|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
03.02.2025 |
|
|
Сынып: 3 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» «4ақпан -Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні» «Табиғат аясындағы қауіпсіздік ережелері» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға интернеттегі қауіпсіздік ережелері туралы түсінік беру. Сандық сауаттылықты арттыру, онлайн қауіптерден қорғану жолдарын үйрету. Жауапкершілікке, әдептілікке және сыни ойлауға тәрбиелеу. Оқушыларға табиғат аясында кездесетін қауіптерді таныстыру; Орманда, тауда, өзен-көл маңында және далалық аймақта қауіпсіз жүріп-тұру ережелерін үйрету; Төтенше жағдайларда әрекет ету дағдыларын қалыптастыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
|
Көңілді әуен |
|
Сабақтың ортасы |
«Миға шабуыл» сұрақтары: Интернетті не үшін қолданасыңдар? Интернет қауіпсіздігі дегеніміз не? ІІ. Жаңа тақырып 1. Интернеттегі қауіптер: Кибербуллинг (онлайн қорқыту, мазақ ету). Фишинг (жалған сайттар арқылы ақпарат ұрлау). Жеке мәліметтерді қорғау (құпиясөздер, әлеуметтік желілердегі қауіптер). 2. Қауіпсіздік ережелері: Күрделі құпиясөздер қолдану. Бөгде адамдарға жеке ақпарат бермеу. Белгісіз сілтемелерге өтпеу, күдікті файлдарды жүктемеу. Әдепті онлайн қарым-қатынас жасау. ІІІ. Топтық жұмыс «Қауіпсіз интернет» постер жасау. Әр топ өз ережелерін құрастырып, қорғайды. IV. Бекіту «Келісемін – Келіспеймін» ойыны (интернет қауіпсіздігіне байланысты тез сұрақтар қою). «5 алтын ереже» жазу (әр оқушы өз кеңестерін жазады). |
Оқушылар сұраққа жауап береді
Оқушылар сұраққа жауап береді
Оқушылар тапсырмаларды орындайды
Әр топ өз жұмысын қорғайды. Оқушылар сұраққа жауап береді
|
Мадақтама сөздер айту |
Ақ қағаз, фломастерлер Тақырыптық слайдтар мен суреттер. Қағаз, маркерлер, түсті қаламдар; Интерактивті тақта (қажет болса, болашаққа арналған мотивациялық бейнеролик көрсету). |
|
|
V. Қорытынды және рефлексия Сабақтан алған әсерлерімен бөлісу. «Мен бүгін білдім...» әдісімен ой қорыту |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру. «Миға шабуыл» әдісі: «Табиғат аясында қандай қауіптер болуы мүмкін?» деген сұрақ қойып, оқушылардың пікірлерін тыңдау. II. Жаңа сабақ 1. Табиғат аясындағы негізгі қауіптер Ормандағы қауіптер: Жануарлар мен жәндіктердің шағуы Улы өсімдіктер мен саңырауқұлақтар Орманда адасу қаупі Өрт шығу қаупі Таулы аймақтағы қауіптер: Биіктен құлау қаупі Тас құлау және көшкіндер Тыныс алу қиындықтары (биіктікке байланысты) Су айдындарындағы қауіптер: Терең су, ағыс және иірімдер Суық суға түсудің қауп Белгісіз жерде шомылу Ауа райына байланысты қауіптер: Найзағай, дауыл және аптап ыстық Түнгі салқын немесе қатты жел 2. Табиғат аясындағы қауіпсіздік ережелері Орманда: Бейтаныс өсімдіктер мен саңырауқұлақтарды жемеу Қоқыс қалдырмау, от жақпау Топтан бөлінбеу, белгіленген маршруттан ауытқымау Адасып қалсаң, бір орында қалып, көмек күту Тауда: Арнайы жолдармен ғана жүру Ауа райын алдын ала тексеру Қажетті жабдықтарды (ыңғайлы аяқ киім, компас, карта) алу Су айдындарында: Белгіленген жерде ғана шомылу Терең жерлерге бармау Қатты ағыстардан аулақ болу Ауа райына байланысты қауіпсіздік: Күннен қорғану үшін бас киім кию және көп су ішу Найзағай кезінде ашық алаңнан аулақ болу, ағаш астына жасырынбау Түнгі суықтан қорғану үшін жылы киім алу 3. Төтенше жағдайларда әрекет ету