Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
3 сынып ктж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар
3 сынып
Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 3-сыныбына арналған оқулық.
Г.А.Көпеева, Ү. М. Ділманова – Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2018.
р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі күні, айы, жылы |
Үй тапсырмасы |
|
1 тоқсан. 1 бөлім. Программалау (ортақ тақырыптары: «Жабайы табиғат», «Жақсы» деген немене? «Жаман» деген немене?») |
||||||
1 |
Өміріміздегі қайталаулар |
3. 4. 1. 1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); |
1 |
|
§1 |
|
2 |
Циклдер |
3. 4. 1. 2 циклдік алгоритмді іске асыру; |
1 |
|
§2 |
|
3 |
Кейіпкердің қозғалысы |
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; 3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру; |
1 |
|
§3 |
|
4 |
Қозғалыс командаларын жоба құруда қолдану |
|
1 |
|
§4 |
|
5 |
Практикалық тапсырмалар |
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; 3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру; |
1 |
|
§5 |
|
6 |
Желіде тілдесу |
|
1 |
|
§6 |
|
7 |
Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер |
|
1 |
|
§7 |
|
8 |
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру. |
1 |
|
§8 |
|
8 сағат |
||||||
2 тоқсан. 2 бөлім. Ойын құру (ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет» ) |
||||||
9 |
Ойынның сценарийі |
3. 4. 2. 1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу; 3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау; |
1 |
|
§9 |
|
10 |
Көріністер |
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; |
1 |
|
§10 |
|
11 |
Кейіпкерлер |
3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
§11 |
|
12 |
Практикалық жұмыс |
|
1 |
|
§12 |
|
13 |
Костюм ауыстыру |
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
§13 |
|
14 |
Менің ойыным |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); 3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру. |
1 |
|
§14 |
|
15 |
Практикалық жұмыс |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); 3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру. |
1 |
|
§15 |
|
16 |
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); 3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру. |
1 |
|
§16 |
|
8 сағат |
||||||
3 тоқсан. 3 бөлім. Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар») |
||||||
17 |
Word мәтіндік редакторы |
3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану; 3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау; 3.2.1.3. мәтінді өңдеу. |
1 |
|
§17 |
|
18 |
Жобаға идея |
3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану; 3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау; 3.2.1.3. мәтінді өңдеу. |
1 |
|
§18 |
|
19 |
Құжатты рәсімдейміз |
3.2.1.4 шрифт пен абзацты пішімдеу. |
1 |
|
§19 |
|
20 |
Мәтіндегі иллюстрация |
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі); 3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу |
1 |
|
§20 |
|
21 |
Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу. |
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі); 3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу |
1 |
|
§21 |
|
22 |
Робот қолының қозғалысы (1-сабақ) |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; |
1 |
|
§22 |
|
23 |
Робот қолының қозғалысы (2-сабақ) |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; |
1 |
|
§23 |
|
24 |
Цикл блогы |
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
1 |
|
§24 |
|
25 |
«Робот-тазартқыш» құрастыру |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; 3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |