3-ТОҚСАН № 5 БЖБ
«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері
Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты
3.1.1.1 Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді
белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру
3.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып,
берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
3.1.3.1 Түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық
әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап,
тілдік нормаларды сақтап сөйлесу
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықтайды
• Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді
• Тірек сөздер мен жоспарға сүйеніп, берілген
тақырыпқа әңгіме құрастырады
• Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты
20 минут
1-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңда. Тірек сөздерді түртіп ал. Сұрақтарға жауап бер.

Пошта конвертін хаттың «киімі» деуге болады. Ертеректе хатты қайыңның
қабығына жазып, хабаршылар арқылы таратып отырған. Хатты қайда және кімге апаратынын жазатын орын болмағандықтан, оларды басқа ағаш қабыққа жазып, хатпен бірге жіппен байлап қоятын.
Мұндай хаттарды жіберу ыңғайсыз болды. Себебі, оны кез келген адам ашып, оқи алатын еді. Сондықтан да адамдар жазған хаттарын мәтіні ішкі жағында қалатындай етіп бүктеп қоятын болды. 1820 жылы ағылшынның қағаз сатушы саудагері Бревер хат салатын қалташа жасап шығарды. Ол «конверт» деп аталды. «Конверт» сөзі «орап қою», «айналдыру, бұрау» деген мағынаны білдіреді. Көп кешікпей конверт хаттан бөлініп, оның сыртқы «киіміне» айналды.
Тірек сөздер: ____________________________________________________________
«Конверт» сөзі қандай мағынаны білдіреді? _________________________________
Алғашқы конвертті кім ойлап тапқан? _______________________________________
Алғашқы конверт қашан және қай елде пайда болды? __________________________
Тірек сөздер мен жоспарды пайдаланып, сурет бойынша «Өнерлі отбасы» тақырыбына әңгіме құрастыр.

Тірек сөздер: көктем, мереке, мектепішілік іс-шара, өнер байқауы, өнерлі отбасылар, өнер көрсету, жүлделі орынға ие болу, жанкүйердің қошеметі.
|
Жоспар: |
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Отбасылық байқау |
|
|
|
|
|
|
2. |
Өнер сайысы |
|
|
|
|
|
|
3. |
Жүлделі орын |
|
|
|
|
|
|
3-тапсырма
Мәтіннен зат есімдерді теріп жаз_______________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ Зат емсімдерге сұрақ қой. ______________________________________________________________________________________ |
|
|||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
||
|
|
|
|
№ |
|
|
|
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
|
Мәтінге қатысты тірек |
|
мәтіннен тірек сөздерді анықтайды; |
1 |
|
||
|
сөздерді анықтайды |
1 |
|
|
|
||
|
мәтіннің мазмұны бойынша |
|
|
||||
|
Мәтін |
бойынша |
|
сұрақтарға жауап береді: |
|
|
|
|
сұрақтарға |
жауап |
|
1-сұрақ |
1 |
|
|
|
береді |
|
|
2-сұрақ |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
3-сұрақ |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Тірек сөздер мен |
|
жоспарға сәйкес жүйелі мәтін |
1 |
|
||
|
жоспарға сүйеніп, |
2 |
құрастырады; |
|
|
||
|
берілген тақырыпқа |
|
|
|
|
||
|
|
сөйлемдердің құрылымын сақтайды; |
1 |
|
|||
|
әңгіме құрастырады |
|
|
|
|
||
|
|
тірек сөздерді орынды пайдаланады; |
1 |
|
|||
|
Сөйлеу барысында |
|
|
|
|
||
|
|
сөйлеу барысында тілдік нормаларды |
1 |
|
|||
|
тілдік нормаларды |
|
сақтайды. |
|
|
||
|
сақтайды |
|
|
|
|
|
|
|
Зат есімдер туралы тапсырманы орындай ды |
3 |
Зат есімдерді теріп жазадыү Зат есімдердің сұрағын қояды. |
1 1 |
|
||
|
Жалпы балл |
|
|
10 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
3-ТОҚСАН № 6 БЖБ
«Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
1-тапсырма Мәтіндерді салыстырып оқы. Олардың ұқсастығы мен айырмашылығы неде?

1-мәтін
Қазақстанның халық әртісі, қазақтың әйгілі күйшісі Дина Нүрпейісова Батыс Қазақстан облысында туып -өскен. Ол кішкентайынан «домбырашы қыз» атанған. Күй атасы Құрманғазының шәкірті болған. Ол 75 жасында Москвада өткен халық аспаптарын тартатын өнерпаздардың бүкілодақтық байқауында жүлделі орынды жеңіп алған.

2-мәтін
Дина Нүрпейісованың әкесі Кенже палуан әрі шебер домбырашы болған. Дина тоғыз жасынан бастап домбыраны игере бастайды.
Бірде осы ауылға атақты күйші Құрманғазы келеді. Ол Динаның домбыра тартысын көріп риза болады. Оған көптеген күйлерді үйретеді. Құрманғазы шәкіртіне өзінің домбырасын сыйлайды.
Ұқсастығы: Айырмашылығы: _____________________________________
-
Сен үшін қай ақпарат маңызды болды? Кестеге жаз.
-
1-мәтін бойынша
2-мәтін бойынша
2-тапсырма
Берілген мәтіндерден 2 сан есім тауып, оларды реттік сан есімдерге айналдырып жаз.
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
3-тапсырма
Әр мәтіннен бір сұрақ құрастырып жаз.
1 -сұрақ: ______________________________________________________________________________________
2 - сұрақ:
____________________________________________________________________________________________
-
жауап:
________________________________________________
-
жауап:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
|
№ |
|
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
|
Ұқсас тақырыпта |
|
мәтіндердің ұқсастығын анықтайды |
1 |
|
|
берілген мәтіндерді |
|
(тақырыбы, түрі); |
|
|
|
салыстыра сипаттайды |
|
|
|
|
|
|
мәтіндердің айырмашылығын атайды |
1 |
|
|
|
Мәтіннен қажетті |
|
(стилі, жанры); |
|
|
|
ақпараттарды |
1 |
|
|
|
|
бірінші мәтінге қатысты маңызды |
1 |
|
||
|
анықтайды |
|
ақпараттарды анықтайды; |
|
|
|
|
|
екінші мәтінге қатысты маңызды |
1 |
|
|
|
|
ақпараттарды анықтайды; |
|
|
|
Есептік және реттік сан |
2 |
есептік сан есімдерді анықтайды; |
1 |
|
|
есімдерді ажыратады |
|
|
|
|
|
|
есептік сан есімдерді реттік сан есімдерге |
1 |
|
|
|
|
|
түрлендіреді. |
|
|
|
Мәтіннің мазмұнына сай сұрақ жауап жазады. |
3 |
Бірінші сұрақты құрастырып сауатты жазады Екінші сұрақты құрастырып сауатты жазады. Бірінші сұраққа ты құрастырып сауатты жазады
|
1 1 1 1 |
|
|
Жалпы балл |
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
«Қазақ тілі» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Тыңдалым және айтылым
Суретке мұқият қара. Бұл мәтінде не туралы айтылуы мүмкін ? Сурет бойынша «Орман өнерпаздары» тақырыбына әңгіме құрастырып айт.

Тірек сөздер: ашық алаңқай, жануарлар, концерт, музыкалық аспаптар, өнер көрсету, көңілді, тамашалау, риза болу.
-
Сенің ойыңша оқиға неден басталды?
-
Оқиға қалай жалғасты?
-
Оқиға қалай аяқталады деп ойлайсың?
[6]
Оқылым
-
Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.

Әбу Насыр әл-Фарабидің жастау кезінде жолдасы сақтап қою үшін оған аманат етіп бір бума кітап беріп кетеді. Әбу Насыр кітаптарды үйіне апарып, сақтап қояды. Қолы босаған сәтте әлгі кітаптардың біреуін алып, оқи бастайды. Кітап сөздері ұнап, аяғына дейін оқып шығады. Бірақ онша түсіне қоймайды. Қайта оқиды. Сонда да түсіне қоймайды. Ақыры кітапты қайта-қайта оқи береді. Сонда ғана мағынасын айқын ұғып, анық түсініпті.
Осындай табандылығының арқасында Әбу Насыр асқан білікті ойшыл, ғалым болған екен.
-
Мәтіннің мазмұнына сәйкес екі ақпаратты белгіле ().
Жолдасы оған бір бума кітап беріп кетті.
Ол кітаптарды балаларға
таратып берді.
Ол кітаптарды бірнеше қайтара оқыды.
![]()

_________________________________________________________
-
Мәтінге ат қой. __
-
-
______________________________________________________
-
Мәтіннің негізгі ойына сәйкес мақалды анықта.

Талап қылмай мұратқа жетпес. Кітап – алтын қазына.
[5]
Жазылым
-
Жоспар бойынша оқыған мәтіннің мазмұнын жаз. Жоспар:
-
Жолаушының аманаты
-
Кітапқа құмарлық
-
Әбу Насыр – ұлы ойшыл
[5]
Балл қою кестесі
|
Тапсыр |
|
Жауап |
Балл |
|
Қосымша ақпарат |
|
|||||||||||||||
|
ма № |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
Білім алушының ықтимал жауабы: |
|
Білім |
алушының |
суреттің |
|
|||||||||||||||
|
|
Ормандағы жануарлардың концерті |
1 |
мазмұнына |
қатысты айтылған |
|
||||||||||||||||
|
|
туралы/ |
Жануардың туған күні туралы/ |
|
дұрыс болжамы қабылданады. |
|
||||||||||||||||
|
1 |
Жануарлардың достығы туралы/ |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
Жануарлар ормандағы ашық алаңқайға |
|
Тақырыпқа |
сәйкес кез |
келген |
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
жиналды. Әрқайсысы өз өнерін |
1 |
мәтін қабылданады. |
|
|
||||||||||||||||
|
|
көрсетпек болды. |
|
Тақырыпқа сәйкес жүйелі әңгіме |
|
|||||||||||||||||
|
|
Ортаға гитарасын асынып аю шықты. |
|
құрастырады. |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Оған қасқыр мен қоян, жолбарыс |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Мәтіннің құрылымдық |
|
|
|||||||||||||||||
|
|
қосылып, бәрі бірдей әуен ойнай |
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
бастады. |
Тиіндер мен тышқандар билей |
1 |
бөліктерін сақтайды. |
|
|
|||||||||||||||
|
|
жөнелді. Олардың өнерін тамашалаған |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
1 |
Тірек |
|
сөздерді |
орынды |
|
|||||||||||||||
|
|
басқа жануарлар риза болды. Концерт |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
көңілді өтті. |
|
қолданады. |
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
Сөйлемдегі |
сөздердің |
орын |
|
||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
тәртібін сақтайды. |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Сөйлеу |
барысында |
тілдік |
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
нормаларды сақтайды. |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
Жолдасы оған бір бума кітап беріп |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
кетті. |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Ол кітаптарды бірнеше қайтара оқыды |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Әл-Фараби кітапты неліктен бірнеше |
1 |
Пікір білдіруге |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
2 |
рет оқыды?/Жолдасы кітапты не |
|
бағытталған сұрақтар |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
себепті беріп кетті?/Кітапты қайталап |
|
қабылданады. |
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
оқуына не себеп болды?/... |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Қайта қайта оқу/Қызық кітап/Оқудың |
1 |
Мәтіннің мазмұнына |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
пайдасы/.. |
|
сәйкес баламалы |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
тақырыптар |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
қабылданады. |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Талап қылмай мұратқа жетпес |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Білім |
алушының |
ықтимал |
1 |
Мәтіннің |
мазмұнын |
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
жауабы: |
|
|
|
жоспарға |
сәйкес, |
жүйелі |
|
|
|
||||||||||
|
3 |
|
Әбу Насыр әл-Фарабиге бір адам |
|
жазады. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
өзінің кітаптарын беріп, сақтап |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
1 |
Мәтіндегі |
мәліметтерді, |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
қоюды өтініпті. Әл-Фараби қолы |
|
негізгі ойды сақтап жазады. |
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
бос кезде әлгі кітаптарды алып |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
1 |
Сөйлемнің |
құрылымын |
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
оқиды. Бірақ онша түсіне |
|
сақтайды. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
қоймайды. Ол кітапты бірнеше |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
1 |
Орфографиялық нормаларды |
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
рет қайталап оқығанда ғана |
|
сақтайды (2 қатеден артық |
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
түсіне |
бастайды. |
Осындай |
|
емес). |
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
табандылығының |
арқасында |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
1 |
Пунктуациялық нормаларды |
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
Әбу Насыр ұлы ойшыл болған |
|
сақтайды |
(1қатеден |
артық |
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
екен. |
|
|
|
емес немесе 1-2 түзетуі бар). |
|
|
|
||||||||||||
|
Жалпы балл |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
3-ТОҚСАН № 5 БЖБ «Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
3-ТОҚСАН № 5 БЖБ «Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
3-ТОҚСАН № 5 БЖБ
«Өнер» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің түрлері
Тыңдалым және айтылым
Оқу мақсаты
3.1.1.1 Тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді
белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру
3.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып,
берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
3.1.3.1 Түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық
әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап,
тілдік нормаларды сақтап сөйлесу
Бағалау критерийі
Білім алушы
• Мәтінге қатысты тірек сөздерді анықтайды
• Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді
• Тірек сөздер мен жоспарға сүйеніп, берілген
тақырыпқа әңгіме құрастырады
• Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды
Ойлау дағдыларының деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты
20 минут
1-тапсырма
Мәтінді мұқият тыңда. Тірек сөздерді түртіп ал. Сұрақтарға жауап бер.

Пошта конвертін хаттың «киімі» деуге болады. Ертеректе хатты қайыңның
қабығына жазып, хабаршылар арқылы таратып отырған. Хатты қайда және кімге апаратынын жазатын орын болмағандықтан, оларды басқа ағаш қабыққа жазып, хатпен бірге жіппен байлап қоятын.
Мұндай хаттарды жіберу ыңғайсыз болды. Себебі, оны кез келген адам ашып, оқи алатын еді. Сондықтан да адамдар жазған хаттарын мәтіні ішкі жағында қалатындай етіп бүктеп қоятын болды. 1820 жылы ағылшынның қағаз сатушы саудагері Бревер хат салатын қалташа жасап шығарды. Ол «конверт» деп аталды. «Конверт» сөзі «орап қою», «айналдыру, бұрау» деген мағынаны білдіреді. Көп кешікпей конверт хаттан бөлініп, оның сыртқы «киіміне» айналды.
Тірек сөздер: ____________________________________________________________
«Конверт» сөзі қандай мағынаны білдіреді? _________________________________
Алғашқы конвертті кім ойлап тапқан? _______________________________________
Алғашқы конверт қашан және қай елде пайда болды? __________________________
Тірек сөздер мен жоспарды пайдаланып, сурет бойынша «Өнерлі отбасы» тақырыбына әңгіме құрастыр.

Тірек сөздер: көктем, мереке, мектепішілік іс-шара, өнер байқауы, өнерлі отбасылар, өнер көрсету, жүлделі орынға ие болу, жанкүйердің қошеметі.
|
Жоспар: |
|
|
|
|
|
|
|
1. |
Отбасылық байқау |
|
|
|
|
|
|
2. |
Өнер сайысы |
|
|
|
|
|
|
3. |
Жүлделі орын |
|
|
|
|
|
|
3-тапсырма
Мәтіннен зат есімдерді теріп жаз_______________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ Зат емсімдерге сұрақ қой. ______________________________________________________________________________________ |
|
|||||
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
||
|
|
|
|
№ |
|
|
|
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
|
Мәтінге қатысты тірек |
|
мәтіннен тірек сөздерді анықтайды; |
1 |
|
||
|
сөздерді анықтайды |
1 |
|
|
|
||
|
мәтіннің мазмұны бойынша |
|
|
||||
|
Мәтін |
бойынша |
|
сұрақтарға жауап береді: |
|
|
|
|
сұрақтарға |
жауап |
|
1-сұрақ |
1 |
|
|
|
береді |
|
|
2-сұрақ |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
3-сұрақ |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Тірек сөздер мен |
|
жоспарға сәйкес жүйелі мәтін |
1 |
|
||
|
жоспарға сүйеніп, |
2 |
құрастырады; |
|
|
||
|
берілген тақырыпқа |
|
|
|
|
||
|
|
сөйлемдердің құрылымын сақтайды; |
1 |
|
|||
|
әңгіме құрастырады |
|
|
|
|
||
|
|
тірек сөздерді орынды пайдаланады; |
1 |
|
|||
|
Сөйлеу барысында |
|
|
|
|
||
|
|
сөйлеу барысында тілдік нормаларды |
1 |
|
|||
|
тілдік нормаларды |
|
сақтайды. |
|
|
||
|
сақтайды |
|
|
|
|
|
|
|
Зат есімдер туралы тапсырманы орындай ды |
3 |
Зат есімдерді теріп жазадыү Зат есімдердің сұрағын қояды. |
1 1 |
|
||
|
Жалпы балл |
|
|
10 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
3-ТОҚСАН № 6 БЖБ
«Атақты тұлғалар» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
1-тапсырма Мәтіндерді салыстырып оқы. Олардың ұқсастығы мен айырмашылығы неде?

