3D – конус, цилиндр және сфера құру.

Тақырып бойынша 26 материал табылды

3D – конус, цилиндр және сфера құру.

Материал туралы қысқаша түсінік
SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, конус, цилиндр, сфера моделін құрастырады және оларды түрлендіреді;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні

Информатика

Педагогтің аты-жөні

Камаладинқызы Назерке

Күні:

29.11.2024ж

Сынып: 6 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

3D баспасы

Сабақтың тақырыбы:

3D – конус, цилиндр және сфера құру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.1.4 айналу денелерін құру және оларды түрлендіру;

Сабақ мақсаттары

(SMART мақсаттар)

SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, конус, цилиндр, сфера моделін құрастырады және оларды түрлендіреді;


Бағалау критерийлері

SketchUp программасында объектілердің үшөлшемді моделін құрастыруды біледі.

SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, конус, цилиндр, сфера моделін құрастырады.

SketchUp программасының құралдарын пайдалана алады.

Ресурстар

Оқулық: «Арман-ПВ» 2020ж.

Салғараева Г.И., Көпеева Г.А., Қаптағаева Ә.Ә., Юсупова А.Ғ



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





10 мин







1 мин







5 мин

Оқушылармен сәлемдесу

«Ноутбук» әдісі арқылы топқа бөлініп отырады

«Quizizz» платформасы арқылы 10 минуттық тест



«Адасқан әріптер» ойыны арқылы жаңа сабақты тақырыбын ашады.

Жаңа сабақ

Мұғалім сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстырады.

Мұғаліммен амандасады




Ұялы телефонмен тестті белгілейді.


Дескриптор

Балл


Тест сұрақтарына дұрыс жауап береді


2







Оқушылар сабақ тақырыбы мен мақсатымен танысып, дәптерге жазып алады.








«Нысана» әдісімен бағалау

















Оқулық, жұмыс дәптерлері














Презентация









Сабақтың ортасы


8 мин








8 мин








8 мин

1-тапсырма. Жеке жұмыс

1-топ

SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, конустың моделін жасау.


2-топ

SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, цилиндрдің моделін жасау.



2-тапсырма. Жұптық жұмыс

SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, сфера моделін жасау.







3-тапсырма. Топтық жұмыс

1-топ

Paint графикалық редакторы мен SketchUp программасының арасында қандай айырмашылық бар деп ойлайсыңдар?

2-топ

3D модельдерін қай сала мамандары жиі қолданады деп ойлайсыңдар? Не себепті осы салада жұмыс істейтін мамандарға 3D программалар қажет?



Дарынды оқушы



ЕБҚО


Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

SketchUp программасында круг, линия, ведение, фигуры, вдавить/ вытянуть, , құралын пайдаланады.

Конус, цилиндрдің моделін жасайды, бояйды.

3





Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

SketchUp программасында круг, фигуры, ластик, ведение құралын пайдаланады.

Сфера моделін жасайды, бояйды.

3





Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Берілген көркемдегіш құралдарды қолданады.

Програманың арасындағы айырмашылықты анықтайды.

2

Қай сала мамандары жиі қолданады жазады.





Неліктен сфера мен шар айналу денелеріне жатады?

(1 балл)

Компьютерлік графика неше түрге бөлінеді? (1 балл)



«Жұлдызды баспалдақ » әдісі арқылы бағаланады.





«Комментарий айту» әдісі арқылы бағаланады.





Оқулық, компьютер,

презентация















Оқулық,

А3 қағаз, түрлі түсті қаламдар

Сабақтың соңы

5 мин

Сабаққа кері байланыс жасайды

Оқу мақсатын еске түсіріп, тапсырмалардың оқу мақсатына сай болғандығын тексеріп өтеді.































Үйге тапсырма: Сфера мен шеңберді Венн диаграммасында салыстырыңдар. Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын талдаңдар.

«Ми бағалау» әдісі жүргізілді.

Рефлексия. «Кубик» әдісі арқылы оқушылар рефлексия жасайды.

1. Сабақта менің білгенім...

2. Маған бүгінгі сабақта ұнағаны..

3. Сабақтан қиналған жерім...

4. Қолымнан келді...






Дескриптор жалпы 2 балл


Бағалау критерийі

Дескриптор

Балл

Сфера мен шеңберді Венн диаграммасында салыстырыңдар.

Ұқсастықтары мен айырмашылықтарын табады...

2



1-ден оңға дейінгі баллдық жүйемен бағаланады




Стикер





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2024
274
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі