Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары


    Тыңдалым

    1993 жылы Қазақстан Дүниежүзілік туристік ұйымның мүшесі атанды. Елімізде туризмнің бірнеше түрі қарқынды дамып келеді. Олар: этнотуризм, тау туризмі, емдік-сауықтыру туризмі, мәдени-танымдық туризм, аңшылық пен балық аулау, т.б.

    Этнотуризм – Қазақстанның бай тарихи өткені мен қазақ халқының ерекше мәдениетін насихаттау арқылы шетелдіктерді тартатын туризмнің бір түрі. Қазақстанның қай аймағында болмасын жолаушылар қазақ этносына тән салт-дәстүрмен, шығармашылық ерекшелікпен танысып, елдің мәдениеті мен тұрмыс-тіршілігін зерттей алады.

    Қазақстан – тау туризмі үшін қолайлы ел. Мұнда бұл салада барлық жағдай жасалған деуге болады. Қазақстан бойынша турлар белсенді демалысты, табиғатқа саяхатты, қарлы тау шыңдарына шығу, сондай-ақ жолай жұмбаққа толы үңгірлер мен көгілдір терең сулы көлдерді зерттеуді қамтиды.

    Қазақстандаемдік-сауықтыру туризмін де дамытуға болады. Себебі еліміз тек қана емдік-табиғи ресурстарға ғана бай емес, сонымен бірге табиғи өңірлерде орналасқан заманауи шипажайларымен де танымал. Емдік-сауықтыру туризмі Қазақстанның барлық территориясына таралған, сондықтан сіз елдің қай жерінде болсаңыз да, емделумен қатар демала да аласыз. Емдік курорттар түрлі ауруларға ем болатын минералды су, бұғы мүйізімен емдеу, емдік климат және т.б. түрлі емдеу қызметтерін ұсынады.

    Елімізде 25 мыңнан астам ескерткіштер және географиялық көрікті жерлер бар екен. Қазақстанның тарихи және мәдени мұрасы объектілері ЮНЕСКО-ның әлемдік маңызы бар ескерткіштері болып танылады және осы ұйымның қорғауында. Сонымен қатар мәдени құндылықтардың 2 миллионнан астам бірліктері қазіргі Қазақстан жерінің тұрмыстық мәдениетінің дамуының барлық кезеңдерін бейнелейді.

    Ер адамдар әусе болып келетін ермектердің бірі – аң аулау мен балық аулау. Бұл адам мен табиғат арасындағы мәдени байланыстың бір бөлігі сияқты. Нағыз аңшы жануарлар әлемі мен оны белсенді қорғау туралы ақпаратқа әрқашан қызығушылық танытады. Сол секілді балық аулау да жақсы демалыс. Балық аулағанда адам күнделікті тұрмыс-тіршіліктен бір сәтке босап, сергек күйді сезінеді. (259 сөз)


    1. Мәтін мазмұны бойынша екі бағандағы ақпараттарды сәйкестендіріңіз.


    Ақпарат

    Ақпарат

    Сәйкестендіру бағаны

    1. Этнотуризм

    А. Еліміздің барлық аймақтарында кең таралып, денсаулықты нығайтады.

    1-

    2. Тау туризмі

    В.Құпияға толы тау үңгірлері мен биік тауларды бағындырады.

    2-

    3. Емдік-сауықтыру туризмі

    С. Ер адамдарға арналған туризм түрі.

    3-

    4. Мәдени-танымдық туризм

    Д. Қазақ халқының әдет-ғұрпымен, тұрмысымен танысады.

    4-

    5. Аң аулау мен балық аулау туризмі

    Е. Тарихи жәдігерлер сақталған аймақтарға саяхат жасайды.

    5-

    [1]

    2. Жабайы табиғат аясындағы белсенді тынығу қай туризмге тән?

    А. мәдени-танымдық туризм

    В. емдік-сауықтыру туризмі

    С. тау туризмі

    Д.этнотуризм

    [1]

    3. Мәдени құндылықтар несімен маңызды?

    А. ЮНЕСКО ұйымы қорғауға алғандықтан

    В. түрлі емдеу қызметтерін ұсынатындықтан

    С. мәдени құндылықтар санының көптігінен

    Д.елмәдениетінің дамуын сипайттайтындықтан

    [1]


    4-5.

    А. Қазақстанда туризм түрлерін дамытудың қандай мүмкіндіктері бар?

    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    [1]

    В. Нағыз аңшылардың қызығушылығы не?

    ___________________________________________________________________________

    ___________________________________________________________________________

    [1]


    Оқылым

    Әлемде түрлі ұйымдардың әйелдердің құқығын қорғау мақсатында талпыныс жасап жатқанымен, көптеген елдерде әлі күнге дейін олардың құқықтарына қатысты қол сұғушылық, әділетсіздік пен кемсітушілік орын алуда.

    БҰҰ-ның бағдарламаларын орындаушылардың әлем елдеріндегі әйелдердің сауаттылығына қатысты деректеріне сай, дамушы елдерде әйелдер арасындағы сауатсыздықтың жоғарғы көрсеткіші мен оларға қатысты кемсітушілік көп қиындық тудырып отыр. Мысалы, Мали елінде әйел адамдардың тек 25 пайызы ғана сауатты, ал ерлер арасындағы сауатталық деңгейі – 43 пайыз. Чад елінде сауатты әйелдер мен ерлердің үлесі сәйкесінше 28 және 47 пайызды құрайды. Чадта бастауыш мектепті бітірген қыз балалардың тек 55 пайызы ғана орта мектепке бару үшін тіркеледі. Чадтан кейін Кот-д’Ивуар, Пәкістан мен Йемен елдері де қыз балалардың бастауыш мектептен орта мектепке өту алаңында гендерлік теңсіздікке тап болып отыр. Жоғары білім алумен қатар, сауаттылық та осы елдердегі оқу-білімнің ең маңызды бөлімдері ретінде әйелдер мен ерлер арасындағы теңсіздіктің құрбаны болуда. Тіпті дамыған елдерде де білім алу және жоғарғы оқуға түсуде әйелдердің ер адамдарға қарағанда озық болуына қарамастан, қызметке алу мәселесі көтерілген кезде әйелдер теңсіздікпен бетпе-бет келеді.

    Дүниежүзілік экономикалық форумның мәліметіне сәйкес көптеген елдерде әйелдер ерлермен бірдей дипломға ие болғанымен, кеңселерге қызметке алынбайды. Бұл елдердің барлығында кеңседе жұмыс істейтін қызметкерлердің 80 пайызын ерлер құрайды. Гендерлік теңдік тұрғысынан жағдайы нашар саналатын елдерде ерлер әйелдерге қарағанда кем дегенде үш есе көбірек жұмыс күші ретінде қызмет етуде. Сонымен қатар осы елдердегі жұмыс істейтін әйелдердің басым бөлігі ерлерге қарағанда айтарлықтай мөлшерде төмен жалақы алады. Мысалы, Ливанда ерлер жылына 26 мың доллардан астам табыс тапса, әйелдердің бір жылдық жалақысы тек 7106 долларды құрайды. (243 сөз)

    6. Мәтіннен берілген сөздердің синонимін табыңыз.

    а. қабылданбайды-____________________

    в. ахуал-___________________

    [2]


    7. Мәтіннен берілген сөздердің антонимін табыңыз.

    а. теңдік-___________________

    в. жоғары-___________________

    [2]


    8-9. Сөйлемдерді берілген сөзден бастап, мағынасын сақтап, өз сөзіңізбен жазыңыз.

    А. Чадта бастауыш мектепті бітірген қыз балалардың тек 55 пайызы ғана орта мектепке бару үшін тіркеледі.


    Орта мектепке______________________________________________________________

    [1]


    В.Дүниежүзілік экономикалық форумның мәліметіне сәйкес, көптеген елдерде әйелдер ерлермен бірдей дипломға ие болғанымен, кеңселерге қызметке алынбайды.


    Көптеген__________________________________________________________________

    [1]


    10. Мәтінді берілген аспектілер бойынша талдаңыз (әр аспект үшін 1 балл беріледі).


    Талдау аспектілері

    Дәлелдеме

    Мақсатты аудиториясы


    Детальді ақпарат


    Оқырманға әсері


    Автор позициясы


    [4]


    Жазылым

    Екі сұрақтыңбіреуін таңдап, жауап жазыңыз. Сөз көлемі: 150-180. Өз жауабыңызды тиісті стильге, жанрға келтіріңіз.

    [10]


    1. Қазақстанда туризмнің барлық түрлерін дамытуға мүмкіндік бар болғанымен, бұл саланың дамымауының себебі неде? Ойыңызды дискуссивті эссе түрінде жеткізіңіз. Жазба жұмысында шылауларды орынды қолданыңыз.


    1. Қазіргі жастардың бойында елжандылық қасиеті төмен деген пікірмен келісесіз бе? Ойыңызды аргументативті эссе түрінде жеткізіңіз. Жазба жұмысында шылауларды орынды қолданыңыз.


    1. Ер мен әйелдің тең болуы қаншалықты дұрыс? Ойыңызды дискуссивті эссе түрінде жеткізіңіз. Жазба жұмысында шылауларды орынды қолданыңыз.

    Айтылым

    Кесет-сызбалардағы сандық деректердің салыстыру арқылы қолданылу мақсатын талдаңыз.



    Балл қою кестесі

    Тыңдалым

    Тапсырма

    Жауап кілті

    Балл

    Жалпы балл

    1

    1-Д

    2-В

    3-А

    4-С

    5-Е

    1


    1

    2-3

    С

    Д

    1

    1

    2

    4-5

    А.Елімізде туризмнің дамуы үшін барлық қажетті, мәдени, тарихи, географиялық және климаттық жағдайлар бар.

    В.Жануарлар әлемі мен оны белсенді қорғау туралы ақпаратқа әрқашан қызығушылық танытады.

    1

    1

    2

    Барлығы

    5 балл


    Оқылым

    Тапсырма

    Жауап кілті

    Балл

    Жалпы балл

    6


    а. қабылдандайды – алынбайды

    в. ахуал – жағдай

    1

    1

    2

    7

    а. теңдік – теңсіздік

    в. жоғары – төмен

    1

    1

    2

    8-9

    А. Орта мектепке бару үшін Чадта бастауыш мектепті бітірген қыз балалардың тек 55 пайызы ғана тіркеледі екен.

    В. Көптеген мемлекеттердеәйелдердің ерлермен бірдей дипломы болса да, кеңселерге қызметке қабылдандайтынын дүниежүзілік экономикалық форумы мәлімдейді.

    1




    1

    2

    10

    Талдау аспектілері

    Дәлелдеме

    Мақсатты аудиториясы

    Әйел және ер дамдар, гендерлік мәселесіне қызығушылық танытандар, құқық қорғау органдарының қызметкерлері, т.б.

    Детальді ақпарат

    Оқушылардың мәтіннен нақты детальді ақпараттардың бірін табуы бағаланады.

    Оқырманға әсері

    Әлемдегі әйел теңсіздігі мәселесі туралы ой салады.

    Автор позициясы

    Әйел теңсізідігіне қарсы


    1

    1

    1

    1

    4

    Барлығы

    10 балл

    Жазылым

    №

    Балл қою критерийлері

    Балл

    1

    жанрлық ерекшеліктерді сақтайды;

    1

    2

    тақырыпқа қатысты тілдік құралдарды қолданады;

    1

    3

    тақырыпты ашады;

    2

    4

    құрылымды сақтайды;

    1

    5

    күрделенген жай сөйлемдерді қолданады;

    1

    6

    шылауларды орынды қолданады;

    2

    7

    грамматикалық нормаларды сақтайды;

    1

    8

    пунктуациялық нормаларды сақтайды.

