3 сынып Жаратылыстану пәні Ауырлық күші тақырыбы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

3 сынып Жаратылыстану пәні Ауырлық күші тақырыбы

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сынып жаратылыстану пәні бойынша сабақ жоспары. сабақ жоспарында ақпараттық технологиялар арқылы тапсырмалар құрастырылған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

«Қ.Әбдіғұлов атындағы №34 орта мектеп -гимназиясы» КММ

Пәні:

Жаратылыстану

Бөлім:

Жер және ғарыш

Педагогтің аты-жөні:

Бергенова А.Г.

Күні:


Сынып: 3


Тақырыбы

Ауырлық күші дегеніміз не?

Оқу мақсаты

3.5.1.2 ауырлық күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру;

3.1.2.3 экспериментті жоспарлау және жүргізу;

3.1.2.4 жүргізілген эксперимент нәтижесін құрылған жоспарға сәйкес диаграмма түрінде көрсету, қорытынды жасау

Сабақтың мақсаты

ауырлық күшін зерттейді және оның білінуіне мысал келтіреді.


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған к езеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут


I.Психологиялық ахуал

Сәлемдесу.

Психологиялық дайындық


1.Мұғаліммен сәлемдеседі.

2.Өлең шумағын мәнерлеп айтады


Жарайсыңдар!


3 минут









II. Үй тапсырмасы

Мәтінді түсініп оқу

Өткен сабақты пысықтау.

Рисунок 1

Өткенді қайталау. SlidesMania платформасы арқылы құрастырылған тапсырмадағы сұрақтар арқылы талқылау жасап, серпімділік күші тақырыбын еске түсіру.


Мәтіннен түсінгенін айтады.

Сұрақтарға жауап береді.. SlidesMania платформасы арқылы құрастырылған тапсырмадағы сұрақтарға жауап береді.


Дескриптор:

1.Мәтіннен түсінгенін айтады.

Сұрақтарға жауап береді.


ҚБ: Жарайсың!

Тамаша !

Керемет!


интербелсенді тақта,сурет












Сабақтың ортасы

5минут


Білу.



10 минут


































10минут


























10 мин

Оқушылар оқу мақсаты және бағалау критерийімен танысады

III. Жаңа тақырып.

https://wordwall.net/ru/resource/63657748 платформасында адасқан әріптерді дұрыс орналастыру арқылы жаңа тақырыпты ашу.

Білу және түсіну

Сен

- ауырлық күші туралы білесің.

Доп ойындары

Спортпен шұғылданып жүрген балаларды бақыла. Әр суретте допқа не болады?


Неліктен доп жылдамдығы мен бағытын өзгертеді?


Жер барлық денелерді: адамдарды, теңіз бен мұхит суын, үйлерді, Жер серіктерін өзіне тартады. Жердің денелерді тарту күшін ауырлық күші деп атаймыз.

Мәтінді түсініп оқу.

Табиғат құбылыстары

Фотосуретке қара. Табиғатта қандай құбылыстар ауырлық күшінің әсеріне бағынады? Сондай құбылыстарға мысал келтір.

Зілтемір неге ауыр?

Денені көтергенде, біз оның ауырлық күшін жеңеміз. Ауырлық күші дененің массасына қалай бағынады? Түсіндіріп көр.


(Ауырлық күшін, өйткені дене неғұрлым ауыр болған сайын ол Жерге қарай тартылады.)

Тірек

Денем орналасқан зат тірек деп аталады. Жердің беті , үстелдің беті, адамның алақаны не басқа заттар тірек болуы мүмкін. Тіректе жатқан немесе ілініп тұрған денеге ауырлық күші әсер ете ме? Ауырлық күші қайда бағытталады?


ЕБҚ оқушыға тапсырма

1. Ауырлық күшке ие заттарды ата ?

Зертте.

Қай дене жерге тезірек құлайды: жеңілі ме әлде ауыры ма?

Зерттеу жұмысына арналған нұсқаулық • «Қалай ойлайсыңдар, қай бөтелке еденге бірінші болып құлайды?» – деп сұраңыз. (Оқушылар ең ауыр бөтелке бірінші болып құлайды деп жауап беруі мүмкін.) «Оны қалай тексеруге болады?» • Әр топқа эксперимент жоспарын құруды тапсырыңыз. • Бір оқушы орындықтың үстіне шығып, массалары әртүрлі екі бөтелкені екі қолына бір деңгейде ұстап, көтеріп тұрады. • Бір мезгілде бөтелкелерді қолынан босатып жібереді. • Екінші оқушы бөтелкелердің еденге тиген сәтін бақылап, есептейді. • Экспериментті басқа бөтелкелермен жалғастыру. • Қорытынды жасап, оның суретін қойын дәптерге салады. • Эксперименттің жоспарын оның іске асырылуымен салыстырады.


Ойлан

Жерді бұрғылап тесіп шығып, сол тесікке денені түсіріп алса, не болады?


Жаңа тақырыпты пысықтау үшін https://wordwall.net/ru/resource/69476190 платформасында берілген тапсырманы орындайды.


оқу мақсаты және бағалау критерийімен танысады

https://wordwall.net/ru/resource/63657748

Тақырыпты анықтайды, айтады.





Спортпен шұғылданып жүрген балаларды бақылайды.

Жердің тартылыс күшінің әсерінен құлайтынын біледі . Ауырлық күшіне анықтама беріңіз: ауырлық күші дегеніміз – Жердің барлық денелерді өзіне тарту күші.


Фотосуретке қарап, табиғатта қандай құбылыстар ауырлық күшінің әсеріне бағынатынын анықтайды. Сондай құбылыстарға мысал келтіреді.

ЫЖ :

(Жаңбыр, қар, жел, тұман, бұршақ және т.б.)

(Қар, жаңбыр, бұршақ, өйткені, қар ұшқындары, жаңбыр тамшылары мен бұршақтар Жерге тамады.)




Ауырлық күші дененің массасына қалай бағынатынын түсіндіреді.


Қандай дене жерге тезірек құлайтынына зерттеу жүргізеді.



Сен білесің бе?

Жерден ұшырылған жасанды серік ауырлық күшінің әсерінен оның айналасында ғана қозғалады.


Есте сақта!

Ауырлық күшінің әсерінен денелер Жерге тартылады. Ауырлық күші ғаламшардың ортасына қарай бағытталады әрі дененің массасына байланысты болады. Дененің құлау жылдамдығы оның массасына байланысты емес.

бағалау критерийі:

1.- ауырлық күшке ие заттарды атайды




Дескриптор:

1.Тақырыпты анықтайды, спортпен шұғылданып жүрген балаларды бақылап ,жылдамдықтың өзгеру себебін атайды.




Дескриптор:

1. табиғатта ауырлық күшінің әсеріне бағынатынын құбылыстарды анықтайды.

2. құбылыстарға мысал келтіреді.


Дескриптор:

1. Ауырлық күші дененің массасына қалай бағынатынын түсіндіреді.


Дескриптор:

1. Ауырлық күшінің денеге әсерін біледі 1б



Дескриптор :

1.Ауырлық күнінің қайда бағытталатынын біледі 1б




Дескриптор:

1.Қандай дене жерге тезірек құлайтынына зерттеу жүргізеді.

2.Қорытынды жасайды 1б





Дескриптор:

  1. Ауырлық күшінің заттарға әсерін болжам жасайды 1б

2.Қорытындылайды 1б


ҚБ: 1-10 б мадақтау















Оқулық













сурет










































сабақтың соңы 5 мин

Сабақты қорытындылау.


Бүгінгі оқу мақсаты қандай болды?

-Бүгін қандай ұғыммен таныстың?

-Сабақтың мақсатына жеттің бе ?

- Не қиын болды ?




Рефлексия. Мен не үйрендім? Не білдім?

Келесі жолы нені одан да жақсы жасай аламын?

https://wordwall.net/ru/resource/82946365


Үйге тапсырма.Түсініп оқы Зертте..



Бүгінгі сабақтағы өзінің әрекеті туралы, жаңа білімді меңгерудегі өзінің жетістіктері мен қиыншылығы туралы ой бөліседі. өзін бағалайды


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына бойынша кері байланыс жасайды.


Кері байланыс :

Бүгінгі сабақтың оқу мақсатына жеттік пе ?

Бүгінгі сабақта не үйрендің ?

Қорытынды бағалау .

ҚБ : 1-10 б жүйе Мадақтау сөздер


Жарайсың дар!





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.04.2025
283
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі