3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «СТАТИСТИКА ЭЛЕМЕНТТЕРІ» бөлімі
бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Жиілік алқабы, жиілік
гистограммасы
Орта мән. Дисперсия. Стандартты
ауытқу
Оқу
мақсаттары:
8.3.3.2 жиіліктердің
интервалдық кестесінің деректерін жиіліктер гистограммасы арқылы
беру
8.3.3.3 жинақталған жиілік
анықтамасын білу
8.3.3.5 дисперсия, стандартты
ауытқу анықтамаларын және оларды есептеу формулаларын
білу
Бағалау
критерииі: Білім
алушы:
• Интервалдық кестенің деректері
бойынша гистограмма салады
• Жинақталған жиіліктің
анықтамасын қолданады
• Дисперсия мен стандартты
ауытқуды есептейді
Ойлау дағдыларының
деңгейі: Қолдану Жоғары деңгей
дағдылары
Орындау
уақыты 25
минут
«Статистика элементтері»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
ББЖБ
№6
Аты-жөні: ____________________________
сынып
: _________
№
|
1-нұсқа
|
балл
|
1
|
Кестеде мектептегі оқушылардың
жастары туралы мәлімет берілген. Кестені пайдаланып мәліметтерді
гистограммамен беріңіз.
Жасы
|
7-9
|
9-11
|
11-13
|
13-15
|
15-17
|
17-20
|
Бала
саны
|
250
|
290
|
220
|
210
|
260
|
80
|
|
2
|
2
|
Кестеде магазиндегі
85 клиенттің кезекте тұрып күту ұзақтықтары зерттелді. Төмендегі
күту ұзақтықтары кестесін
толтырыңыз:
Күту ұзақтығы
(t)
секунд
|

|

|

|

|

|
Жиілік, n
|
|
14
|
|
|
26
|
Жинақталған
жиілік, S
|
9
|
|
38
|
59
|
|
|
2
|
3
|
Кестеде сыныптағы 24
оқушының бақылау жұмысындағы берілген 5 тапсырманың қаншасын
орындағаны туралы саны
көрсетілген.
Бақылау жұмысындағы
тапсырмалар саны, x
|
5
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
Оқушы саны,
n
|
3
|
8
|
5
|
4
|
2
|
2
|
Егер стандартты
ауықту 1,5- тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып саналады.
Кестедегі берілгендерді пайдаланып,
табыңыз:
а)
дисперсияны;
b) сандартты
ауытқуды;
с) кестедегі
берілген жағдай қалыпты бола
ма?
|
7
|
|
Жалпы
балл
|
11
|
«Статистика элементтері»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
ББЖБ
№6
Аты-жөні: ____________________________
сынып
: _________
№
|
2-нұсқа
|
балл
|
1
|
Кестеде мектептегі оқушылардың
жастары туралы мәлімет берілген. Кестені пайдаланып мәліметтерді
гистограммамен беріңіз.
Жасы
|
7-9
|
9-11
|
11-13
|
13-15
|
15-17
|
17-20
|
Бала
саны
|
230
|
260
|
200
|
250
|
290
|
90
|
|
2
|
2
|
Кестеде магазиндегі
90 клиенттің кезекте тұрып күту ұзақтықтары зерттелді. Төмендегі
күту ұзақтықтары кестесін
толтырыңыз:
Күту ұзақтығы
(t)
секунд
|

|

|

|

|

|
Жиілік, n
|
|
16
|
|
|
23
|
Жинақталған
жиілік, S
|
8
|
|
48
|
67
|
|
|
2
|
3
|
Кестеде 20 күнде
сабаққа келмеген оқушылардың саны
көрсетілген.
Келмеген оқушылар
саны, x
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Күндердің саны,
n
|
4
|
5
|
4
|
3
|
2
|
2
|
Егер стандартты
ауықту 1,5- тен кіші болса, онда қалыпты жағдай болып саналады.
Кестедегі берілгендерді пайдаланып,
табыңыз:
а)
дисперсияны;
b) сандартты
ауытқуды;
с) кестедегі
берілген жағдай қалыпты бола
ма?
|
7
|
|
Жалпы
балл
|
11
|
Бағалау
критерийлері
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Интервалдық кестенің деректері бойынша
гистограмма салады
|
1
|
осьтерді белгілеп
көрсетеді
|
1
|
кестені пайдаланып, гистограмма
салады
|
1
|
Жинақталған жиіліктің анықтамасын
қолданады
|
2
|
Алғашқы үш
интервалда ізделінді мәндерді
табады
|
1
|
Төртінші және
бесінші интервалда ізделінді мәндерді
табады
|
1
|
Дисперсия мен стандартты ауытқуды
есептейді
|
3
|
арифметикалық ортаны табу
өрнегін жазады
|
1
|
арифметикалық ортаны
табады
|
1
|
дисперсияны табу формуласын
қолданады
|
1
|
Қажетті есептеулерді жүргізеді
|
1
|
дисперсиясын
табады
|
1
|
стандартты ауытқуды
есептейді
|
1
|
берілген жағдайды
бағалайды
|
1
|
Жалпы
балл:
|
|
|
11
|