Бекітемін: ДОІЖО: Иманалиева Ж.М.
|
Бөлім |
5.1.А Ғылым әлемі |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Жорабаева Динара Жумадиалаевна |
||||
|
Күні |
10.09.2024ж. |
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Деректерді жинау және жазу |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.4.1 нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтау 5.1.4.2 бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркеу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркейді |
||||
|
Бағалау критерииі |
өлшеу құралдарының атауларын жазып, аспаппен өлшенетін шаманы және оның өлшем бірлігін жаза алады аспап (термометр, сызғыш, таразы және т.б.) көрсеткіштерін анықтаудың қадамдық жоспарын құрастырады. Өлшеу құралдарымен бақылаулар мен өлшемдер жасай алады |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Оқушылармен амандасу. Cабақта ынтымақтастық атмосферасын құру. Сұрақ қою арқылы оқушылардың көңіл күйлерін сұрау. 1-тапсырма. Оқушыларға термометрдің, рулеткаланың, амперметрдің, спидометрдің, секундомердің, таразының суреттері беріледі. Дайын суреттер қолданып, өлшеу құралдарының атауларын жазып, аспаппен өлшенетін шаманы және оның өлшем бірлігін жазып плакаттарды дайындайды Оқушылар осы суреттерге қысқаша сипаттама береді. Бұл қандай құрал? Бұл құрал арқылы нені өлшеуге болады? Бүгінгі сабақтың тақырыбы осы құралдарға сәйкес қандай болатынын оқушылардан сұрау. Сабақтың мақсаты оқушылармен бірге анықталады, бағалау критерийлері презентацияда көрсетіледі. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Термометрдің, рулеткаланың, амперметрдің, спидометрдің, секундомердің, таразының суреттері
|
|
|
Ортасы |
Оқушыларға сұрақтар беріледі: «Сізге күнделікті өмірде өлшеулер жасау қажет болды ма? Қандай? Мысал келтіріңіз» сұрақтарын талқылайды. Оқушылардың ойлары тыңдалады. 2-тапсырма. Оқушылар жұптасып сұрақтарға жауаптарды схема түрінде көрсетеді: Келесі мысалдарда қандай өлшемдер туралы сөз қозғалады:
d) автобус 40 км жүріп өтті. Оқушылар мұғалімнің түсіндіргенін тыңдап, аспап (термометр, сызғыш, таразы және т.б.) көрсеткіштерін анықтаудың қадамдық жоспарын құрастырады. Жоспарды плакатқа жазады және «Әткеншек» әдістемелік тәсілінің көмегімен белгілер жасайды, бір-бірінен сұрайды. «Әткеншек» - әдістемелік тәсілі:
3-тапсырма. Топқа түрлі тапсырмалар беріледі. Оқушылар әр түрлі аспаптармен өлшеу жөніндегі тәжірибелік тапсырманы орындайды
Топтар өздерінің тәжірибелерінің нәтижелерін талқылап, өз жұмыстарын қорғайды. 4-тапсырма. Оқушыларға таза парақ пен сызғыш алып, ұзындығы 10-11 см түзу сызуын сұрау қажет – олар қалаған ұзындықты таңдауы мүмкін, бірақ ешкімге айтпауы тиіс. Оқушылардан қасындағы адаммен парақтарын ауыстырып, олардың түзулерін өлшеп, қағазға жазып алуы керек. Парақтарды кері қайтарып, қанша оқушының дұрыс жауап алғанын тексеріңіз. 5-тапсырма. Оқушылар бейнефильмді көру арқылы берілген сұрақтарға жауап береді. Ол үшін алдымен сұрақтар таратылып, оқушылар сұрақты оқығаннан кейін ғана бейнефильм көрсетіледі. Сұрақ
Дұрыс жауаптар:
Оқушылар жұпқа бірігіп жауаптарын тексерді. Оқушыларға аспаптың бөлік құны деген не екенін түсіндіру. Аспап көрсеткіштерін анықтау тәртібін қарастыру. |
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
Презентация Презентация Қосымша 2 Ағаш, темір, алюминий кесектер, термометрлер, жылы және салқын суы бар стақандар, өлшеу цилиндрлері, секундомерлер немесе секунд көрсететін тілі бар сағаттар таза парақтар, сызғыштар Қосымша 3 https://twig-bilim.kz/film/how-long-is-a-metre-5958/ «Бөлік құны» суреті Презентация |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Бес бармақ» тәсілі арқылы төмендегі сұрақтарға ойланып жауап бер Бас бармақ- басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды? Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Ортан терек –ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкентай бөбек –көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім? |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
3-сабак. Деректерді жинау және жазу
3-сабак. Деректерді жинау және жазу
Бекітемін: ДОІЖО: Иманалиева Ж.М.
