Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
3 сыныпқа арналған бақылау жұмыстары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Математика пәнінен бақылау, өздік жұмыстары 3-сынып І тоқсан
Мақсаттары:
Мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағды, машықтарын дамыту;
«Математика» пәнінің мазмұны арқылы танымдық және коммуникативтік іс-әрекетке, өздігінен білім алуға және еңбекке бейімделуін бақылау;
Оқушының ақыл-ойының математикалықстилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларының даму барысын зерттеу;
Меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан-жақты дайыңдығын тексеру;
Өтілген материалды есте сақтау, өмірде қолдана алуына ықпал жасау.
Міндеттері:
Оқушының ақыл-ойын дамытуға, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты белсенділігін қалыптастыруға мүмкіндік туғызу;
Математиканыңөмірде болып жатқан нақты құбылыстарды жалпылауға және қоршаған болмысты танып-білуге көмектесетін ғылым болып табылатыны туралы түсініктердіңқалыптасуына ықпал ету;
Оқушыныңөмір сүруіне және мектептің келесі деңгейінде оқуын жалғастыруы үшін қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.
Өзіне деген сенімділік туғызу арқылы тапсырмаларды мұхият орындауға жағдай жасау;
Өз білімін көрсете алуын байқату.
Математикадан оқу жылы басындағы бақылау жұмысы
Тақырыбы:1000 көлеміндегі сандар нумерациясы.
Мақсаты:2-ші сынып бойынша мемлекеттік білім стандарты деңгейінде білім, білік дағдыларын тексеру.1000көлемінде есеп жүргізу, ауызша жәнежазбаша есептеу, өрнектерді салыстыру, құрама есептерді шешу, теңдеу шешу дағдыларын тексеру.
Білу:
-
1000 көлемінде қосу, азайту:
-
Жай есептер туралы, шешу барысы және олардыңқұрамы, есепті шығрудыңәртүрлі тәсілдері туралы түсініктерініңболуы;
-
Шамалар, өлшем бірліктер, олардыңқатынасын;
Қолдану:
-
Баған түрінде қосу мен азайту;
-
Күрделі теңдеуді қысқарта отыра шешу;
-
Геометриялық фигураларды салуда қарындаш пен сызғышты қолдана алу.
Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі
Мазмұндық шегі |
Білімді қалыптастыру |
Білімді қолдану |
Білімді интеграциялау |
Пайыздық көрсеткіштер |
1.Екі, үш таңбалы сандарды жазбаша қосу мен азайту |
|
|
|
|
2. Сөзді есепті шығару |
|
|
|
|
3. Теңдеудішешу |
|
|
|
|
4. Салыстыру |
|
|
|
|
5.Төртбұрыш сызу,периметрін табу |
|
|
|
|
Барлығы |
|
|
|
|
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы
Сабақтың мақсаты: 1000көлемінде есеп жүргізу, ауызша жәнежазбаша есептеу, өрнектерді салыстыру, құрама есептерді шешу, теңдеу шешу дағдыларын тексеру.
-
Күтілетін нәтиже: Баған түрінде қосу мен азайту;
-
Күрделі теңдеуді қысқарта отыра шешу;
-
Геометриялық фигураларды салуда қарындаш пен сызғышты қолдана алу.
І-нұсқа
1 нұсқа |
2 нұсқа |
1.Баған түрінде жазып, есепте. |
|
46+24 300+200 700-400 89-35 450+256 1000-452 |
76+23 400-200 500+100 94-24 325+134 1000-763 |
2.Есепті шығар. |
|
Асханаға 83 кг сәбіз, ал одан 16 кг артық қызылша әкелінді. Асханаға барлығы қанша килограмм көкөніс әкелінді? |
Дүкенге 64 кг алма, ал одан 23 кг артық алмұрт әкелінді. Дүкенге барлығы қанша килограмм жеміс әкелінді? |
3.Теңдеулерді шеш. |
|
700-х=178+212а+125=471-68 |
865-х=210+235а+164=785-152 |
4.Салыстыру. |
|
630см * 6м 3 дм 95-26 * 97-26 2 м 8 см * 2 м 8 дм 48+36 * 49+36 |
356 см * 3м 5 дм 86-15 * 87-15 3 м 5 см * 3 м 5 дм 38+16 * 39+16 |
5.Фигура сыз, периметрін тап. |
|
Тіктөртбұрыштың қабырғалары 8см және 4 см. Оның периметрін тап. |
Тіктөртбұрыштың қабырғалары 7 см және 3см. Оның периметрін тап. |
6*Логикалық тапсырма. |
|
Балабақшада Ақнұр, Бақыт, Айжан, Нұрлан және Жанат болды.Олардың әрқайсысында бір жұптан қолғап болса, оларда барлығы неше қолғап бар? |
Шелек пен себеттің әрқайсысында 10 алмадан бар. Шелектен себетке 2 алма алып салынды. Шелекке қарағанда себетте неше алма артық болды? |
Тексерілді:
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы
Сабақтың мақсаты: 1000көлемінде есеп жүргізу, ауызша жәнежазбаша есептеу, өрнектерді салыстыру, құрама есептерді шешу, теңдеу шешу дағдыларын тексеру.
-
Күтілетін нәтиже: Баған түрінде қосу мен азайту;
-
Күрделі теңдеуді қысқарта отыра шешу;
-
Геометриялық фигураларды салуда қарындаш пен сызғышты қолдана алу.
ІІ-нұсқа
1 нұсқа |
2 нұсқа |
1.Баған түрінде жазып, есепте. |
|
56+31 300 — 200400 + 400 75-44 356 + 4781000 — 325 |
66+32 800-300 615+385 |
2.Есепті шығар. |
|
Цирк кассасында үш күнде 480 билет сатылды. Бірінші күні 120 билет, екінші күні 140 билет сатылды. Үшінші күні неше билет сатылды? |
Айжан үш күнде кітаптың 356 бетін оқыды. Бірінші күні ол 115 бетін, екінші күні 126 бетін оқыды. Үшінші күні кітаптың неше бетін оқыды? |
3.Теңдеулерді шеш. |
|
800-х=1000–600 а-200=450+50 |
900-х=330+70 а+105=1000-500 |
4.Салыстыру. |
|
721 см * 7 м 1 дм3 м9см*3м9 дм 92-27*94-2748 + 46 * 49 + 46 |
815 см * 8 м 5 дм 5 м 5 см * 5 м 5 дм 85-42 * 84-24 56+31 * 55+31 |
5.Фигура сыз, периметрін тап. |
|
Тіктөртбұрыштың қабырғалары 6 см және 2 см. Оның периметрін тап. |
Тіктөртбұрыштың қабырғалары 9 см және 4 см. Оның периметрін тап. |
6*Логикалық тапсырма. |
|
Бақытқа барлық достарына 2 кәмпиттен тарату үшін 4 кәмпит жетпейді. Егерде онда 8 конфеті болса, Бақыттың неше досы бар? |
Марат 6-шы қабатта тұрады, ал Жанат 3-ші қабатта тұрады. Егер Мараттың үйіне дейін 60 баспалдақ болса, Жанаттың үйіне дейін неше баспалдақ бар? |
Тексерілді:
Күні:
Тақырыбы: бақылау жұмысыКөбейту және бөлу.
Мақсаты: көбейту мен бөлудіңөзара байланысының мәнін ашатын өрнектердің мәнін таба білудағдыларын жетілдіру, жақшалы және жақшасыз өрнектерді есептей алу,1 және 0 сандарымен көбейту және бөлу амалдары туралы білімдерін бекіту.
Қолдану:
-
Кестелік көбейту және бөлу амалдарын қолдану;
-
Амалдар таңбасын дұрыс қоя білу.
-
Фигураны сызып, оның периметрін тауып , жауабын (мм) өрнектеу.
І-нұсқа
1 нұсқа |
2 нұсқа |
1. Есепте. |
|
250-50+120 800-(350-300) 7∙1 19:19 560+200-160 200+(370+30) 0∙6 0:12 |
250-50+120 (800-350)-300 8∙1 15:15 560+200-160 (200+370)+30 0∙7 0:16
|
2.Есепті шығар. |
|
Тігін фабрикасына 165 м жібек мата және 145 м жүн мата әкелінді.Оның 218 метрі пайдаланылды. Тігін фабрикасында қанша метр мата қалды? |
Баспаханашыға 360 оқулық түптеп шығару керек болды. Ол 98 математика, 84 қазақ тілі оқулығын түптеді. Түптелмеген қанша оқулық қалды? |
3.Теңдеулерді шеш. |
|
45+х=255-140 х-98=312+317 |
595-х=114+216 х+120=900-540 |
4.Шаршы сал, периметрін тап, жауабын (мм) өрнекте. |
|
Қабырғалары 4 см болатын шаршы сал, периметрін тап, жауабын миллиметрмен өрнекте. |
Қабырғалары 6 см болатын шаршы сал, периметрін тап, жауабын миллиметрмен өрнекте. |
5. Амалдар таңбасын қой. |
|
20 = 2919 17 = 1780 |
16 = 241 8 12 = 123 0 |
6*Логикалық тапсырма. |
|
Себеттегі алмалар саны екі таңбалы санға тең. Алмаларды екі, үш немесе бес балаға тең бөліп беруге болады. Себетте неше алма бар? |
10 велосипедтің 27 доңғалағы бар. Олардың нешеуі екі доңғалақты және нешеуі үш доңғалақты велосипед? |
ІІ-нұсқа
1 нұсқа |
2 нұсқа |
1.Есепте. |
|
219+(589-130) (678+98)-517 7∙1 53∙1 0:22 24:24 |
300-(859-414) 218+(326-92) 6∙1 45∙1 0:18 36:36 |
2.Есепті шығар: |
|
Айжан бірінші күні 45 бет, ал екінші күні одан 9 бет кем оқыды. Айжан екі күнде неше бет оқыды? |
Талғат бірінші күні 55 өрнек, ал екінші күні одан 6өрнек артық шығарды. Талғат екі күнде неше өрнек шығарды? |
3.Теңдеулерді шеш: |
|
х-254=456 150+х=1000-540 |
х-186=358 245+х=1000-465 |
4.Фигуралар сыз, периметрін тап. |
|
а) қабырғалары 2см және 5см тіктөртбұрыш ә) қабырғалары 1 см 5 мм шаршы. |
а) қабырғалары 3см және 6см тіктөртбұрыш ә) қабырғалары 2 см 5 мм шаршы. |
5.Амалдар таңбасын қой. |
|
25)= 50(325 400 111)= 352(89152 |
25)= 50(325 400 111)= 352(89152 |
6*Логикалық тапсырма. |
|
Мен анам, әкем, атам, әжем және қарындасыммен тұрамын. Олардың әрқайсысында бір жұп аяқ киім болуы үшін, барлығы неше аяқ киім қажет/ |
Қайрат пен Талғат сурет салды. Олардың бірі тікұшақ пен ұшақты екіншісі машина мен кемені салды. Талғат кемені салды. Қайрат қай суретті салды. |
Тексерілді:
Күні: Тақырыбы: бақылау жұмысы Құрама есептер мен теңдеулер.
Мақсаты: бірнеше есе артық (кем) сандарды табуға берілген есептердішығару, есептің шартын дұрыс құрастыру, жақшалы және жақшасыз өрнектерді есептеу, тіктөртбұрыш салу және оның периметрін есептеу, 2-5 сандарымен кестелік көбейту және бөлу дағдыларының қалыптасу деңгейін,білім деңгейін анықтау.
-
Кестелік көбейту және бөлу амалдарын қолдану;
-
Шамаларды өлшем бірліктерінің бірінен басқа түріне өрнектей алу;
-
Фигураны сызып, оның периметрін және ауданын табу.
