3 сыныпқа арналған қмж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

3 сыныпқа арналған қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған жаңардылған бағытта жазылған қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қайталанатын үлгілер

Мектеп: «Достық» жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:Алтынбекова А

Сынып: 3 «А,Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

3.1.2.4 - компьютерлік программаларда мәзір командаларын қолдану..

3.2.2.1 - қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану;

3.2.2.2.- нысанның сыртқы түрін өзгерту, (қию,бұру,өлшемін өзгерту)

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар үшін:Қарапайым графикалық редакторлардың құралдарынның жұмыс істеу батырмаларымен, мәзір командаларымен танысу.

Көптеген оқушылар үшін: Нысанның сыртқы түрін өзгерту командаларын, қайталанатын суреттер салуды үйрену. .

Кейбір оқушылар үшін:

Қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану.

Тілдік мақсаттар





Пәндік лексика және терминология:

Бұру-повернуть - turn

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

-Графикалық редакторларға қатысты тіркестер мен сөздермен танысу

Жазу:

Жұмыс дәптеріндегі тапсырмаларды орындау.

Тірек білім. білік. дағдылар

Графикалық редакторының құрал саймандары.

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

қосымша ресурстар




Басталуы



5 мин.

















4 мин.



Оқушылармен амандасу. сыныпта жағымды ахуал орнату үшін тұрғызып. "Бес саусақ" әдісін қолданамыз.

  • "Бас бармақ" - Бүгінгі

  • Балаң үйрек - сабақта

  • ортан терек -көтеріңкі

  • Шылдыр шүмек - көңіл күй

  • Кішкентай бөбек - тілеймін!

"Санамақ" арқылы топтастыру.

І топ - сурет,ІІ топ - графика

Топ атаулары мен бағалау критерийлері таныстырылып өтеді. Өзара топ мүшелеріне бағалау парағы таратылады.

Топтар бірін - бірі өзара бағалайды.

Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.


"Серпілген сауал" әдісі арқылы сұрақтар талқыланып, жауап тыңдалады /жұптық жұмыс/

1.Фигуралар салу үшін қандай топты таңдаймыз?

2.Қандай фигуралар бар?

3.симметрия деген не?

"Смайлик" арқылы бір бірін бағалайды.













Негізгі бөлім


8 мин.




10 мин




3мин




"Графикалық организер" әдісі арқылы сызба сызу арқылы түсіндіру / топтық жұмыс/

1.Неліктен сурет бөлігін көшіріп аламыз?

2. Не үшін суретті ерекшелейміз?

3. Неліктен суретті қайталап салмай, көшірмесін қоя беруге болады?


Топтар бірін -бірі "бағдаршам" әдісі бойынша бағалайды.


Оқушылар дискідегі тапсырмаларды орындайды / жеке жұмыс/


Оқушылар "желкенді кеме" арқылы бағалайды.

Оқулық











Дербес компьютер


Аяқталуы

Рефлексия

5 мин.


Жұмыс дәптеріндегі тапсырманы орындау.

Бүгінгі сабақтан не үйрендім?

Қандай тапсырма қызықты болды?

Көңіл күйім қандай?

Жұмыс дәптері


Оқулық

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да

ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың

жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу

қажет?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2019
720
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі