қажет.
Логикалық тапсырмалар арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту үш негізгі бағытта іске асырылады:
-
Қызығушылығын арттыру;
-
Ойлау және қабылдау қабілетін дамыту;
-
Шығармашылық ізденісін дамыту.
Осы кезеңдегі берілетін тапсырмалар түрлері:
-
Көру қабілетін дамытатын тапсырмалар (ребус, сөзжұмбақ, анаграмма, сиқырлы шаршылар, геометриялық фигуралар);
-
Есту қабілетін дамытатын тапсырмалар (математикалық мақал-мәтел, логикалық есептер, қалжың есептер).
Пәнді оқу-әдістемелік жағынан қамтамассыз ету.
Оқыту - теориялық : оқулық, лекция.
Оқыту – практикалық: жаттығулар мен тапсырмалар, тест жинағы, тәжірибелік, сарамандық жұмыстар жинағы.
Оқыту - әдістемелік: курсты үйренуге әдістемелік ұсыныстар, реферат, зерттеу жұмысын суреттеу. Оқыту – анықтамалық: сөздік, анықтама.
Оқыту – көрнекілік: альбом.
Оқыту – библиографиялық.
«Ғажайып математика» пәнінің оқу-тақырыптық жоспары
4-сынып
(Барлығы 34 сағат, аптасына 1сағат)
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
І – тарау Көп таңбалы сандардың құпиясы |
|||
1 |
Көп таңбалы сандарды оқу разрядтарға кластарға талдау |
1 |
6.09 |
2 |
Көп таңбалы сандарды қосу және азайту |
1 |
13.09 |
3 |
Көп таңбалы сандарды салыстыру |
1 |
20.09 |
4 |
Сурет бойынша есептер шығару |
1 |
27.09 |
5 |
Теңделер сыйқыры |
1 |
04.10 |
6 |
Логикалық есепте |
1 |
11.10 |
7 |
Тест |
1 |
18.10 |
ІІ- тарау Көбейту мен бөлудің сиқыры |
|
||
8-9 |
Екі таңбалы санды екі таңбалы санға көбейту және бөлу. |
2 |
25.10 8.11 |
10 |
Үш таңбалы санды санға көбейту және бөлу |
1 |
15.11 |
11-12 |
Дұрыс және бұрыс бөлшектер |
2 |
22.11 29.11 |
13 |
Логикалық есептер |
1 |
06.12 |
14 |
Тест |
1 |
13.12 |
ІІІ- тарау Қозғалысқа байлансысты есептер сиқыры |
|
||
15 |
Жылдамдық уақыт қашықтық |
1 |
20.12 |
16 |
Бір- біріне қарама – қарсы қозғалыстағы есептер |
1 |
27.12 |
17 |
Бір бағыттағы есептер |
1 |
10.01 |
18 |
Бір – бірінен қарама – қарсы қозғалыстағы есептер |
1 |
17.01 |
19 |
Логикалық есептер |
1 |
24.01 |
20 |
Шығармашылық тапсырмалар |
1 |
31.01 |
21 |
Тест |
1 |
07.02 |
|
ІV-тарау Геометриялық есептер |
|
|
22 |
Тік төртбұрыштың ауданың периметрін тап |
1 |
14.02 |
23 |
Шаршының периметрін ауданын тап |
1 |
21.02 |
24 |
Фигуралардың көлемін табу |
1 |
28.02 |
25 |
Тікбұрышты үшбұрыштың ауданының |
1 |
06.03 |
26 |
Алтыбұрыштың периметрін табу |
1 |
13.03 |
27 |
Есептер шығару |
1 |
20.03 |
28 |
Қалдықпен бөлу |
1 |
03.04 |
29 |
Теңдіктер мен теңсіздіктер |
1 |
10.04 |
30 |
Логикалық есептер |
1 |
17.04 |
31 |
Тест |
1 |
24.04 |
32 |
Бақылау жұмысы |
1 |
(1.05) 08.05 |
33 |
Есептер шығару |
1 |
15.05 |
34 |
Жылдық білімін бекіту |
1 |
22.05 |
І – тарау
Көп таңбалы сандардың құпиясы
1 - сабақ
Сабақтың тақырыбы: Көп таңбалы сандарды оқу разрядтарға кластарға талдау.
Мерзімі: __.___.20___жыл
Сабақтың мақсаты:
1) Оқушыларға көп таңбалы сандардын құпиясы туралы түсінік беру яғни разрядтық
қосылғырштарға бөліп кластарын ажыратуға үйрету және түсіндіру.
2) Оқушылардың ой-өрісін дамыту, өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру. Жылдам есептеу
қабілетін арттыру.
3) Ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа білімді меңгерту.
Сабақтың әдісі: сұрақ -жауап, топтастыру, түсіндіру.
Сабақтың көрнекі құралдары: қима-қағаздар, суреттер.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ІІ.Жаңа сабақтың мақсатын, тақырыбын хабарлау.
Миллиондар класы (үшінші класс) |
Мыңдар класы (екінші класс) |
Бірліктер класы (бірінші класс) |
||||||
Жүздік Мил. 9-раз |
Ондық Мил. 8-раз |
Бірлік Мил. 7-раз |
Жүздік мыңдар 6-раз |
Ондық мыңдар 5-раз |
Бірлік Мыңдар 4-раз |
жүздіктер 3-раз |
ондықтар 2-раз |
Бірліктер 1-раз |
|
|
|
|
|
|
5 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
4 |
5 |
|
|
|
|
2 |
5 |
6 |
4 |
3 |
|
|
|
4 |
5 |
7 |
2 |
6 |
2 |
|
|
1 |
2 |
4 |
5 |
6 |
3 |
2 |
|
4 |
2 |
5 |
2 |
5 |
2 |
1 |
4 |
6 |
6 |
5 |
4 |
3 |
2 |
4 |
5 |
3 |
5.Есепті шығар.
а)Шебер 5 күнде 60 орындық жасады. Ол 108 орындықты неше күнде жасайды?
б) Шаруашылықта 15050 қой бар. Оның 355-і қошқарлар, ал 8912-і саулықтар, қалғаны тоқтылар. Шаруашылықта қанша тоқты бар?
6. Ойлан тап.
Мұғалім денешынықтыру сабағында бойлар бойынша Сәуле,Қорлан,Назгүл, Гүлназ және Ажарды бір қатарға тұрғызды.Сәуле Назгүлден ұзын, Гүлназ және Ажардан биік емес, Назгүл Ажардан биік, Қорлан Гүлназдан пәс екені белгілі. Қыздар қандай ретпен тұр?
Тапсырмаларды орындау
Бағалау
Рефлексия
2 - сабақ
Сабақтың тақырыбы: Көп таңбалы сандарды қосу және азайту
Мерзімі: __.___.20___жыл
Сабақтың мақсаты:
1) Оқушыларға көп таңбалы сандардын құпиясы туралы түсінік беру көп таңбалы сандарды қосуға азайтуға үйрету және түсіндіру.
2) Оқушылардың ой-өрісін дамыту, өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру. Жылдам есептеу
қабілетін арттыру.
3) Ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас саб.
Сабақтың әдісі: сұрақ -жауап, топтастыру, түсіндіру.
Сабақтың көрнекі құралдары: қима-қағаздар, суреттер.
Сабақтың барысы
І.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ІІ.Жаңа сабақтың мақсатын, тақырыбын хабарлау.
4.Есепті шығар
Оқушылар үш күнде 2687 килограмм алма жинады. Олар бірінші күні 578 кг, екінші күні бірінші күнгіден 2 есе артық, ал қалғанын үшінші күні жинады. Оқушылар үшінші күні неше килограмм алма жинады?
5.Кестені тез толтыр.
Қосылғыш |
2456 |
|
7896 |
|
1456 |
Қосығыш |
|
3420 |
235 |
6635 |
235 |
Қосындының мәні |
45689 |
56235 |
|
12358 |
|
Азайғыш |
7584 |
|
8485 |
10408 |
|
Азайтқыш |
2351 |
2145 |
|
5217 |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |