3-сыныптарда білім сапасын арттыруда қолданылатын әдіс тәсілдер

Тақырып бойынша 26 материал табылды

3-сыныптарда білім сапасын арттыруда қолданылатын әдіс тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдіс-тәсілдер жиынтығын қолданып көріңіздер
Материалдың қысқаша нұсқасы

3-сыныптардың білім сапасын арттыруда қолданылатын әдіс-тәсілдер жиынтығы


Бастауыш мектеп – оқушылардың білімге деген қызығушылығын қалыптастыратын, тұлғалық дамуының іргетасы қаланатын маңызды кезең.
3-сынып оқушыларының жас ерекшеліктеріне сай танымдық белсенділігін арттыру, білім сапасын көтеру – мұғалімнің басты міндеттерінің бірі.
Осы мақсатта тиімді әдіс-тәсілдерді жүйелі қолдану ерекше маңызға ие.


1. Интерактивті әдістер


- «Ой қозғау» әдісі – сабақтың басында тақырыпқа байланысты сұрақтар қойылып, оқушылардың қызығушылығы оянады.
- «Миға шабуыл» – белгілі бір мәселе бойынша оқушылардың ойын еркін жеткізуіне мүмкіндік береді.
- «Кластер құру» – негізгі ұғымды ортасына жазып, оның айналасына байланысқан ойларды жазу арқылы жүйелі ойлауға үйретеді.


2. Топтық және жұптық жұмыс


3-сынып оқушылары бірлесе жұмыс жасағанда бір-бірінен үйренеді, өз ойын ашық айтуға үйренеді.
- «Жұптас, ойлан, бөліс» әдісі арқылы оқушылар өз пікірін талқылап, ортақ шешім шығарады.
- «Постер қорғау» тәсілі арқылы әр топ өз идеяларын шығармашылықпен көрсетеді.


3. Ойын технологиялары


Бастауыш буында ойын арқылы білім беру – ең тиімді тәсілдердің бірі.
- «Кім жылдам?», «Сөз жарысы», «Білім кемесі» сияқты ойындар оқушылардың белсенділігін арттырады, есте сақтау қабілетін дамытады.
- Дидактикалық ойындар арқылы жаңа тақырыпты меңгерту жеңілдейді.


4. АКТ қолдану


Интерактивті тақта, бейнежазбалар, онлайн тесттер мен жаттығулар оқушылардың қызығушылығын арттырып, оқу үрдісін жандандырады.
Мысалы, Wordwall, LearningApps, Quizizz платформалары арқылы сабақты түрлендіруге болады.


5. Саралап оқыту әдісі


Әр оқушының қабілетіне, деңгейіне қарай тапсырма беру білім сапасын арттырады.
- Үш деңгейлі тапсырмалар (жеңіл, орта, күрделі) арқылы оқушылардың мүмкіндігі ескеріледі.
- Дарынды оқушыларға шығармашылық тапсырмалар беру олардың ой-өрісін кеңейтеді.


6. Рефлексия және бағалау


Сабақ соңында «Бүгін мен білдім…», «Маған қиын болды…» сияқты рефлексиялық әдістер арқылы оқушы өз жұмысын бағалайды.
Кері байланыс парақшалары, стикерлер арқылы мұғалім оқушылардың жетістіктері мен қиындықтарын анықтай алады.


Қорытынды


3-сынып оқушыларының білім сапасын арттыру үшін мұғалім сабақ барысында әртүрлі белсенді оқыту әдістерін тиімді үйлестіріп қолдануы қажет.
Интерактивті, ойын, топтық жұмыстарды, АКТ құралдарын пайдалану – оқушылардың қызығушылығын арттырып, танымдық белсенділігін дамытады.
Нәтижесінде оқушы өздігінен білім алуға, ойлануға, шығармашылыққа бейімделеді.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.11.2025
40
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі