"3 Dредакторының құралдары"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

"3 Dредакторының құралдары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Талаптарға сай, тапсырмалары мен платформаға сілтемелері бар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

3D баспа

Педагогтың аты-жөні

Сембаева Жансая Бакытжановна

Күні

14.11.2023

Сынып 6а

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

3D -редакторы құралдары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


6.3.1.3 3D-редакторында графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану

Сабақтың мақсаты:

3D редактор құралдарының сипаттамасын айтады;

3D редакторының құралдарын графикалық кескіндер құруда қолданады.

3D редакторы мен 2D редакторының құралдарын салыстырады



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут

1.Оқушылармен амандасу, түгелдеу.


2. Үй тапсырмасына шолу «Kundelik.kz» жүйесі арқылы.

-3 D модельдеуге арналған қандай программаларды білесің?

- 2 D графика мен 3 D графикаға арналған қандай программаларды білесің?

-2 D графика мен 3 D графиканың бір-бірінен қандай айырмашылығы бар?

-SketchUp программасына анықтама бер?

ҚБ: монета /1балл/


3.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

Оқу мақсатын оқушыларға шығартамын:

Әр түрлі қолдан жасалған макеттер ұсынылады.

-Осы макеттерді бүгінгі сабағымызмен қалай байланыстыра аламыз?



1.Мұғаліммен амандасады.





2. «Күнделік» жүйесіндегі тапсырманы орындайды.




3.Сабақтың мақсаттарымен танысады. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады









Монета

/1балл/



«Kundelik.kz»

https://player.lessons.kundelik.kz/rabbit/6214/start?class_level_id=6







Слайд 2-3

Оқушылар-дың қолдарымен жасалған макеттері

Сабақтың ортасы

32 минут

Жаңа тақырып.

Көрсетелім.SketchUp программасында пайдаланылатын құралдары үш бөлімнен тұрады:

1. Негізгі құралдары

2. Сызу құралдары

3. Модификациялау құралдары


1-тапсырма ЖЖ. STEMжобасы бойынша

SketchUp редакторының құралдарын пайдаланып параллелепипед құрастыр және қабырғаларын «Кирпич» бөліміндегі «Бетонный блокпен безендір»


















2-тапсырма. ЖЖ

«Баспалдақ» моделін құрастыр.


















Пысықтау тапсырмалары: Word Well платформасы арқылы орындау




Мұғалімді тыңдайды




SketchUp программасында пайдаланыла-тын құралдармен танысады























SketchUр программасында көлемді фигураны жасайды


















«Баспалдақ» моделін құрастырады

















Word Well платформасында тапсырма орындайды




































Дескриптор:

- SketchUp редакторын іске қосады;

-Прямоугольник құралын пайдаланып тіктөртбұрыш жасап алады.

-Сығу/созу құралын қолданып көлемін үлкейтеді

-Заливка құралын пайдалану арқылы керек түсті таңдап, бояйды.

-құрал саймандарды қызметімен.

ҚБ: Монета /4балл/

Дескриптор:

- SketchUp редакторды іске қосады;

- прямоуголник, линия, тяни/толкай, заливка құралдарын пайдалану арқылы «Баспалдақ» моделін құрастырады

-Заливка құралын пайдалану арқылы керек түсті таңдап, бояйды.

ҚБ: Монета

/4 балл/

ҚБ: Монета

/1 балл/


Панельді тақта



Слайд 3














Слайд 3







Слайд 3









Компьютер,

SketchUp редакторы,

Карточка






































Word Well платформасы https://wordwall.net/ru/resource/38761783/3d-%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80-%D2%9B%D2%B1%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%8B

Сабақтың соңы

Рефлексия

6 минут

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі

  • Мен сабақтың ------------------- тұсында қиналдым

  • Маған ------------------------- тапсырма оңай болды

  • Мен ------------------------------ дағдымды жетілдірер едім

  • Мен үшін -------------------------құнды болды

Мен өзімді -----------------------бағалаймын

Өзін-өзі бағалау.


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы қорытынды жасайды

Монеталарын есептейді


Слайд 6 Монеталар

Үй тапсырмасы

§ 9, оқулық, 55-бет «Үй тапсырмасы»

Он баллдық жүйемен бағалау





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.11.2025
71
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі