Материалдар / 3-ке көбейту және бөлу

3-ке көбейту және бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2019
475
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: 3-ке көбейту және бөлу кестесін пысықтау.Мақсаты:
  • Практикалық амалдар негізінде 3 санымен көбейту және бөлу кестесін құрастыру, есеп шығару барысында көбейту және бөлу кестесі туралы білімдерін бекіту;
  • Көбейту және бөлуге арналған өрнектерді шешу арқылы оқушылардың танымдарын кеңейте отрырып, ойлау қабілеттерін, пікірін нақты әрі түсінікті етіп жеткізуге баулып, логикалық ойын одан әрі дамыту;
  • Оқушыларды тез ойлауға, ұжымдылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақ типі: аралас сабақ.Әдісі: түсіндіру,сұрақ-жауап.Көрнекілігі: суреттер,қима қағаздар. Барысы:I. Ұйымдастыру кезеңі:
  • психологиялық дайындық
  • оқушыларды түгендеу
II. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:54-бет №3 тексеру III. Білімді тексеру кезеңі: 1. Тақырыбын,мақсатын хабарлау, бүгінгі сабақты тапсырмалар 3 деңгейге бөлінген, 1 деңгейден оқушы «3» - деген бағаға ие болады, 2 деңгейден өткен оқушы «4» - деген бағаға ие болады, 3 деңгейден өткен оқушы «5»-деген баға алады. Ендеше, мен сендерге, тек қана «5» деген баға алсын деп тілеймін. Әр деңгейден өткен оқушыға тиісті жұлдызшасын алып отырады. 3- ке көбейту және бөлу кестесін пысықтау.2. Сабаққа деген қызығушылықтарын ояту (логикалық тапсырмалар):
  • Тал басында тізіліп,
Он жапырақ тұр еді.Жел соқты да үзіліпҰшып кетті бесеуі.Ізінше оның жұлыныпТүсті тағы біреуі.Тұр әлі ілініпЖапырақтың нешеуі?(4)
  • Аулада бес үйрек,
Қорада төрт үйрек.Бір үйрек тығылдыЕкі үйрек жығылды.Қалғаны неше үйрек?(6)3. Математикалық диктант (1 деңгей): А) 67-дың алдындағы және 67-дан кейінгі санды жаз;Ә) Бірінші қосылғыш-3, екінші қосылғыш-10, қосындының мәні неше?Б) 4 және 5 сандарын пайдаланып екі таңбалы сандар жаз;В) Бірліктері 2 болатын сандар жаз;Г) 4-ке неше қосқанда 10 болады?IV. Жаңа материалды түсіндіру кезеңі:Салыстыру барысында 3-ке көбейту және бөлу кестесін еске түсіру қажет, өйткені осы салыстыруға берілген тапсырмалар 3-ке көбейту және бөлу кестесі негізінде құрылған1. №2 есеп мұғалімнің басшылығымен орындалады.(салыстыру, 2 деңгей)6*3 7*3 3*9 9*3 12/3 12/227/3 27+3 18/3 18/2 24/3 12-32.Сергіту сәті: 1,2,3 Ал, кәнеки ұш4,5,6,7Анау ауыл шеті8,9,10Ал, кәнеки қон!
  • №4 есеп, оқушылар оқып шығып, өз беттерінше орындайды. (3 деңгей)
Қамзолдарға-30мБешпенттерге-62мҚалды-10м30м+62м+10м=102мЖауабы: 102 м.
  • №5 есеп, қабырғалары 3см шаршы сыз. Оның периметрін тап.
В С



А ДР= 3см+3см+3см+3смР=12смЖауабы: 12смV Бекіту кезеңі
  • қима қағаздармен жұмыс жасау:














































VI. Үйге тапсырма беру кезеңі: 1.32 сабақ,7 2.Бағалау



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