3-ке көбейту кестесі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

3-ке көбейту кестесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақтың тақырыбы 3-ке көбейту кестесі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Білім беру ұйымының атауы

М.Әуезов атындағы №33 орта мектебі

Пәні:

Математика

Бөлім:Бөлімше

Көбейту және бөлу

Педагогтің аты-жөні:

Ченалиева К.С

Күні:

30.01.2024ж

Сынып: 2 « А »

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

79-сабақ. 3-ке көбейту кестесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.2.4.** 2, 3, 4, 5 сандарына көбейту кестесін құру, білу және қолдану.

Сабақтың мақсаты/Бағалау критерийі

Санды 3-ке көбейту кестесін пайдаланып, кестелерді толтыру

Мысалдарды тиімді тәсілмен есептеу

Құндылықтар

Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын және эмоционалды тұрақтылыққа баулу.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу,түсіну,қолдау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

3 минут













Өткенді пысықтау

5 минут





Сабақтың ортасы

20 минут








































Сергіту сәті

2 минут




































Сабақты қорыту

10минут



Кері байланыс

5 минут




І Ұйымдастыру кезеңі

1.Сәлемдесу.

2.Оқушыларды түгендеу.

Ширату жатығуын жасау.

Математика керек әр күнге

Математика қажет өмірде

Математиканы оқимыз

Миымызға тоқимыз


«Пазл» ойыны арқылы 3 топқа бірігу.

1-топ «Асық ату» ойыны

2-топ «Арқан тарту» ойыны

3-топ «Көкпар тартыс» ойыны



«Текше» ойыны арқылы үй

тапсырмасын пысықтау.

2 санының көбейту кестесі.

2*2=4 2*4=8 2*6=12 2*8=16

2*3=6 2*5=10 2*7=14 2*9=18


«Ой қозғау» әдісі

Логикалық тапсырмалар:

1.Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады,ал егер екі ағымен тұрса,оның салмағы қанша?

2.3 қоянда неше құлақ?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Санды 3 –ке көбейту кестесін құруды және оны қолдануды үйренесің


1-тапсырма.Мұғалімнің көмегімен

3-ке көбейту кестесін құру



3-тапсырма.Топтық жұмыс. Қай топ шапшаң ойыны.



Тақтамен жұмыс.

4-тапсырма. Мысалдарды шығар.

Үлгі: 20 · 3 = 2 онд. · 3 = 6 онд. = 60

600 : 3 = 6 жүзд. : 3 = 2 жүзд. = 200

30 · 3 900 : 3 30 см · 3 90 кг : 3


«Қарындаш»ойыны арқылы әуенмен сергіту.

5 -тапсырма. «Фрайер» әдісі. Есеп

ті шығар.

«Асық ату» жарысына 15 бала

қатысты. Олар әр топта 5 баладан

болатындай етіп, топтарға бөлінді.

Жарысқа неше топ қатысты?

ЕБҚ –тапсырма.

Тақтамен жұмыс.

6-тапсырма.Мысалдарды баған түрінде шығар.

36 + 46=82 63 – 47=16

23 + 77=100 92 – 56=36



Дәптермен жұмыс. «Ойлан, тап» әдісі

7-тапсырма. Өрнектерді салыстыр.

2 · 3 > 12:3 14 : 2 > 9 : 3

6 · 3 = 3 · 6

ЕҚБ

ФС тапсырмасы «Кім жылдам?»

Өрнектердің мәнін тап. Жауабына сәйкес әріпті кестеге қой. Қандай сөз шықты? Бұл сөздің мағынасын сен қалай түсінесің?

«Қоржыннан асық алу» ойыны.

3-ке көбейту кестесін қорытындылау



« Білім қоржыны» әдісі арқылы кері байланыс

Үйге тапсырма.

Өрнектердің мәнін тап.

30 · 3 30дм · 3

900 : 3 90 кг : 3


Оқушылар мұғаліммен бірге өлеңді қайталайды.





Оқушылар

суреттер арқылы топ атауын анықтайды




















3-ке көбейту кестесін құрады





Топтық тапсырмны орындайды























Оқушылар тапсырмаларды орындайды












Жұптық тапсырмны орындайды







Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмала

рын орындайды.






Тапсырманы орындайды.












Кері байланыс жасайды

Ауызша мадақтау жүреді






Ауызша мадақтау жүреді


Дескриптор: - 2 санының көбейту кестесін айтады

ҚБ-2 балл



























Дескриптор:

1.сәйкестенді

реді

2.өрнектің мәнін табады

3.бөлу кестесін толтырады

ҚБ-2 балл


Дескриптор.

-мысалдарды шығарады.

ҚБ-1 балл












Дескриптор.

1. есептің қысқаша шартын жазады

2.сұрағын анықтайды

3.шешу амал таңбасын таңдап, мәнін есептейді

4.жауабын жазады

ҚБ-2 балл

Дескриптор.

-мысалдарды баған түрінде шығарады.

ҚБ-1 балл

Дескриптор.

-өрнектерді есептеп салыстырады

-өрнектің мәнін табады,қандай сөз шыққанын айтады.

ҚБ-2 балл





























AutoShape 3



















оқулық













AutoShape 4

















Оқулық




















с тикерлер







Shape1 Shape2












































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.05.2025
144
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі