р/с
|
Сабақтың тақырыбы
|
Оқу мақсаттары
|
Сағат саны
|
Мерзімі
күні, айы, жылы
|
Үй тапсырмасы
|
1
тоқсан. 1 бөлім. Программалау
(ортақ тақырыптары: «Жабайы табиғат», «Жақсы»
деген немене? «Жаман» деген немене?»)
|
1
|
Өміріміздегі қайталаулар
|
3. 4. 1. 1 қайталауды қолданатын алгоритмдер
құрастыру (цикл);
|
1
|
|
§1
|
2
|
Циклдер
|
3.
4. 1. 2 циклдік алгоритмді іске асыру;
|
1
|
|
§2
|
3
|
Кейіпкердің қозғалысы
|
3.
4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік
алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын
түсіндіру;
|
1
|
|
§3
|
4
|
Қозғалыс командаларын жоба құруда
қолдану
|
3.
4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік
алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын
түсіндіру;
|
|
1
|
|
§4
|
5
|
Практикалық тапсырмалар
|
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру
барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын
түсіндіру;
|
1
|
|
§5
|
6
|
Желіде
тілдесу
|
3.
1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің
негізгі ережелерін ескеру.
|
|
1
|
|
§6
|
7
|
Әлеуметтік желілер мен
мессенджерлер
|
3.
1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің
негізгі ережелерін ескеру.
|
|
1
|
|
§7
|
8
|
Өзіңді тексер! Шығармашылық
тапсырмалар
|
3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке
қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.
|
1
|
|
§8
|
8
сағат
|
2
тоқсан. 2 бөлім. Ойын құру
(ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет»
)
|
9
|
Ойынның сценарийі
|
3. 4. 2. 1 дайын сценарий
бойынша ойын әзірлеу;
3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер
жасау;
|
1
|
|
§9
|
10
|
Көріністер
|
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше
көріністермен жұмыс істеу;
|
1
|
|
§10
|
11
|
Кейіпкерлер
|
3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше
кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру
барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
|
1
|
|
§11
|
12
|
Практикалық жұмыс
|
3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше
кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру
барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
|
|
1
|
|
§12
|
13
|
Костюм ауыстыру
|
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру
барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
|
1
|
|
§13
|
14
|
Менің ойыным
|
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер
құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше
кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше
көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру
барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.
|
1
|
|
§14
|
15
|
Практикалық жұмыс
|
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер
құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше
кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше
көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру
барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.
|
1
|
|
§15
|
16
|
Өзіңді тексер! Шығармашылық
тапсырмалар
|
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер
құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше
кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше
көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру
барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.
|
1
|
|
§16
|
8
сағат
|
3 тоқсан. 3
бөлім. Робототехника.
Жоба
(ортақ тақырыптары: «Өнер», «Көрнекті
тұлғалар»)
|
17
|
Word
мәтіндік редакторы
|
3. 1. 1. 1 таңба регистрін,
пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін
клавиштерді пайдалану;
3.2.1.2 мәтінді теру ережесін
сақтау;
3.2.1.3. мәтінді өңдеу.
|
1
|
|
§17
|
18
|
Жобаға идея
|
3. 1. 1. 1 таңба регистрін,
пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін
клавиштерді пайдалану;
3.2.1.2 мәтінді теру ережесін
сақтау;
3.2.1.3. мәтінді өңдеу.
|
1
|
|
§18
|
19
|
Құжатты рәсімдейміз
|
3.2.1.4 шрифт пен абзацты
пішімдеу.
|
1
|
|
§19
|
20
|
Мәтіндегі иллюстрация
|
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы
мәтін үзіндісі);
3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп,
реттеу
|
1
|
|
§20
|
21
|
Компьютерде және құжатта ақпарат
іздеу.
|
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы
мәтін үзіндісі);
3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп,
реттеу
|
1
|
|
§21
|
22
|
Робот қолының қозғалысы
(1-сабақ)
|
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін
орнату және жылдамдығын реттеу;
|
1
|
|
§22
|
23
|
Робот қолының қозғалысы
(2-сабақ)
|
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін
орнату және жылдамдығын реттеу;
|
1
|
|
§23
|
24
|
Цикл
блогы
|
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды
пайдалану;
|
1
|
|
§24
|
25
|
«Робот-тазартқыш»
құрастыру
|
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін
орнату және жылдамдығын реттеу;
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды
пайдалану;
|