3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Кестеден тыс көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше 1.2 Сандармен амалдар орындау
2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу
Оқу мақсаты 3.1.2.6 Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау
3.1.2.7 Кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15
84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау
3.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді,
құрылымы күрделі
х
(25:5)=60; (24
3):х=6;
х: (17
2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу
Бағалау критерийі Білім алушы
• Сандарды бір таңбалы санға қалдықпен бөледі
• Кестеден тыс жағдайлардағы көбейту мен бөлуді
орындайды
• Көбейту мен бөлуге берілген теңдеулерді шешеді
1-тапсырма
Қалдықпен бөлуді орында.
59 : 7 = (қалд. ) 65 : 7 = (қалд. )
2-тапсырма
Өрнектің мәнін тап.
14 ∙ 5 = 54 : 3=
3-тапсырма
Теңдеуді шеш.
17 ∙ 3 + у = 72 18 ∙ 4 + у = 86
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
№ |
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
Сандарды бір таңбалы |
|
толымсыз бөлінді анықтайды; |
1 1 |
|
санға қалдықпен |
|
|
|
|
|
қалдықты табады; |
1 1 |
|
|
бөледі |
1 |
||
|
|
|
||
|
Кестеден тыс |
|
кестеден тыс көбейту жағдайындағы |
1 |
|
жағдайларда ауызша |
2 |
көбейтіндінің мәнін табады; |
|
|
көбейту мен бөлуді |
|
|
|
|
|
кестеден тыс бөлу жағдайындағы |
1 |
|
|
орындайды |
|
бөліндінің мәнін табады; |
|
|
Көбейту мен бөлуге |
|
көбейтіндінің мәнін анықтап, күрделі |
1 |
|
берілген теңдеулерді |
|
теңдеуді қарапайым теңдеуге |
|
|
шешеді |
3 |
түрлендіреді; |
|
|
|
|
белгісіз қосылғышты табу өрнегін |
1 |
|
|
|
жазады; |
|
|
|
|
теңдеудің түбірін анықтайды; |
1 |
|
|
|
теңдеуді тексеру өрнегін жазады. |
1 |
|
|
|
|
|
|
Жалпы балл |
|
|
10 |
«Кеңістік фигуралар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше 3.2 Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу
Оқу мақсаты 3.3.2.4 Солға және оңға бұрғанда, үстінен және жанынан
қарағанда кеңістіктік фигуралардың қалпындағы өзгерістерді түсіндіру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Кеңістіктік фигуралардың әртүрлі қалпындағы
көрінісін анықтайды
1-тапсырма
А1 фигурасына мұқият қара. Ұсынылған алты фигураның арасынан А1 фигурасын тауып, қорша. В1, С5, D7 фигураларымен де ұқсас әрекеттер жаса.

2-тапсырма
Дұрыс жауабын белгіле ().
Айбек өз үйінің алдынан қарағандағы көрісінің суретін салды.

Ал үйдің артқы жағында есік жоқ, бірақ 3 терезесі бар. Үйдің артқы жағынан қарағандағы көрінісін белгіле ().
-
Қағазды төртке бүктеп, бір бұрышын қиып алды. Қағазды ойша ашып көр. Қандай сурет шығуы мүмкін? Дұрыс жауабын қоршап сыз.