1-мәтін
Қазақстанның халық әртісі, қазақтың әйгілі күйшісі Дина Нүрпейісова Батыс Қазақстан облысында туып -өскен. Ол кішкентайынан «домбырашы қыз» атанған. Күй атасы Құрманғазының шәкірті болған. Ол 75 жасында Москвада өткен халық аспаптарын тартатын өнерпаздардың бүкілодақтық байқауында жүлделі орынды жеңіп алған.

2-мәтін
Дина Нүрпейісованың әкесі Кенже палуан әрі шебер домбырашы болған. Дина тоғыз жасынан бастап домбыраны игере бастайды.
Бірде осы ауылға атақты күйші Құрманғазы келеді. Ол Динаның домбыра тартысын көріп риза болады. Оған көптеген күйлерді үйретеді. Құрманғазы шәкіртіне өзінің домбырасын сыйлайды.
Ұқсастығы: Айырмашылығы: _____________________________________
-
Сен үшін қай ақпарат маңызды болды? Кестеге жаз.
-
1-мәтін бойынша
2-мәтін бойынша
2-тапсырма
Берілген мәтіндерден 2 сан есім тауып, оларды реттік сан есімдерге айналдырып жаз.
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
3-тапсырма
Әр мәтіннен бір сұрақ құрастырып жаз.
1 -сұрақ: ______________________________________________________________________________________
2 - сұрақ:
____________________________________________________________________________________________
-
жауап:
________________________________________________
-
жауап:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
|
№ |
|
|
|
|
|
Білім алушы |
|
|
|
|
Ұқсас тақырыпта |
|
мәтіндердің ұқсастығын анықтайды |
1 |
|
|
берілген мәтіндерді |
|
(тақырыбы, түрі); |
|
|
|
салыстыра сипаттайды |
|
|
|
|
|
|
мәтіндердің айырмашылығын атайды |
1 |
|
|
|
Мәтіннен қажетті |
|
(стилі, жанры); |
|
|
|
ақпараттарды |
1 |
|
|
|
|
бірінші мәтінге қатысты маңызды |
1 |
|
||
|
анықтайды |
|
ақпараттарды анықтайды; |
|
|
|
|
|
екінші мәтінге қатысты маңызды |
1 |
|
|
|
|
ақпараттарды анықтайды; |
|
|
|
Есептік және реттік сан |
2 |
есептік сан есімдерді анықтайды; |
1 |
|
|
есімдерді ажыратады |
|
|
|
|
|
|
есептік сан есімдерді реттік сан есімдерге |
1 |
|
|
|
|
|
түрлендіреді. |
|
|
|
Мәтіннің мазмұнына сай сұрақ жауап жазады. |
3 |
Бірінші сұрақты құрастырып сауатты жазады Екінші сұрақты құрастырып сауатты жазады. Бірінші сұраққа ты құрастырып сауатты жазады
|
1 1 1 1 |
|
|
Жалпы балл |
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
«Қазақ тілі» пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Тыңдалым және айтылым
Суретке мұқият қара. Бұл мәтінде не туралы айтылуы мүмкін ? Сурет бойынша «Орман өнерпаздары» тақырыбына әңгіме құрастырып айт.

Тірек сөздер: ашық алаңқай, жануарлар, концерт, музыкалық аспаптар, өнер көрсету, көңілді, тамашалау, риза болу.
-
Сенің ойыңша оқиға неден басталды?
-
Оқиға қалай жалғасты?
-
Оқиға қалай аяқталады деп ойлайсың?
[6]
Оқылым
-
Мәтінді түсініп оқы. Тапсырмаларды орында.

Әбу Насыр әл-Фарабидің жастау кезінде жолдасы сақтап қою үшін оған аманат етіп бір бума кітап беріп кетеді. Әбу Насыр кітаптарды үйіне апарып, сақтап қояды. Қолы босаған сәтте әлгі кітаптардың біреуін алып, оқи бастайды. Кітап сөздері ұнап, аяғына дейін оқып шығады. Бірақ онша түсіне қоймайды. Қайта оқиды. Сонда да түсіне қоймайды. Ақыры кітапты қайта-қайта оқи береді. Сонда ғана мағынасын айқын ұғып, анық түсініпті.
Осындай табандылығының арқасында Әбу Насыр асқан білікті ойшыл, ғалым болған екен.
-
Мәтіннің мазмұнына сәйкес екі ақпаратты белгіле ().
Жолдасы оған бір бума кітап беріп кетті.
Ол кітаптарды балаларға
таратып берді.
Ол кітаптарды бірнеше қайтара оқыды.
![]()

_________________________________________________________
-
Мәтінге ат қой. __
-
-
______________________________________________________
-
Мәтіннің негізгі ойына сәйкес мақалды анықта.

Талап қылмай мұратқа жетпес. Кітап – алтын қазына.
[5]
Жазылым
-
Жоспар бойынша оқыған мәтіннің мазмұнын жаз. Жоспар:
-
Жолаушының аманаты
-
Кітапқа құмарлық
-
Әбу Насыр – ұлы ойшыл
[5]
Балл қою кестесі
|
Тапсыр |
|
Жауап |
Балл |
|
Қосымша ақпарат |
|
|||||||||||||||
|
ма № |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
Білім алушының ықтимал жауабы: |
|
Білім |
алушының |
суреттің |
|
|||||||||||||||
|
|
Ормандағы жануарлардың концерті |
1 |
мазмұнына |
қатысты айтылған |
|
||||||||||||||||
|
|
туралы/ |
Жануардың туған күні туралы/ |
|
дұрыс болжамы қабылданады. |
|
||||||||||||||||
|
1 |
Жануарлардың достығы туралы/ |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
Жануарлар ормандағы ашық алаңқайға |
|
Тақырыпқа |
сәйкес кез |
келген |
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
жиналды. Әрқайсысы өз өнерін |
1 |
мәтін қабылданады. |
|
|
||||||||||||||||
|
|
көрсетпек болды. |
|
Тақырыпқа сәйкес жүйелі әңгіме |
|
|||||||||||||||||
|
|
Ортаға гитарасын асынып аю шықты. |
|
құрастырады. |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Оған қасқыр мен қоян, жолбарыс |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Мәтіннің құрылымдық |
|
|
|||||||||||||||||
|
|
қосылып, бәрі бірдей әуен ойнай |
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
бастады. |
Тиіндер мен тышқандар билей |
1 |
бөліктерін сақтайды. |
|
|
|||||||||||||||
|
|
жөнелді. Олардың өнерін тамашалаған |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
1 |
Тірек |
|
сөздерді |
орынды |
|
|||||||||||||||
|
|
басқа жануарлар риза болды. Концерт |
|
|
||||||||||||||||||
|
|
көңілді өтті. |
|
қолданады. |
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
Сөйлемдегі |
сөздердің |
орын |
|
||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
тәртібін сақтайды. |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
1 |
Сөйлеу |
барысында |
тілдік |
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
нормаларды сақтайды. |
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
Жолдасы оған бір бума кітап беріп |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
кетті. |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Ол кітаптарды бірнеше қайтара оқыды |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Әл-Фараби кітапты неліктен бірнеше |
1 |
Пікір білдіруге |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
2 |
рет оқыды?/Жолдасы кітапты не |
|
бағытталған сұрақтар |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
себепті беріп кетті?/Кітапты қайталап |
|
қабылданады. |
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
оқуына не себеп болды?/... |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Қайта қайта оқу/Қызық кітап/Оқудың |
1 |
Мәтіннің мазмұнына |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
пайдасы/.. |
|
сәйкес баламалы |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
тақырыптар |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
қабылданады. |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Талап қылмай мұратқа жетпес |
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
Білім |
алушының |
ықтимал |
1 |
Мәтіннің |
мазмұнын |
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
жауабы: |
|
|
|
жоспарға |
сәйкес, |
жүйелі |
|
|
|
||||||||||
|
3 |
|
Әбу Насыр әл-Фарабиге бір адам |
|
жазады. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
өзінің кітаптарын беріп, сақтап |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
1 |
Мәтіндегі |
мәліметтерді, |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
қоюды өтініпті. Әл-Фараби қолы |
|
негізгі ойды сақтап жазады. |
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
бос кезде әлгі кітаптарды алып |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
1 |
Сөйлемнің |
құрылымын |
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
оқиды. Бірақ онша түсіне |
|
сақтайды. |
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
қоймайды. Ол кітапты бірнеше |
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
1 |
Орфографиялық нормаларды |
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
рет қайталап оқығанда ғана |
|
сақтайды (2 қатеден артық |
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
түсіне |
бастайды. |
Осындай |
|
емес). |
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
табандылығының |
арқасында |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
1 |
Пунктуациялық нормаларды |
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
Әбу Насыр ұлы ойшыл болған |
|
сақтайды |
(1қатеден |
артық |
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
екен. |
|
|
|
емес немесе 1-2 түзетуі бар). |
|
|
|
||||||||||||
|
Жалпы балл |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз













