|
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай ауданы білім бөлімінің Озерный негізгі мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||||||
|
Шетел тілі пәнінен 1 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|||||||
|
Сынып: 3 А ҚАЗ |
|||||||
|
Оқушылар саны: 9 |
|||||||
|
Мұғалім: Алиманова Асылтас Танаткановна |
|||||||
|
Мақсаты: |
|||||||
|
|
|||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
9 |
13 |
1 |
8 |
0 |
56% |
89% |
|
БЖБ 2 |
9 |
13 |
0 |
7 |
2 |
56% |
100% |
|
ТЖБ |
9 |
16 |
0 |
8 |
1 |
44% |
100% |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
3.5.1.8 use personal subject and object pronouns in a limited range of familiar topics. |
3.4.1.1 spell accurately a few high-frequency words; 3.4.2.2 use words and short simple phrases to complete a written text at a sentence level. |
|||||
|
БЖБ 2 |
3.1.2.1 recognise familiar words with visual support; 3.1.4.1 understand basic personal questions |
3.1.3.1 understand a range of short classroom instructions; |
|||||
|
ТЖБ |
3.1.2.1 recognise familiar words with visual support Level 3.2.2.1 use isolated words and basic expressions to provide personal information; 3.2.3.1 respond to basic questions with single words or short responses |
3.3.2.1 identify some familiar words and signs on illustrations /pictures in common everyday situations 3.4.2.2 use words and short simple phrases to complete a written text at a sentence |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
БАЙЖАН МАДИНА |
Әділбек Айдар, Ардаубай Нұртас, МАРАТ КӘУСАР, Танатқан Айсұлу, Усенова Асылгуль, Шапрашова Сезім, Насиров Ерназар, Валеева Жулдыз |
|
||||
|
БЖБ 2 |
|
Әділбек Айдар, Ардаубай Нұртас, БАЙЖАН МАДИНА, МАРАТ КӘУСАР, Танатқан Айсұлу, Насиров Ерназар, Валеева Жулдыз |
Усенова Асылгуль, Шапрашова Сезім |
||||
|
ТЖБ |
|
Әділбек Айдар, Ардаубай Нұртас, БАЙЖАН МАДИНА, МАРАТ КӘУСАР, Танатқан Айсұлу, Шапрашова Сезім, Насиров Ерназар, Валеева Жулдыз |
Усенова Асылгуль |
||||
|
|
|||||||
БЖБ 1 айтылы барысы қиындық туңызды. Оқушылар өз ойларын жеткізе алмады. БЖБ 2 орындау барысында оқушылар ертегіні ретімен қоя алмады. ТЖБ сөздерді қолданып, сөйлем жаза алмады. |
|||||||
|
|
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Төмен ұпай алған оқушылардың сөздік қоры азырақ. Грамматикалық тақырыпты толық меңгермеген. Және де ауызша сөйлеу барысында қиындық туғызды. |
|||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
|||||||
|
Күні: 24.10.2024 |
|||||||
|
|
|||||||
|
Мұғалім: Алиманова Асылтас Танаткановна |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
3 сынып БЖБ ТЖБ талдауы
3 сынып БЖБ ТЖБ талдауы
|
Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай ауданы білім бөлімінің Озерный негізгі мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||||||
|
Шетел тілі пәнінен 1 тоқсандағы БЖБ және ТЖБ өткізу қорытындылары бойынша талдау |
|||||||
|
Сынып: 3 А ҚАЗ |
|||||||
|
Оқушылар саны: 9 |
|||||||
|
Мұғалім: Алиманова Асылтас Танаткановна |
|||||||
|
Мақсаты: |
|||||||
|
|
|||||||
|
БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Жиынтық бағалау түрі |
Оқушы |
Максималды ұпай |
Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орташа |
жоғары |
|||||
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
9 |
13 |
1 |
8 |
0 |
56% |
89% |
|
БЖБ 2 |
9 |
13 |
0 |
7 |
2 |
56% |
100% |
|
ТЖБ |
9 |
16 |
0 |
8 |
1 |
44% |
100% |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
3.5.1.8 use personal subject and object pronouns in a limited range of familiar topics. |
3.4.1.1 spell accurately a few high-frequency words; 3.4.2.2 use words and short simple phrases to complete a written text at a sentence level. |
|||||
|
БЖБ 2 |
3.1.2.1 recognise familiar words with visual support; 3.1.4.1 understand basic personal questions |
3.1.3.1 understand a range of short classroom instructions; |
|||||
|
ТЖБ |
3.1.2.1 recognise familiar words with visual support Level 3.2.2.1 use isolated words and basic expressions to provide personal information; 3.2.3.1 respond to basic questions with single words or short responses |
3.3.2.1 identify some familiar words and signs on illustrations /pictures in common everyday situations 3.4.2.2 use words and short simple phrases to complete a written text at a sentence |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Т): 0-39% |
Орташа (О): 40-84% |
Жоғары (Ж): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
БАЙЖАН МАДИНА |
Әділбек Айдар, Ардаубай Нұртас, МАРАТ КӘУСАР, Танатқан Айсұлу, Усенова Асылгуль, Шапрашова Сезім, Насиров Ерназар, Валеева Жулдыз |
|
||||
|
БЖБ 2 |
|
Әділбек Айдар, Ардаубай Нұртас, БАЙЖАН МАДИНА, МАРАТ КӘУСАР, Танатқан Айсұлу, Насиров Ерназар, Валеева Жулдыз |
Усенова Асылгуль, Шапрашова Сезім |
||||
|
ТЖБ |
|
Әділбек Айдар, Ардаубай Нұртас, БАЙЖАН МАДИНА, МАРАТ КӘУСАР, Танатқан Айсұлу, Шапрашова Сезім, Насиров Ерназар, Валеева Жулдыз |
Усенова Асылгуль |
||||
|
|
|||||||
БЖБ 1 айтылы барысы қиындық туңызды. Оқушылар өз ойларын жеткізе алмады. БЖБ 2 орындау барысында оқушылар ертегіні ретімен қоя алмады. ТЖБ сөздерді қолданып, сөйлем жаза алмады. |
|||||||
|
|
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау кезінде туындаған жоғарыда көрсетілген қиындықтарының себептері: |
|||||||
|
Төмен ұпай алған оқушылардың сөздік қоры азырақ. Грамматикалық тақырыпты толық меңгермеген. Және де ауызша сөйлеу барысында қиындық туғызды. |
|||||||
|
4. ТЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындылары бойынша жоспарланған жұмыс |
|||||||
|
|||||||
|
Күні: 24.10.2024 |
|||||||
|
|
|||||||
|
Мұғалім: Алиманова Асылтас Танаткановна |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













