|
Сабақтың тақырыбы: Табиғи-аумақтық кешендердің түрлері.№3Сарамандық жұмыс |
Мұғалімнің аты-жөні:№9лицей Ахметова Кундызай Күні: |
||||
|
СЫНЫП: 7а |
Қатысқан оқушылар саны: 30 |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.3.5.3 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде түрлі деңгейдегі табиғи кешендерді жоспар бойынша сипаттайды |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап жаза алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша ұсыныс жаза алады және дәлелдер келтіре алады. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Салыстыра алады,құрастыра алады. |
||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Табиғи-аумақтық кешендердің түрлері |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, карта |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Ботоника,зоология,тарих. |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Табиғи-аумақтық кешендердің түрлері |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарлан ған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||
|
Басталуы 5 минут |
Амандасу.Оқушылар түгендеу Үй тапсырмасын Kahoot тест жауап беру арқылы қайталайды. Теміртау қаласы туралы бейнебаян Топтарға бөлу.Карталары арқылы бідей карталар бір топқа бірігеді. 1-топ.Теміртау
2-топ.Қазақстан
3-топ.Карағанды
Сергіту сәті Мен қазақпын видеоролик би Білу және түсіну. №1.Мәтінмен жұмыс. 1.Географиялық орны туралы мәлеметті дәптерге жазу.(Әрбір топ жеке ) №2.Құрастыру. 1.Қарағанды 4.Самарқанд 7.+6сағат/қб 2.Қазақстан 5.2 724 900км2 8.1931ж 3.Темиртау 6.846 адам 9.Қарақия о Жауабы. 168 259 347 |
Кезекші |
|||
|
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 20 минут |
Талдау №3.Климатын Венн диаграммасына салу. Теміртау Қарағанды №4.Блум түймедағы.Жинақтау.
1.Жер ауданы 2.Демографиясы 3.Эндемик өсімдіктер,жануарлар дүниесі 4.Ішкі сулары. 5.Өнеркәсіптің жетекші саласы 6.Топырақ түрлері |
|
|||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 3 минут |
Бағалау №5.Өзіндік пікірін жазады. 1.Тұрғылықты жерлеріңнің табиғи жағдайы қалай өзгереді,егер; А)Жауын-шашын мөлшері екі есе көбейсе Ә)Жер асты суларының деңгейі қатты көтерілсе 2.Адам өміріндегі демалыс жағдайын жақсарту үшін сендер тұратын жердің табиғат кешенін қалай өзгертуге болады. |
|
|||
|
Бағалау 3 минут Кері байланыс |
Жұптаса отырып бағалайды.Бірін-бірі тексереді. Бағалау дискрипторы арқылы
|
Кері байланыс |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
№3 Сарамандық жұмыс
№3 Сарамандық жұмыс
|
Сабақтың тақырыбы: Табиғи-аумақтық кешендердің түрлері.№3Сарамандық жұмыс |
Мұғалімнің аты-жөні:№9лицей Ахметова Кундызай Күні: |
||||
|
СЫНЫП: 7а |
Қатысқан оқушылар саны: 30 |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.3.5.3 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде түрлі деңгейдегі табиғи кешендерді жоспар бойынша сипаттайды |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап жаза алады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша ұсыныс жаза алады және дәлелдер келтіре алады. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Салыстыра алады,құрастыра алады. |
||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Табиғи-аумақтық кешендердің түрлері |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, карта |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Ботоника,зоология,тарих. |
||||
|
Алдыңғы оқу |
Табиғи-аумақтық кешендердің түрлері |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарлан ған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||
|
Басталуы 5 минут |
Амандасу.Оқушылар түгендеу Үй тапсырмасын Kahoot тест жауап беру арқылы қайталайды. Теміртау қаласы туралы бейнебаян Топтарға бөлу.Карталары арқылы бідей карталар бір топқа бірігеді. 1-топ.Теміртау
2-топ.Қазақстан
3-топ.Карағанды
Сергіту сәті Мен қазақпын видеоролик би Білу және түсіну. №1.Мәтінмен жұмыс. 1.Географиялық орны туралы мәлеметті дәптерге жазу.(Әрбір топ жеке ) №2.Құрастыру. 1.Қарағанды 4.Самарқанд 7.+6сағат/қб 2.Қазақстан 5.2 724 900км2 8.1931ж 3.Темиртау 6.846 адам 9.Қарақия о Жауабы. 168 259 347 |
Кезекші |
|||
|
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
|
Ортасы 20 минут |
Талдау №3.Климатын Венн диаграммасына салу. Теміртау Қарағанды №4.Блум түймедағы.Жинақтау.
1.Жер ауданы 2.Демографиясы 3.Эндемик өсімдіктер,жануарлар дүниесі 4.Ішкі сулары. 5.Өнеркәсіптің жетекші саласы 6.Топырақ түрлері |
|
|||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 3 минут |
Бағалау №5.Өзіндік пікірін жазады. 1.Тұрғылықты жерлеріңнің табиғи жағдайы қалай өзгереді,егер; А)Жауын-шашын мөлшері екі есе көбейсе Ә)Жер асты суларының деңгейі қатты көтерілсе 2.Адам өміріндегі демалыс жағдайын жақсарту үшін сендер тұратын жердің табиғат кешенін қалай өзгертуге болады. |
|
|||
|
Бағалау 3 минут Кері байланыс |
Жұптаса отырып бағалайды.Бірін-бірі тексереді. Бағалау дискрипторы арқылы
|
Кері байланыс |
|||
шағым қалдыра аласыз



