3- тапсырма
Тиімді тәсілмен орында.
(20 + 8) ∙ 3 =84
( 60 + 24) : 6 =
( 40 ∙ 8) : 4 =
( 70+8) : 2 =
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
|
№ |
|
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
|
Кеңістіктік |
|
ұсынылған алты фигураның арасынан: |
|
|
|
фигуралардың |
1 |
А1 фигурасын табады; |
1 |
|
|
әртүрлі қалпындағы |
|
В1 фигурасын табады; |
1 |
|
|
көрінісін анықтайды |
|
С5 фигурасын табады; |
1 |
|
|
|
|
D7 фигурасын табады; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
дененің артқы жағынан қарағандағы |
1 |
|
|
|
2 |
бейнесін анықтайды; |
|
|
|
|
|
жазбаның дұрыс жауабын анықтайды. |
1 |
|
|
Тиімді тәсілмен есептейді |
3 |
84 14 12 39 |
1 1 1 1 |
|
|
Жалпы балл |
|
|
10 |
|
«Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше 1.2 Сандармен амалдар орындау
Оқу мақсаты 3.1.2.10 Мынадай жағдайларда: 23•2, 123•2, 46:2, 246:2 екі
таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға
жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
3.1.2.11 Мынадай жағдайларда: 28•3, 269•2, 84:3, 538:2
екі/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту
мен бөлу алгоритмдерін қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
• Екі/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан
аттамай көбейтеді және бөледі
• Екі /үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға
разрядтан аттап көбейтеді және бөледі
Ойлау дағдыларының Қолдану
деңгейі
Орындау уақыты 15 минут
1-тапсырма
Өрнектердің мәнін тап.
34 ∙ 2 = 69 : 3 =
231 ∙ 3 = 848 : 4=
2-тапсырма
Баған түрінде жаз және мәнін тап.
19 ∙ 4 81 : 3 274 ∙ 3 765 : 3
92 : 4 = 276 : 6 =
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
|
№ |
|
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
|
Екі/үш таңбалы |
|
разрядтан аттамай орындау арқылы екі таңбалы |
|
|
|
сандарды бір таңбалы |
|
сан мен бір таңбалы санның: |
1 |
|
|
санға разрядтан |
|
көбейтіндісінің мәнін табады; |
1 |
|
|
аттамай көбейтеді |
|
бөліндісінің мәнін табады; |
|
|
|
және бөледі |
1 |
|
|
|
|
разрядтан аттамай орындау арқылы үш таңбалы |
|
|
||
|
|
|
сан мен бір таңбалы санның: |
1 |
|
|
|
|
көбейтіндісінің мәнін табады; |
1 |
|
|
|
|
бөліндісінің мәнін табады; |
|
|
|
Екі /үш таңбалы |
|
разрядтан аттап көбейту алгоритмін қолданып, |
|
|
|
сандарды бір таңбалы |
|
екі таңбалы сан мен бір таңбалы санның: |
|
|
|
санға разрядтан аттап |
|
көбейтіндісінің мәнін табады; |
1 |
|
|
көбейтеді және |
2 |
бөліндісінің мәнін табады; |
1 |
|
|
бөледі |
|
|
|
|
|
|
разрядтан аттап көбейту алгоритмін қолданып, |
|
|
|
|
|
|
үш таңбалы сан мен бір таңбалы санның: |
|
|
|
|
|
көбейтіндісінің мәнін табады; |
1 |
|
|
|
|
бөліндісінің мәнін табады; |
1 |
|
|
Жалпы балл |
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
-
Қалдықпен бөлуді орында және тексер.
45 : 6 = 60 : 7 =
___________________________ ______________________________
[4]
-
Теңдеуді шеш. (27 • 3) : х = 9
[4]
-
Өрнектің мәнін тап. (6+7) • 5 =
12 • 5 – 9 • 5 =
2 • (4 • 7) =
[3]
-
Баған түрінде жазып, есепте.
369 : 3 67 • 6 264 • 3 685 : 5
[4]
-
А фигурасын ойша бұрып көр. B, C, D фигураларының арасынан А фигурасына сәйкесін анықта және белгіле () .

[1]
Балл қою кестесі
|
№ |
|
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
|
|
7 |
(қалд.3) |
1 |
|
|
|
1 |
7 |
• 6 + 3 = 45 |
1 |
|
|
|
8 |
(қалд.4) |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
7 |
• 8 + 4 = 60 |
1 |
|
|
|
|
81 : х = 9 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
х = 81: 9 |
1 |
|
|
|
|
х = 9 |
1 |
|
|
||
|
|
(27 • 3) : 9 = 9 |
1 |
|
|
|
|
|
9 |
= 9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 |
1 |
|
|
|
|
3 |
15 |
1 |
|
|
|
|
|
56 |
1 |
|
|
|
|
|
123 |
1 |
|
|
|
|
4 |
402 |
1 |
|
|
|
|
792 |
1 |
|
|
||
|
|
|
|
|||
|
|
137 |
1 |
|
|
|
|
5 |
С |
|
1 |
|
|
|
Жалпы балл |
16 |
|
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
3 сынып БЖБ ТЖБ
3 сынып БЖБ ТЖБ
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Кестеден тыс көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше 1.2 Сандармен амалдар орындау
2.2 Теңдік және теңсіздік. Теңдеу
Оқу мақсаты 3.1.2.6 Бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау
3.1.2.7 Кестеден тыс мынадай жағдайларда: 17∙5 96:6 75:15
84:4 ауызша көбейту мен бөлуді орындау
3.2.2.2 Көбейту мен бөлуге берілген қарапайым теңдеулерді,
құрылымы күрделі
х
(25:5)=60; (24
3):х=6;
х: (17
2)=2; k+124:4=465 түріндегі теңдеулерді шешу
Бағалау критерийі Білім алушы
• Сандарды бір таңбалы санға қалдықпен бөледі
• Кестеден тыс жағдайлардағы көбейту мен бөлуді
орындайды
• Көбейту мен бөлуге берілген теңдеулерді шешеді
1-тапсырма
Қалдықпен бөлуді орында.
59 : 7 = (қалд. ) 65 : 7 = (қалд. )
2-тапсырма
Өрнектің мәнін тап.
14 ∙ 5 = 54 : 3=
3-тапсырма
Теңдеуді шеш.
17 ∙ 3 + у = 72 18 ∙ 4 + у = 86
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
№ |
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
Сандарды бір таңбалы |
|
толымсыз бөлінді анықтайды; |
1 1 |
|
санға қалдықпен |
|
|
|
|
|
қалдықты табады; |
1 1 |
|
|
бөледі |
1 |
||
|
|
|
||
|
Кестеден тыс |
|
кестеден тыс көбейту жағдайындағы |
1 |
|
жағдайларда ауызша |
2 |
көбейтіндінің мәнін табады; |
|
|
көбейту мен бөлуді |
|
|
|
|
|
кестеден тыс бөлу жағдайындағы |
1 |
|
|
орындайды |
|
бөліндінің мәнін табады; |
|
|
Көбейту мен бөлуге |
|
көбейтіндінің мәнін анықтап, күрделі |
1 |
|
берілген теңдеулерді |
|
теңдеуді қарапайым теңдеуге |
|
|
шешеді |
3 |
түрлендіреді; |
|
|
|
|
белгісіз қосылғышты табу өрнегін |
1 |
|
|
|
жазады; |
|
|
|
|
теңдеудің түбірін анықтайды; |
1 |
|
|
|
теңдеуді тексеру өрнегін жазады. |
1 |
|
|
|
|
|
|
Жалпы балл |
|
|
10 |
«Кеңістік фигуралар» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше 3.2 Геометриялық фигураларды кескіндеу және салу
Оқу мақсаты 3.3.2.4 Солға және оңға бұрғанда, үстінен және жанынан
қарағанда кеңістіктік фигуралардың қалпындағы өзгерістерді түсіндіру
Бағалау критерийі Білім алушы
• Кеңістіктік фигуралардың әртүрлі қалпындағы
көрінісін анықтайды
1-тапсырма
А1 фигурасына мұқият қара. Ұсынылған алты фигураның арасынан А1 фигурасын тауып, қорша. В1, С5, D7 фигураларымен де ұқсас әрекеттер жаса.

2-тапсырма
Дұрыс жауабын белгіле ().
Айбек өз үйінің алдынан қарағандағы көрісінің суретін салды.

Ал үйдің артқы жағында есік жоқ, бірақ 3 терезесі бар. Үйдің артқы жағынан қарағандағы көрінісін белгіле ().
-
Қағазды төртке бүктеп, бір бұрышын қиып алды. Қағазды ойша ашып көр. Қандай сурет шығуы мүмкін? Дұрыс жауабын қоршап сыз.

3- тапсырма
Тиімді тәсілмен орында.
(20 + 8) ∙ 3 =84
( 60 + 24) : 6 =
( 40 ∙ 8) : 4 =
( 70+8) : 2 =
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
|
№ |
|
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
|
Кеңістіктік |
|
ұсынылған алты фигураның арасынан: |
|
|
|
фигуралардың |
1 |
А1 фигурасын табады; |
1 |
|
|
әртүрлі қалпындағы |
|
В1 фигурасын табады; |
1 |
|
|
көрінісін анықтайды |
|
С5 фигурасын табады; |
1 |
|
|
|
|
D7 фигурасын табады; |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
дененің артқы жағынан қарағандағы |
1 |
|
|
|
2 |
бейнесін анықтайды; |
|
|
|
|
|
жазбаның дұрыс жауабын анықтайды. |
1 |
|
|
Тиімді тәсілмен есептейді |
3 |
84 14 12 39 |
1 1 1 1 |
|
|
Жалпы балл |
|
|
10 |
|
«Жазбаша көбейту және бөлу» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Бөлімше 1.2 Сандармен амалдар орындау
Оқу мақсаты 3.1.2.10 Мынадай жағдайларда: 23•2, 123•2, 46:2, 246:2 екі
таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға
жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану
3.1.2.11 Мынадай жағдайларда: 28•3, 269•2, 84:3, 538:2
екі/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту
мен бөлу алгоритмдерін қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
• Екі/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан
аттамай көбейтеді және бөледі
• Екі /үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға
разрядтан аттап көбейтеді және бөледі
Ойлау дағдыларының Қолдану
деңгейі
Орындау уақыты 15 минут
1-тапсырма
Өрнектердің мәнін тап.
34 ∙ 2 = 69 : 3 =
231 ∙ 3 = 848 : 4=
2-тапсырма
Баған түрінде жаз және мәнін тап.
19 ∙ 4 81 : 3 274 ∙ 3 765 : 3
92 : 4 = 276 : 6 =
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
|
№ |
|
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
|
Екі/үш таңбалы |
|
разрядтан аттамай орындау арқылы екі таңбалы |
|
|
|
сандарды бір таңбалы |
|
сан мен бір таңбалы санның: |
1 |
|
|
санға разрядтан |
|
көбейтіндісінің мәнін табады; |
1 |
|
|
аттамай көбейтеді |
|
бөліндісінің мәнін табады; |
|
|
|
және бөледі |
1 |
|
|
|
|
разрядтан аттамай орындау арқылы үш таңбалы |
|
|
||
|
|
|
сан мен бір таңбалы санның: |
1 |
|
|
|
|
көбейтіндісінің мәнін табады; |
1 |
|
|
|
|
бөліндісінің мәнін табады; |
|
|
|
Екі /үш таңбалы |
|
разрядтан аттап көбейту алгоритмін қолданып, |
|
|
|
сандарды бір таңбалы |
|
екі таңбалы сан мен бір таңбалы санның: |
|
|
|
санға разрядтан аттап |
|
көбейтіндісінің мәнін табады; |
1 |
|
|
көбейтеді және |
2 |
бөліндісінің мәнін табады; |
1 |
|
|
бөледі |
|
|
|
|
|
|
разрядтан аттап көбейту алгоритмін қолданып, |
|
|
|
|
|
|
үш таңбалы сан мен бір таңбалы санның: |
|
|
|
|
|
көбейтіндісінің мәнін табады; |
1 |
|
|
|
|
бөліндісінің мәнін табады; |
1 |
|
|
Жалпы балл |
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
-
Қалдықпен бөлуді орында және тексер.
45 : 6 = 60 : 7 =
___________________________ ______________________________
[4]
-
Теңдеуді шеш. (27 • 3) : х = 9
[4]
-
Өрнектің мәнін тап. (6+7) • 5 =
12 • 5 – 9 • 5 =
2 • (4 • 7) =
[3]
-
Баған түрінде жазып, есепте.
369 : 3 67 • 6 264 • 3 685 : 5
[4]
-
А фигурасын ойша бұрып көр. B, C, D фигураларының арасынан А фигурасына сәйкесін анықта және белгіле () .

[1]
Балл қою кестесі
|
№ |
|
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|
|
|
7 |
(қалд.3) |
1 |
|
|
|
1 |
7 |
• 6 + 3 = 45 |
1 |
|
|
|
8 |
(қалд.4) |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
7 |
• 8 + 4 = 60 |
1 |
|
|
|
|
81 : х = 9 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
х = 81: 9 |
1 |
|
|
|
|
х = 9 |
1 |
|
|
||
|
|
(27 • 3) : 9 = 9 |
1 |
|
|
|
|
|
9 |
= 9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
65 |
1 |
|
|
|
|
3 |
15 |
1 |
|
|
|
|
|
56 |
1 |
|
|
|
|
|
123 |
1 |
|
|
|
|
4 |
402 |
1 |
|
|
|
|
792 |
1 |
|
|
||
|
|
|
|
|||
|
|
137 |
1 |
|
|
|
|
5 |
С |
|
1 |
|
|
|
Жалпы балл |
16 |
|
|
||
шағым қалдыра аласыз














