Білім беру саласы: «Таным »
Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.
Тақырыбы: 3 және 4 сандарын салыстыру.Санау. Жыл мезгілі (күз). Оң жақта,сол жақта
Мақсаты: 4 көлеміндегі заттарды санауға үйрету; үлгі бойынша санау,салыстыру,күз мезгілі туралы білімдерін нығайту; заттың кеңістікте орналастыру. Оң,сол ұғымдарын бекіту.
Қажетті құрал- жабдықтар: үлестірмелі материалдар (әр балаға бос екі жолағы бар карточка мен 2 шаршы, 3 үшбұрыш, 4 шеңбер.) бар тәрелкелер беріледі.
Әдіс- тәсілдер: түсіндіру, сұрақжауап, демонстрациялық, практикалық.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері. |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Дәлелдеу,ояту. |
Тәрбиеші үстелдегі 2,3,4-тен топтастырылған заттарды санатады.Заттардың санын сан атауымен сәйкестендіріп айта білулерін қадағайдыы.Сандар туралы өлең оқып береді |
Балалар заттың атауы мен санын сәйкестендіре отырып санайды. |
|
Ұйымдастыру іздену. |
Дәптермен жұмыс. 1- тапсырма: Тәрбиеші балаларға мынадай тапсырмалар береді: - Жоғары қоршаудың ішіндегі шарды санап шығыңдар және төменде көрсетілген орынға сонша шар салыңдар. - доптарды санаңдар және сендер де бос орынға сонша доптың суретін салыңдар. - Кәне, неше шар, неше доп салдыңдар? - Доп көп пе, әлде шар көп пе? Суреттерді салыстыру. Жұмбақ шешу: Төрт аяқты, тағанды, Тасиды ол адамды. Жанармайды құйып ап, Тез жүріп ол зулайды. (Автокөлік) Мүйізінен ұстап ап, Айдайды адам абайлап. Қәне, балалар, ойланып, Табыңдаршы, бұл қандай ат? (Велосипед.) 2-тапсырма: Суреттен велосипед пен автокөлікті тауып, олардың неше дөңгелегі болса, сонша дөңгелекті бояу керек. - Велосипедтің дөңгелегі көп пе,әлде автокөліктің бе? «Екі шапалақ» ойыныжаттығуы. Жоғары екі жапалақ, Алға екі жапалақ. Енді қолды артқа ұстап, Қос аяқтап секірейік. 3-тапсырма: Тәрбиеші күз туралы тақпақ оқып береді. Жапырақтар сарғайып, Жерге ағылып төгілсе, Құстарымыз жиналып, Жылы жақты көздесе Күз дегенің осы ғой, Жауын жауар жер тесе. Күз мезгіліне тән белгілерді еске түсіргеннен кейін дәптердегі суреттің арасынан күз көрінісін тауып алып,бояйды. Күз көрінісін бояу үшін қандай түстерді пайдалану керектігін айту. - Суретте бұдан басқа қандай жыл мезгелдері суреттелген?
4-тапсырма: Тәрбиеші балалардан суретке мұхият қарап,заттардың қалай орналасқанын сұрайды. Мынадай тапсырма беру. - Енді екінші суретте күнді киіз үйдің оң жақ жоғары бұрышына,шыршаны сол жақ төменгі бұрышына салыңдар. - Екі суретті салыстырыңдар.Олардың бір-бірінен айырмашылығы қандай? |
3 шарды санап, суретін салады 4 допты санап, суретін салады. Шеңберге қарағанда доптың біреуі артық,ал шардың доптан біреуі кем.
Балалар жұмбақты шешіп, жауабын айтады.
Сұраққа толық жауап береді.
Балалар тақпақтың мәтіні бойынша жаттығуды жасайды. Балалар өлең мазмұнын бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. Балалар жапырақтарды сары,сарғылт, жасыл түстермен бояды. Қыс, көктем, жаз.
Балалар тапсырма бойынша күн мен шыршаның орнын тауып салды. Екі суретті салыстырып айырмашылығын
айтады. қолындағы үлгімен салыстырады. |
|
Рефлексиялық түзету. |
Өзін-өзі бақылау және өзі атқарған жұмысына баға беру. Балаларды мадақтау.
|
Бағдаршам көздерін бояу арқылы өз білімдерін көрсете білді. Балалар өз жұмысын тәрбиешінің көмегімен орындады |
Күтілетін нәтиже:
біледі: заттарды санауды, жыл мезгілдерін(күз);
түсінеді: үлгі бойынша санауды, екі топтағы заттардытеңестіруді, заттың орналасқан орнын анықтап, сөзбен баяндауды;
меңгереді:заттың атауы мен оныңсанын сәйкестендіру туралы түсінікті, қағаз бетінде бағдарлауды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
3 және 4 сандарын салыстыру.Санау. Жыл мезгілі (күз). Оң жақта,сол жақта
3 және 4 сандарын салыстыру.Санау. Жыл мезгілі (күз). Оң жақта,сол жақта
Білім беру саласы: «Таным »
Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.