І-нұсқа
1 нұсқа |
2 нұсқа |
1.Есепте: |
|
35:5 9∙3 (4∙3) + (8∙3) 7∙4 24:4 60+(9:9) |
45:5 8∙3 (3∙3) + (9∙3) 6∙4 32:4 40+(3:3) |
2.Есепті шығар. |
|
21 кг тосапты бірдей 7 ыдысқа бөліп, құйды. 18 кг тосапты бөліп құю үшін осындай неше ыдыс қажет болады? |
28 банка кофе 7 қорапқа тең бөлініп салынды 36 банка кофені тең бөліп, салу үшін осындай неше қорап қажет болды? |
3.Теңдеуді шеш. |
|
х∙3 =20+4 6:х=9:3 х:4=185-179 |
х∙4 =20+88:х=10:5 х:3=171-162 |
4.Фигура сыз, периметрін, ауданын тап. |
|
Тіктөртбұрыш сал, оның бір қабырғасы 2 см, ал екінші қабырғасы 4 есе артық. Периметрін және ауданын тап. |
Тіктөртбұрыш сал, оның бір қабырғасы 3 см, ал екінші қабырғасы 2 есе артық. Периметрін және ауданын тап. |
5.Шамаларды салыстыру «>», «<», «=». |
|
70 дм * 70 см 450 см * 405 см 50 дм = □ см 500 см = □ м 8∙2 * 8+8+8+8 2∙5 * 5∙2 |
50 дм * 50 см 370 см * 307 см 70 дм = □ см 200 см = □ м 6∙2 * 6+6+6+6 4∙5 * 5∙4 |
6*Логикалық тапсырма. |
|
Түйе палуан 100 кг жүк көтере алады. Егер 1 литр сынаптың массасы 13 кг болса, ол ішіне сынап толтырған 8 литрлік ыдысты көтере ала ма? |
Ыдыстағы лимондар мен апельсиндер саны 3-еу, ал апельсиндер мен мандариндер саны 5- еу. Ыдыста неше лимон, неше апельсин және неше мандарин бар? |
ІІ-нұсқа
1.Есепте. |
||
2∙4 3∙3 (4∙5)-12 40:8 36:9 (45:9)+25 |
2∙6 4∙4 (6∙5)-18 35:7 32:8 (54:9)+33 |
|
2.Есепті шығар. |
||
Асханаға 20 кг-нан 3 себет қияр және массасы 30 кг бір жәшік қызанақ әкелінді. Асханаға барлығы қанша килограмм жеміс әкелінді? |
Кітапханаға 15 әдеби кітаптан 3 бума және 55 балалар кітабын әкелді. Кітапханаға барлығы неше кітап әкелінді? |
|
3.Теңдеуді шеш. |
||
32:х=4 а-254=700 380-с=330-175 |
5∙х=40 99-а=51 с-64=34+152 |
|
4.Фигура сыз, ауданын тап. |
||
Қабырғаларының ұзындығы 5 см және 2см болатын тік төртбұрыштың ауданын тап. |
Қабырғасының ұзындығы 6 см-ге тең шаршының ауданын тап. |
|
5.Шамаларды салыстыру «>», «<», «=». |
||
6 дм 8 см * 60 см 1 м * 80 см 11 кг + 30 кг * 90 кг – 60 кг 5 дм * 5 см |
52 см * 5 дм 1 см 10 дм * 1 м 31 кг – 19 кг * 15 кг – 7 кг 6 дм * 6 см |
|
6*Логикалық тапсырма. |
||
Салтанаттан: Сендердің сыныптарыңда неше озат оқушы бар?—деп сұрағанда, ол былай деп жауап береді: -Егер еңүлкен үш таңбалы саннан ең .үлкен екі таңбалы санды шегерсе және нәтижені ең кіші үш таңбалы санға бөлсе, сонда озат оқушылардың саны шығады. Сыныпта неше озат оқушы болған? |
Шахтада лифт алдымен 115 м жердің астына түсті,содан соң 37 м жоғары көтерілді. Бұдан кейін тағы 17 метр төмен түсіп, 19 метр жоғары көтерілді. Соңында лифт қандай тереңдікте болды? |
Тексерілді:
Тақырыбы: Өзіндік жұмыс
Мақсаты: Өткен тақырып бойынша білім, білік дағдыларын тексеру.1000көлемінде есеп жүргізу, ауызша жәнежазбаша есептеу, өрнектерді салыстыру, құрама есептерді шешу, теңдеу шешу дағдыларын тексеру.
Білу:
-
Жазбаша қосу және азайту тәсілдері;
-
Жай және құрама есептер туралы, шешу барысы және есепті шығару тәсілдері туралы түсініктерінің болуы;
-
Теңдеуді шешу.
Қолдану:
-
Бірнеше амалдан тұратын сөзді есептерді шығара білу
-
Өрнектерді салыстыра алу;
-
Фигураны сызып, оның периметрін табу.
Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі
Мазмұндық шегі |
Білімді қалыптастыру |
Білімді қолдану |
Білімді интеграциялау |
Пайыздық көрсеткіштер |
1.Амалдарды орында |
|
|
|
|
2. Сөзді есепті шығару |
|
|
|
|
3. Теңдеудішешу |
|
|
|
|
4.Өрнектерді салыстыру |
|
|
|
|
5.Фигураның периметрін табу |
|
|
|
|
Жалпы %қатынасы |
|
|
|
|
Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі
І-нұсқа
1.Амалдарды орында. |
881-693 251+464 280+30-501000-547 586+212 860-(130+70) |
2.Есепті шығар. |
Үш кітапта 926 бет бар. Бірінші кітапта 305 бет бар, екінші кітапта бірінші кітапқа қарағанда 35 бет кем. Үшінші кітапта неше бет бар. |
3. Теңдеулерді шеш. |
а-400=180 520+х=1000 |
4.Өрнектерді салыстыр. |
886*450+390 1000-274*426+439 |
5.Фигура сыз, периметрін тап. |
Ұзындығы 6 см, ені 3см тік төртбұрыш сыз. Оның периметрін тап. |
ІІ-нұсқа
1.Амалдарды орында. |
785-295 800-623 (170+780)-540579+239 585+289 1000-(680+90) |
2.Есепті шығар: |
Гүлзарға 155 көшет райхангүлі отырғызылды. Оның 85-і қызыл түсті, ал қалғаны сары түсті.Қай көшет артық және неше көшет артық отырғызылды? |
3.Құрылымы күрделі теңдеуді шеш. |
952-х=120+325 а-750=1000-920 78+х=125+68 |
4.Өрнектерді салыстыр. |
45+45*45+54 56-42*56-24 31+8*31+80 |
5. Фигура сыз, периметрін тап. |
Қабырғасы 6 см шаршының периметрін тап. |
Күні: Тақырыбы: Математикадан өзіндік жұмыс
Мақсаты: 4-ке дейінгі кестелік көбейту және бөлу жайлы алған білімдерін тексеру, тиянақтау. Оқушылардың білім, білік дағдыларын анықтау. Қатесіз , тиянақты орындауға үйрету.
Білу:
-
Жазбаша көбейту және бөлу тәсілдері;
-
Есептерді шешу барысы және есепті шығару тәсілдері туралы түсініктерінің болуы;
-
Көбейтуді қосумен алмастыру;
Қолдану:
-
Көбейту амалынан тұратын сөзді есептерді шығара білу;
-
Шамалармен өрнектеуді;
-
Фигураны сызып, оның периметрін табу.
Тапсырмалардың мазмұны мен қызмет түрлеріне бөлінуі
І-нұсқа
1. Қосындымен алмастыр және мәнін тап. |
8∙26∙3 5∙2 |
2. Амалдарды баған түрінде орында және тексер. |
327+206 636+258 340-228 732-308 |
3. Есепті шығар. |
Шапанға 7м мата жұмсалды.Осындай 3 шапанға неше метр мата жұмсалады? |
4. Сантиметрмен өрнекте. |
4 м 29 см = см 3 м 7 см = см 5 м 42 см = см 8 м 6 см = см |
5. Теңдеуді шеш. |
х:4=7 а∙х 8=24 |
6. Фигуралар сыз. |
4 см кезінді сыз және одан 3 есе артық кесінді сыз. |
ІІ-нұсқа
1.Есепте. |
15:5 9∙3-7∙2 10:(35-30)+18 4∙3 12:6+18:2 (21:3)+9∙0 |
2. Есепті шығар және оған кері есеп құрастыр. |
Бір қорапта 6 қарындаш, ал екіншісінде одан 2 есе қарындаш артық. Екінші қорапта қанша қарындаш бар? |
3.Салыстыру. |
315-300*5∙3 15:5*16:8 9∙3*45-29 14:2*4∙2 21:3*3∙3 80-56*20∙1 |
4.Теңдеуді шеш. |
х:2=9 14:у=2 а∙5=10 9∙х=27 |
5. Фигураның ауданын, периметрін тап. |
Ені 2 см-ге тең, ұзындығы 3 см тең тіктөртбұрыш сыз. |
Тексерілді:
Күні: Сабақтың тақырыбы:тест тапсырмасы
Сабақтың мақсаты: алған білімдерін тиянақтау.
1.Дүкенге 280 литр сүт әкелінді. Оның 30 литрі балабақшаға жіберілді және 3 литрлік 8 құмыра сүт сатылды.Дүкенде неше литр сүт қалды?
А) 86 л В) 226 л С ) 186 л D) 189 л
2.Тік төртбұрыштың ұзындығы 9см, ені одан 3 см қысқа. Периметрін тап .
А) 18 см В) 15 см С ) 30 см D) 6 см
3.Теңдеуді шеш: х — 78 = 12
А) 90 В) 66 С ) 78 D) 98
4.Өрнектің мәнін тап. (26-17) ∙(2+2)
А) 6 В) 9 С ) 36 D) 17
-
Ең кіші екі таңбалы санды тап.
А) 10 В) 0 С ) 1 D) 99
-
10 тоннада неше центнер бар?
А) 100 ц В) 10 ц С ) 10000 ц D) 1000 ц
-
Қарындасы 8 жаста және ол ағасынан 3 жас кіші.Ағасы неше жаста?
А) 9 В) 24 С) 11 D) 10
-
Қай қосындыларды көбейтумен алмастыруға болатынын белгіле.
А) 1+11+111 В) 17+27+12 С) 7+8+9 D) 2+2+2
-
Бос шаршыны толтыр:
800 бірл = □ жүзд
10.Минутпен өрнекте: 2 сағ 15 мин
А) 135 мин В) 75 мин С) 120 мин D) 240 мин
-
Қосылғыштардың орнын ауыстырғанда қосындысы…
А) ұлғаяды В) өзгермейді С) азаяды D) білмеймін
-
Самат пен Арман-құрдастар. Егер Арман 10-да болса, Саматтың жасын тап.
А) 5 жаста В) 7 жаста С) 10 жаста D) 8 жаста
-
Санды разрядттық қосылғыштарға жікте: 358
А) 30+50+8 В) 300+50+8 С) 3+50+8 D) 300+5+8
-
Шаршының қабырғасы 4 м-ге тең. Шаршының ауданын тап.
А) 25 дм² В) 16м² С) 5 м² D) 25см²
15.Дұрыс жауапты тап: 4∙4-8+3
А) 16 В) 8 С) 11 D) 5.
Күні: Сабақтың тақырыбы:тест тапсырмасы
Сабақтың мақсаты: алған білімдерін тиянақтау.
1.Дүкенге 280 литр сүт әкелінді. Оның 30 литрі балабақшаға жіберілді және 3 литрлік 8 құмыра сүт сатылды.Дүкенде неше литр сүт қалды?
А) 86 л В) 226 л С ) 186 л D) 189 л
2.Тік төртбұрыштың ұзындығы 9см, ені одан 3 см қысқа. Периметрін тап .
А) 18 см В) 15 смС ) 30 см D) 6 см
3.Теңдеуді шеш: х — 78 = 12
А) 90 В) 66 С ) 78 D) 98
4.Өрнектің мәнін тап. (26-17) . (2+2)
А) 6 В) 9 С ) 36 D) 17
-
Ең кіші екі таңбалы санды тап.
А) 10 В) 0 С ) 1 D) 99
-
1 тоннада неше центнер бар?
А) 100 ц В) 10 ц С ) 10000 ц D) 1000 ц
-
Қарындасы 8 жаста және ол ағасынан 3 жас кіші.Ағасы неше жаста?
А) 9 В) 24 С) 11 D) 10
-
Қай қосындыларды көбейтумен алмастыруға болатынын белгіле.
А) 1+11+111 В) 17+27+12 С) 7+8+9 D) 2+2+2
-
Бос шаршыны толтыр:
800 бірл = 8 жүзд
10.Минутпен өрнекте: 2 сағ 15 мин
А) 135 мин В) 75 мин С) 120 мин D) 240 мин
-
Қосылғыштардың орнын ауыстырғанда қосындысы…
А) ұлғаяды В) өзгермейді С) азаяды D) білмеймін
-
Самат пен Арман-құрдастар. Егер Арман 10-да болса, Саматтың жасын тап.
А) 5 жаста В) 7 жаста С) 10 жастаD) 8 жаста
-
Санды разрядттық қосылғыштарға жікте: 358
А) 30+50+8 В) 300+50+8 С) 3+50+8 D) 300+5+8
-
Шаршының қабырғасы 4 м-ге тең. Шаршының ауданын тап.
А) 25 дм² В) 16м² С) 5 м² D) 25см²
-
Дұрыс жауапты тап: 4∙4-8+3
А) 16 В) 8 С) 11D) 5.
Математикаға арналған бақылау жұмысы (3 сынып )
Күні: . . Пәні: математика Сынып 3 « » Сабақ реті_____
Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы
Сабақтың мақсаты:1. Білімділік: оқушылардың 2 - 9 ға дейінгі көбейтуге байланысты білімдерін тексеру,анықтау
2.Тәрбиелік:Оқушыларды оқу - білім үйренуге, жылдам, шапшаң есептей алуға. Ұқыпты, таза жазуға баулу
3. Дамытушылық:Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін мәдениетін, ойларын, зейіні мен танымдық қабілеттерін, қызығушылығын дамыту
4. Жаңа технология:дамыта отырып оқыту, оздыра отырып оқыту, іс- әрекетті бағалау, тірек сызбалары және тірек конспектілеріарқылы оқыту, саралап оқыту, шоғырландырып қарқынды оқыту, деңгейлік тапсырмалар арқылы дамыту, сын тұрғысынан ойлау,
деңгейлеп оқыту, жобалап оқыту технологиясы, ақпараттық технологиялар
5. Техникалық құралдар түрлері:____________________________
Сабақтың типі: аралас сабақ, жаңа білімді игеру сабағы, оқу материалын бекіту сабағы,қайталау сабағы, материалды қорытындылау және жүйелеу сабағы, бекіту сабағы
Сабақтың түрі: сайыс сабағы, жарыс сабағы, ойын сабағы, саяхат сабағы, әңгімелесу, сырттай саяхат сабағы, аралас сабақ
Сабақтың әдісі: 1. Иллюстрациялық түсіндіру: Оқушыларға ақпаратты әңгімелеу,
лекция, семинар, коллоквиум, демонстрациялық жеткізу
2. Репродуктивті әдіс: Білім – білік дағдыларын қайта жаңғырту арқылы білімді белсенді игерту.
3. Зерттеу әдісі: Мұғалімнің оқушыға шығармашылық тапсырма беруі, оқушылардың өз беттерімен шешіп, мәтінмен, есептер шығару, үлестірмеліматериалдармен жұмыс.
4.Эвристикалық әдіс: Ішінара ізденгіштік әдіс,оқушылар мақсатты немесе міндетті мұғалімнің көмегі арқылы шешу.
5. Мақсатты әдіс: Мұғалім белгілі мақсат қойып, оған жету жолын көрсетеді, оқушылар одан әрі әрекетке көшеді.
Таным қызметін ұйымдастырудың үлгісі:
1. Жекелік үлгі – танымдық қызметтер оқушының өз күшімен орындалады.
2. Жан-жақтылы – барлық оқушылар үшін жалпы міндет қойылған кезде пайдаланылады.
3. Топтық – жалпы міндеттен туындаған мақсатты шешу жолында топ түрінде әрекеттеніп, жауап топ ішінде жинақталады.
4. Ұжымдық форма – ұжым өзінің әр мүшесін немесе әр мүше өз ұжымын оқыту, тәрбиелеу, дамыту әрекетіне келеді.
Сабақтың көрнекілігі және жабдықталуы: суреттер, кестелер
Пәнаралаық байланыс: математика, дүниетану
1. Ұйымдастыру кезеңі
2.Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
3. Оқушылардың білімін жан-жақты тексеру кезеңі
4. Сабаққа мақсат қою
5.Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі
6.Жаңа сабақты қорытып, бекіту кезеңі
7.Оқушылардың білімін бағалау
8.Үй тапсырмасын хабарлау және орындалуы бойынша нұсқау беру кезең
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды сабаққа әзірлеу. Психологиялық дайындық
ІІ Өткенді қайталау
Үй тапсырмасын тексеру
IІІ Жаңа сабақ
Күні: Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды оқу - білім үйренуге, жылдам, шапшаң есептей алуға. Ұқыпты, таза жазуға баулу
1 – нұсқа1 Амалды орында
70 : 7 + 123 27 : 3 + 78
8 х 3 + 49 90 х 5 - 67
50 : 10 + 50 : 5 60 х 7 – 37
2.Қалдықпен бөлуді орында
74 : 8
57 : 9
68 : 8
3 Есепті шығар
Дүкенге әрқайсысында 30 – дан 9 бума қалың дәптер әкелінді. Оның 251 – і сатылды. Қанша дәптер сатылмай қалды?
4.Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте.
3 тәул = сағ 180 мин = сағ
4ц 5 кг = кг 23 ай = жыл ай
2 т 2 кг = кг 2021м = км м
5. Теңдеу құру арқылы шығар
Бірінші шатырда х көгершін, ал екіншісінде 20 көгершін қонып отыр. Бірінші шатырға тағы 2 көгершін келіп қонғанда екі шатырдағы көгершіндердің саны бірдей болды. Бастапқыда бірініші шатырда неше көгершін отыр еді
6. Периметрін тап
Үшбұрыштың бір қабырғасының ұзындығы 12 см. Басқа қабырғасының ұзындығы оған қарағанда 2 см кем, ал үшінші қабырғасының ұзындығы бірінші қабырғасынның ұзындығының төрттен бір бөлігіне тең. Үшбұрыштың перимерті неге тең?
2 – нұсқа1.Амалды орында
12 : 3 + 45 60 : 3 + 65
90 : 3 + 98 70 х 6 – 83
40 : 5 + 10 : 10 50 х 7 – 39
2.Қалдықпен бөлуді орында
50 : 7
46 : 8
78 : 9
3 Есепті шығар
Бөшкеде 120 литр су бар. Суғаруға 10 литрден 6 шелек су алынды. Бөшкеде неше литр су қалды?
4.Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте.
3м 8 см = ....см 2 мин 2 с = .. с
178 см = ... м ... мм 900 ц = ...т
2 ғасыр = ...жыл 1078 г = ...кг ...г
5. Теңдеу құру арқылы шығар
Бірінші шатырда х кептер, ал екіншісінде 12 кептер қонып отыр. Бірінші шатырға тағы 2 кептер келіп қонғанда екі шатырдағы кептерлердің саны бірдей болды. Бастапқыда бірініші шатырда неше кептер отыр еді
6. Периметрін тап
Үшбұрыштың бір қабырғасының ұзындығы 16 см. Басқа қабырғасының ұзындығы оған қарағанда 2 см кем, ал үшінші қабырғасының ұзындығы бірінші қабырғасынның ұзындығының төрттен бір бөлігіне тең. Үшбұрыштың перимерті неге тең
Сабақты қорыту
«Кім жылдам» ойыны,
логикалық тапсырманы орындау
Үйге тапсырма
Көбейту кестесін жаттау
Бағалау: Оқушыларды мадақтай отырып бағалау
Күні: Сабақтың тақырыбы: Бақылау жұмысы
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды оқу - білім үйренуге, жылдам, шапшаң есептей алуға. Ұқыпты, таза жазуға баулу
1 – нұсқа1 Амалды орында
70 : 7 + 123 27 : 3 + 78
8 х 3 + 49 90 х 5 - 67
50 : 10 + 50 : 5 60 х 7 – 37
2.Қалдықпен бөлуді орында
74 : 8
57 : 9
68 : 8
3 Есепті шығар
Дүкенге әрқайсысында 30 – дан 9 бума қалың дәптер әкелінді. Оның 251 – і сатылды. Қанша дәптер сатылмай қалды?
4.Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте.
3 тәул = сағ 180 мин = сағ
4ц 5 кг = кг 23 ай = жыл ай
2 т 2 кг = кг 2021м = км м
5. Теңдеу құру арқылы шығар
Бірінші шатырда х көгершін, ал екіншісінде 20 көгершін қонып отыр. Бірінші шатырға тағы 2 көгершін келіп қонғанда екі шатырдағы көгершіндердің саны бірдей болды. Бастапқыда бірініші шатырда неше көгершін отыр еді
6. Периметрін тап
Үшбұрыштың бір қабырғасының ұзындығы 12 см. Басқа қабырғасының ұзындығы оған қарағанда 2 см кем, ал үшінші қабырғасының ұзындығы бірінші қабырғасынның ұзындығының төрттен бір бөлігіне тең. Үшбұрыштың перимерті неге тең?
2 - нұсқа
1.Амалды орында
12 : 3 + 45 60 : 3 + 65
90 : 3 + 98 70 х 6 – 83
40 : 5 + 10 : 10 50 х 7 – 39
2.Қалдықпен бөлуді орында
50 : 7
46 : 8
78 : 9
3 Есепті шығар
Бөшкеде 120 литр су бар. Суғаруға 10 литрден 6 шелек су алынды. Бөшкеде неше литр су қалды?
4.Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте.
3м 8 см = ....см 2 мин 2 с = .. с
178 см = ... м ... мм 900 ц = ...т
2 ғасыр = ...жыл 1078 г = ...кг ...г
5. Теңдеу құру арқылы шығар
Бірінші шатырда х кептер, ал екіншісінде 12 кептер қонып отыр. Бірінші шатырға тағы 2 кептер келіп қонғанда екі шатырдағы кептерлердің саны бірдей болды. Бастапқыда бірініші шатырда неше кептер отыр еді
6. Периметрін тап
Үшбұрыштың бір қабырғасының ұзындығы 16 см. Басқа қабырғасының ұзындығы оған қарағанда 2 см кем, ал үшінші қабырғасының ұзындығы бірінші қабырғасынның ұзындығының төрттен бір бөлігіне тең. Үшбұрыштың перимерті неге тең
Тексерілді: