№
|
Бөлім
|
№
|
Тақырыптар
|
Сағат саны
|
Мерзімі
|
Бөлімшелер
|
Оқу мақсаттары
|
1
|
Дыбыс және әріп
6 сағат
|
1
|
Дыбыс және әріп
|
1
|
|
1.1 Қазақ тілі дыбыстарын
дұрыс
айту
|
3.1.1.1 дыбыстардың мағына ажыратушы функциясын практикалық
түрде
меңгеру
|
2
|
Дауысты дыбыстардың жуан және
жіңішкелігі
|
1
|
|
1.1 Қазақ тілі дыбыстарын
дұрыс
айту
|
3.1.1.1 дыбыстардың мағына ажыратушы функциясын практикалық
түрде
меңгеру
|
3
|
Дыбыстардың буын құру
функциясы
|
1
|
|
1.4 Дыбыстардың буын құру функциясы
|
-
буынды құрудағы дауыстылардың функциясын түсіну;
-
буындардың құрамы әртүрлі сөздерді буынға бөлу, санын, кезектілігін анықтау. Буын ережелерін түсіну
|
4
|
Дауыссыз дыбыстар (қатаң)
|
1
|
|
1.6 Дауыссыз дыбыстардың
топтамасы
|
3.1.6.1
қатаң, ұяң ,үнді дыбыстарды
атау, ажырату
|
5
|
Дауыссыз дыбыстар (ұяң)
|
1
|
|
1.6 Дауыссыз дыбыстардың
топтамасы
|
3.1.6.1
қатаң, ұяң ,үнді дыбыстарды
атау, ажырату
|
6
|
Дауыссыз дыбыстар (үнді)
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
№1
|
1
|
|
1.6 Дауыссыз дыбыстардың
топтамасы
|
3.1.6.1
қатаң, ұяң ,үнді дыбыстарды
атау, ажырату
|
2
|
Сөз 8
сағат
|
7
|
Заттың атын білдіретін сөздер
|
1
|
|
2.1 Заттың атауын білдіретін сөздер
|
3.2.1.1 жанды, жансыз заттарға сұрақ қою (кім? кімдер? нелер?) сұрақтарына
жауап беру
|
8
|
Заттың қимылын білдіретін
сөздер
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
№2
|
1
|
|
2.2 Әрекетті
білдіретін сөздер
|
3.2.2.1 әрекетті білдіретін сөздерге сұрақ
қою
|
9
|
Заттың санын білдіретін сөздер
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
1
|
|
2.3 Санды
білдіретін сөздер
|
3.2.3.1 заттың санын білдіретін сөздерге
сұрақ қоя білу
|
10
|
Заттың сынын білдіретін сөздер
|
1
|
|
2.4 Заттың сынын
білдіретін сөздер
|
3.2.4.1 заттың сынын білдіретін сөздерге
сұрақ қоя білу
|
11
|
Түбірлес сөздер
|
1
|
|
2.5 Түбірлес, мағынасы жақын,
қарама-қарсы мағыналы сөздер
|
3.2.5.1
мағынасы жақын
келетін сөздерді
түсіну
|
12
|
Мағынасы жақын сөздер
|
1
|
|
2.5 Түбірлес, мағынасы жақын,
қарама-қарсы мағыналы сөздер
|
3.2.5.1
мағынасы жақын
келетін сөздерді
түсіну
|
13
|
Мағынасы қарама-қарсы сөздер
|
1
|
|
2.5 Түбірлес, мағынасы жақын,
қарама-қарсы мағыналы сөздер
|
3.2.5.1
мағынасы жақын
келетін сөздерді
түсіну
|
14
|
Айтылуы бір, мағынасы басқа
сөздер
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
№3
|
1
|
|
2.5 Түбірлес, мағынасы жақын,
қарама-қарсы мағыналы сөздер
|
3.2.5.1
мағынасы жақын
келетін сөздерді
түсіну
|
3
|
Сөйлем 7
сағат
|
15
|
Сөз
|
1
|
|
3.1 Сөз өзгерту дағдыларын қалыптастыру,
жетілдіру
|
3.3.1.1 көптік, септік жалғауларды сөйлеу барысында дұрыс қолдану
|
16
|
Сөздің жасалуы
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
№4
|
1
|
|
3.2 Сөзжасам дағдыларын
дамыту
|
3.3.2.1 ша-ше, шық-шік, жан, тай сияқты кішірейтіп, еркелетіп айтылатын
жұрнақтарды қолданып сөз өзгерту
|
17
|
Сөйлем
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
1
|
|
3.3 Сөйлем түрлерімен
таныстыру (хабарлы, сұраулы, лепті)
|
-
сөйлем құрылымым қайталау;
-
сөйлемді аяқтау. тыныс белгілерін дұрыс қолдану
|
18
|
Сөйлем түрлері
|
1
|
|
3.3 Сөйлем түрлерімен
таныстыру (хабарлы, сұраулы, лепті)
|
-
сөйлем құрылымым қайталау;
сөйлемді аяқтау. тыныс белгілерін дұрыс қолдану
|
19
|
Хабарлы сөйлем
|
1
|
|
3.3 Сөйлем түрлерімен
таныстыру (хабарлы, сұраулы, лепті)
|
-
сөйлем құрылымым қайталау;
сөйлемді
аяқтау. тыныс белгілерін
дұрыс қолдану
|
20
|
Сұраулы сөйлем
|
1
|
|
3.4 Сөйлем құрау дағдыларын
жетілдіру,
сөйлем құрамын
талдау
|
3.3.4.1 сөйлемді сұрақ
арқылы кеңейту (Бала
отыр. Бала партада отыр. Бала партада дұрыс отыр
|
21
|
Лепті сөйлем
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
№5
|
1
|
|
3.3 Сөйлем түрлерімен
таныстыру
(хабарлы, сұраулы,
лепті
|
-
сөйлем құрылымым қайталау;
-
сөйлемді аяқтау. тыныс белгілерін дұрыс қолдану
|
4
|
Байланыстырып
сөйлеу 7
сағат
|
22
|
Диалог
|
1
|
|
4.1 Диалогтік сөйлеуін дамыту
|
3.4.1.1 күнделікті іс-әрекетке байланысты мұғалімге, сыныптастарына
сұрақ қоя білу
|
23
|
Диалог құру
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
№6
|
1
|
|
4.1 Диалогтік сөйлеуін дамыту
|
3.4.2.1 мәтіннің мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен қарапайым және
нақты сұрақ қою, сұраққа жауап беру
|
24
|
Мәтінмен жұмыс
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
1
|
|
4.2 Мәтінмен жұмыс (сұраққа жауап беру, қысқаша
мазмұнын айту)
|
3.4.2.1
мәтіннің мазмұны
бойынша мұғалімнің көмегімен қарапайым
және нақты
сұрақ қою, сұраққа жауап беру
|
25
|
Мәтінмен жұмыс
|
1
|
|
4.2 Мәтінмен жұмыс (сұраққа жауапберу, қысқаша
мазмұнын айту)
|
3.4.2.1
мәтіннің мазмұны
бойынша мұғалімнің көмегімен қарапайым
және нақты
сұрақ қою, сұраққа жауап беру
|
26
|
Әртүрлі жазба жұмыстарын ұсыну
|
1
|
|
4.3 Әртүрлі жазба жұмыстарын
ұсыну
|
3.4.3.1 мұғалімнің басшылығымен, ұжыммен сурет бойынша шағын әңгіме
құрау, жазу
|
27
|
Сөйлеу мәдениеті
|
1
|
|
4.4 Қазақ тілі этикасын сақтап, сөйлеу мәдениетін
меңгеру
|
-
мектепте, сыныпта, асханада өзін
ұстау ережелерін білу, орындау;
үлкендермен сөйлесу мәдениетін білу
|
28
|
Сөйлеу мәдениеті
|
1
|
|
4.4 Қазақ тілі этикасын сақтап, сөйлеу мәдениетін
меңгеру
|
3.4.4.1.мектепте, сыныпта, асханада өзін
ұстау ережелерін білу, орындау;
үлкендермен сөйлесу мәдениетін
білу
|
5
|
Тілдік нормалардың қолданылуы
|
29
|
Әртүрлі жазба жұмыстарын
Ұсыну
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
№7
|
1
|
|
4.3 Әртүрлі жазба жұмыстарын
ұсыну
|
3.4.3.1.мұғалімнің басшылығымен,
ұжыммен
сурет бойынша шағын әңгіме құрау,
жазу
|
30
|
Орфаграфиялық нормалар
|
1
|
|
5.1 Орфографиялық нормалар
|
-
қазақ тіліне тән әріптері кездесетін сөздерді дұрыс жазу;
-
бас
әріп, буын, тасымалға қатысты ережелерді есте сақтау, қолдану
|
31
|
Орфаэпиялық нормалар
|
1
|
|
5.2 Орфоэпиялық нормалар
|
3.5.2.1 қазақ тіліне тән дауыссыз дыбыстарды орфоэпиялық нормаға сай
айту, ажырату
|
32
|
Пунктуациялық нормалар
/Сөйлемдерде тыныс белгілерін
қоя білу/
Бөлім бойынша жиынтық
бағалау №8
|
1
|
|
5.3
Пунктуациялық нормалар
|
-
өзбетімен сөйлем қарастыру
-
тыныс белгілерін қою
|
33
|
Каллиграфиялық нормалар
Тоқсандық жиынтық
бағалау
|
1
|
|
5.4
Каллиграфиялық нормалар
|
-
кең жолды дәптерге бас әріп пен
кіші әріптердің мөлшерін
сақтап үзбей біркелкі жазу;
-
жазу қарқынын жеделдету
|
34
|
Әртүрлі жазба жұмыстарын
ұсыну
|
1
|
|
4.3 Әртүрлі жазба жұмыстарын
ұсыну
|
-
оқулықтағы жазба жұмыстарын орындай білу;
-
ауызша құрастырылған сөйлемдерді сызба үлгісі бойынша дәптерге көшіріп жазу
|