|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
3D баспасы |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 5 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
3D – баспасы |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.6 басып шығару үшін 3D-үлгіні экспорттау; 6.3.1.7 3D-баспасын баптау |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Басып шығару үшін 3D-үлгіні экспорттайды; 3D-баспасын баптайды |
|||
|
Бірлік және ынтымақ құндылығы |
• Қоғамдағы әлеуметтік нормаларды, ережелерді білу және түсіну • Сенімді қарым-қатынас орнату және ұжымда жағымды ахуалды сақтай білу • Тек өзі үшін ғана емес, жалпы ұжым үшін де жауапты болуға дайын болу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Психологиялық ахуал Өрмекші торы Жіптерді лақтыру арқылы бір-біріне тілек айтады 3. Топқа бөлу. Әртүрлі шардың түстері арқылы топқа бөлінедіді
Үй тапсырмасын қайталау «Сақина тастау» ойыны. Үй тапсырмасы арқылы берілген сұрақтарға байланысты оқушы сақинаны оқушы өзі қалаған оқушыға салады. Сақина салынған оқушы сұраққа жауап береді Ойын осылайша жылдам түрде жалғасады. -Үйдің жобасын жасауда қандай редактор құралдарын пайдаланады -Цилиндр,конус, параллелепипедтің моделін жасауда қандай құралдар қажет |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. өрмекші торы әдісі арқылы тілек айтады 3.шар түстері арқылы топқа бөлінеді . 4. Үй тапсырмасын қайталайды |
Дескриптор: -үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Жіптер Түрлі түсті шарлар |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру
Топтық жұмыс 1-тапсырма. -«Балық қаңқасы(Фиш - боун)» әдісі Балық қаңқасының үстіңгі бөлігіне жай баспа мен 3 d баспаның ұқсастықтарын жазылады. Астыңғы жағына айырмашылықтарын жазады
Жұптық жұмыс. 2- тапсырма «Көршіңмен талқыла» әдісі арқылы берілген тапсырманы жұбымен орындайды. Керекті мәліметтерді дәптерге жазады
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма 3D баспа деген не? Жеке жұмыс . 3- тапсырма «Ой күмбезі» әдісі
Сергіту сәті «Шеңбердегі доп» Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады (немесе жүректің кішкене сұлбасын сағат тілі бойынша Мәселе жылжытып отырады). Доп қолына тиген оқушы сабақ туралы бір сөз айтады Сабақты бекіту. 4- тапсырма WordWall онлайн платформа бойынша сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды 3- тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды 4-тапсырманы орындайды |
Дескриптор: Жай баспа мен 3D салыстырады 2 балл Дескриптор: - 3d баспада басып шығару үшін программаға не үшін плагин орнатылатыны айтады 2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді Дескриптор: Модельдің басып шығаруға дайындаған «файл» мәзірін тексеріп көреді 2 бал Дескриптор: -онлайн платформада сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Балық қаңқасы жұмыс дәптер Тапсырма Ноутбук, оқулық доп https://wordwall.net/resource/37871510 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау. Үй тапсырмасы |
Кері байланыс. Жетістік сатысы
10 балдық жүйемен бағаланады
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат /слайд/ |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
3D – баспасы
3D – баспасы
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
3D баспасы |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып 5 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
3D – баспасы |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.1.6 басып шығару үшін 3D-үлгіні экспорттау; 6.3.1.7 3D-баспасын баптау |
|||
|
Сабақтың мақсаты |
Басып шығару үшін 3D-үлгіні экспорттайды; 3D-баспасын баптайды |
|||
|
Бірлік және ынтымақ құндылығы |
• Қоғамдағы әлеуметтік нормаларды, ережелерді білу және түсіну • Сенімді қарым-қатынас орнату және ұжымда жағымды ахуалды сақтай білу • Тек өзі үшін ғана емес, жалпы ұжым үшін де жауапты болуға дайын болу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Психологиялық ахуал Өрмекші торы Жіптерді лақтыру арқылы бір-біріне тілек айтады 3. Топқа бөлу. Әртүрлі шардың түстері арқылы топқа бөлінедіді
Үй тапсырмасын қайталау «Сақина тастау» ойыны. Үй тапсырмасы арқылы берілген сұрақтарға байланысты оқушы сақинаны оқушы өзі қалаған оқушыға салады. Сақина салынған оқушы сұраққа жауап береді Ойын осылайша жылдам түрде жалғасады. -Үйдің жобасын жасауда қандай редактор құралдарын пайдаланады -Цилиндр,конус, параллелепипедтің моделін жасауда қандай құралдар қажет |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. өрмекші торы әдісі арқылы тілек айтады 3.шар түстері арқылы топқа бөлінеді . 4. Үй тапсырмасын қайталайды |
Дескриптор: -үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Оқулық «Арман ПВ» Жіптер Түрлі түсті шарлар |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру
Топтық жұмыс 1-тапсырма. -«Балық қаңқасы(Фиш - боун)» әдісі Балық қаңқасының үстіңгі бөлігіне жай баспа мен 3 d баспаның ұқсастықтарын жазылады. Астыңғы жағына айырмашылықтарын жазады
Жұптық жұмыс. 2- тапсырма «Көршіңмен талқыла» әдісі арқылы берілген тапсырманы жұбымен орындайды. Керекті мәліметтерді дәптерге жазады
EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма 3D баспа деген не? Жеке жұмыс . 3- тапсырма «Ой күмбезі» әдісі
Сергіту сәті «Шеңбердегі доп» Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады (немесе жүректің кішкене сұлбасын сағат тілі бойынша Мәселе жылжытып отырады). Доп қолына тиген оқушы сабақ туралы бір сөз айтады Сабақты бекіту. 4- тапсырма WordWall онлайн платформа бойынша сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды 3- тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды 4-тапсырманы орындайды |
Дескриптор: Жай баспа мен 3D салыстырады 2 балл Дескриптор: - 3d баспада басып шығару үшін программаға не үшін плагин орнатылатыны айтады 2 балл Дескриптор: Сұраққа жауап береді Дескриптор: Модельдің басып шығаруға дайындаған «файл» мәзірін тексеріп көреді 2 бал Дескриптор: -онлайн платформада сұрақтарға жауап береді 2 балл |
Балық қаңқасы жұмыс дәптер Тапсырма Ноутбук, оқулық доп https://wordwall.net/resource/37871510 |
|
Сабақтың соңы 5 мин Бағалау. Үй тапсырмасы |
Кері байланыс. Жетістік сатысы
10 балдық жүйемен бағаланады
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Плакат /слайд/ |
шағым қалдыра аласыз



