|
Бөлім |
5.1.А Ғылым әлемі |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Жорабаева Динара Жумадиалаевна |
||||
|
Күні |
10.09.2024ж. |
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Деректерді жинау және жазу |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.4.1 нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтау 5.1.4.2 бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркеу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркейді |
||||
|
Бағалау критерииі |
өлшеу құралдарының атауларын жазып, аспаппен өлшенетін шаманы және оның өлшем бірлігін жаза алады аспап (термометр, сызғыш, таразы және т.б.) көрсеткіштерін анықтаудың қадамдық жоспарын құрастырады. Өлшеу құралдарымен бақылаулар мен өлшемдер жасай алады |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Оқушылармен амандасу. Cабақта ынтымақтастық атмосферасын құру. Сұрақ қою арқылы оқушылардың көңіл күйлерін сұрау. 1-тапсырма. Оқушыларға термометрдің, рулеткаланың, амперметрдің, спидометрдің, секундомердің, таразының суреттері беріледі. Дайын суреттер қолданып, өлшеу құралдарының атауларын жазып, аспаппен өлшенетін шаманы және оның өлшем бірлігін жазып плакаттарды дайындайды Оқушылар осы суреттерге қысқаша сипаттама береді. Бұл қандай құрал? Бұл құрал арқылы нені өлшеуге болады? Бүгінгі сабақтың тақырыбы осы құралдарға сәйкес қандай болатынын оқушылардан сұрау. Сабақтың мақсаты оқушылармен бірге анықталады, бағалау критерийлері презентацияда көрсетіледі. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Термометрдің, рулеткаланың, амперметрдің, спидометрдің, секундомердің, таразының суреттері
|
|
|
Ортасы |
Оқушыларға сұрақтар беріледі: «Сізге күнделікті өмірде өлшеулер жасау қажет болды ма? Қандай? Мысал келтіріңіз» сұрақтарын талқылайды. Оқушылардың ойлары тыңдалады. 2-тапсырма. Оқушылар жұптасып сұрақтарға жауаптарды схема түрінде көрсетеді: Келесі мысалдарда қандай өлшемдер туралы сөз қозғалады:
d) автобус 40 км жүріп өтті. Оқушылар мұғалімнің түсіндіргенін тыңдап, аспап (термометр, сызғыш, таразы және т.б.) көрсеткіштерін анықтаудың қадамдық жоспарын құрастырады. Жоспарды плакатқа жазады және «Әткеншек» әдістемелік тәсілінің көмегімен белгілер жасайды, бір-бірінен сұрайды. «Әткеншек» - әдістемелік тәсілі:
3-тапсырма. Топқа түрлі тапсырмалар беріледі. Оқушылар әр түрлі аспаптармен өлшеу жөніндегі тәжірибелік тапсырманы орындайды
Топтар өздерінің тәжірибелерінің нәтижелерін талқылап, өз жұмыстарын қорғайды. 4-тапсырма. Оқушыларға таза парақ пен сызғыш алып, ұзындығы 10-11 см түзу сызуын сұрау қажет – олар қалаған ұзындықты таңдауы мүмкін, бірақ ешкімге айтпауы тиіс. Оқушылардан қасындағы адаммен парақтарын ауыстырып, олардың түзулерін өлшеп, қағазға жазып алуы керек. Парақтарды кері қайтарып, қанша оқушының дұрыс жауап алғанын тексеріңіз. 5-тапсырма. Оқушылар бейнефильмді көру арқылы берілген сұрақтарға жауап береді. Ол үшін алдымен сұрақтар таратылып, оқушылар сұрақты оқығаннан кейін ғана бейнефильм көрсетіледі. Сұрақ
Дұрыс жауаптар:
Оқушылар жұпқа бірігіп жауаптарын тексерді. Оқушыларға аспаптың бөлік құны деген не екенін түсіндіру. Аспап көрсеткіштерін анықтау тәртібін қарастыру. |
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
Презентация Презентация Қосымша 2 Ағаш, темір, алюминий кесектер, термометрлер, жылы және салқын суы бар стақандар, өлшеу цилиндрлері, секундомерлер немесе секунд көрсететін тілі бар сағаттар таза парақтар, сызғыштар Қосымша 3 https://twig-bilim.kz/film/how-long-is-a-metre-5958/ «Бөлік құны» суреті Презентация |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Бес бармақ» тәсілі арқылы төмендегі сұрақтарға ойланып жауап бер Бас бармақ- басты мәселе. Бүгін сабақта ең құнды мәселе қандай болды? Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Ортан терек –ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек – шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкентай бөбек –көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім? |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
шағым қалдыра аласыз