Адасып қалған жағдайда — бір орында қалып, дабыл белгілерін беру (айқайлау, қол бұлғау, ысқырықпен белгі беру) Жануарлар шабуылдаса — артқа баяу шегіну, жүгірмеу Өрт шықса — қауіпсіз жерге шұғыл жетіп, құтқару қызметіне хабарлау (112 нөмірі) Суық тию немесе күн өтіп кетсе — жылыту немесе салқын жерге бару, су ішу III. Практикалық бөлім Топтық жұмыс: Әр топқа белгілі бір төтенше жағдай беріледі (мысалы, «Орманда адасып қалдың» немесе «Найзағай басталды»). Топ мүшелері шешімдерін талқылап, сынып алдында ұсынады. Рөлдік ойын: «Адасып қалған жағдайда не істеу керек?», «Жәндік шаққанда алғашқы көмек көрсету» сияқты сценарийлерді ойнау. IV. Қорытындылау Сабақты бекіту сұрақтары: Табиғат аясында қандай қауіптер болуы мүмкін? Орманда, тауда немесе су маңында қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау керек? Егер адасып қалсаң немесе қауіпке тап болсаң, не істеу керек? Рефлексия: «Бүгінгі сабақтан қандай маңызды нәрсе үйрендің?» Үй тапсырмасы: «Орманда адасып қалған жағдайда қалай әрекет ету керек?» тақырыбында шағын эссе жазу |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді Оқушылар өз ойларын ортаға салады Топтық жұмыс орындайды Өз ойларын ақ қағазға жазады. |
|
Презентация Интерактивті тақта. Қағаз, маркер (постер дайындау үшін). Әлеуметтік желідегі қауіпсіздік туралы бейнематериал. Тақырыптық слайдтар мен бейнероликтер. Қауіпсіздік қызметтерінің байланыс нөмірлері жазылған ақпараттық қағаздар. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
3-сынып Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам 4ақпан-Дүние жүзілік қаіпсіз интернет күні
3-сынып Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам 4ақпан-Дүние жүзілік қаіпсіз интернет күні
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
03.02.2025 |
|
|
Сынып: 3 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» «4ақпан -Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні» «Табиғат аясындағы қауіпсіздік ережелері» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға интернеттегі қауіпсіздік ережелері туралы түсінік беру. Сандық сауаттылықты арттыру, онлайн қауіптерден қорғану жолдарын үйрету. Жауапкершілікке, әдептілікке және сыни ойлауға тәрбиелеу. Оқушыларға табиғат аясында кездесетін қауіптерді таныстыру; Орманда, тауда, өзен-көл маңында және далалық аймақта қауіпсіз жүріп-тұру ережелерін үйрету; Төтенше жағдайларда әрекет ету дағдыларын қалыптастыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
|
Көңілді әуен |
|
Сабақтың ортасы |
«Миға шабуыл» сұрақтары: Интернетті не үшін қолданасыңдар? Интернет қауіпсіздігі дегеніміз не? ІІ. Жаңа тақырып 1. Интернеттегі қауіптер: Кибербуллинг (онлайн қорқыту, мазақ ету). Фишинг (жалған сайттар арқылы ақпарат ұрлау). Жеке мәліметтерді қорғау (құпиясөздер, әлеуметтік желілердегі қауіптер). 2. Қауіпсіздік ережелері: Күрделі құпиясөздер қолдану. Бөгде адамдарға жеке ақпарат бермеу. Белгісіз сілтемелерге өтпеу, күдікті файлдарды жүктемеу. Әдепті онлайн қарым-қатынас жасау. ІІІ. Топтық жұмыс «Қауіпсіз интернет» постер жасау. Әр топ өз ережелерін құрастырып, қорғайды. IV. Бекіту «Келісемін – Келіспеймін» ойыны (интернет қауіпсіздігіне байланысты тез сұрақтар қою). «5 алтын ереже» жазу (әр оқушы өз кеңестерін жазады). |
Оқушылар сұраққа жауап береді
Оқушылар сұраққа жауап береді
Оқушылар тапсырмаларды орындайды
Әр топ өз жұмысын қорғайды. Оқушылар сұраққа жауап береді
|
Мадақтама сөздер айту |
Ақ қағаз, фломастерлер Тақырыптық слайдтар мен суреттер. Қағаз, маркерлер, түсті қаламдар; Интерактивті тақта (қажет болса, болашаққа арналған мотивациялық бейнеролик көрсету). |
|
|
V. Қорытынды және рефлексия Сабақтан алған әсерлерімен бөлісу. «Мен бүгін білдім...» әдісімен ой қорыту |
Оқушылар ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады |
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау |
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру. «Миға шабуыл» әдісі: «Табиғат аясында қандай қауіптер болуы мүмкін?» деген сұрақ қойып, оқушылардың пікірлерін тыңдау. II. Жаңа сабақ 1. Табиғат аясындағы негізгі қауіптер Ормандағы қауіптер: Жануарлар мен жәндіктердің шағуы Улы өсімдіктер мен саңырауқұлақтар Орманда адасу қаупі Өрт шығу қаупі Таулы аймақтағы қауіптер: Биіктен құлау қаупі Тас құлау және көшкіндер Тыныс алу қиындықтары (биіктікке байланысты) Су айдындарындағы қауіптер: Терең су, ағыс және иірімдер Суық суға түсудің қауп Белгісіз жерде шомылу Ауа райына байланысты қауіптер: Найзағай, дауыл және аптап ыстық Түнгі салқын немесе қатты жел 2. Табиғат аясындағы қауіпсіздік ережелері Орманда: Бейтаныс өсімдіктер мен саңырауқұлақтарды жемеу Қоқыс қалдырмау, от жақпау Топтан бөлінбеу, белгіленген маршруттан ауытқымау Адасып қалсаң, бір орында қалып, көмек күту Тауда: Арнайы жолдармен ғана жүру Ауа райын алдын ала тексеру Қажетті жабдықтарды (ыңғайлы аяқ киім, компас, карта) алу Су айдындарында: Белгіленген жерде ғана шомылу Терең жерлерге бармау Қатты ағыстардан аулақ болу Ауа райына байланысты қауіпсіздік: Күннен қорғану үшін бас киім кию және көп су ішу Найзағай кезінде ашық алаңнан аулақ болу, ағаш астына жасырынбау Түнгі суықтан қорғану үшін жылы киім алу 3. Төтенше жағдайларда әрекет ету Адасып қалған жағдайда — бір орында қалып, дабыл белгілерін беру (айқайлау, қол бұлғау, ысқырықпен белгі беру) Жануарлар шабуылдаса — артқа баяу шегіну, жүгірмеу Өрт шықса — қауіпсіз жерге шұғыл жетіп, құтқару қызметіне хабарлау (112 нөмірі) Суық тию немесе күн өтіп кетсе — жылыту немесе салқын жерге бару, су ішу III. Практикалық бөлім Топтық жұмыс: Әр топқа белгілі бір төтенше жағдай беріледі (мысалы, «Орманда адасып қалдың» немесе «Найзағай басталды»). Топ мүшелері шешімдерін талқылап, сынып алдында ұсынады. Рөлдік ойын: «Адасып қалған жағдайда не істеу керек?», «Жәндік шаққанда алғашқы көмек көрсету» сияқты сценарийлерді ойнау. IV. Қорытындылау Сабақты бекіту сұрақтары: Табиғат аясында қандай қауіптер болуы мүмкін? Орманда, тауда немесе су маңында қандай қауіпсіздік ережелерін сақтау керек? Егер адасып қалсаң немесе қауіпке тап болсаң, не істеу керек? Рефлексия: «Бүгінгі сабақтан қандай маңызды нәрсе үйрендің?» Үй тапсырмасы: «Орманда адасып қалған жағдайда қалай әрекет ету керек?» тақырыбында шағын эссе жазу |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді Оқушылар өз ойларын ортаға салады Топтық жұмыс орындайды Өз ойларын ақ қағазға жазады. |
|
Презентация Интерактивті тақта. Қағаз, маркер (постер дайындау үшін). Әлеуметтік желідегі қауіпсіздік туралы бейнематериал. Тақырыптық слайдтар мен бейнероликтер. Қауіпсіздік қызметтерінің байланыс нөмірлері жазылған ақпараттық қағаздар. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