    1

    Барлығы

    10



    Айтылым

    №

    Балл қою критерийлері

    балл

    1

    тақырыпқа қатысты ауызша мәтін құрайды;

    1

    2

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нұралиева Айгерім Есенқосқызы
    13 Наурыз 2024
    935
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    3 – ТОҚСАН ТЖБ қазақ тілі мен әдебиеті 11-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    3 – ТОҚСАН ТЖБ қазақ тілі мен әдебиеті 11-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    11-сынып СОЧ қазақ тілі мен әдебиеті 3-токсан
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінен 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары


    Тыңдалым

    1993 жылы Қазақстан Дүниежүзілік туристік ұйымның мүшесі атанды. Елімізде туризмнің бірнеше түрі қарқынды дамып келеді. Олар: этнотуризм, тау туризмі, емдік-сауықтыру туризмі, мәдени-танымдық туризм, аңшылық пен балық аулау, т.б.

    Этнотуризм – Қазақстанның бай тарихи өткені мен қазақ халқының ерекше мәдениетін насихаттау арқылы шетелдіктерді тартатын туризмнің бір түрі. Қазақстанның қай аймағында болмасын жолаушылар қазақ этносына тән салт-дәстүрмен, шығармашылық ерекшелікпен танысып, елдің мәдениеті мен тұрмыс-тіршілігін зерттей алады.

    Қазақстан – тау туризмі үшін қолайлы ел. Мұнда бұл салада барлық жағдай жасалған деуге болады. Қазақстан бойынша турлар белсенді демалысты, табиғатқа саяхатты, қарлы тау шыңдарына шығу, сондай-ақ жолай жұмбаққа толы үңгірлер мен көгілдір терең сулы көлдерді зерттеуді қамтиды.

    Қазақстандаемдік-сауықтыру туризмін де дамытуға болады. Себебі еліміз тек қана емдік-табиғи ресурстарға ғана бай емес, сонымен бірге табиғи өңірлерде орналасқан заманауи шипажайларымен де танымал. Емдік-сауықтыру туризмі Қазақстанның барлық территориясына таралған, сондықтан сіз елдің қай жерінде болсаңыз да, емделумен қатар демала да аласыз. Емдік курорттар түрлі ауруларға ем болатын минералды су, бұғы мүйізімен емдеу, емдік климат және т.б. түрлі емдеу қызметтерін ұсынады.

    Елімізде 25 мыңнан астам ескерткіштер және географиялық көрікті жерлер бар екен. Қазақстанның тарихи және мәдени мұрасы объектілері ЮНЕСКО-ның әлемдік маңызы бар ескерткіштері болып танылады және осы ұйымның қорғауында. Сонымен қатар мәдени құндылықтардың 2 миллионнан астам бірліктері қазіргі Қазақстан жерінің тұрмыстық мәдениетінің дамуының барлық кезеңдерін бейнелейді.

    Ер адамдар әусе болып келетін ермектердің бірі – аң аулау мен балық аулау. Бұл адам мен табиғат арасындағы мәдени байланыстың бір бөлігі сияқты. Нағыз аңшы жануарлар әлемі мен оны белсенді қорғау туралы ақпаратқа әрқашан қызығушылық танытады. Сол секілді балық аулау да жақсы демалыс. Балық аулағанда адам күнделікті тұрмыс-тіршіліктен бір сәтке босап, сергек күйді сезінеді. (259 сөз)


    1. Мәтін мазмұны бойынша екі бағандағы ақпараттарды сәйкестендіріңіз.


    Ақпарат

    Ақпарат

    Сәйкестендіру бағаны

    1. Этнотуризм

    А. Еліміздің барлық аймақтарында кең таралып, денсаулықты нығайтады.

    1-

    2. Тау туризмі

    В.Құпияға толы тау үңгірлері мен биік тауларды бағындырады.

    2-

    3. Емдік-сауықтыру туризмі

    С. Ер адамдарға арналған туризм түрі.

    3-

    4. Мәдени-танымдық туризм

    Д. Қазақ халқының әдет-ғұрпымен, тұрмысымен танысады.

    4-

    5. Аң аулау мен балық аулау туризмі

    Е. Тарихи жәдігерлер сақталған аймақтарға саяхат жасайды.

    5-

    [1]

    2. Жабайы табиғат аясындағы белсенді тынығу қай туризмге тән?

    А. мәдени-танымдық туризм

    В. емдік-сауықтыру туризмі

    С. тау туризмі

    Д.этнотуризм

    [1]

    3. Мәдени құндылықтар несімен маңызды?

    А. ЮНЕСКО ұйымы қорғауға алғандықтан

    В. түрлі емдеу қызметтерін ұсынатындықтан

    С. мәдени құндылықтар санының көптігінен

    Д.елмәдениетінің дамуын сипайттайтындықтан

    [1]


    4-5.

    А. Қазақстанда туризм түрлерін дамытудың қандай мүмкіндіктері бар?

    ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    [1]

    В. Нағыз аңшылардың қызығушылығы не?

    ___________________________________________________________________________

    ___________________________________________________________________________

    [1]


    Оқылым

    Әлемде түрлі ұйымдардың әйелдердің құқығын қорғау мақсатында талпыныс жасап жатқанымен, көптеген елдерде әлі күнге дейін олардың құқықтарына қатысты қол сұғушылық, әділетсіздік пен кемсітушілік орын алуда.

    БҰҰ-ның бағдарламаларын орындаушылардың әлем елдеріндегі әйелдердің сауаттылығына қатысты деректеріне сай, дамушы елдерде әйелдер арасындағы сауатсыздықтың жоғарғы көрсеткіші мен оларға қатысты кемсітушілік көп қиындық тудырып отыр. Мысалы, Мали елінде әйел адамдардың тек 25 пайызы ғана сауатты, ал ерлер арасындағы сауатталық деңгейі – 43 пайыз. Чад елінде сауатты әйелдер мен ерлердің үлесі сәйкесінше 28 және 47 пайызды құрайды. Чадта бастауыш мектепті бітірген қыз балалардың тек 55 пайызы ғана орта мектепке бару үшін тіркеледі. Чадтан кейін Кот-д’Ивуар, Пәкістан мен Йемен елдері де қыз балалардың бастауыш мектептен орта мектепке өту алаңында гендерлік теңсіздікке тап болып отыр. Жоғары білім алумен қатар, сауаттылық та осы елдердегі оқу-білімнің ең маңызды бөлімдері ретінде әйелдер мен ерлер арасындағы теңсіздіктің құрбаны болуда. Тіпті дамыған елдерде де білім алу және жоғарғы оқуға түсуде әйелдердің ер адамдарға қарағанда озық болуына қарамастан, қызметке алу мәселесі көтерілген кезде әйелдер теңсіздікпен бетпе-бет келеді.

    Дүниежүзілік экономикалық форумның мәліметіне сәйкес көптеген елдерде әйелдер ерлермен бірдей дипломға ие болғанымен, кеңселерге қызметке алынбайды. Бұл елдердің барлығында кеңседе жұмыс істейтін қызметкерлердің 80 пайызын ерлер құрайды. Гендерлік теңдік тұрғысынан жағдайы нашар саналатын елдерде ерлер әйелдерге қарағанда кем дегенде үш есе көбірек жұмыс күші ретінде қызмет етуде. Сонымен қатар осы елдердегі жұмыс істейтін әйелдердің басым бөлігі ерлерге қарағанда айтарлықтай мөлшерде төмен жалақы алады. Мысалы, Ливанда ерлер жылына 26 мың доллардан астам табыс тапса, әйелдердің бір жылдық жалақысы тек 7106 долларды құрайды. (243 сөз)

    6. Мәтіннен берілген сөздердің синонимін табыңыз.

    а. қабылданбайды-____________________

    в. ахуал-___________________

    [2]


    7. Мәтіннен берілген сөздердің антонимін табыңыз.

    а. теңдік-___________________

    в. жоғары-___________________

    [2]


    8-9. Сөйлемдерді берілген сөзден бастап, мағынасын сақтап, өз сөзіңізбен жазыңыз.

    А. Чадта бастауыш мектепті бітірген қыз балалардың тек 55 пайызы ғана орта мектепке бару үшін тіркеледі.


    Орта мектепке______________________________________________________________

    [1]


    В.Дүниежүзілік экономикалық форумның мәліметіне сәйкес, көптеген елдерде әйелдер ерлермен бірдей дипломға ие болғанымен, кеңселерге қызметке алынбайды.


    Көптеген__________________________________________________________________

    [1]


    10. Мәтінді берілген аспектілер бойынша талдаңыз (әр аспект үшін 1 балл беріледі).


    Талдау аспектілері

    Дәлелдеме

    Мақсатты аудиториясы


    Детальді ақпарат


    Оқырманға әсері


    Автор позициясы


    [4]


    Жазылым

    Екі сұрақтыңбіреуін таңдап, жауап жазыңыз. Сөз көлемі: 150-180. Өз жауабыңызды тиісті стильге, жанрға келтіріңіз.

    [10]


    1. Қазақстанда туризмнің барлық түрлерін дамытуға мүмкіндік бар болғанымен, бұл саланың дамымауының себебі неде? Ойыңызды дискуссивті эссе түрінде жеткізіңіз. Жазба жұмысында шылауларды орынды қолданыңыз.


    1. Қазіргі жастардың бойында елжандылық қасиеті төмен деген пікірмен келісесіз бе? Ойыңызды аргументативті эссе түрінде жеткізіңіз. Жазба жұмысында шылауларды орынды қолданыңыз.


    1. Ер мен әйелдің тең болуы қаншалықты дұрыс? Ойыңызды дискуссивті эссе түрінде жеткізіңіз. Жазба жұмысында шылауларды орынды қолданыңыз.

    Айтылым

    Кесет-сызбалардағы сандық деректердің салыстыру арқылы қолданылу мақсатын талдаңыз.



    Балл қою кестесі

    Тыңдалым

    Тапсырма

    Жауап кілті

    Балл

    Жалпы балл

    1

    1-Д

    2-В

    3-А

    4-С

    5-Е

    1


    1

    2-3

    С

    Д

    1

    1

    2

    4-5

    А.Елімізде туризмнің дамуы үшін барлық қажетті, мәдени, тарихи, географиялық және климаттық жағдайлар бар.

    В.Жануарлар әлемі мен оны белсенді қорғау туралы ақпаратқа әрқашан қызығушылық танытады.

    1

    1

    2

    Барлығы

    5 балл


    Оқылым

    Тапсырма

    Жауап кілті

    Балл

    Жалпы балл

    6


    а. қабылдандайды – алынбайды

    в. ахуал – жағдай

    1

    1

    2

    7

    а. теңдік – теңсіздік

    в. жоғары – төмен

    1

    1

    2

    8-9

    А. Орта мектепке бару үшін Чадта бастауыш мектепті бітірген қыз балалардың тек 55 пайызы ғана тіркеледі екен.

    В. Көптеген мемлекеттердеәйелдердің ерлермен бірдей дипломы болса да, кеңселерге қызметке қабылдандайтынын дүниежүзілік экономикалық форумы мәлімдейді.

    1




    1

    2

    10

    Талдау аспектілері

    Дәлелдеме

    Мақсатты аудиториясы

    Әйел және ер дамдар, гендерлік мәселесіне қызығушылық танытандар, құқық қорғау органдарының қызметкерлері, т.б.

    Детальді ақпарат

    Оқушылардың мәтіннен нақты детальді ақпараттардың бірін табуы бағаланады.

    Оқырманға әсері

    Әлемдегі әйел теңсіздігі мәселесі туралы ой салады.

    Автор позициясы

    Әйел теңсізідігіне қарсы


    1

    1

    1

    1

    4

    Барлығы

    10 балл

    Жазылым

    №

    Балл қою критерийлері

    Балл

    1

    жанрлық ерекшеліктерді сақтайды;

    1

    2

    тақырыпқа қатысты тілдік құралдарды қолданады;

    1

    3

    тақырыпты ашады;

    2

    4

    құрылымды сақтайды;

    1

    5

    күрделенген жай сөйлемдерді қолданады;

    1

    6

    шылауларды орынды қолданады;

    2

    7

    грамматикалық нормаларды сақтайды;

    1

    8

    пунктуациялық нормаларды сақтайды.

    1

    Барлығы

    10



    Айтылым

    №

    Балл қою критерийлері

    балл

    1

    тақырыпқа қатысты ауызша мәтін құрайды;

    1

    2

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Басқа 11 сынып
    13.03.2024
    935
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нұралиева Айгерім Есенқосқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации