3 сынып БЖБ ТЖБ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

3 сынып БЖБ ТЖБ

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ ТЖБ математика 3 сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР



«Кестеден тыс көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Бөлімше 1.2 Сандармен амалдар орындау

2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу


Оқу мақсаты 3.1.2.6 Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау

3.1.2.7 Кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15

84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау

3.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді,


құрылымы күрделі х (25:5)=60; (24 3):х=6;

х: (17 2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу


Бағалау критерийі Білім алушы


Сандарды бір таңбалы санға қалдықпен бөледі


Кестеден тыс жағдайлардағы көбейту мен бөлуді

орындайды


Көбейту мен бөлуге берілген теңдеулерді шешеді


1-тапсырма

Қалдықпен бөлуді орында.


59 : 7 = (қалд. ) 65 : 7 = (қалд. )



2-тапсырма

Өрнектің мәнін тап.


14 ∙ 5 = 54 : 3=



3-тапсырма

Теңдеуді шеш.


17 ∙ 3 + у = 72 18 ∙ 4 + у = 86






















Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл





Білім алушы


Сандарды бір таңбалы


толымсыз бөлінді анықтайды;

1

1

санға қалдықпен





қалдықты табады;

1

1

бөледі

1



Кестеден тыс


кестеден тыс көбейту жағдайындағы

1

жағдайларда ауызша

2

көбейтіндінің мәнін табады;


көбейту мен бөлуді





кестеден тыс бөлу жағдайындағы

1

орындайды


бөліндінің мәнін табады;


Көбейту мен бөлуге


көбейтіндінің мәнін анықтап, күрделі

1

берілген теңдеулерді


теңдеуді қарапайым теңдеуге


шешеді

3

түрлендіреді;




белгісіз қосылғышты табу өрнегін

1



жазады;




теңдеудің түбірін анықтайды;

1



теңдеуді тексеру өрнегін жазады.

1





Жалпы балл



10









































«Кеңістік фигуралар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Бөлімше 3.2 Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу


Оқу мақсаты 3.3.2.4 Солға және оңға бұрғанда, үстінен және жанынан

қарағанда кеңістіктік фигуралардың қалпындағы өзгерістерді түсіндіру


Бағалау критерийі Білім алушы


Кеңістіктік фигуралардың әртүрлі қалпындағы

көрінісін анықтайды


1-тапсырма

А1 фигурасына мұқият қара. Ұсынылған алты фигураның арасынан А1 фигурасын тауып, қорша. В1, С5, D7 фигураларымен де ұқсас әрекеттер жаса.




















2-тапсырма

Дұрыс жауабын белгіле ().


Айбек өз үйінің алдынан қарағандағы көрісінің суретін салды.









Ал үйдің артқы жағында есік жоқ, бірақ 3 терезесі бар. Үйдің артқы жағынан қарағандағы көрінісін белгіле ().











  • Қағазды төртке бүктеп, бір бұрышын қиып алды. Қағазды ойша ашып көр. Қандай сурет шығуы мүмкін? Дұрыс жауабын қоршап сыз.




















3- тапсырма

Тиімді тәсілмен орында.


(20 + 8) ∙ 3 =84



( 60 + 24) : 6 =


( 40 ∙ 8) : 4 =


( 70+8) : 2 =





Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл







Білім алушы



Кеңістіктік


ұсынылған алты фигураның арасынан:



фигуралардың

1

А1 фигурасын табады;

1


әртүрлі қалпындағы


В1 фигурасын табады;

1


көрінісін анықтайды


С5 фигурасын табады;

1




D7 фигурасын табады;

1









дененің артқы жағынан қарағандағы

1



2

бейнесін анықтайды;





жазбаның дұрыс жауабын анықтайды.

1


Тиімді тәсілмен есептейді

3

84

14

12

39

1

1

1

1


Жалпы балл



10











«Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау


Бөлімше 1.2 Сандармен амалдар орындау


Оқу мақсаты 3.1.2.10 Мынадай жағдайларда: 23•2, 123•2, 46:2, 246:2 екі

таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға

жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

3.1.2.11 Мынадай жағдайларда: 28•3, 269•2, 84:3, 538:2

екі/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту

мен бөлу алгоритмдерін қолдану


Бағалау критерийі Білім алушы


Екі/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан

аттамай көбейтеді және бөледі


Екі /үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға

разрядтан аттап көбейтеді және бөледі


Ойлау дағдыларының Қолдану

деңгейі


Орындау уақыты 15 минут


1-тапсырма

Өрнектердің мәнін тап.


34 ∙ 2 = 69 : 3 =


231 ∙ 3 = 848 : 4=



2-тапсырма

Баған түрінде жаз және мәнін тап.


19 ∙ 4 81 : 3 274 ∙ 3 765 : 3




92 : 4 = 276 : 6 =


Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл







Білім алушы



Екі/үш таңбалы


разрядтан аттамай орындау арқылы екі таңбалы



сандарды бір таңбалы


сан мен бір таңбалы санның:

1


санға разрядтан


көбейтіндісінің мәнін табады;

1


аттамай көбейтеді


бөліндісінің мәнін табады;



және бөледі

1




разрядтан аттамай орындау арқылы үш таңбалы





сан мен бір таңбалы санның:

1




көбейтіндісінің мәнін табады;

1




бөліндісінің мәнін табады;



Екі /үш таңбалы


разрядтан аттап көбейту алгоритмін қолданып,



сандарды бір таңбалы


екі таңбалы сан мен бір таңбалы санның:



санға разрядтан аттап


көбейтіндісінің мәнін табады;

1


көбейтеді және

2

бөліндісінің мәнін табады;

1


бөледі






разрядтан аттап көбейту алгоритмін қолданып,





үш таңбалы сан мен бір таңбалы санның:





көбейтіндісінің мәнін табады;

1




бөліндісінің мәнін табады;

1


Жалпы балл



10








«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары



  1. Қалдықпен бөлуді орында және тексер.


45 : 6 = 60 : 7 =


___________________________ ______________________________


[4]


  1. Теңдеуді шеш. (27 3) : х = 9

[4]


  1. Өрнектің мәнін тап. (6+7) 5 =


12 5 – 9 5 =


2 • (4 • 7) =


[3]


  1. Баған түрінде жазып, есепте.


369 : 3 67 6 264 3 685 : 5


[4]


  1. А фигурасын ойша бұрып көр. B, C, D фигураларының арасынан А фигурасына сәйкесін анықта және белгіле () .


























[1]

ЖОБА


Балл қою кестесі



Жауап

Балл

Қосымша ақпарат



7

(қалд.3)

1



1

7

6 + 3 = 45

1



8

(қалд.4)

1







7

8 + 4 = 60

1




81 : х = 9

1








2

х = 81: 9

1



х = 9

1




(27 3) : 9 = 9

1




9

= 9













65

1



3

15

1




56

1




123

1



4

402

1



792

1







137

1



5

С


1



Жалпы балл

16




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2025
235
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі