|
САБАҚ: Ц дыбысы |
Мектеп: |
|||
|
Күні: 22.10.2018 |
Мұғалім: |
|||
|
Сынып: 3 «Г» |
Қатысқандар саны: 21 |
Қатыспағандар: 0 |
||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
3.2.1.1 тірек сөздер,көмекші сөздер арқылы мәтін түрлерін және оның құрылымдық бөліктерін анықтау; 3.4.1.1 э,ф,в,ц әріптері бар сөздерді сауатты жазу; 3.3.3.1 оқыған,тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша мұғалімнің көмегімен жоспар құрып,мазмұндама жазу; |
|||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||
|
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру. Рефлексия, сергіту сәті. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Өзін-өзі тану, жаратылыстану, дене тәрбиесі |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 10 минут |
Сәлемдесу. Психологиялық ахуал. «Ыстық алақан» Оқушылар бір-бірінің қолдарын ұстап, тілек айтады. Топқа бөлу. Оқушыларға топ бойынща суреттер таратылады. Үй тапсырмасын тексеру. «Сиқырлы ағаш» |
1-топ «Шабандоздар» 2-топ «Клоундар» 3-топ «Акробаттар»
|
||
|
Ортасы 10 минут |
39.Мәтінді оқы
41.Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз. |
|
||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Күз бейнесі» Ағаштар тербеледі, жаңбыр жауады, аспаннан кемпірқосақ шығады, күн шықты. |
|
||
|
Топтық жұмыс 8 минут |
«Телефон» әдісі. Оқушылар телефон туралы бес жолды өлең құрастырады. |
|
||
|
Кітаппен жұмыс 5 минут |
26.Мәтінді тыңда. Доп ойнаймын деп... |
|
||
|
Аяқталуы 5 минут |
«Күн шуақтары» әдісі Тақтаға күннің суреті ілінеді. Оқушыларға қағаз бөліктері беріледі. Оқушылар сол қағаздарға бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазып күннің жанына жабыстырады. |
|
||
|
Үйге тапсырма: 27 – жаттығу. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
3 сыныптарына арналған, қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
3 сыныптарына арналған, қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
САБАҚ: Ц дыбысы |
Мектеп: |
|||
|
Күні: 22.10.2018 |
Мұғалім: |
|||
|
Сынып: 3 «Г» |
Қатысқандар саны: 21 |
Қатыспағандар: 0 |
||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
3.2.1.1 тірек сөздер,көмекші сөздер арқылы мәтін түрлерін және оның құрылымдық бөліктерін анықтау; 3.4.1.1 э,ф,в,ц әріптері бар сөздерді сауатты жазу; 3.3.3.1 оқыған,тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша мұғалімнің көмегімен жоспар құрып,мазмұндама жазу; |
|||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: |
|||
|
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||
|
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру. Рефлексия, сергіту сәті. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Өзін-өзі тану, жаратылыстану, дене тәрбиесі |
|||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||
|
Басталуы 10 минут |
Сәлемдесу. Психологиялық ахуал. «Ыстық алақан» Оқушылар бір-бірінің қолдарын ұстап, тілек айтады. Топқа бөлу. Оқушыларға топ бойынща суреттер таратылады. Үй тапсырмасын тексеру. «Сиқырлы ағаш» |
1-топ «Шабандоздар» 2-топ «Клоундар» 3-топ «Акробаттар»
|
||
|
Ортасы 10 минут |
39.Мәтінді оқы
41.Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып, сөйлемдерді көшіріп жаз. |
|
||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Күз бейнесі» Ағаштар тербеледі, жаңбыр жауады, аспаннан кемпірқосақ шығады, күн шықты. |
|
||
|
Топтық жұмыс 8 минут |
«Телефон» әдісі. Оқушылар телефон туралы бес жолды өлең құрастырады. |
|
||
|
Кітаппен жұмыс 5 минут |
26.Мәтінді тыңда. Доп ойнаймын деп... |
|
||
|
Аяқталуы 5 минут |
«Күн шуақтары» әдісі Тақтаға күннің суреті ілінеді. Оқушыларға қағаз бөліктері беріледі. Оқушылар сол қағаздарға бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазып күннің жанына жабыстырады. |
|
||
|
Үйге тапсырма: 27 – жаттығу. |
||||
шағым қалдыра аласыз
















