Материалдар / 3 ds max бағдарламасында бассейін жасау әдісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

3 ds max бағдарламасында бассейін жасау әдісі

Материал туралы қысқаша түсінік
3 ds max бағдарламасында бассейін жасау әдісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
369
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3 ds max бағдарламасында бассейін жасау әдісі

  1. ТShape1 өртбұрышты таңдау











  1. Қабырғасын салу үшін бірінші биіктігін 2 см таңдап аламыз. Бірінші өлшемдегі төртбұрышқа дәлдеп қоямыз.

Shape2













  1. ЕShape3 кі қабырғасын салып, Shift пернесін басып тұрып келесі қабырғаларын саламыз















  1. ЕShape4 нді судың бетін жасау үшін Plane (Плоскость) таңдаймыз

Shape5












  1. БShape6 етіндегі қабықшаны (плоскость) жоғары көтеру















  1. БShape7 еттегі қабықшаны қозғалту үшін модификаторды өзгертеміз. Екінші модификатордан noise таңдап алу. Сосын осьтардың санын өзгерту: х=10; y=10; z=7. Маштабқа 4 санын коямыз. Анимацияға птичка қойып, санын 3 деп өзгертеміз














  1. Пернетақтадан М символын басамыз. Жұмыс үстеліндегі текстуры папкасынан судын және плитканы апарып қоямыз.

  1. Экранды үлкейтіп анимацияны көру

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!