Материалдар / "3-ке көбейту кестесі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"3-ке көбейту кестесі"

Материал туралы қысқаша түсінік
2.1.2.4.** 2, 3, 4, 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану. 2.1.1.5. 50-ге дейін 3, 4, 5-тен топтап тура және кері санау, жұп/тақ сандарды ажырату/заттар тобын 6, 7, 8, 9-дан тең бөліктерге бөлуді көрсету.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Дені саудың – жаны сау”

Пәні:

Математика

Күні:


Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 2

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

3-ке көбейту кестесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.2.4.** 2, 3, 4, 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану.

2.1.1.5. 50-ге дейін 3, 4, 5-тен топтап тура және кері санау, жұп/тақ сандарды ажырату/заттар тобын 6, 7, 8, 9-дан тең бөліктерге бөлуді көрсету.

Сабақтың мақсаты

3-ке көбейту кестесін құру

Құндылық

Ұлттық мирасты, мәдениетті дәріптеу

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

(3 мин)

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

«Қал қалай?» ойыны

1.Қалдарың қалай?

2.Жүріс қалай?

3.Жүгіріс қалай?

4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю)

5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату)

6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады)

7.Ойнағанда қалай?

8.Ұрысқанда қалай?

9.Көңіл –күй қалай?

Оқушылар сабаққа назар аударады.


1.Осылай

(басбармақтарын көрсетеді)

2.Осылай (бір орындарында жүреді)

3.Осылай (бір орындарында жүгіреді)

4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді)

5.Осылай (екі қолдарымен беруді көрсетеді)

6.Осылай (екі алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған болады)

7.Осылай (қолдарын шапалақтайды)

8.Осылай (басбармақтарын төмен қаратады)

9.Осылай (езулерін екі қолмен күліп көрсетеді)





Сабақтың ортасы

(5 мин)































13 мин

Үй тапсырмасын тексеру

8, 31 –бет

Жұп сандарды тап.

2 есе кеміт.


Таза тақта» ойыны

Суретті және үлгіні пайдаланып, өрнектердің мәнін тап.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Санды 3 – ке көбейту кестесін құруды және қолдануды үйренесің

1-тапсырм

Топтық жұмыс

«Біліміңді қолдан» әдісі

1 – топ «Спорт»

Санды 3-ке көбейту кестесін пайдаланып, кестелерді толтыр.

3 * 4 = 12 9 : 3 = 3

3 *5 = 15 12 : 3 = 4

3 * 6 = 18 15 : 3 = 5

3 * 7 = 21 18 : 3 = 6

2-топ «Өнер»

Үлгіге қарап, мысалдарды шығар.

30 * 3 = 3онд. * 3= 9 онд.= 90

900 : 3 = 9 жузд. : 3 = 3жузд. =300

30дм * 3 = 3онд.дм * 3= 9онд.дм = 90дм

90 кг : 3 = 9 онд.кг : 3 = 3онд.кг = 30кг

3- топ «Еңбек»

Үлгіге қарап, мысалдарды шығар.

20 * 3 = 2онд. * 3 = 6онд.= 60

600 : 3 = 6 жузд. : 3 = 2жузд.= 200

10 * 3 = 1 онд * 3 = 3онд. = 30

30 : 3 = 3онд.: 3 = 1онд.=10

300 : 3 = 3жузд. : 3 = 1жузд.=100

Жұп сандарды тауып,

2 есе кемітеді




Суретті және үлгіні пайдаланып, өрнектердің мәнін табады












1. көбейту кестесін толтырады

2.бөлу кестесін толтырады





1. үлгі бойынша көбейтуді шығарады

2. үлгі бойынша бөлуді шығарады






1. үлгі бойынша көбейтуді шығарады

2. үлгі бойынша бөлуді шығарады


Дескриптор:

-жұп сандарды тауып,

2 есе кемітеді(1б)





Мадақтау

Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!













Жұлдызшалар




Дескриптор:

-көбейту кестесін толтырады(1б)

-бөлу кестесін толтырады(1б)




Дескриптор:

-үлгі бойынша көбейтуді шығарады(1б)

- үлгі бойынша бөлуді шығарады(1б)




Дескриптор:

- үлгі бойынша көбейтуді шығарады(1б)

- үлгі бойынша бөлуді шығарады(1б)













Таратпа

қаламсап

























Оқулық

3,4

32, 33-бет

7 мин





















Сергіту сәті

2 мин

2- тапсырма

Жеке жұмыс

«Шығар, талда» әдісі

Есепті шығар.

Қатысты – 15 б.

Әр топта – 5 б.

Қатысты - ? топ

Ш: 15 : 5 = 3

ЕББҚ

Тапсырманы орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

Тапсырмадан не үйрендің?

«Кадр» ойыны

Әртүрлі түсте жасалған қимыл –қозғалысты бейнелейтін суреттерді кезек – кезек көрсету.

1. қысқаша шартын құрады

2.сұрағын анықтап, өрнек құрады

3.мәнін есептейді

4.жауабын жазады





Көрсетілген суреттегі қимыл –қозғ

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!