Тақырыбы: 3 және 4 сандарын салыстыру.Санау. Жыл мезгілі (күз). Оң жақта,сол жақта
Мақсаты: 4 көлеміндегі заттарды санауға үйрету; үлгі бойынша санау,салыстыру,күз мезгілі туралы білімдерін нығайту; заттың кеңістікте орналастыру. Оң,сол ұғымдарын бекіту.
Қажетті құрал- жабдықтар: үлестірмелі материалдар (әр балаға бос екі жолағы бар карточка мен 2 шаршы, 3 үшбұрыш, 4 шеңбер.) бар тәрелкелер беріледі.
Әдіс- тәсілдер: түсіндіру, сұрақжауап, демонстрациялық, практикалық.
|
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері. |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Дәлелдеу,ояту. |
Тәрбиеші үстелдегі 2,3,4-тен топтастырылған заттарды санатады.Заттардың санын сан атауымен сәйкестендіріп айта білулерін қадағайдыы.Сандар туралы өлең оқып береді |
Балалар заттың атауы мен санын сәйкестендіре отырып санайды. |
|
Ұйымдастыру іздену. |
Дәптермен жұмыс. 1- тапсырма: Тәрбиеші балаларға мынадай тапсырмалар береді: - Жоғары қоршаудың ішіндегі шарды санап шығыңдар және төменде көрсетілген орынға сонша шар салыңдар. - доптарды санаңдар және сендер де бос орынға сонша доптың суретін салыңдар. - Кәне, неше шар, неше доп салдыңдар? - Доп көп пе, әлде шар көп пе? Суреттерді салыстыру. Жұмбақ шешу: Төрт аяқты, тағанды, Тасиды ол адамды. Жанармайды құйып ап, Тез жүріп ол зулайды. (Автокөлік) Мүйізінен ұстап ап, Айдайды адам абайлап. Қәне, балалар, ойланып, Табыңдаршы, бұл қандай ат? (Велосипед.) 2-тапсырма: Суреттен велосипед пен автокөлікті тауып, олардың неше дөңгелегі болса, сонша дөңгелекті бояу керек. - Велосипедтің дөңгелегі көп пе,әлде автокөліктің бе? «Екі шапалақ» ойыныжаттығуы. Жоғары екі жапалақ, Алға екі жапалақ. Енді қолды артқа ұстап, Қос аяқтап секірейік. 3-тапсырма: Тәрбиеші күз туралы тақпақ оқып береді. Жапырақтар сарғайып, Жерге ағылып төгілсе, Құстарымыз жиналып, Жылы жақты көздесе Күз дегенің осы ғой, Жауын жауар жер тесе. Күз мезгіліне тән белгілерді еске түсіргеннен кейін дәптердегі суреттің арасынан күз көрінісін тауып алып,бояйды. Күз көрінісін бояу үшін қандай түстерді пайдалану керектігін айту. - Суретте бұдан басқа қандай жыл мезгелдері суреттелген?
4-тапсырма: Тәрбиеші балалардан суретке мұхият қарап,заттардың қалай орналасқанын сұрайды. Мынадай тапсырма беру. - Енді екінші суретте күнді киіз үйдің оң жақ жоғары бұрышына,шыршаны сол жақ төменгі бұрышына салыңдар. - Екі суретті салыстырыңдар.Олардың бір-бірінен айырмашылығы қандай? |
3 шарды санап, суретін салады 4 допты санап, суретін салады. Шеңберге қарағанда доптың біреуі артық,ал шардың доптан біреуі кем.
Балалар жұмбақты шешіп, жауабын айтады.
Сұраққа толық жауап береді.
Балалар тақпақтың мәтіні бойынша жаттығуды жасайды. Балалар өлең мазмұнын бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. Балалар жапырақтарды сары,сарғылт, жасыл түстермен бояды. Қыс, көктем, жаз.
Балалар тапсырма бойынша күн мен шыршаның орнын тауып салды. Екі суретті салыстырып айырмашылығын
айтады. қолындағы үлгімен салыстырады. |
|
Рефлексиялық түзету. |
Өзін-өзі бақылау және өзі атқарған жұмысына баға беру. Балаларды мадақтау.
|
Бағдаршам көздерін бояу арқылы өз білімдерін көрсете білді. Балалар өз жұмысын тәрбиешінің көмегімен орындады |
Күтілетін нәтиже:
біледі: заттарды санауды, жыл мезгілдерін(күз);
түсінеді: үлгі бойынша санауды, екі топтағы заттардытеңестіруді, заттың орналасқан орнын анықтап, сөзбен баяндауды;
меңгереді:заттың атауы мен оныңсанын сәйкестендіру туралы түсінікті, қағаз бетінде бағдарлауды.
шағым қалдыра аласыз













