Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / 3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының 8 сынып алгебра
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
3-тоқсанның жиынтық бағалауына шолу
Ұзақтығы- 45 минут
Балл
саны - 20
Тапсырматүрі:
ҚЖ – қысқа
жауапты қажет ететін тапсырмалар;
ТЖ
– толық жауапты қажет ететін тапсырмалар.
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Берілген нұсқа қысқа және толық жауапты сұрақтарды қамтитын 8
тапсырмадан тұрады.
Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға оқушылар есептелген мәні,
сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді.
Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда оқушыдан максималды балл
жинау үшін тапсырманың шешімін табудың әр қадамын анық көрсетуі
талап етіледі. Оқушының математикалық тәсілдерді таңдай алу және
қолдана алу қабілеті бағаланады. Тапсырма бірнеше құрылымдық
бөліктерден/сұрақтардан тұруы мүмкін.
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
Бөлім
Тексерілетінмақсат
Ойлаудағдыларының
деңгейі
Тапсырмасаны*
№
тапсырма*
Тапсырматүрі*
Орындаууақыты,
мин*
Балл*
Бөлімбойыншабалл
Квадраттеңдеулер
8.4.2.2 мәтінді есептерді бөлшек-рационал теңдеулердің көмегімен шешу
Қолдану
1
5
ТЖ
10
5
5
Квадраттықфункция
8.4.1.2 - ? = ?(? − ?)2, ? = ??2 + ?
және
? = ?(? − ?)2 + ?, ? ≠ 0, түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу
Қолдану
1
2
ҚЖ
3
2
10
8.4.1.4
аргументтің берілген мәндері бойынша функцияның мәндерін табу және
функцияның мәні
бойынша аргументтің мәнін табу
Қолдану
2
2
ҚЖ
3
1
3
ҚЖ
1
8.4.2.3 қолданбалы есептерді шығару үшін квадраттық функцияны қолдану
8.4.3.1 есеп шарты бойынша математикалық модель құру
5.Турист барлық жолға 2 сағат
уақыт жұмсап, тас жолмен 3 км, ал қара жолмен 6 км жол жүрді. Қара
жолға қарағанда, тас жолда туристтің жылдамдығы 2 км/сағ-қа артық
болды. Туристтің қара жолда жүрген жылдамдығын
табыңдар.[5]
6.Футболшы допты жоғары қарай
тепті. Жер бетінен жоғары ұщқан доптың
биіктігі
формуласымен сипатталады.
Мұндағыh–биікктік
(метр),t– уақыт (секунд). Доп неше
секундтан кейін жерге құлайды?[3]
7.Азық – түлік дүкеніндегі
тауарлардың баға көрсеткіші, құндық категориясына қарай
бөлінген.[2]
а) Баға көрсеткіштерінің ішінде
нешеуі құны 400 теңге мен 600 теңге
арасында?
б) Жиі кездесетін
бағакөрсеткішінің құны қай аралыққа
тиісті?
4. 8-класс оқушыларынан «Статистика элементтері» тарауы бойынша барлығы 20 450 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз