1- тапсырма «Орындап
көр» әдісі арқылы жүзеге
асады.
1)
Ондықтар разрядында нөлі бар
үш таңбалы сандарды теріп жаз. Сонда ҚР шөл даласында тіршілік
ететін жануарларды білесің. Сандарды кему реті бойынша көшіріп
жаз.
509,308,105,907
Кесіртке, тасбақа, қосаяқ,
кірпі.
2) Толық жүздік, толық ондық
және бірліктер жазылған қима қағаздар дайында. Олардан сандар
құрастыр. Алдыңғы санды және келесі санды ата. Алдыңғы сан нешеге
кем? Келесі сан нешеге артық?
Дескриптор:
-
Ондықтар разрядында нөлі бар
үш таңбалы сандарды теріп жазады.
- Сандарды кему реті бойынша
көшіріп жазады.
-
Қима қағаздардан үш таңбалы
сандар құрастырады.
-Алдыңғы санды және келесі
санды атайды.
-Алдыңғы сан 1-ге кем екенін
айтады.
-Келесі сан 1-ге артық екенін
айтады.
Сергіту сәтінде
«Бақа. Бақа балпақ» әуенімен билеп
сергиді.
(Т) 2- тапсырма «Есептеп
көр» әдісі арқылы жүзеге
асады.
3) Есептеу тәсілін
түсіндір.
636+121=(600+100)+(30+20)+(6+1)=
=700+50+7=757
757-121=(700-100)+(50-20)+(7-1)=
=600+30+6=636
4) Есептеуді түсіндіре отырып
орында.
241+124=(200+100)+(40+20)+(1+4)=565
957-120=(900-100)+(50-20)+(7-0)=837
792-371=(700-300)+(90-70)+(2-1)=421
854-423=(800-400)+(50-20)+(4-3)=431
640+237=(600+200)+(40+30)+(0+7)=877
897-521=(800-500)+(90-20)+(7-1)=376
908-103=(900-100)+(8-3)=805
405+208=(400+200)+(5+8)=613
650+207=(600+200)+(50+0)+(0+7)=857
Дескриптор:
-
Үш таңбалы сандарды ауызша
қосу және азайтуды есептеу тәсілін түсіндіре
отырып шығарады.
(Д) 3- тапсырма «Есепті
шығар» әдісі арқылы жүзеге
асады.
6) Есепті
шығар.
Б
ұлыңғыр-60 к
Ашық – 250
365к
Бұлтты-?
Ш: 365-
(60+250)=365-310=55
Ж: Әлия 55 бұлтты күнді
белгіледі.
7) Әріпті өрнектердің мәнін
тап.
d+150,
d=6,7,8,9
6+150=156
7+150=157
8+150=158
9+150=159
k*9,
k=6,7,8,9
6*9=54
7*9=63
8*9=72
9*9=81
Дескриптор:
- Есептің шартын жазып,
шешуін, жауабын табады.
-
Әріпті өрнектердің мәнін
табады.
Саралау тәсілі:
«Қарқын» әдісі арқылы жүзеге
асады
Қарқыны жоғары
оқушыға:
Сандарды жазуда цифрлар
қайталанбайтын болса, 3,5,7, 9 цифрларынан қанша үш таңбалы сан
құруға болады? Осы сандарды жаз.
Қарқыны баяу
оқушыларға: уақыт
беріледі.
|
-
Ондықтар разрядында нөлі бар
үш таңбалы сандарды теріп жазады.
- Сандарды кему реті бойынша
көшіріп жазады.
- Қима қағаздардан үш таңбалы
сандар құрастырады.
-Алдыңғы санды және келесі
санды атайды.
-Алдыңғы сан 1-ге кем екенін
айтады.
-Келесі сан 1-ге артық екенін
айтады.
Билеп
сергиді.
-
Үш таңбалы сандарды ауызша
қосу және азайтуды есептеу тәсілін түсіндіре
отырып шығарады.
- Есептің шартын жазып,
шешуін, жауабын табады.
-
Әріпті өрнектердің мәнін
табады.
|