3 сынып қазақ тілі Бастауыш

Тақырып бойынша 11 материал табылды

3 сынып қазақ тілі Бастауыш

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ толық құрылған. Көрнекіліктерімен бірге жасалған
Материалдың қысқаша нұсқасы

орта мектеп















Тақырыбы:

Сыныбы: 3 сынып

Пән мұғалімі:

































20 -20 оқу жыл

Бекітемін:

Бөлім


Педагогтің аты - жөні


Күні


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бастауыш

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру;

3.4.2.7 - сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) және тұрлаусыз мүшелерін ажырату;

Сабақтың мақсаты


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі уақыты

Педагогтің

әрекеті


Оқушының

әрекеті

Бағалау



Ресурстар


Сабақтың
басы















Ұйымдастыру кезеңі Армысыңдар, балалар?


Мейірімді жүрекпен

Ақ пейілді жүрекпен.

Амандасып алайық

Бір жадырап қалайық.



Бүгінгі сабақты

«Ашық журнал» арқылы бағалаймыз. Әрбір дұрыс жауап 2 балды құрайды. Осы бойынша бүгінгі сабақта белсенді қатысқан оқушыларды анықтайтын

боламыз.


«Меннен сұрақ, сеннен жауап» әдісі


Wordwall платформасымен жұмыс


Сөйлем мүшелері - Групповая сортировка (wordwall.net)


Тұрлаулы мүшелерді ата?


  • Олай болса бүгінгі біздің сабағымыздың тақырыбы «Бастауыш» деп аталады.

Оқушылар амандасады.












Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады.















Мадақтау арқылы бағалау










Маркер, А4











Қима қағаз


Сабақтың

ортасы




















































«Ашық микрофон» әдісі




  • Суретте не бейнеленген?

  • Киіз үй туралы не білеміз?

  • Киіз үйдің қандай бөліктерін білеміз?

  • Олай болса мына мәтінге назар аударайық.



Оқулықпен жұмыс

Ұжымдық жұмыс

«Ой толғаныс» әдісі

5 – жаттығу

Берілген мәтінді түсініп оқы.


Киіз үй – тарихымыздағы ең алғашқы сәулеттік құрылыс. Көшіп-қонуға ыңғайлы. Киіз үйдің жалпы салмағы жиһаздарымен қосқанда 300-400 келіге жуық.

Кереге, уық, шаңырақ, сықырлауық – киіз үйдің негізгі бөлшектері. Кереге киіз үйдің негізгі қаңқасы болып есептеледі. Ол талдан, қайыңнан жасалады.


  • Ата-бабамыз неліктен киіз үйді пайдаланған?

  • Киіз үйдің негізгі бөлшектеріне нелер жатады?

  • Кереге неден жасалды?


Дәптермен жұмыс

6 - жаттығу

Сөйлемдерді көркем жаз.


Киіз үй тігілді. Атам төрге жайғасты. Балалар далада ойнады.


  • Қарамен жазылған - сөздердің астын сыз, оларға сұрақ қой.




ЕСТЕ САҚТА! Ереже

Қимыл, іс-әрекеттің иесін білдіретін сөзді бастауыш дейді. Бастауыш кім? кімдер? не? нелер? кімі? кімің? несі? нең? деген сұрақтарға жауап береді.


Ауылдан әкесі келді.

Айдын үйге келді.


«Төрттік» әдіс

І топ:

Кестемен жұмыс





ІІ топ:


Берілген сөйлемдерден бастауышты тауып, сұрақ қой:

  1. Анасы нан пісірді. __________________

  2. Балалар ойнап жүр. __________________

  3. Құстар ұшты. ____________________

  4. Күн ашылды. ____________________


ІІІ топ:


Берілген суреттер бойынша сөйлем құрап, бастауышты анықтау.


Picture 2


ІҮ топ:


Көп нүктенің орнына кім? кімдер? не? нелер? кімі? кімің? несі? нең? деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді қой.


  1. ........................ дүкенге барды.

  2. .......................... сабақ оқыды.

  3. ....................... жауды.

  4. ................... ән айтты.

  5. ................. жылынды.

  6. ........................ су ішті.

Сергіту сәті

«Құпиялы банкі»

Банкіге тақырыпқа байланысты сұрақтар салынады. Сол сұрақтардың бірін алып, оқушы жауап береді.



Дәптермен жұмыс

8-жаттығу


Мына нақыл сөздерді көркем жаз.


1. Шаңырағың шайқалмасын.

2. Керегең кең, екі босағаң тең болсын.


Жұбыңмен бөліс

«МИКС» жаттығуы әдісі


«Өз сөйлеміңді құрастыр» ойыны


  • "Кім? Не істеді?" үлгісімен сөйлем құрау.


Мысал: Мұғалім сабақ түсіндірді.


Өткенді бекіту


«Қолшатыр» әдісі Рисунок 15

  • Бастауыш дегеніміз не?

  • Бастауыш қандай сұраққа жауап береді?

  • Тұрлаулы мүшелер нешеге бөлінеді?












Оқушылар берілген сұрақтарға өз жауаптарын береді.





















Ұжыммен жұмыс жасайды.



























Сұрақтарға жауап береді.
































Дескриптор:



  • Кестемен жұмыс жасай біледі;

  • Бастауышты дұрыс орналастыра алады;

  • Суретке сәйкес сөйлем құрай алады;

  • Берілген сұраққа сәйкес сөзйдер жаза алады.




































Берілген тапсырманы орындайды.









Дескриптор:


  • Жұптасып жұмыс жасай біледі;

  • Берілген сөздерге қатысты қимылды білдіретін сөздерді таба алады.




Мадақтау арқылы бағалау










2 балл


Мадақтау арқылы бағалау












2 балл











Мадақтау



2 балл









Қошеметтеу







2 балл








Мадақтау арқылы бағала








.



2 балл







2 балл






Мадақтау арқылы бағалау



2 балл














Слайд





















Слайд

А4

жапсырмалар фломастер желім


















Қима қағаз желім













Қима қағаз
























Таратпа қағаз













Сабақтың соңы


Кері байланыс


Қорытынды



Кері байланыс

«Мұғалімге хат» әдісі



Бағалау

Үйге тапсырма 7 - жаттығу









Плакат жапсырма суреттер




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.11.2024
300
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі