Материалдар / 3 сынып. Жаратылыстану. Табиғи бірлестіктер қалай өзгереді?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

3 сынып. Жаратылыстану. Табиғи бірлестіктер қалай өзгереді?

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Өз өлкесіндегі табиғи бірлестіктерді сипаттау; Адамның іс-әрекеттерінің өсімдіктердің саналуандығына әсерін түсіндіру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2021
532
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты-жөні:

Раимбекова Ситора

Күні:

01.10.2021

Сынып:

Қатысушылар саны: 22

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы

Табиғи бірлестіктер қалай өзгереді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.1.3 өз өлкесіндегі табиғи бірлестіктерді сипаттау;

3.2.1.4 адамның іс-әрекеттерінің өсімдіктердің саналуандығына әсерін түсіндіру;

Сабақтың барысы:

Барлық оқушылар орындай алады:

Қызыл кітаппта жойылып бара жатқан және қорғауға алынған жануарлар мен өсімдіктер туралы жазылатынын түсінеді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Қызыл кітапқа енген өсімдіктерді айтып көрсетеді.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Өсімдіктерді қорғауға адам жасап жатқан шаралар туралы ой қозғайды.

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Мынау менің жүрегім

Бәрі осыдан басталған

Мынау басым ақылды,

Бәрін осы басқарған

Мынау меніңоң қолым

Мынау менің сол қолым

Барлық істі атқарған


Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты, дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

Үй жұмысын сұрау:

Өткен тақырыпты мазмұндау.

Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттығуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.











Оқушылар сұраққа жауап береді, үй жұмсына берілген тақпақты айтады.


ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсіру.

Ортасы

Тапсырма.

«Ия немесе «Жоқ» әдісі

-Өсімдік тірі ағза емес /жоқ/

-Өсімдікке жылу керек емес /жоқ/

-Адамдардың табиғатсыз күні жоқ /ия/

-Өсімдік тер ауамен тынысалады /ия/

-Қыста жапырақтар сарғайып жерге түседі/жоқ/

-Жазда өсімдіктер өсуін тоқтатады/жоқ/

-Күзде өсімдіктер пісіп жетіледі/ия/

-Көктемде өсімдіктер көктеп шығады /ия/

-Бөлмеде ағаш өседі/жоқ/

-Өсімдікке күтім керек /ия/

-Өсімдіктерді қорықтарда қорғайды /ия/

Оқушылар тиісті жауаптарын«ия» немесе «жоқ» сөзі арқылы береді


Тыңдалым тапсырмасы.

Қызыл кітап туралы мәлімет беру

Мұқабасы қызыл түсті

-Қазақстан Республикасының қызыл кітабы 1978 жылы шығарыла бастаған.

Қызыл кітаптың беттерінің түстеріне тоқталып кету.

- Қызыл түс қауіп, сақтанудың белгісі.

- Қызыл кітап не үшін керек деп ойлайсың? (Оқушылардың жауабы тыңдалады).

- Қызыл кітап – қауіптің дабылы және тірі табиғатты сақтау үшін күрестің нышаны.

«Қызыл кітап» деген сөз тіркесі ғылымға 1966 жылдан бастап енді. Осындағы «қызыл» деген сөз «қауіп төніп тұр» деген адамзат баласына ескерту ұғымын білдіреді. «Қызыл кітаптарға» жер бетінде жойылып кету қаупі төнген және сирек кездесетін өсімдіктер мен жануарлардың түрлері тіркеліп, ондай түрлерді сақтап қалудың және қорғаудың қажеттігі ерекше атап көрсетіледі. Әрбір «Қызыл кітап» шығарылу дәрежесіне сәйкес ең қажетті мемлекеттік құжат болып саналады.

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.




Белсенді оқу тапсырмалары (топта, ұжымда)

суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды.










Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Форматив

ті бағалау.







ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Оқылым,

жазылым тапсырмалары.

Соңы

Табиғи бірлестік пен жасанды бірлестік жайлы оқулықтан қарап, ажырату.

Тақырыптағы 24 беттегі суретке назар аудартып, соны талқылаймыз.

25 беттегі фотосуреттерді сипаттап, сұрақтар қойылу арқылы оның негізгі ойын анықтаймыз.

Оқулықпен жұмыс жасайды.

Өз ойларын айтады.

ҚБ: «Бас бармақ» әдісі арқылы бір-бірін бағалау.


Оқулық

Кері байланыс

Кері байланыс:

-Сабақ түсінікті болдыма?

-Сабақ басындағы көңіл күйін қалай болды?

-Адам жануарлар мен өсімдіктерге не береді?

-Адамға жануарлар мен өсімдіктер не береді?

« Білім шыңы» кері ан

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ағаштың суретіне жапсырады.

Мадақтау сөздер апқылы бағаланады.

Кері байланыс «Тілек ағашы» әдісі





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!